Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

(Τ)Ο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μας πηγαινει παντου και συγκεκριμενα στο Λιβορνο!


Αφου εγινα προσφατα κατοχος(επιτελους)μιας αξιολογης ψηφιακης ειπα να παω μια βολτιτσα να δοκιμασω τις τελικες της :D Για αν μην κουραζω με πολλα link,αρκει να δειτε εδω ολες τις φωτο που ανεβασα.
Καταρχην περιμενα την βολτα μου στο λιμανι πολυ πιο ευκολη εχοντας εμπειρια και απο αλλα ιταλικα λιμανια.Αντιθετα ηταν πολυ κουραστικη και μερικως επεισοδιακη...2 φορες με σταματησαν καθως φωτογραφιζα,μια οι υπευθυνοι του λιμανιου που γυριζαν συνεχως με πολλα βανακια και αλλη μια οι carabinieri που ευτυχως ειχα ταυτοτητα μαζι μου γιατι τωρα μπορει να ημουν αλλου :eek: Ολοκληρη αναφορα μου εγραψαν και μου κρατησαν και τα στοιχεια!Το κολλημα ξεκινουσε απ το 'τι κανεις εδω και γιατι βγαζεις φωτογραφιες'....

Τελοσπαντων,παμε στον ποδαροδρομο που εριξα!Ειλικρινα δεν περιμενα τοσο μεγαλο το λιμανι,νομιζα οτι θα τα ξεπεταγα ολα στο πι και φι.Υπολογισα στο google earth τις διαδρομες μου και ανερχονται στα 6χιλιομετρα χωρις καμια δοση υπερβολης.Ουτε καν καταφερα να παω στο μεγαλο ομορφο φαρο αλλα ουτε και στο βορινο τμημα του λιμενα που πηγαινουν αρκετα roro-ειδη(LAZIO,CORRAGIO κλπ)2 ωρες περπατουσα και φωτογραφιζα...
Αλλο ασχημο,η προσβαση στα διαφορα gates.Παντου καγκελα(καινουργια φαινονταν)τσιμεντονησιδες και συρματοπλεγματα.Φτανοντας στην REGINA ειπα να γυρισω πισω διοτι αν συνεχιζα ακομα εκει θα ημουν.
Στα γενικα τωρα,ενα πολυ ομορφο λιμανι γεματο ζωη απο ιστιοφορα-κοτερα-επιβατηγα-εμπορικα-ρυμουλκα&pilots.Το καλοκαιρι πρεπει να γινεται πανικος(συν τα cruise ships)ειτε απο επιβατες ειτε απο ship traffic.
Ο χωρος για να γυριζουν τα οχηματα στα 4 επιβατηγα που ειδα,ειναι αναλογος με αυτον της Χιου(περιορισμενος δηλαδη),με την διαφορα οτι δεν παρεμβαλεται καποιος κεντρικος δρομος.
Το μυστηριο:περιμενα να βρω το LIBURNA(στο ais φαινεται)αλλα η καποιος εχει παρει την συσκευη του και παιζει :D η στο MOBY LOVE(που δεν φαινεται)εχουν μπερδεψει τα ονοματα...
Αυτα τα ολιγα προς το παρον,γιατι το κεφαλι μου ειναι καζανι.Αν θυμηθω κατι αλλο θα επανελθω.Φυσικα δεν παρελειψα να

:P Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως ειπαμε και σε αλλο σημειο, τα πλοκαμια της Μαφιας εφτασαν μεχρι το Λιβορνο. Πολυ ομορφο μερος γενικα, ολο canzoni και gelati:D. Εχει ομως και βαπορια τα οποια τα βλεπει κανεις δυσκολα λογω του %#@$#% του ISPS, ομως ουδεν κρυπτον υπο των Shipfriends. Εδω με κινδυνο της ζωης τους:P τα κομμάντα ανεβαινουν σε μια σκαλα για να φωτογραφισουν το Puglia και το Ruby Princess, ενω λιγο παραπερα σε κοινη θεα και χωρις προβλημα προσβασης βρισκεται το Κεφαλονιά του Λιβόρνο:P, το Liburna.

