Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερις έχουμε ένα πλοίο γενικού φορτίου των 10,526dwt με όνομα Margaretha (IMO 9240548). Όπως μαρτυρά το φουγάρο και η ονοματοδοσία, πλοιοκτήτης του πλοίου είναι η γερμανική Rudolf Schepers. Είναι χτισμένο το 2002 στα Ολλανδέζικα Damen(812), είναι 2άμπαρο και έχει μηχανή Caterpillar. Πολυταξιδεμένο και με διάφορα ονόματα. Ήταν παραγγελία της Carisbrooke Shipping με όνομα Anna-C, ακόμη πρίν παραδοθεί άλλαξε όνομα σε Hanna-C. Έγινε Corral αργότερα το 2002 στην τρίτη του αλλαγή ονόματος σε 11 μήνες. Μετέπειτα Hanna-C το 2004, Opal Ace το 2006, Hanna C το 2009 και το τωρινό του όνομα από το 2012. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/3/2014 at 12:17 PM, TankerShip said:

Ας ανοίξουμε και ένα θέμα για μια περιοχή - η οποία μπορεί να μην προσφέρει δυνατές καραβολατρικές συγκινήσεις :P, όμως έχει κάποιο ενδιαφέρον -  το Καλαμάκι και το Σουσάκι της Κορινθίας.

Να δούμε και 3 πρόσφατες παρουσίες πλοίων στο Σουσάκι, πρόκειται για τα μικρά φορτηγά γενικού φορτίου THRUSTER (ΙΜΟ:9003536),

Μερικά χρόνια μετά, το Thruster στις οθόνες μας και με το τωρινό του όνομα που είναι MN Glory, δεμένο στη Γένοβα τον περασμένο Σεπτέμβρη. Είναι ένα μεγάλο coaster των 4,900dwt που είναι κατασκευασμένο το 1990 στο ναυπηγείο Peters Wewelsfleth(628) με μηχανή Krupp MaK. Πρώτο του όνομα το Arklow Venture, έγινε Thruster το 2000, Wilson Horn το 2005, ξανά Thruster το 2012, και MN Glory το 2017. Παρεπιπτόντως το έχουμε στην gallerie και σαν Wilson Horn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απόψε έχουμε ένα ενδιαφέρον design των 9,700 τόνων dwt, κατασκευασμένο το 2010 στο Qingdao Heshun(HS-8505) της Κίνας. Πρόκειται για το Thorco Atlantic που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Γένοβα τον Ιούλιο του 2016. Είναι 2άμπαρο με δύο κρένια 40άρια και μήκος 132 μέτρα, βύθισμα 7.8 μέτρα summer. Μακρύ και ρηχό δηλαδή, δύναται να προσεγγίσει λιμάνια με περιορισμούς στο βύθισμα. Η μοναδική του μηχανή είναι Caterpillar. Στα πρώτα του χρόνια δε βρήκε ένα σταθερό σπίτι μια και καθελκύστηκε σαν Dutch Katjia, το 2010 έγινε Beluga Notification, το 2011 μετονομάστηκε σε Rocco και αργότερα την ίδια χρονιά σε Thorco Atlantic. Αυτό το όνομα το κράτησε μέχρι το 2018, έκτοτε ονομάζεται Unistream.

Link to comment
Share on other sites

Να και ένα feederάκι στη Γένοβα το Σεπτέμβρη που μας πέρασε. Πρόκειται για το Miro (IMO 9144134) που ανήκει σε Νορβηγούς πλοιοκτήτες που λέγονται Atlantica Shipping AS. Είναι χτισμένο το 1998 στην Πολωνία, το ναυπηγείο είναι το Szczecinska Stocznia(B 170/1/11) και έχει επίσης πολωνέζικη μηχανή από την εταιρεία H. Cegielski του Poznan. Η χωρητικότητά του είναι στα 1,730 TEU και σε τέτοιο μέγεθος συνήθως έχει πολλούς ναυλωτές και ονόματα. Έτσι είναι και το συγκεκριμένο. Καθελκύστηκε σαν CSAV Rio Amazonas το 1998 και από κει και πέρα έγινε Panamerican(1999), Wehr Koblenz(2001), Costa Rica(2001), P&O Nedlloyd Calypso(2002), P&O Nedlloyd Portbury(2004), MOL Springbok(2006), Wehr Koblenz(2006), CCNI Bilbao(2008), Wehr Koblenz(2009) και εν τέλει το όνομα Miro που βλέπουμε στην πρύμη του το 2016. Τη δεδομένη χρονική στιγμή ήταν ναυλωμένο στη Linea Messina.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Busy like a bee, που λένε και οι Άγγλοι είναι το γενικού φορτίου Bee (IMO 9506588) που εδώ βλέπουμε στο terminal της Ilva, στη Γένοβα. Κατασκευής 2011 με το όνομα Marianne στο Qingdao Heshun(HS-5004) με μηχανή Zhejiang Marine Diesel Works. Αδιάφορο design των 5,424dwt που ανήκει στην Τουρκική, Vento Shiping.

