Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Βella Italia


Recommended Posts

Και να πούμε πως και στο Vado Ligure όλα τα ferries βγήκαν έξω από το λιμάνι και κάνουν drifting στα ανοιχτά μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε. Πρόκειται για τα Corsica Marina Seconda, Sardinia Regina και Sardinia Vera.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 6/9/2009 at 4:22 AM, Nick the Greek said:

ενω παραδιπλα το Hala B ειχε ηδη αρχισει να φορτωνει μαρμαρο και περιμενε να κομπλετάρει.

 

Καλά το θυμόμουν πως κάτι μου έλεγε το όνομα. Από την Tradewinds, φωτιά στο πλοίο που βρισκόταν ανοιχτά της Chioggia, στο βοριοδυτικό κομμάτι της Αδριατικής:

Quote

 

Firefighters have been tackling a blaze on an elderly bulker off Italy.

Venezia Today reported that the 8,900-dwt Hala B (built 1985) alerted authorities at 6pm local time on Tuesday, when it was three miles off Chioggia.

None of the timber carrier's crew were reported to be injured.

Fire brigade vehicles, tugs and divers were sent to the site.

The cause of the blaze is not yet known.

The vessel is listed as operated by Seatech Maritime of Honduras.

 

 

Το φωτογράφισα πρίν 10 χρόνια, εντάξει, δεν πιάνει :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σήμερα μεταφερόμαστε σε μια μικρή γωνιά της Σαρδηνίας, και πιο συγκεκριμένα στο νοτιοδυτικό κομμάτι όπου βρίσκεται το λιμανάκι Portovesme. Προνόμιο του συγκεκριμένου, η σύνδεση της Σαρδηνίας με το νησάκι του Carloforte. Δεν μας απασχολεί όμως αυτό εδώ, μας απασχολεί το πανέμορφο μοτορσπιπάκι με όνομα Bomar Moon(ΙΜΟ 9390393) που εδώ βλέπουμε δεμένο στην προβλήτα γενικού φορτίου. Χτίστηκε το 2010 στο ναυπηγείο Ananda Shipyard & Slipways(226/24) της ναυτομάνας χώρας του Bangladesh. Δεν πουλάνε μόνο χαλιά στη Μοιραράκη λοιπόν. Μηχανή MAN και πρώτο του όνομα το Stella Moon. Έγινε Bomar Moon λίγο μετά την παράδοσή του και από το Σεπτέμβρη του 2017 ανήκει στην Νορβηγική Seaworks και μετονομάστηκε σε Geir Tore H. Νομίζω πως στον πρωινό ήλιο είναι απλά πανέμορφο, οι φωτογραφίες πάνε πίσω στο 2016.  

Link to comment
Share on other sites

Από το Portovesme στο Piombino, δυό τσιγάρα δρόμος. Στο τελευταίο παίρνουμε λοιπόν βλέφαρο άλλο ένα ρυμουλκό του στόλου της Fratelli Neri, που μοιάζει ατελείωτος. Πρόκειται για το Algerina Neri (IMO 9048419) που τότε(2017) δούλευε στο Piombino. Είναι χτισμένο το 1993 στο ναυπηγείο Deutsche Industrie(170) του Βερολίνου(!!) με το τωρινό του όνομα. Πωλείται το 2005 στη Svitzer και ονομάζεται SMR Cuyutlan, γίνεται Fairplay XVII το 2008 και καταλήγει το 2011 πάλι στη Neri, πάλι παίρνοντας το όνομα με το οποίο χτίστηκε! Μηχανή Motoren Werke Mannheim.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και  παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία.

 

2 hours ago, Nick the Greek said:

Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Γιου κούφ μη νάου με το γενεαλογικό δέντρο των Neri, πολύ ενδιαφέροντα όσα είπες. Και έχεις απόλυτο δίκιο, το ρυμουλκό πρύμα είναι το κομψότατο Tito Neri Nono (IMO 8715974). Κι επειδή ους ο Θεός συνέυζευξεν, Nick the Greek μη χωριζέτω:D, άλλη μια φωτογραφία του Tito Neri Nono για να μπεί και αυτό στο γκάλλερι. Για την ιστορία, είναι του 1988 στο ναυπηγείο που ανέφερε ο @Agrino με αριθμό γιάρδας 56 και μηχανή Wartsila.

 

ΥΓ: Παλιότερα έχουμε δεί και το Sesto στη Marina di Carrara, ένα από τα αδελφά του.

Link to comment
Share on other sites

Να και το κατακόκκινο Dinteldijk(IMO 9346677) να ξεφορτώνει steel coils στο Piombino. Όπως φανερώνει και το όνομά του ανήκει στην ολλανδέζικη Navigia και είναι ένα φορτηγάκι των 4,891 τόννων dwt που είναι χτισμένο το 2007 στην Ινδία(Chowgule & Co, αριθμός γιάρδας 174) και φοράει μηχανή Caterpillar. Και μια πιο κοντινή άποψη, προσέξτε τα στιβαγμένα καπάκια των αμπαριώνε, δουλειά για την οποία υπάρχει το γερανάκι που ταξιδεύει κατα μήκος των κουβουσιών. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2019 at 1:19 AM, Agrino said:

Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και  παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία.

