Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Just now, Nick the Greek said:

Δεν βλέπω να έχουμε ανεβάσει πότε στην gallerie κάποιο πλοίο από την ιστορική Rix Shipping. Ας κάνουμε λοιπόν πρεμιέρα απόψε με το Rix Star (IMO 9006477) που εδώ εξέρχεται του Rostock. Είναι των 3,710 dwt και κατασκευής 1991 στο Peene Werft(402) του Peenemunde, με μηχανή επίσης Γερμανική(MWM). Ναυπηγήθηκε σαν Jupiter και από εκεί και πέρα πήρε τα ονόματα MSC Bahamas(2000), Jupiter(2002), Red Sea(2005), Irish Sea(2006), Short Sea(2007), Poseidon(2014) ενώ αργότερα τον ίδιο χρόνο έγινε Rix Star. Και εδώ η πρυμνιά άποψη

Και επειδή ένα ίσον κανένα, δεύτερο coaster της Rix Shipping, αυτήν τη φορά πρίν λίγο καιρό στη Genova. Είναι το Rix Flevo (IMO 9139335) των 4,515dwt τονων, χτισμένο στο ναυπηγείο Slip SSZ(616/02) το 1996 με μηχανή Mannheim(MWM). Έχει χτιστεί σαν Frieda, το 2007 έγινε Leeswig και το 2014 πήρε το τωρινό του όνομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα στις οθόνες μας ένα bulk carrier των 58 χιλιάδων τόνων με μακροχρόνια ναύλωση στην Δανέζικη Ultrabulk και πλοιοκτήτη την Toko Kisen της Ιαπωνίας. Είναι το Ultra Lanigan (IMO 9520596), χτισμένο το 2012 στην Tsuneishi του Cebu(SC 148), βασισμένο επάνω στο τρομερά δημοφιλές design του συγκεκριμένου ναυπηγείου. Μηχανή Mitsui και χωρίς αλλαγές ονομάτων μέχρι σήμερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιστροφή στην καλοκαιρινή Γένοβα για να δούμε ένα πολύ όμορφο μικρό φορτηγό των 4,406 χιλιάδων τόνων dwt. Πρόκειτα για το Ugurs (IMO 9539793) που ανήκει στην Τούρκικη Sumer Denizcilik και παίζει μπάλα στη Μεσόγειο από το 2010 οπότε και χτίστηκε στο ναυπηγείο Kocatepe της Tuzla. Έχει μάλιστα τη διάκριση να είναι ο αριθμός γιάρδας 1, το πρώτο που χτίστηκε εκεί. Ένα άλλο ασυνήθιστο είναι πως φοράει τη γιαπωνέζικη μηχανή Hanshin των 2,033 ίππων για υπηρεσιακή ταχύτητα 14 κόμβων, άφορτο.

Αυτά δεν είναι τα μοναδικά αξιοσημείωτα για το όμορφο μπλέ πλοίο με τον ήλιο στην πάντα. Προσέξτε το όνομά του που φαίνεται να είναι 2 λέξεις, Ugur S. Απόλυτα λογικό με το S να παραπέμπει στο όνομα του πλοιοκτήτη του. Πλήν όμως, τόσο στα registries, όσο και στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το πλοίο αναφέρεται σαν Ugurs, μία λέξη δηλαδή. Παρεπιπτόντως, έχουμε ήδη στη gallerie μας και το μοναδικό άλλο πλοίο της εταιρείας, το Asli Elif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερις έχουμε ένα πλοίο γενικού φορτίου των 10,526dwt με όνομα Margaretha (IMO 9240548). Όπως μαρτυρά το φουγάρο και η ονοματοδοσία, πλοιοκτήτης του πλοίου είναι η γερμανική Rudolf Schepers. Είναι χτισμένο το 2002 στα Ολλανδέζικα Damen(812), είναι 2άμπαρο και έχει μηχανή Caterpillar. Πολυταξιδεμένο και με διάφορα ονόματα. Ήταν παραγγελία της Carisbrooke Shipping με όνομα Anna-C, ακόμη πρίν παραδοθεί άλλαξε όνομα σε Hanna-C. Έγινε Corral αργότερα το 2002 στην τρίτη του αλλαγή ονόματος σε 11 μήνες. Μετέπειτα Hanna-C το 2004, Opal Ace το 2006, Hanna C το 2009 και το τωρινό του όνομα από το 2012. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/3/2014 at 12:17 PM, TankerShip said:

Ας ανοίξουμε και ένα θέμα για μια περιοχή - η οποία μπορεί να μην προσφέρει δυνατές καραβολατρικές συγκινήσεις :P, όμως έχει κάποιο ενδιαφέρον -  το Καλαμάκι και το Σουσάκι της Κορινθίας.