Περα απο αυτο, το Λιβορνο εχει εναν εξαιρετικης ομορφιας φαρο, ο οποιος δυστυχως δεν ειναι προσβασιμος στο κοινο. Γενικα η περιοχη γυρω απο το εμπορικο λιμανι ειναι σχεδον αποκλεισμενη κι ετσι οι δαιμονιοι καραβολατρες κατεφυγαν σε παρακειμενη περατζαδα που βλεπει την εισοδο του λιμανιου, εστω και απο καποια σχετικη αποσταση. Με ενα καλο ζουμ ομως, ολα διορθωνονται αν και ο ηλιος που ηταν εντελως κοντρα δυσκολεψε τις προσπαθειες. Ετσι εδω μπορουμε να δουμε την αναχωρηση του Ocean Village και του Bleu de France, ενω απο κρουαζιεροπλοια ειχαμε επισης το MSC Sinfonia.

Η πολλη κινηση συνεχιστηκε με τις αναχωρησεις του Euroferry Malta, του Corsica Marina Seconda αλλα και μιας εκπληξης, του ελληνικοτατου Saronic Star. Απο αφιξεις ειχαμε τα Moby Otta, Moby Vincent, Coraggio αλλα και το αιεθαλες Claudia M. Γενικα το λιμανι εχει πολλη κινηση και σε εμπορικα πλοια, φωτογραφιες των οποιων θα παραθεσουμε μεσα στις επομενες ημερες. Συνισταται ανεπιφυλακτα για επισκεψη, για οσους βρεθειτε στην περιοχη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ NHSOS XIOS μου θύμισες, με την αφήγηση σου, τα σεργιάνια μου πριν πολλά πολλά χρόνια στο Λιβορνέζικο λιμάνι, τότε που εσύ δεν είχες ακόμα γεννηθεί, με έκανες να θυμιθώ τα πρωινά που περίμενα κάτω από τον πύργο των πλοηγών ή δίπλα από την είσοδο των ναυπηγείων Orlando, να φωτογραφίσω τα καράβια που έμπαιναν και έβγαιναν από το λιμάνι. Σε ευχαριστώ γιατί με την περιγραφή σου ξαναβρέθηκα με τις αναμνήσεις μου εκεί, γι' αυτό και μια φωτογραφία αφιερωμένη σε εσένα, είναι της εποχής εκείνης.

post-558-12832698129_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά πάμε Λιβόρνο!

Είναι πραγματικά χαρά για μένα να επισκέπτομαι το συγκεκριμένο λιμάνι, μπορεί κανείς ανενόχλητος να τραβήξει τις φωτό του, να περιδιαβεί το λιμάνι και να χαζέψει τη φόρτωση, οτιδήποτε τέλος πάντων μπορεί να κάνει και εν Πειραιεί αλλα στο πολύ πιο οργανωμένο και με μια τεράστια ποικιλία απο πλοία. Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα με κίνηση εκτός των φέρρυ. Πάμε να δούμε τα ρυμουλκά του Λιβόρνο που φαίνεται να ανήκουν σε μια μόνο εταιρεία, κάτι που φαίνεται κι από την ονοματολογία τους, χώρια που μοιάζουν και μεταξύ τους(Pierluigi Neri και Porto Baratti). Εδώ βλέπουμε το Alessandro Neri να πλέει αγέρωχο προς τα έξω, όπως επίσης και το Porto di Livorno ενώ το Porto Baratti ετοιμάζεται να βογάρει, που λένε και οι μορφωμένοι.

Αλλά υπάρχει και άλλη εμπορική κίνηση. Τα ναυπηγεία του Λιβόρνο φαίνεται να έχουν πελατεία και από μεγαλυτερα σκάφη εκτός απο θαλαμηγούς. Έτσι εδώ βλέπουμε το επιβλητικό Barcelona Express της εξ' Αμβούργου ορμώμενης Hapag Lloyd να γυρνάει την πρύμη του προς το ναυπηγείο με τη βοήθεια τριών ρυμουλκών, να αναποδίζει σιγά-σιγά και τελικά να πλαγιοδετεί με την αριστερή πλευρά. Μιλώντας για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ας πάρουμε μια γεύση απο το κομματάκι άχαρο Hanjin Montreal ναυλωμένο από την Κορεατικη Hanjin Shipping, όπως επίσης και από το εξίσου αδιάφορο σε γραμμές, Northern Diversity πλοιοκτησίας μάλλον της Βέλγικης Cobelfret. Όσο για το ερώτημα του αν υπάρχει αισθητική στα container, παραθέτω το συμπαθητικότατο Melfi Iberia που πλησιάζει την είσοδο όπως και το εντυπωσιακό Liwia P με σαφώς καλύτερες γραμμές και χρωματισμό.