 

Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.

 

Άλλη μια Algerina από πιο ψηλά, ώστε να δούμε καλύτερα την κορμοστασιά της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μεταφερόμαστε στη ΝΔ άκρη της Σαρδηνίας και πιο συγκεκριμένα στο Portovesme για να δούμε το ομώνυμο vintage ρυμουλκό(ΙΜΟ 8718304). Δηλαδή όχι και τόσο vintage στα χρόνια, είναι χτισμένο το 1989, στην όψη όμως σίγουρα δείχνει πεπαλαιωμένο, κάτι σαν παλιά καμπαρετζού που την έφαγε το ξενύχτι:D. Χτισμένο στη Ferrari, όχι σε αυτήν του Enzo αλλά στο ναυπηγείο με αριθμό γιάρδας 69 για την Rimorchiatori Sardi με το όνομα Laziale, όνομα που κράτησε για λίγους μόνο μήνες. Από το 1990 περνάει στην πλοιοκτησία του προσφιλούς Onorato και μετονομάζεται σε Alessandro Onorato, όνομα που κρατάει ως το 1999 οπότε και παίρνει το τωρινό του χωρίς όμως να αλλάξει πλοιοκτησία.

Link to comment
Share on other sites

Piombino γι απόψε με πρωταγωνιστή το 4,000dwt πλοίο γενικού φορτίου με το όνομα Celtic Spirit(IMO 9136204). Αδιάφορο design του Ολλανδέζικου ναυπηγείου Bodewes(323) με pontoon type καπάκια και πλοιοκτήτη την Willie. Χτισμένο πίσω στο 1996 με μηχανή Krupp MaK των 12 κόμβων με 8.5 τόνους το 24ωρο. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Miramar.

Link to comment
Share on other sites

Μια σύντομη ματιά στο νησί της Elba και στο μεγαλύτερό του λιμάνι, το Portoferraio. Εκεί βλέπουμε το μικρό επιβατηγό Gigierre (IMO 8736588) που πραγματοποιεί ημερήσιες κρουαζιέρες γύρω από το νησί. Είναι του 2007, προιόν του ναυπηγείο Tecnomarine (T36/803), του ναυπηγείου δηλαδή που βγάζει τεκνά:D. Έχει 2 μηχανές Caterpillar και δεν έχει ποτέ ως τώρα αλλάξει όνομα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια μικρή μπάρτζα βλέπουμε εδώ στο Piombino, είναι το Navoil Prima (IMO 9013191) του 1990 από το ναυπηγείο CLEMNA(52) της La Spezia που αν καταλαβαίνω καλά τότε έχτιζε μπάρτζες αλλά τώρα ειδικεύεται σε γιώτ. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και δουλεύει για λογαριασμό της Navoil Trading.

Link to comment
Share on other sites

Διάλειμμα και ανάσα από τη δουλειά με post Bithia & Rhapsody στο Porto Torres, αλλά Cruise Barcelona να μανουβράρει πιο πίσω στο terminal της Grimaldi.