Να δούμε και 3 πρόσφατες παρουσίες πλοίων στο Σουσάκι, πρόκειται για τα μικρά φορτηγά γενικού φορτίου THRUSTER (ΙΜΟ:9003536),

Μερικά χρόνια μετά, το Thruster στις οθόνες μας και με το τωρινό του όνομα που είναι MN Glory, δεμένο στη Γένοβα τον περασμένο Σεπτέμβρη. Είναι ένα μεγάλο coaster των 4,900dwt που είναι κατασκευασμένο το 1990 στο ναυπηγείο Peters Wewelsfleth(628) με μηχανή Krupp MaK. Πρώτο του όνομα το Arklow Venture, έγινε Thruster το 2000, Wilson Horn το 2005, ξανά Thruster το 2012, και MN Glory το 2017. Παρεπιπτόντως το έχουμε στην gallerie και σαν Wilson Horn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απόψε έχουμε ένα ενδιαφέρον design των 9,700 τόνων dwt, κατασκευασμένο το 2010 στο Qingdao Heshun(HS-8505) της Κίνας. Πρόκειται για το Thorco Atlantic που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Γένοβα τον Ιούλιο του 2016. Είναι 2άμπαρο με δύο κρένια 40άρια και μήκος 132 μέτρα, βύθισμα 7.8 μέτρα summer. Μακρύ και ρηχό δηλαδή, δύναται να προσεγγίσει λιμάνια με περιορισμούς στο βύθισμα. Η μοναδική του μηχανή είναι Caterpillar. Στα πρώτα του χρόνια δε βρήκε ένα σταθερό σπίτι μια και καθελκύστηκε σαν Dutch Katjia, το 2010 έγινε Beluga Notification, το 2011 μετονομάστηκε σε Rocco και αργότερα την ίδια χρονιά σε Thorco Atlantic. Αυτό το όνομα το κράτησε μέχρι το 2018, έκτοτε ονομάζεται Unistream.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και ένα feederάκι στη Γένοβα το Σεπτέμβρη που μας πέρασε. Πρόκειται για το Miro (IMO 9144134) που ανήκει σε Νορβηγούς πλοιοκτήτες που λέγονται Atlantica Shipping AS. Είναι χτισμένο το 1998 στην Πολωνία, το ναυπηγείο είναι το Szczecinska Stocznia(B 170/1/11) και έχει επίσης πολωνέζικη μηχανή από την εταιρεία H. Cegielski του Poznan. Η χωρητικότητά του είναι στα 1,730 TEU και σε τέτοιο μέγεθος συνήθως έχει πολλούς ναυλωτές και ονόματα. Έτσι είναι και το συγκεκριμένο. Καθελκύστηκε σαν CSAV Rio Amazonas το 1998 και από κει και πέρα έγινε Panamerican(1999), Wehr Koblenz(2001), Costa Rica(2001), P&O Nedlloyd Calypso(2002), P&O Nedlloyd Portbury(2004), MOL Springbok(2006), Wehr Koblenz(2006), CCNI Bilbao(2008), Wehr Koblenz(2009) και εν τέλει το όνομα Miro που βλέπουμε στην πρύμη του το 2016. Τη δεδομένη χρονική στιγμή ήταν ναυλωμένο στη Linea Messina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Busy like a bee, που λένε και οι Άγγλοι είναι το γενικού φορτίου Bee (IMO 9506588) που εδώ βλέπουμε στο terminal της Ilva, στη Γένοβα. Κατασκευής 2011 με το όνομα Marianne στο Qingdao Heshun(HS-5004) με μηχανή Zhejiang Marine Diesel Works. Αδιάφορο design των 5,424dwt που ανήκει στην Τουρκική, Vento Shiping.

Edited by Nick the Greek
links

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περνάμε σε ένα τανκεράκι των 6,394 κυβικών με το όνομα Diego (IMO 9279850), είναι δεμένο στη Γένοβα όπου και κάνει οπερέσιο. Ιταλικό ναυπηγείο(Pesaro Cantiere Navale, 92), Ιταλική σημαία, Ιταλός πλοιοκτήτης και ναυλωτής. Μόνο στη μηχανή τα χαλάμε, είναι Caterpillar. Χτισμένο το 2004 και πάντα με το ίδιο όνομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρίν 3 εβδομάδες, στη Βόρειο Ιταλία που ακόμη τότε άρχιζε να συνειδητοποιεί τι της ξημερώνει, βλέπουμε το Duesseldorf Express (IMO 9143556) δεμένο στη Genova. Πλοιοκτησία Hapag Lloyd προφανώς, χτισμένο το 1998 στη Samsung(1209) με μηχανή από την ίδια εταιρεία και φυσικά πάντοτε με το ίδιο όνομα. Σε ιδανικές συνθήκες χωρητικότητα 4,612 TEU.

