Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χαιρομαι παρα πολυ πραγματικα που οι Shipfriends ανοιγουν τα φτερα τους και σε αλλες χωρες, αλλα λιμανια. By the way φιλε Νησος Χιος, δεν ηξερες, δε ρωταγες για τους Ιταλους?

Εγω για να ειμαι προσεκτικος και εκπαιδευμενος, δεν αντιμετωπισα προβλημα σε μια προσφατη μου επισκεψη. Εχουμε να δουμε αρκετα πραγματα λοιπον μετα απο -οχι ρομαντικο δυστυχως- διημερο στη Βενετια, να ξεφυγουμε λιγο απο το Θεοφιλο και το Πηνελοπη Α(Θεε μου σχώρα με). Δυστυχως ο καιρος δεν ηταν κι ο καλυτερος, αλλα επεσα πανω στην Αριαδνη η οποια φαινεται εδω διπλα στο ντοκο ενω φορτωνει απο τον πλωριο καταπελτη, κι εδω φαινεται να περνα απεξω απο την Piazza san Marco. Το περιεργο της υποθεσης ειναι οτι αυτη η φωτογραφια με φοντο τις γονδολες ειναι βγαλμενη πανω απο μια γεφυρουλα. Απο αυτην τη γεφυρουλα λοιπον ολοι βγαζουν φωτογραφιες τη Γεφυρα των Στεναγμων που βρισκεται ακριβως απεναντι, ενω ενας ανωμαλος ειναι γυρισμενος απο την αλλη και τραβαει την Αριαδνη.

Εξισου ενδιαφεροντα ειναι και τα ανοιχτου τυπου, παντοφλοειδη πλοιαρια που εξυπηρετουν τις συγκοινωνιες της Βενετιας με διαφορα μικρα νησακια και προορισμους μεσα στη λιμνοθαλασσα. Εδω εχουμε το Marco Polo, προσεξτε τις ραμπες και το ποσο ευκολα πρεπει να φορτωνει/ξεφορτωνει στους προορισμους του. Σε παρομοιο στυλ ειναι και το San Giorgio και το San Nicolo, υπαρχουν ομως και μικροτερα με εμφαση στη μεταφορα επιβατων οπως τα Sandra Z και το Poveglia.

Γενικα ενδιαφερον παρουσιαζει ολοκληρο το δυναμικο των Σταμουλο-Κολλαδων της Βενετιας :D. Για δεστε πως μετακινειται ο κοσμος: αυτη ειναι μια αποψη του κεντρικου καναλιου της Βενετιας πανω απο τη ζεφυρα Rialto, οπου φαινεται κανεις οτι αλλοι μποτιλιαρονται στην Κατεχακη :P, κι αλλοι πανε στη δουλεια με βαπορακια. Εδω φαινεται ενα απο αυτα τα πλοιαρια σε πιο κοντινο πλανο, ενω απο πισω διακρινεται η σταση(στην κυριολεξια!). Υπαρχουν βεβαια και πιο παραδοσιακες μορφης μετακινησης οπως η γόνδολα και το ταξί(προσεξτε τον Βενετσιάνο ταρίφα :D). Εννοειται πως αν πατε με την καλη σας στη Βενετια, τη βολτα με τη γονδολα δεν τη γλιτωνετε με την καμία.

Στα αλλα αξιοσημειωτα, ειναι οτι υπαρχει και cruise terminal στη Βενετια απ' οπου περνωντας με το πλοιαριο μπορειτε να βγαλετε φωτογραφιες οχι μονο το MSC Musica αλλα και το Costa Serena. Λιγο παρακατω, μπορει να δει κανεις και τα γραφεια της ιστορικης Adriatica στο αριστουργηματικο αυτο κτιριο. Τελος, σε αλλη εξορμηση, πολυ πιο ρομαντικη αυτην τη φορα :rolleyes: τραβηξαμε και μια φωτογραφια απο τη λιμνη του Κομο. Ειναι τραβηγμενη στο Menaggio και απεικονιζει το linkspan(ναι, ναι, ναι) που εχουν κανει εκει ωστε να πηγαινει το πλοιαριο στο Belaggio που βρισκεται 10 λεπτα απεναντι. Κατι σαν Περαμα - Παλουκια δηλαδη. Τα σχολια δικα σας.