Το Λιβόρνο είναι επίσης πλούσιο και σε κίνηση δεξαμενοπλοίων. Εδώ βλέπουμε το Seapacis να αναχωρεί έχοντας ξεφορτώσει βενζίνη ενώ μικρότερα δεξαμενόπλοια όπως το Bitflower αλλά και το Gorgona(έτσι λέγεται το πλησιέστερο νησάκι στο Λιβόρνο) προχωρούν προς κάποια από τις πολλές εγκαταστάσεις διυλιστηρίων που υπάρχουν στο λιμάνι. Τέλος αξιοσημείωτη η προσέγγιση του περίεργου ρο-ρο MN Toucan το οποίο και μπορούμε να δούμε τόσο κατά την είσοδό του, αλλά όσο και κατά την έξοδο που έγινε μόλις 2-3 ώρες αργότερα. Παρακολουθώντας το μηχάνημα του Εωσφόρου διεπιστωσα ότι πρέπει μάλλον να εξυπηρετεί με τα ομόσταυλά του κάποια τακτική γραμμή.

Συνεχίζουμε σε λίγο το πρόγραμμά μας με ferries, μετά το απαραίτητο διαφημιστικό διάλειμμα χορηγία της Siemens:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε να δούμε συντόμως έναν τίμιο εργάτη του Λιβόρνο. To Liburna δεν είναι μόνο ότι έχει βάση το Λιβόρνο και πηγαίνει για Gorgona και Capraia, είναι χτισμένο στο διάσημο ναυπηγείο Orlando εν έτει 1989. Εδώ το βλέπουμε να αναχωρεί όπως κάνει κάθε μέρα στις 0830, λουσμένο στον πρωινό ήλιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννέα μήνες μετά, ο φαιδρός-εγκάθετος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, ας δούμε τι ψάρια πιάσαμε. Από κίνηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουμε το MSC Shanghai δεμένο στο Darsena Toscana και το Leyla Kalkavan εισερχόμενο στο Λιβόρνο. Κατά τα άλλα το Florencia φτάνει στο μισοσκόταδο από Βαρκελώνη ενώ το Setubal Express αναχωρεί στο σούρουπο για Βαλένθια. Εδώ το βλέπουμε και δεμένο να φορτώνει άδεια βυτία που μεταφέρουν γάλα, σε σημείο που μόνο οι Shipfriends μπορούν να διεισδύσουν:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16/5/2011

Πουρνο πουρνο την στησαμε κατω απο τους πλοηγους του Λιβορνο και απολαυσαμε τις αφιξεις.Ιδανικο το σημειο για shipspotting αφου τα πλοια περνουν στα 50μετρα και τα ferries μανουβραρουν ακριβως μπροστα σου.

Πρωτο,κατα τις 6 το πρωι,μπηκε το

που πραγματικα με το μεγεθος του εντυπωσιαζει.Μπορει μεν να ειναι λιγο 'κουτι' αλλα το βρισκω αρκετα ομορφο και ειδικα οι 2 τσιμινιερες του προσθετουν αρκετο στυλ.

Ακολουθως εφτασε το SOVEREIGN,που δεν μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση :P ενω αντιθετα το QUEEN VICTORIA κερδισε την συμπαθεια μου μαλλον λογω του

του αλλα και της ξεχωριστης τσιμινιερας του.

