Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/9/2010 at 11:03 PM, Nick the Greek said:

Εδώ βλέπουμε το Alessandro Neri να πλέει αγέρωχο προς τα έξω, όπως επίσης και το Porto di Livorno ενώ το Porto Baratti ετοιμάζεται να βογάρει, που λένε και οι μορφωμένοι.

 

Επτά χρόνια μετά, μια καινούρια φωτογραφία του Alessandro Neri, δεν υπάρχει καμιά αλλαγή σε σχέση με την υπάρχουσα. Να συμπληρώσω το ΙΜΟ του πλοίου που είναι 9239305, χτισμένο το 2001 στο ναυπηγείο Rosetti(41) και με 2 μηχανές Deutz.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη στο Livorno για το CMA CGM Florida(IMO 9348704), που αντί για τη Florida ξέπεσε στην Tirrenia. Χωρητικότητα 5,095 TEU, χτισμένο το 2008 στη Hyundai(1826) και χωρίς οποιαδήποτε μεταβολή στην εργασιακή του ζωή. Να και η πρυμνιά όψη.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι CMA CGM στο Livorno, αυτήν τη φορά πρόκειται για το CMA CGM Amber(IMO 9350381) το οποίο πέρυσι το καλοκαίρι εισέρχεται στο λιμάνι της Toscana. Χωρητικότητας 4,367 TEU, χτισμένο στη Hanjin(N 184) με μηχανή Hyundai που για υπηρεσιακή 24 κόμβων καίει 145 τόννους την ημέρα. Σημειωτέον πως πλοιοκτήτης είναι μια Κινέζικη εταιρεία leasing ονόματι Minsheng με τη CMA CGM να είναι μακροχρόνια ναυλώτρια. Είναι ένα setup που φοριέται πάααρα πολύ τα τελευταία χρόνια στη ναυτιλία, και όχι μόνο στα containers.

Link to comment
Share on other sites

Ο σκοταδόψυχος από τη Napoli, τώρα και στο Livorno με τη μορφή του Grande Spagna(IMO 9227924) που αναχωρεί. Χτισμένο το 2002 στο Uljanik(439) με χωρητικότητα 4,632 Fiat Punto :D και πάντα στην υπηρεσία του Ναπολιτάνου. Εδώ και σε ένα δεύτερο στιγμιότυπο, ο ήλιος ίσα-ίσα που έχει σκάσει μύτη πάνω από τα βουνά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ωραίο το βαποράκι, λέγεται Falesia (IMO 9217890) και το βλέπουμε στο Livorno, ωραίος και ο καιρός που μας βοηθάει να δούμε όμορφα στιγμιότυπα. Είναι χημικό τάνκερ του 2001 και ανήκει στην Elbana di Navigazione. Έχει χτιστεί στο ναυπηγείο Mario Mornini της Ancona, ναυπηγείο που έκλεισε το 2004. Η μηχανή του είναι MAN B&W και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που ο voyager είδε το Eurocargo Patrasso, εγώ είδα τη Julieta (IMO 9115913). Είναι ένα 24χρονο μοτορσιπάκι προιόν του Ολλανδικού ναυπηγείου Bijlsma Scheepswerf(670) με μηχανή Krupp MaK και τσίτα γκάζια στους 12 κόμβους. Οι τωρινοί του πλοιοκτήτες είναι Γερμανοί και τα προηγούμενά του ονόματα είναι τα Tendo(ως το 2004), Liamare(2005), Zeelandia(2007) και Idannus(2013).