Τελειωνοντας, θελω να ευχαριστησω τον πνευματικο μου γεροντα Εφραιμ που μου συνεστησε ολα αυτα τα μερη για να επισκεφθω, 5άστερα ξενοδοχεια για να μεινω και φυσικα εστιατορια εγκεκριμενα απο το Michelin για να φαω. Ειναι εντυπωσιακο να σκεφθει κανεις πως ο Αγιος Φανουριος του φανερωσε ολα αυτα τα θαυμαστα πραγματα στον υπνο του, μη φανταστειτε οτι εχει παει εκεινος δηλαδη.. Εκεινος νηστεια και προσευχη!

Edited by proud_ionian
tag
Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Μαγεια λοιπον η Βενετια οπως λεει κι ο Νικ παραπανω.Δεν εχει να κανει με το αν σου αρεσουν τα πλοια και γενικοτερα η θαλασσα αλλα κυριως με την μοναδικοτητα που παρουσιαζει το μερος σε σχεση με το traffic στα διαφορα καναλια αλλα και την φυσικη ομορφια που 'γεμιζει' το τοπιο.

Για να καταλαβετε καλυτερα,οσοι δεν εχετε περασει απο κει,τι πανικος γινεται απο πλοια και πλοιαρια στα καναλια της Βενετιας,αρκει να δειτε το παρακατω

με την αναχωρηση του SPLENDOUR OF THE SEAS ενω εμεις απολαμβαναμε την θεα μπροστα απο την γνωστη γεφυρα των στεναγμων.Ειναι πραγματικα εντυπωσιακος ο αριθμος των πλεουμενων που κυκλοφορει και μαλιστα δεν ειναι τυχαιο οτι αρκετες φορες κοντευουν να συγκρουστουν μεταξυ τους(ειδα 2 περιστατικα οπου με σφυριξιες και φουλ αναποδα,γλιτωσαν την τρακα :blink:).

Παμε να δουμε λοιπον πως μετακινηθηκαμε στην Βενετια αλλα και τι ειδαν τα ματακια μας.

Αφιξη στο νησακι Τronchetto για να παρουμε θαλασσιο λεωφορειο και να μετακινηθουμε στα ενδοτερα της ομορφης Βενετιας.Το απλο εισητηριο κοστιζει 6.50ευρω και εχει διαρκεια 1ωρα.Ειναι εντυπωσιακο το δικτυο που εχουν φτιαξει και οι διαφορες στασεις θυμιζουν τις αντιστοιχες της ξηρας.

Εμεις κατεβηκαμε 2-3 στασεις παρακατω,στο νησακι Giudecca και ξεκινησαμε το περπατημα προς τα κατω για να βρουμε μια καλη θεση να παρακολουθησουμε τις αναχωρησεις εκεινης της ωρας.Ανεβηκαμε γεφυρες,περασαμε απο ομορφα καναλια και τελικα καταληξαμε σε ενα σημειο που ολα τα πλοια εκαναν αριστερη στροφη για να συνεχισουν την εξοδο τους απο το καναλι.

Στο cruise/ferry terminal,βρισκονταν 3 κρουαζιεροπλοια και το EUROPA PALACE.Το πρωτο που ειχε αναχωρηση ηταν το NIEUW AMSTERDAM που με συνοδεια 2 ρυμουλκων περασε αργα αργα απο

.Ακολουθησε στην ωρα της(14.00)η ΚΡΟΥΙΖΑΡΑ ...
,που απλα ειχε ενα ρυμουλκο πρυμα και με σβελτες κινησεις την εκανε απο το μεγαλο καναλι.Εντωμεταξυ,περα δωθε περναγαν και κατι παντοφλες που συνδεουν την Βενετια με το Lidoκαι επειδη μια απο αυτες εχει ελληνικες ριζες ειπα να της κανω την χαρη και να την φωτογραφισω :D

Καλα ηταν λοιπον με τις φωτογραφιες και τα βιντεο αλλα ηρθε η ωρα για φαγητο και καφε οποτε μετακινηθηκαμε(με το θαλασσιο λεωφορειακι φυσικα)προς την Piazza San Marco για να βρουμε καποιο μερος να κατσουμε.Απο κοσμο πραγματικα πανικος,σε σημειο που να ειναι δυσκολο να μετακινηθεις σαν πεζος κι απο εθνικοτητες οτι γουσταρει η ψυχη σου.Φυσικα υπηρχαν και πολλοι Ελληνες και ηταν πραγματικα αστειο εκει που περπατας να ακους τις κλασσικες ατακες Ελληνων εκδρομεων(Τακηηηη,ελα να βγουμε φωτογραφια εδω - ρε Μαρακι αμαν πια,ελα να κατσουμε σε ενα μαγαζι επιτελους :D ).