Τελος αφησα τα αγαπημενα μας ferries που εκαναν μανουβρα στο ιδιο σημειο και μπορει να διαπιστωσει κανεις ποιο ειναι πιο μαιτζεβελο στην μανουβρα ;)

και
λοιπον. Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Livorno, το εξοχικό των Shipfriends :D! Πάντα με την ευγενική χορηγία του Athos Peninsula Investment Fund και του πρωτοπόρου, αδίκως λοιδωρηθέντα Chief Financial Officer, Εφραίμ. Με τη βοήθεια του Υψίστου όμως έλαμψε η αλήθεια και κατέπεσε και αυτή η συνωμοσία κατά της Ορθοδοξίας και της Ελλάδος. Έτσι ξανά προς τη δόξα τραβάν!

Ξεκινάμε με εμπορική κίνηση, το container Marfeeder μόλις έχει πάρει πιλότο και προχωρά πρός τα μέσα, την αντίθετη πορεία ακολουθεί το tanker Robert Maersk. Λίγο παραμέσα πλαγιοδετημένο το μοτοριπάκι Celtic Mariner, ενώ είχαμε και αφίξεις από car carriers, εδώ το Euro Spirit σε ταξίδι από Port Said για Βαρκελώνη κι εδώ το εντυπωσιακό Falstaff σε μιά ακόμη πόζα που ερχόταν από την Aqaba της Ιορδανίας και κατευθυνόταν στη Γένοβα. Κατά τα άλλα από ρο-ρό είχαμε το γνωστό μας Via Adriatico πλαγιοδετημένο στη γνωστή του θέση και το Strada Corsa σε άφιξη από την Olbia. Διανυκτέρευση για το Moby Freedom κι όταν ο βατσιμάνης ασχολείται με canzoni και gelatti, o Nick φωτογραφίζει την πλώρη που απειλεί να μας φάει. Για το τέλος 3 τσιμινιέρες, Queen Victoria, Sovereign και Celebrity Solstice, μαζί με το σήμα του Χανδρή στην πάντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχιζουμε λοιπον τις ανταποκρισεις απο το εξοχικο :P Ευχαριστη εκπληξη η παρουσια του ΔΑΙΜΟΝΙΟΣ στο μεσα λιμανι που πιθανον κανει δρομολογια στην Σαρδηνια.Κατα τις 17.30

(μαζι και η αφιξη του ρορο LAZIO)οπου μετεφερε εκλεκτους shipfriends απο την Bastia :) Λιγο αργοτερα εφτασε και το FORZA απο την Σικελια ενω το επομενο πρωι κατα τις 07.10 ειχαμε ταυτοχρονη αφιξη των
και ΜΟΒΥ ΑΚΙ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3/12/2011

πρωι πρωι (07.15)στο αγαπημενο εξοχικο,με πολυ καλο καιρο και ενα ελαφρυ νοτιαδακι να κανει την βολτα ευχαριστη :)

ενα γρηγορο espresso στα καφε του λιμανιου με το ματι κολλημενο στην τσιμινιερα του ικαρου που δεσποζε πανω απο τα διπλανα κτηρια.ακριβως εκεινη την ωρα εφτασε το MEGA EXPRESS TWO απο σαρδηνια και με αναποδα χωθηκε διπλα στον ικαρο.

το περπατημα μεχρι απεναντι σκετη απολαυση: λιμανιλα :D,γλαρονια απο δω κι απο κει,ο ουρανος με τα χρωματα της ανατολης και μια απιστευτη ησυχια που αφηνε να ακουγονται διακριτικα τα πλατς πλουτς :P απο τα διαφορα σκαφη.

απαραιτητες οι φωτο σε ικαρο και mega express αλλα και στα σινιαλα των DIMONIOS και MOBY CORSE που βρισκονταν στην πισω πλευρα των πιλοτων,οπου κ σκοπευα να φτασω.καπου εκει στην στροφη,το λιμανι ζωντανευει καθως βρισκονται πολυ ερασιτεχνες ψαραδες αλλα και οι πιλοτινες με τα vhf στην διαπασων,που ειναι σαν ακουστικο ais για τους shipfriends του λιμανιου(ακους ποιο ερχεται,ποιο θα φυγει κλπ).