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Νυχτερινή Civitavecchia απόψε, θέμα το handysize IVS Sparrowhawk (IMO 9712656). Πλοιοκτήτης η Grindrod, μεγάλο group εταιρειών στη Νότιο Αφρική και ναυλωτής η Island View Shipping που είναι κομμάτι της Grindrod, εξ' ού και το πρόθεμα IVS στο όνομα. Του 2014 στο ιαπωνικό Shin Kurushima Onishi(5855), χωρίς αλλαγή ονόματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Piombino για απόψε, πάνω από 2 χρόνια πίσω ώστε να βλεφαριάσουμε το μοτορσιπάκι Sahra 1 (ΙΜΟ 8420103) με χρώμα σαν της φανέλλας του Εδεσσαικού:D. Κατασκευής 1985 στο ναυπηγείο Hitzler Jg(787) του Lauenburg με μηχανή Kloeckner-Humboldt Deutz. Πολλά προηγούμενα ονόματα, Peter S(1985), Petersburg(1993), See Adler(2010), Sava(2011) και από νωρίτερα φέτος έχει πάρει το όνομα Tugra.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συμβαίνει με το Porto Baratti που έχουμε δεί στο Livorno. Εμείς θα πάμε να το δούμε και στο Piombino δεμένο. Έχει ΙΜΟ 9167887 και είναι χτισμένο το 1998 στα ναυπηγεία Ferrari(220). Δύο μηχανές Mannheim και προηγούμενο όνομα Constante Neri.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφερόμαστε στην Αδριατική και πιο συγκεκριμένα στη μικρή πόλη του Termoli, όπου και συναντάμε τον Άγιο Κυριάκο(ΙΜΟ 9229219), βοήθειά μας. Ανήκει στην Gesmar και εκτελεί χρέη ρυμουλκού λιμένος. Είναι χτισμένο το 2002 στο ναυπηγείο Damen της Ολλανδίας, να και η σελίδα με τα στοιχεία του. Δύο Caterpillar στα σπλάχνα του και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη ένα ρώσικο ποταμόπλοιο, είναι το Petersburg (IMO 9188740) που βλέπουμε δεμένο στο Piombino πρίν 2 χρόνια. Είναι χτισμένο το 2001 στο Krasnoye Sormovo(17310/6) και έχει μηχανή Caterpillar. Λίγο καιρό μετά από αυτήν τη φωτογραφία, μετονομάστηκε σε Nikolay Chudotvorets.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε μεταφερόμαστε στο Porto Torres της Σαρδηνίας για ένα ρυμουλκό με ονοματεπώνυμο. Πρόκειται για το Vincenzo Onorato (IMO 7512507) που δυστυχώς μάλλον μετράει τις τελευταίες του ημέρες, κρίνοντας από το πως δείχνει στη φωτογραφία. Είναι χτισμένο για τον Onorato και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα από το 1976 οπότε και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Giorgetti(24). Έχει 2 μηχανές ΜΑΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύντομη ματιά στην carbonera του Piombino, όπου βλέπουμε το 25άρι bulk carrier Solitaire I(ΙΜΟ 9227962) να ξεφορτώνει. Ελληνόκτητο το πλοίο, Λογοθέτης ο πλοιοκτήτης. Ιαπωνέζικο σκαρί του 2000 από το Iwagi Zosen(191) με μηχανή Makita. Προηγούμενά του ονόματα τα Ocean Velvet και Sea Bell.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 11/2/2019 at 10:22 PM, Nick the Greek said:

Απόψε μεταφερόμαστε στο Porto Torres της Σαρδηνίας για ένα ρυμουλκό με ονοματεπώνυμο. Πρόκειται για το Vincenzo Onorato (IMO 7512507) που δυστυχώς μάλλον μετράει τις τελευταίες του ημέρες, κρίνοντας από το πως δείχνει στη φωτογραφία. Είναι χτισμένο για τον Onorato και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα από το 1976 οπότε και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Giorgetti(24). Έχει 2 μηχανές ΜΑΝ.

 

Drop dead, Nick the Greek! Το Vincenzo Onorato ποτέ δεν πεθαίνει. Και επανέρχεται στην ενεργό δράση σπεύδοντας στην Santa Terese di Gallura για να συνδράμει το τραυματισμένο Giraglia. Αυτό ήταν από τα περίεργα.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Time travel στον Ιούλιο του 2016 στο Cagliari, για να δούμε μια ωραία σκηνή με τα Amsicora(σημερινό Φαιστός Παλάς) και Dimonios να λούζονται στον απογευματινό ήλιο. Τω καιρώ εκείνω, το πρώτο ήταν σε δρομολόγια ανάμεσα στο Cagliari και την Civitavecchia με ορισμένες ενδιάμεσες στάσεις στο Arbatax, ενώ το Dimonios έκανε τα δρομολόγια που κάνει σήμερα το Αριάδνη, από το Cagliari δηλαδή, τόσο για τη Napoli, όσο και για το Palermo της Σικελίας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απόψε μεταφερόμαστε στη βόρειο Σαρδηνία και πιο συγκεκριμένα στο λιμανάκι Palau όπου θα δούμε ένα αμφίπλωρο που εδώ και πολλά χρόνια απασχολείται στο πορθμείο ανάμεσα στο Palau και τα νησάκια της La Maddalena. Πρόκειται για το Agata (IMO 7351020) που στη συγκεκριμένη φωτογραφία του Ιουλίου του 2016, βλέπουμε δεμένο στο Palau, με λευκή φορεσιά και την ονομασία της εταιρείας του στο πλάι. Είναι κατασκευής 1973 στο ναυπηγείο Cantieri Navali Tirreno Riuniti(295) με 2 μηχανές FIAT, για την ακρίβεια Grandi Motori Trieste που άνηκαν στην FIAT. Τα lane metres είναι 216 και το μήκος του πλοίου είναι σχεδόν 78 μέτρα με πρωτόκολλο 400 επιβατών.

 

Αξιοσημείωτο το ότι στα 47 χρόνια της ζωής του δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Αλλάζει όμως κατά καιρούς φορεσιά. Έτσι, 2 χρόνια μετά από τότε που το είδαμε στα άσπρα, μεταφερόμαστε στο καλοκαίρι του 2018 για να το δούμε στα μπλέ. Αξιοσημείωτο το ότι έχει αρκετά μεγάλο freeboard για το μέγεθός του. Άλλη μια άποψή του καθώς είναι εν πλώ πρός το Palau.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...