Μεταξυ πιτσας,καπουτσινο,γλυκων και πολλων μπλε ευρω αναλυσαμε την οικονομικη κριση που πληττει την χωρα μας :P και καπου εκει μας επιασε μια κριση πανικου γιαυτο αποφασισαμε να μετακινηθουμε προς την γεφυρα των στεναγμων και να αρχισουμε τα αχ βαχ...Το τοπιο ομως ηταν μοναδικο,η κινηση απο πλοια εντυπωσιακη και ακριβως εκεινη την ωρα,εκτος απο το SPLENDOUR(παραπανω)ειχε αναχωρηση και το

.

Η ωρα της επιστροφης ειχε φτασει κι αλλη μια ωραια περιπετεια για μενα και το Νικ λαμβανε τελος.Σαν επιλογο θελω να πω οτι πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο αυτο το μοναδικο μερος πανω στην γη.Ειναι κατι πολυ ξεχωριστο που αν δεν το ζησεις απο κοντα δεν μπορεις να καταλαβεις ακριβως την σπουδαιοτητα του.Ειναι σαν να ζεις σε μια αλλη εποχη η εστω σε εναν διαφορετικο κοσμο απο αυτον που εχουμε συνηθισει.Πρεπει οπωσδηποτε να περασετε απο την Βενετια εστω και για καποιες ωρες,θα νιωθετε πως βλεπετε ταινια σε καποιο σινεμα και οχι οτι βρισκεστε στην πραγματικοτητα εκει.

Edited by NHSOS XIOS
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ορθώς εμίλησε ο Χιώτης νεανίας:D, εγώ με τη σειρά μου να συμπληρώσω ορισμένες φωτογραφίες(τα κρουαζιερόπλοια τα είδαμε σε βίντεο, θεωρώ περιττό να βάλω κι άλλες φωτό από πλοία που τα έχουμε πολλές φορές) πρώτ΄απ' όλα από τα ρυμουλκά της Βενετίας, εν προκειμένω βλέπουμε τα Emilio Panfido, Giulia C και Marina MC. Έχουμε επίσης και το εντυπωσιακά καλλίγραμμο γιωτ Carinthia VII που ανήκει στην 70χρονη χήρα Γερμανού μεγιστάνα με περιουσία άνω του ενός δισεκατομμύρια δολλάρια, η γυναίκα είναι με άλλα λόγια ο τύπος μου:D.

Αξιοσημείωτες παρουσίες 2 ταχύπλοα που βρήκαμε δεμένα στη Βενετία. Το παράξενο Adriatic Jet της κροατικής Adtiatic Lines που συνδέει τη Βενετία με διάφορους προορισμούς στην Κροατία όπως βλέπετε και στην ιστοσελίδα τους, ενώ βρήκαμε και το αδελφό μάλλον των παλιών καταμαράν της Πειραικής ΑΝΕ με το όνομα San Frangisk που συνδέει τη Βενετία με την Istra, πλοιοκτήτης του η Venezia Lines.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Να αναφέρουμε ότι πρίν λίγο άνοιξε κάπως το κανάλι της Βενετίας, με αποτέλεσμα να είναι επιτρεπτή η είσοδος για τα επιβατηγά της ΑΝΕΚ που αναμέναν έξωθεν καναλιου (ΚΡΗΤΗ Ι από χθές και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ απο το πρωί)!