φτανοντας λοιπον κατω απο τους πλοηγους,ηταν τα 1,2 ferry(και ειναι ακομα εκει) δεμενα κοντα στα ναυπηγεια/δεξαμενες,πιθανον και αυτα,θυματα της γενικοτερης οικονομικης κρισης.το γιωτ που βλεπεται διπλα απο το corse,ειναι ετσι πολυ καιρο(τουλαχιστον ενα χρονο) και πραγματικα πιστευω οτι θα γινει αρκετα ομορφο οταν και αν τελειωσει.

σε ελαχιστα λεπτα φανηκε και το CRAGSIDE,που τελικα μετα απο 2μερες εφτασε για πρωτη φορα στην κορινθο.το βουητο απο τις μηχανες του ηταν χαρακτηριστικο ενω σαν σκαρι,οπως εχω ξαναπει,ειναι απο τα αγαπημενα μου(τα roro αυτου του τυπου).

το προγραμμα ειχε περπατημα μεχρι τον ικαρο,για να τον δω απο κοντα και επιστροφη παλι στους πλοηγους για να τον θαυμασω να περναει απο μπροστα μου.στο ενδιαμεσο εφτασε ενα πολυ μεγαλο κοντεινεραδικο της hapag loyd και το EUROCARGO VALENCIA,που δυστυχως δεν ειχα το απαραιτητο οπτικο πεδιο για να τα φωτογραφισω.

η βολτα εφτασε στο τελος της και παρα το πολυ περπατημα,αποζημιωθηκα απο την πρωινη κινηση/ζωη του λιμανιου,που μου λειπει μακρια απο το νησι μου.βεβαια χωρις θεοφιλαρα δεν υπαρχει νοημα αλλα τι να κανεις,ετσι ειναι η ζωη :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/09/2012

Αλλη μια βολτα στο αγαπημενο Λιβορνο για να απολαυσουμε το θεαμα με τις πυκνες αφιξοαναχωρησεις το πρωι. :)

Το προηγουμενο απογευμα/βραδυ ειχε ενα 7αρι νοτια και στο λιμανι αλλα και στην πολη,γινονταν χαμος απο αερα και σπρει καθως η θαλασσα εσκαγε ζωντανη στον μεγαλο εξωτερικο κυματοθραυστη και σηκωνονταν 'βροχη' με τον ισχυρο ανεμο.Τα πλοια εμπαιναν και εβγαιναν με συνοδεια ρυμουλκων καθως ο αερας τα 'εχτιζε' στην μια πλευρα και τα ξεσερνε προς τους ντοκους.Παραδειγμα

εκανε την μανουβρα στο εσωτερικο λιμανι που εκοβε λιγακι ο καιρος.

Ξυπνητηρι 05.50 το ξημερωμα του Σαββατου για να προλαβουμε τις πρωτες αφιξεις.Ο καιρος ευτυχως εχει αλλαξει,σχεδον καλμα,η ατμοσφαιρα καθαριζει και η πανσεληνος λαμπει ακομα στον ουρανο.

Πρωτο φτανει το SEABOURN QUEST που θα γυρισει αναμεσα στα βραχια και το κυματοθραυστη για να μπει στο εσωτερικο λιμανι.Ακριβως απο πισω το περιμενει το RUBY PRINCESS που θα μανουβραρει πιο βορεια και θα δεσει σε ντοκο του εμπορικου λιμενα.

Σειρα εχει το MOBY WONDER που με σβελτη μανουβρα

θα παει να δεσει στη προβλητα που φευγουν τα ferries για Σαρδηνια και Bastia.Οπως ειδατε και στο βιντεο εχει αρκετα εντυπωσιακο σχεδιασμο στα cartoon στα πλαγια,ισως το πιο ομορφο απο τα αδερφα νομιζω.

Το 'παρτι' καλα κραταει και για συνεχεια εχουμε 3 ρορο.Το ULYSSE φτανει απο Τυνησια,το EUROCARGO VALENCIA φευγει για Κατανια-Κορινθο και το MASSIMO M ολοκληρωνει το δρομολογιο απο Σαρδηνια.

Το μενου εχει ξανα ferries,με το μικρο LIBURNA να αναχωρει για το νησακι Capraia και το CORSICA MARINA SECONDA να ξεκιναει το ημερησιο δρομολογιο για Bastia.