Link to comment
Share on other sites

Ένα turk bebek στο Livorno, πρόκειται για το Ganda (ΙΜΟ 9298129) που εδώ την κάνει μπούκα στο Ιταλικό λιμάνι. Κατασκευής του 2003 στο επίσης τούρκικο ναυπηγείο Aykin Denizcilik(10) και φυσικά με Τούρκους πλοιοκτήτες, την Trim. Μόνο η μηχανή δεν είναι Τούρκικη, είναι της Anglo Belgian Corp(ABC). Χτίστηκε σαν Donau C χωρίς όμως ποτέ να κάνει εμπορικό δρομολόγιο με αυτό το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα κάνουμε μνημόσυνο στο καημένο το Geiranger(ΙΜΟ 8507200) που μπορεί να το βλέπουμε όρθιο το 2016 στο Livorno, αλλά εν τω μεταξύ απεδήμησε εν τόπω χλοερώ με το όνομα Ranger, το 2018. Μοναδικό του άλλο όνομα το Star Geiranger, όνομα με το οποίο χτίστηκε το 1986 στο ναυπηγείο Kawasaki Sakaide(1398) με μηχανή από την ίδια εταιρεία. Φαντάζομαι στον πολύ κόσμο θα προκαλεί εντύπωση λόγω των κατασκευασμάτων που βλέπετε στην κουβέρτα του, πρόκειται για 2x 40t γερανούς στην πραγματικότητα, οι οποίοι ταξιδεύουν κατά μήκος του καταστρώματος για να εξυπηρετήσουν κάθε ένα από τα 10 αμπάρια του πλοίου.

 

Οι γερανοί αυτοί φέρουν εξειδικευμένα μηχανήματα στην άκρη του βέλους τους, ώστε αυτά τα πλοία να μπορούν να διαχειρίζονται φορτία όπως steel coils(χαλύβδινα πηνία στα ελληνικά?), σωλήνες κάθε μεγέθους διαμετρήματος, ιμάντες και διάφορα άλλα προιόντα ατσαλιού. Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπετε τους γερανούς σκεπασμένους από πάνω, αυτού του είδους τα φορτία είναι πολύ συχνά ευαίσθητα στην επαφή τους με το νερό, οπότε το πλοίο οφείλει να δύναται να κάνει cargo operation χωρίς να σταματά λόγω καιρικών συνθηκών. Αυτός είναι επίσης και ο λόγος που βλέπετε τόσο μεγάλο αριθμό αμπαριών σε ένα dwt 43 χιλιάδων τόνων. Δίνει στο πλοίο και την ευελιξία να έχει πολλά διαφορετικού τύπου φορτία την ίδια ώρα επάνω του(πχ σωλήνες διαφορετικού διαμετρήματος και υλικού κατασκευής), αλλά και καλύτερη ευστάθεια, όπως και δυνατότητες δεσίματος στα φορτία.

 

Γενικά όμως, λόγω της ανάπτυξης της βιομηχανίας των εμπορευματοκιβωτίων, δεν ξέρω αν και κατά πόσο χτίζονται καινούρια πλοία του τύπου αυτού.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

H Marnavi είναι μια εταιρεία της οποίας βλέπουμε πλοία στην περιοχή μας συχνά-πυκνά. Σήμερα θα δούμε ένα ακόμη στο Λιβόρνο, είναι το μικρό product tanker Luca Ievoli (IMO 9250086) που προχωράει πρός τα μέσα σε μια πανέμορφη μέρα. Χτισμένο το 2002 στο Cantiere Navale Morini(275) της Ancona, με μηχανή Wartsila, ναυπηγείο που δεν υπάρχει πια. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, να ακόμη μια φωτογραφία στο ζεστό ήλιο της Τοσκάνης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα Ιαπωνέζικο χημικό τάνκερ εισέρχεται στο Λιβόρνο, πρόκειται για το Medalta Adventurer (IMO 9761451). Χτισμένο το 2015 στο Minaminippon του Ozai(746). Δεν έχει αλλάξει μέχρι στιγμής όνομα στην πρύμη του και ανήκει σε μια ιαπωνέζικη εταιρεία leasing.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τον Tito το Neri τον έχουμε ξαναδεί στο τίμιο forum τούτο, ας τον ξαναδούμε σε λιγάκι διαφορετική άποψη από το καλοκαίρι του 2017. Έχει ΙΜΟ 9319167 με έτος κατασκευής 2004 στο γνωστό ναυπηγείο Rosetti(76) με 2 μηχανές Deutz και πάντοτε με αυτό το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα αρκετά παλιά κομμάτια του στόλου της Fratelli Neri του Livorno βλέπουμε εδώ, πρόκειται για το Tito (IMO 7711672). Δείτε το στη φωτογραφία, γιατί δεν θα το ξαναδείτε, στο μεσοδιάστημα από το 2017 που το βρήκα, πήγε για διάλυση. Ήταν χτισμένο τη χρονιά της Αλλαγής:D στη Huelva(105) της Ισπανίας και έφερε 2 μηχανές Barreras. Τα 2 μοναδικά του προηγούμενα ονόματα ήταν Punta Service ως το 1999 και Barra de Leixoes ως το 2002 οπότε και το είχε αγοράσει η οικογένεια Neri.