Edited by Nick the Greek
links
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περνάμε σε ένα τανκεράκι των 6,394 κυβικών με το όνομα Diego (IMO 9279850), είναι δεμένο στη Γένοβα όπου και κάνει οπερέσιο. Ιταλικό ναυπηγείο(Pesaro Cantiere Navale, 92), Ιταλική σημαία, Ιταλός πλοιοκτήτης και ναυλωτής. Μόνο στη μηχανή τα χαλάμε, είναι Caterpillar. Χτισμένο το 2004 και πάντα με το ίδιο όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 3 εβδομάδες, στη Βόρειο Ιταλία που ακόμη τότε άρχιζε να συνειδητοποιεί τι της ξημερώνει, βλέπουμε το Duesseldorf Express (IMO 9143556) δεμένο στη Genova. Πλοιοκτησία Hapag Lloyd προφανώς, χτισμένο το 1998 στη Samsung(1209) με μηχανή από την ίδια εταιρεία και φυσικά πάντοτε με το ίδιο όνομα. Σε ιδανικές συνθήκες χωρητικότητα 4,612 TEU.

 

Μίλησα σήμερα με φίλο μου στην πόλη αυτή, φάντασμα βασικά. Μετακινήσεις μόνο για δουλειά και σούπερ μάρκετ, ούτε δυνατότητα, ούτε και διάθεση για οτιδήποτε άλλο, από τη στιγμή που οι συμπολίτες και συνάνθρωποί σου υποφέρουν. Και σκεφτείτε πως τη συγκεριμένη πόλη, την πήρε ξώφαλτσα.

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερο σερί χημικό τάνκερ στη Γένοβα, πάμε λοιπόν να δούμε τη Χήρα με τα 5 Ορφανά:D, ή αλλιώς το Hira V (IMO 9217333). Για να είμαι σωστός βέβαια το V αναφέρεται στον Τούρκο πλοιοκτήτη του. Χτισμένο το 2001 σαν Maria Jakobsen και ακολούθως Erria Maria(2007), Amak Swan(2013) και από τον Οκτώβρη του 2019 με το τωρινό του όνομα. Παραγωγός το ναυπηγείο Desan(11) και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2019 at 9:52 PM, Nick the Greek said:

Ακόμη ένα καινούριο κομμάτι για το στόλο της Rimorchiatori Riuniti της Genova που μας είχε διαφύγει, είναι το Malta (IMO 9647411). Είναι ξεχωριστό κομμάτι μια και έχει χτιστεί το 2014 στο Βιετναμέζικο ναυπηγείο Song Thu(512262) και φέρει 2 μηχανές Caterpillar.

 

Μια ακόμη άποψη του Malta πρίν λίγες εβδομάδες στη Γένοβα.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα ελληνόκτητο bulk carrier των 28 χιλιάδων τόνων στη Γένοβα, πρόκειται για το Nikolaos GS (IMO 9267170). Κατασκευής 2002 στο Imabari Shipbuilding(574) με όνομα New Light και μηχανή Mitsui. Από το 2016 με το τωρινό του όνομα. 

Link to comment
Share on other sites

Για λόγους ταξινόμησης στη gallerie, σαν coasters/μοτορσιπάκια θεωρούμε όλα τα πλοία κάτω των 5,000 τόνων dwt.  Ένα από αυτά είναι και το Peru (IMO 9017410) που βλέπουμε δεμένο στον ντόκο της Ilva στη Γένοβα πρίν ένα μήνα. Είναι κατασκευής του 1998 και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, κάτι ιδιαιτέρως ασυνήθιστο σε αυτό το μέγεθος, ανήκει δε στη Γερμανική Wessels. Ναυπηγείο του το Sava Brodogradiliste(311) στη Mitrovica και η μηχανή του MaK.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα άλλο μικρό ρυμουλκό της Genova, για το οποίο δεν κατάφερα να βρώ περισσότερα στοιχεία, είναι το SEC II που βοηθά στα έργα αποκατάστασης της κατάρρευσης του εξωτερικού λιμενοβραχίονα, μετά τις κακοκαιρίες του Φεβρουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

Στη σημερινή έκδοση θα πάρουμε μια γεύση από ένα τάνκερ της Navigazione Montanari, με έδρα τη Genova. Πρόκειται για το Valfoglia (IMO 9417309) που εδώ βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Pegli. Χτισμένο το 2009 στα Hudong Zhonghua Shipbuilding(H 1520 A) με μηχανή Hyundai και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει πλοιοκτησία ή όνομα. Σημαία Μάλτας και όχι Ιταλίας. 

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώνουμε την περιήγησή στη Γένοβα λίγο πρίν το μπάμ με τον κορωνοιό, με μια βόλτα στις επισκευαστικές βάσεις του λμανιού.