Τελευταιο και καλυτερο ^_^ το EUROCARGO RAVENNA,που το 'χασαμε' απο την Κορινθο και κανει ταξιδια στην Βαλενθια.

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ Νήσε, το Eurocargo Valencia δεν απέπλευσε για Κόρινθο, αλλά για Πάτρα-Bar!

Κόρινθος όπως έχω ξαναπεί τέλος (τουλάχιστον για την ώρα)!

Κατα τ'άλλα απολαυστική η βόλτα που μας πήγες στο Λιβόρνο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένας παράδεισος με πλοία είναι το Λιβόρνο, όπως έχουμε διαπιστώσει από τα posts των shipfriends πιο πάνω. Ένα λιμάνι γεμάτο χρώματα και ζωή, τόσο από τον ανθρώπινο παράγοντα που συνιστούν οι επιβάτες και οι ντόπιοι, όσο και από τις "λαμαρίνες" κάθε κατηγορίας που πάνε κι έρχονται ολημερίς. Σε αυτόν τον σύνδεσμό μπορεί να δει κανείς μερικές χαρακτηριστικές εικόνες που ξεχώρισα για να ανεβάσω αναμεσα από εκατοντάδες, κάποιων εκ των πλοίων που συναντάμε εκεί. Από τα βραχάκια κάτω από το Avvisatore Marittimo κι από μια εκ των προβλητών για κρουαζιερόπλοια μπορεί κανείς να απολαύσει όλες αυτές τις κατηγορίες πλοίων σε ένα περιβάλλον μεσογειακό, τόσο από την πλευρά του κλίματος, όσο κι από αυτή των ανθρώπων που βολτάρουν ή ψαρεύουν, συζητάνε ή φωνάζουν, Ιταλοί γαρ. Σήμα κατατεθέν η Madonna dei Popoli. Αυτή η προσβασιμότητα, με τα πλοία να μανουβράρουν σε απόσταση αναπνοής, καθιστούν το Λιβόρνο πιο ενδιαφέρον από την Civitavecchia.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις απόλυτα δίκιο φίλε μου :) To Livorno αξίζει απόλυτα να το επισκεφτεί κανείς.

Και ευχαριστούμε για τις πανέμορφες φωτογραφίες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υποψιάζομαι πως κάτι παίζει με τον καιρό απόψε στο Livorno. Ενώ οι βραδυνές αναχωρήσεις μέχρι στιγμής έχουν γίνει κανονικά, υπάρχουν κάμποσα πλοία που κάνουν drifting εκτός λιμένος και περιμένουν υποθέτω να μπούν μέσα.

 

Από tankers τα Valle di Granada και Valgardena, από κοντέινερ τα CMA CGM Herodote, AS Fatima, Venetiko και MSC Coruna, από car carriers τα Coral Leader και Paglia ενώ από ro-ro το Wedellsborg, το Beniamino Carnevale και το Eurocargo Valencia.

 