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Μιας και σήμερα το πρωί γύρισα απο Βενετία, να αναφέρουμε ότι η βροχή έχει δημιουργήσει τεράστιες πλυμμήρες στην Βενετία και φαίνεται σαν να είσαι σ΄ένα τεράστιο κανάλι! Εγώ προσωπικά πρώτη φορά είδα τόσο πολύ αυξημένη την στάθμη του νερού στην περιοχή! Ταλαιπωρία για τα μικρά πλοιάρια που εξυπηρετούν, αλλά και λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών είχαμε κλείσιμο των καναλιών και πολύωρες αναμονές πλοίων έξωθεν αυτού

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Το λιμάνι της Βενετίας είναι κλειστό από χθες το πρωι λόγω ομίχλης. Το Corragio της ΑΝΕΚ από χθες το πρωί περιμένει έξω από το λιμάνι προερχόμενο από Πάτρα - Ηγουμενίτσα και το ίδιο συμβαίνει και με το Κρήτη Ι σήμερα το πρωί Όπως είναι φυσικό το σημερινό βραδινό δρομολόγιο του Corragio από Πάτρα για Βενετία θα αναβληθεί αφού το καράβι ακόμα δεν έχει δέσει Βενετία. Πάρα πολλά προβλήματα προσέγγισης ιδίως φέτος το λιμάνι της Βενετίας που προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις......

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Επεισόδια στη Βενετία για τα κρουαζιερόπλοια!!

 

 


Επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα μεταξύ της αστυνομίας και των διαδηλωτών της ομάδας "No Grandi Navi", η οποία διεκδικεί την απομάκρυνση των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων από το λιμάνι της Βενετίας!! Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, ο σταθμός επιβίβασης παρέμεινε κλειστός με αποτέλεσμα την καθυστέρηση αναχώρησης σχεδόν σε όλα τα πλοία που βρίσκονταν εκείνη την ώρα δεμένα!! Ένας διαδηλωτής έχει συλληφθεί και μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί!!
Τον περασμένο Σεπτέμβριο η ίδια ομάδα αποπειράθηκε να αποκλείσει το κανάλι της Βενετίας με βάρκες αλλά απέτυχαν μετά απο επέμβαση του λιμενικού!!

Edited by minoan
Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 1 year later...

Πάλι υπήρχε πρόβλημα στο λιμάνι της Βενετίας με την ομίχλη με αποτέλεσμα το MSC Poesia να φύγει σήμερα το πρωί αντί για χθες το βράδυ ενώ το MSC Musica είχε μείνει και αυτό εκτός λιμανιού για κάποιες ώρες

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Στάση Βενετία για να δούμε το 4,250dwt μικρό φορτηγό με το όνομα Allin, να πλέει σιγά-σιγά μέσα στο δίαυλο πρός την έξοδο. Το πλοίο είναι χτισμένο 1997 και είναι Τουρκικής πλοιοκτησίας μιας εταιρείας με όνομα Aykop Gemi(Gemi = Πλοίο στη γλώσσα τους). Ρουμάνικο προιόν των ναυπηγείων του Galati(αριθμός 913) που όπως έχουμε δεί και αλλού ανήκουν πια στην Ολλανδική Damen. Μονάμπαρο και με μια μηχανή Motoren Werke Mannheim(MWM) που του δίνει 2,991 ίππους και υπηρεσιακή ταχύτητα 11 κόμβων. Και η πρυμνιά όψη όπως περνά μπροστά από το φακό του ψώνιου με το πούρο, έχει πλάκα να σημειώσω πως το πρώτο -και μοναδικό ως το 2016 οπότε και αγοράστηκε από τους Τούρκους-  όνομα του πλοίου ήταν Tallin. Οπότε οι καινούριοι ιδιοκτήτες για να μην ξοδεύονται σε μπογιές, απλά έσβησαν το πρώτο γράμμα και τελειώσαμε:D.

Link to post
Share on other sites

Κι εκεί που είμαι δικέ μου αραγμένος στη Venezia και πίνω το Martini μου με τις 5 ρίζες ελιές, περνάει μπροστά μου ο Νίκος ο Ψωμιάδης με πλώρη για την έξοδο! Κλασσικό Omskiy type πλοίο, το μαρτυρά και το πρώτο του όνομα, Omskiy-35, που κράτησε από το 1986 που χτίστηκε ως το 1991 οπότε και έγινε Nikolai Psomiadi(IMO 8858439). Omskiy type σημαίνει βασικά αυτά τα χαρακτηριστικά, με πιο αξιοσημείωτο φυσικά το βύθισμα των 3.3 μέτρων σε fresh water το οποίο και επιτρέπει σε αυτά τα πλοία να ανεβαίνουν ψηλά μέσα σε ποτάμια και να πλησιάζουν προορισμούς που τα συμβατικά coasters δεν μπορούν, μεγιστοποιώντας το φορτίο που μπορούν να σηκώσουν.