 

Μίλησα σήμερα με φίλο μου στην πόλη αυτή, φάντασμα βασικά. Μετακινήσεις μόνο για δουλειά και σούπερ μάρκετ, ούτε δυνατότητα, ούτε και διάθεση για οτιδήποτε άλλο, από τη στιγμή που οι συμπολίτες και συνάνθρωποί σου υποφέρουν. Και σκεφτείτε πως τη συγκεριμένη πόλη, την πήρε ξώφαλτσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεύτερο σερί χημικό τάνκερ στη Γένοβα, πάμε λοιπόν να δούμε τη Χήρα με τα 5 Ορφανά:D, ή αλλιώς το Hira V (IMO 9217333). Για να είμαι σωστός βέβαια το V αναφέρεται στον Τούρκο πλοιοκτήτη του. Χτισμένο το 2001 σαν Maria Jakobsen και ακολούθως Erria Maria(2007), Amak Swan(2013) και από τον Οκτώβρη του 2019 με το τωρινό του όνομα. Παραγωγός το ναυπηγείο Desan(11) και μηχανή MAN B&W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/2/2019 at 9:52 PM, Nick the Greek said:

Ακόμη ένα καινούριο κομμάτι για το στόλο της Rimorchiatori Riuniti της Genova που μας είχε διαφύγει, είναι το Malta (IMO 9647411). Είναι ξεχωριστό κομμάτι μια και έχει χτιστεί το 2014 στο Βιετναμέζικο ναυπηγείο Song Thu(512262) και φέρει 2 μηχανές Caterpillar.

 

Μια ακόμη άποψη του Malta πρίν λίγες εβδομάδες στη Γένοβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ένα ελληνόκτητο bulk carrier των 28 χιλιάδων τόνων στη Γένοβα, πρόκειται για το Nikolaos GS (IMO 9267170). Κατασκευής 2002 στο Imabari Shipbuilding(574) με όνομα New Light και μηχανή Mitsui. Από το 2016 με το τωρινό του όνομα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για λόγους ταξινόμησης στη gallerie, σαν coasters/μοτορσιπάκια θεωρούμε όλα τα πλοία κάτω των 5,000 τόνων dwt.  Ένα από αυτά είναι και το Peru (IMO 9017410) που βλέπουμε δεμένο στον ντόκο της Ilva στη Γένοβα πρίν ένα μήνα. Είναι κατασκευής του 1998 και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, κάτι ιδιαιτέρως ασυνήθιστο σε αυτό το μέγεθος, ανήκει δε στη Γερμανική Wessels. Ναυπηγείο του το Sava Brodogradiliste(311) στη Mitrovica και η μηχανή του MaK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ένα άλλο μικρό ρυμουλκό της Genova, για το οποίο δεν κατάφερα να βρώ περισσότερα στοιχεία, είναι το SEC II που βοηθά στα έργα αποκατάστασης της κατάρρευσης του εξωτερικού λιμενοβραχίονα, μετά τις κακοκαιρίες του Φεβρουαρίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη σημερινή έκδοση θα πάρουμε μια γεύση από ένα τάνκερ της Navigazione Montanari, με έδρα τη Genova. Πρόκειται για το Valfoglia (IMO 9417309) που εδώ βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Pegli. Χτισμένο το 2009 στα Hudong Zhonghua Shipbuilding(H 1520 A) με μηχανή Hyundai και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει πλοιοκτησία ή όνομα. Σημαία Μάλτας και όχι Ιταλίας. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολοκληρώνουμε την περιήγησή στη Γένοβα λίγο πρίν το μπάμ με τον κορωνοιό, με μια βόλτα στις επισκευαστικές βάσεις του λμανιού.

 

Το αμφίδρομο Acciarello της γραμμής Piombino - Portoferraio ήταν δεμένο σε ντόκο επισκευών, προφανώς εκεί βρίσκεται ακόμη και δεν προβλέπεται να κινηθεί σύντομα. Ίδια εικόνα και για το Moby Corse που ακόμη και σήμερα παραμένει στα ναυπηγεία. Το Mega Express Four αντίθετα έχει επιστρέψει στα δρομολόγιά του έκτοτε, πλήν όμως το απαίσιο Mega Express Five παραμένει ανενεργό. Παρέα του τότε ήταν τα Splendid και Super-Fast Baleares που έχουν όμως φύγει πια από εκεί. To παρεάκι του Mega Express Four, δηλαδή τα Moby Drea, Moby Zaza και Moby Otta, παραμένει αναλλοίωτο ακόμα και σήμερα.

 

Σε ενεργά πλοία είδαμε το GNV Allegra που το προηγούμενο βράδυ είχε φτάσει στη Γένοβα από δρομολόγιο εκ Τυνησίας, δίπλα του και το Tanit που είχε έρθει από την Τύνιδα νωρίτερα εκείνο το Σάββατο. Τρίτη άφιξη από Τυνησία μέσα σε 24 ώρες ήταν το Salammbo που βλέπουμε εδώ να πλησιάζει τα φανάρια για να μπεί στο λιμάνι. Σημειωτέον το πλοίο μετονομάστηκε, δεν λέγεται πια Salammbo 7 αλλά Salammbo σκέτο. Είναι η πρώτη του φωογραφία με αυτό το όνομα στην gallerie μας.

 

Ελπίζω να δώσει ο Θεός και να μην κάνουμε χρόνια να ξαναπάμε, με όλα αυτά που γίνονται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...