Μάλλον γίνεται χαμός τελικά, να τι λέει και ο καιρός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά πλήν του Coral Leader και του Venetiko που παραμένουν εκτός λιμένος, τα υπόλοιπα πλοία μόλις το πρωί κατάφεραν να μπούν στο λιμάνι, με μια πρόχειρη ματιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με διαβάζετε συχνά να αναφέρω το Livorno σε διάφορα δρομολόγια του εξωτερικού, και όσοι ψάχνεστε στο Marinetraffic έχετε ίσως πάρει γεύση από την κίνηση που έχει. Γι αυτό υπάρχει προφανώς καλός λόγος. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, το Livorno καλύπτει το 13% της συνολικής κίνησης της Ιταλίας σε roll on/roll off φορτίο και είναι το νούμερο 1 λιμάνι στο σχετικό τομέα με 390,000 φορτηγά οχήματα να έχουν διακινηθεί μέσα στο έτος. Το οποίον που λέει κι ο Τσιφόρος, 1,068 φορτηγά την ημέρα ή περίπου 9 Blue Horizon την ημέρα γεμάτα. Πως τό πες αυτό αντίχριστε? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα ρυμουλκό του λιμανιού του Livorno, πρόκειται για το Comandante Contini(ΙΜΟ 9263459) που εδώ το βλέπουμε να πλέει πρός την είσοδο το περασμένο ΣΚ. Είναι χτισμένο το 2002 στο ναυπηγείο Rosetti με αριθμό 43 και το προηγούμενό του όνομα ήταν Pierluigi Neri, όνομα με το οποίο το έχουμε δεί και εδώ. Από το 2013 όμως έχει πάρει το όνομα Comandante Contini, ο οποίος είναι περιφερειακός διοικητής της Guardia di Finanza στην περιοχή. Μια ακόμα άποψή του εν πλώ.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναυπηγηθέν το 2009 είναι το Constante Neri(IMO 9443750), ρυμουλκο της Fratelli Neri που δραστηριοποιείται στο Livorno εδώ και 9 χρόνια. Ναυπηγός του τα Astilleros Gondan της Asturias με αριθμό 446, ενώ την πρόωσή του φροντίζει η MAN. Χωρίς αλλαγή ονόματος μέχρι τώρα στην καριέρα του, το βλέπουμε εδώ στο Livorno επί τω έργω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλη μια κυρία μέλος του στόλου της Neri Group, η Φρασκώ η Νέρι που λέμε στα Μυκονιάτκα, η Francesca Neri(IMO 9239290) όπως τη λένε οι fratelli. Χτισμένη το 2001 και πάντα με το ίδιο όνομα για τον ίδιο πλοιοκτήτη. Είναι αδελφό του Comandante Contini από το ναυπηγείο Rosetti(αριθμός 40) και έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχίζουμε με τα ρυμουλκά του Livorno και βλέπουμε το εμπνευσμένα ονομασμένο, Fratelli Neri. Με λίγα λόγια "Αδελφοί Νέρι", σα να λέμε χασαποταβέρνα "Τα 8 Αδέλφια":D.

 

Με αριθμό ΙΜΟ 9393125 και χτισμένο το 2007 στο ναυπηγείο Rosetti απ' όπου ψωνίζει συχνότατα η εταιρεία του, με αριθμό γιάρδας 87. Η πρόωση εξασφαλίζεται από 2 Caterpillar των 3,896 ίππων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένας ακόμη Neri στο Livorno, αυτήν τη φορά πρόκειται για τον Τίτο(ΙΜΟ 9319167). Χτισμένος το 2004, που αλλού? Στο ναυπηγείο Rosetti με αριθμό 76. Δύο μηχανές Deutz και με το ίδιο όνομα για όλη την ζωή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανανέωση του στόλου της Fratelli Neri συνεχίζεται με το χτισμένο το 2016 Luisa Neri(IMO 9695597) που εδώ το βλέπουμε επί τω έργω στο Livorno. Αυτή τη φορά όμως δεν έχουμε ναυπηγείο Rosetti όπως είδαμε παραπάνω αλλά το καινούριο ναυπηγείο της Damen στο Βιετνάμ που ονομάζεται Damen Song Cam. Χτισμένη λοιπόν το 2016 η Luisa, με αριθμό γιάρδας 512540 και δύο τετράχρονες μηχανές Caterpillar που της δίνουν 4,800 ίππους συνολικά με ταχύτητα εώς και 14.3 κόμβους. Αρκετά όμορφο ρυμουλκό ομολογουμένως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανεξάντλητος ο στόλος της Fratelli Neri στις ακτές της Τοσκάνης, σήμερα στις οθόνες σας το Piero Neri(IMO 9351713). Είναι χτισμένο το 2006 στο ναυπηγείο Rosetti(αριθμός 80) της Ravenna, όπως και πολλά άλλα ρυμουλκά του στόλου της Neri. Το κινούν 2 μηχανές MAN B&W των 5,510 ίππων συνολικά και η μέχρι τώρα καρριέρα του είναι χωρίς αλλαγή ονόματος και πάντα στην Neri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ήταν η μόνη διαμάχη μεταξύ Moby/Tirrenia και την Grimaldi στις γραμμές της Σαρδηνία, θα λέγαμε πάλι καλά!! Πλέον ο πόλεμος έχει φτάσει και στις λιμενικές υποδομές όπως στο Livorno με καταγγελίες από τον κ Onoranto για τον Grimaldi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...