 

Το αμφίδρομο Acciarello της γραμμής Piombino - Portoferraio ήταν δεμένο σε ντόκο επισκευών, προφανώς εκεί βρίσκεται ακόμη και δεν προβλέπεται να κινηθεί σύντομα. Ίδια εικόνα και για το Moby Corse που ακόμη και σήμερα παραμένει στα ναυπηγεία. Το Mega Express Four αντίθετα έχει επιστρέψει στα δρομολόγιά του έκτοτε, πλήν όμως το απαίσιο Mega Express Five παραμένει ανενεργό. Παρέα του τότε ήταν τα Splendid και Super-Fast Baleares που έχουν όμως φύγει πια από εκεί. To παρεάκι του Mega Express Four, δηλαδή τα Moby Drea, Moby Zaza και Moby Otta, παραμένει αναλλοίωτο ακόμα και σήμερα.

 

Σε ενεργά πλοία είδαμε το GNV Allegra που το προηγούμενο βράδυ είχε φτάσει στη Γένοβα από δρομολόγιο εκ Τυνησίας, δίπλα του και το Tanit που είχε έρθει από την Τύνιδα νωρίτερα εκείνο το Σάββατο. Τρίτη άφιξη από Τυνησία μέσα σε 24 ώρες ήταν το Salammbo που βλέπουμε εδώ να πλησιάζει τα φανάρια για να μπεί στο λιμάνι. Σημειωτέον το πλοίο μετονομάστηκε, δεν λέγεται πια Salammbo 7 αλλά Salammbo σκέτο. Είναι η πρώτη του φωογραφία με αυτό το όνομα στην gallerie μας.

 

Ελπίζω να δώσει ο Θεός και να μην κάνουμε χρόνια να ξαναπάμε, με όλα αυτά που γίνονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απρίλιος του 2017 και σε έναν κόσμο χωρίς κορωνοιό, τα πλοία ετοιμάζονται για ένα πολυάσχολο καλοκαίρι. Σε μία γωνία του λιμανιού το Moby Dada έχει αγοραστεί από τον Onorato και βάφεται σε καρτούν ενώ δίπλα του οι σταθερές αξίες των Moby Drea και Moby Otta περιμένουν κι αυτές την σειρά τους. Αντίθετα, σε μια άλλη γωνία του λιμανιού έχουμε 3 παροπλισμένα πλοία της Moby που αναρωτιόμασταν αν και που θα δούλευαν το καλοκαίρι. Η πλάκα είναι πως το Moby Ale, που ήταν και το πρώτο που έδεσε τη γλίτωσε. Τη μοίρα των άλλων δύο, την ξέρουμε. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τετάρτη πρωί στη Γένοβα και έχουμε συνάντηση των Rhapsody και GNV Allegra. Το πρώτο προερχόμενο από την Olbia, το δεύτερο προερχόμενο από το Porto Torres. Διδυμάκι GNV κάτω από τον όμορφο, πρωινό, ήλιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνάντηση εκτός λιμένος Γένοβας με ένα μεγάλο κοντέινερ της CMA CGM, το Katherine (IMO 9641235). Μόνο όσον αφορά τη χρονοναύλωση όμως, γιατί πλοιοκτήτης είναι η Technomar του Γιώργου Γιουρούκου. Ναυπήγηση 2013 στο Hyundai Samho(S623) με μία κύρια μηχανή Wartsila και χωρητικότητα 6,297 TEU. Προηγούμενο όνομά του το Safmarine Highveld. Η Katherine απασχολείται σε ένα service της CMA CGM που ενώνει τη Μεσόγειο με την κεντρική Αμερική. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα ωραίο κοντεινεράδικο βλέπουμε στη Γένοβα, είναι το Atlantic Merchant (IMO 9378929). Κατασκευή 2008 στο Qingshan Shipyard(20040318) της χιλιοτραγουδισμένης Wuhan, με μία μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,118 TEU. Κάμποσα προηγούμενα ονόματα έχει πάρει, πιο συγκεκριμένα τα Pearl River(2008), CMA CGM Sierra(2008), Pearl River(2009) και Max Cooler(2015), με το τωρινό του όνομα να αποκτάται το 2019.

Link to comment
Share on other sites

Ε ας δούμε και κανένα μεγαλύτερο ρυμουλκό της Genova, στις οθόνες σας το Danimarca (IMO 9816660). Του 2018 είναι το πλοίο από τη Damen του Γαλατσίου της Ρουμανίας(513114) και έχει δύο μηχανές Caterpillar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/12/2019 at 11:39 PM, Nick the Greek said:

Ας δούμε ένα μικρό κοντεινεράδικο στη Darsena Toscana του Livorno, είναι το τούρκικο Moliva (IMO 9454034). Χτισμένο το 2014 επίσης στην Τουρκία στο ναυπηγείο Yardimci(55) με μηχανή Wartsila. Εδώ και η πρυμνιά άποψη του πλοίου

 

Σε Τυρρηνικά νερά εξακολουθεί να κινείται το Moliva, εδώ δεμένο πρίν λίγες εβδομάδες στη Genova. Και αργότερα την ίδια ημέρα ενώ έχει αφήσει πλοηγό και προχωρά πρός την έξοδο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...