 

Χαρακτηριστικές επίσης οι 2 μηχανές των 1,400 ίππων η κάθε μια που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 10.6 κόμβων, είναι VEB Schwermaschinenbau "Karl Liebknecht" και μαρτυρούν το γεγονός ότι το πλοίο είναι χτισμένο το 1986 στο ναυπηγείο Krasnoyarskiy(αριθμός 39) της πόλης Krasnoyarsk της Ανατολικής Σιβηρίας, με μηχανές από την Ανατολικής Γερμανία. Γερή κατασκευή, 32 χρόνια μετά το πλοίο δείχνει σε καλή κατάσταση εξωτερικά και συνεχίζει ακάθεκτο. Προφανώς και οι πλοιοκτήτες του είναι Ρώσοι, περισσότερες λεπτομέρειες μη ρωτάτε, θα μας τα αποκαλύψει η Kontra News που την τρέμει η Μόσχα:D. Δυστυχώς δεν κατάφερα να ανακαλύψω ποιός είναι ο Nikolai Psomiadi, αγαπούλες μου.

Link to post
Share on other sites

Πολύ συχνός επισκέπτης του Πειραιά εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι και το MSC Augusta(ΙΜΟ 8512891), εμείς όμως το πετυχαίνουμε να αναχωρεί από τη Βενετία πρίν 2 εβδομάδες. Πλοίο των 3,758 TEU, χτισμένο το 1986 στο πασίγνωστο HDW του Κιέλου(αριθμός 216) με κύρια μηχανή Sulzer και υπηρεσιακή 17 κόμβων στους 35 τόνους το 24ωρο. Έχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία και περιέργως για κοντεινεράδικο, έχει αλλάξει μόλις 2 ονόματα στα 32 χρόνια της εργασιακής του ζωής. Η αρχική παραγγελία για την κατασκευή του ήταν από Γερμανούς σε Γερμανικό ναυπηγείο με σκοπό να φτιάξουν ένα πλοίο που θα αντέξει στο χρόνο, όπερ και εγένετο.

 

Την παραγγελία λοιπόν έκανε η πολύ γνωστή και ιστορική εταιρεία του Αμβούργου, F. Laeisz. Όμως κατόπιν το πλοίο πουλήθηκε ex-yard στην επίσης Γερμανική Conti Reederei, που είναι πια κομμάτι του Offen Group του Claus-Peter Offen. Το πλοίο κουβαλούσε μακροχρόνια ναύλωση από τη Norasia Lines της Ελβετίας(που μετέπειτα πωλήθηκε στη CSAV που με τη σειρά της απορροφήθηκε στη Hapag Lloyd) και αξίζει να σημειώσουμε, για να καταλάβουμε και πόσο έχει εξελιχθεί το container industry, πως σαν νεότευκτο χρησιμοποιούταν στις βασικές γραμμές Ευρώπης - Ασίας, στις ίδιες γραμμές που τώρα δουλεύουν πλοία των 20+ χιλιάδων TEU. Επί Norasia Lines ονομαζόταν Norasia Pearl.

 

Μέσα σε 8 χρόνια από την κατασκευή του το πλοίο ήταν πια μικρό και κυρίως αργό για τη γραμμή όπως προείπαμε και εν τέλει αγοράστηκε το 1994 από την MSC παίρνοντας το σημερινό του όνομα και προφανώς χρησιμοποιήθηκε σε πιο περιφερειακές γραμμές. Το πλοίο δείχνει -εξωτερικά τουλάχιστον- σε καλή κατάσταση ακόμη και σήμερα, και δεν είναι τυχαίο πως ο Ελβετικός γίγαντας το κρατάει στο δυναμικό του εξυπηρετώντας Μεσογειακές γραμμές.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Δεν έχει άμεση σχέση με τα πλοία, αλλά βλέπουμε εδώ τι έγινε και στην Βενετία λόγω της κακοκαιρίας. Μέχρι και το στέκι του allenatore:D Nick the Greek πρέπει να πλημμύρισε. Υπάρχει η γνωστή γκρίνια περί αντιπλημμυρικών έργων που θα έπρεπε να έχουν γίνει κλπ, σας θυμίζει τίποτα? 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...