Link to comment
Share on other sites

Τρία και πλέον χρόνια πίσω στο Livorno, πέρασε από το φακό μου το μοτορσιπάκι με όνομα -τότε- Lady Ay (IMO 8602957) που ξεφόρτωνε τω καιρώ εκείνω. Η όψη του μαρτυρά και την ηλικία του, είναι χτισμένο το 1985 στο Damen Bergum(8204) και έχει μια μηχανούλα Krupp MaK. Πολλοί οι πλοιοκτήτες και τα ονόματα που έχει αλλάξει. Καθελκύστηκε σαν Elisabeth W το 1985, έγινε Elisabeth We το 1986, Homberg(1999), Ariel S(2005), Alperen(2008), Lady Ay(2012) ενώ από  τον περασμένο Ιούλιο λέγεται Vera, που είναι το όνομα της γυναίκας(ή της ερωμένης:D) του τωρινού του πλοιοκτήτη που εδρεύει στο Krasnodar της Ρωσίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γι απόψε ένα από τα μικρά εφοδιαστικά του Livorno, πρόκειται για το Xenia (IMO 9344318) που ανήκει στην Bunkeroil η οποία εδρεύει στη ίδια πόλη. Χτισμένο το 2006 στην Tuzla, το ναυπηγείο είναι το Sahin Celik(37) και οι 2 μηχανές του είναι Yanmar.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε ένα μικρό κοντεινεράδικο στη Darsena Toscana του Livorno, είναι το τούρκικο Moliva (IMO 9454034). Χτισμένο το 2014 επίσης στην Τουρκία στο ναυπηγείο Yardimci(55) με μηχανή Wartsila. Εδώ και η πρυμνιά άποψη του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι είχαμε δεί ένα κοντεινεράδικο της Costamare με τα χρώματα της Maersk, ήταν το Sealand New York. Σήμερα θα δούμε και ένα από τα αδέλφια του, πάλι Costamare, πάλι Maersk Line. Πρόκειται για το Sealand Washington (IMO 9196852) που ευθυγραμμίζεται με τη μπούκα του Livorno. Κατασκευαστής η Hyundai στο Ulsan(1210) πίσω στο 2000 και με χωρητικότητα 6,420 TEU. Όσον αφορά τη μηχανή, επίσης Hyundai. Η ονομασία Sealand Washington δεν έχει φύγει ποτέ από την πρύμη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
18 hours ago, Nick the Greek said:

Η -περιστασιακή σημειωτέον- παρακολούθηση δρομολογίων και ωραρίων του πλοίου τις τελευταίες 2 εβδομάδες, αναδεικνύει αρκετές καθυστερήσεις. Δεν ξέρω αν το πλοίο έχει κάποιο πρόβλημα ή συμβαίνει κάτι άλλο. Και σήμερα για παράδειγμα πρίν λίγο έφτασε στην Olbia, με 1+ ώρα καθυστέρηση. Αποκορύφωμα η περασμένη Πέμπτη που η πρωινή άφιξη στο Livorno αντί για τις 0630 έλαβε χώρα στις 1030, τέσσερις ώρες καθυστέρηση δηλαδή. Κοινός παρονομαστής όλων αυτών πως το πλοίο δεν ανοίγει πάνω από 20 μίλια(που είναι η ταχύτητα με την οποία είναι σχεδιασμένα τα δρομολόγια), ανεξαρτήτως του πόσο έχει καθυστερήσει.

 

Και σήμερα το πλοίο έφτασε καλές 0800 στο Livorno με άφιξη 0630. Παραμένει δεμένο μέχρι στιγμής, όμως δε νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με το πλοίο το ίδιο αλλά με το δελτίο έκτακτων καιρικών φαινομένων που έχει εκδοθεί στην περιοχή με ισχύ μέχρι και αύριο 2000 τοπική. Μάλιστα σε κάποια στιγμή το κρατούσαν μέχρι και 3 ρυμουλκά στη θέση του, μια και εκεί που δένει έχει τον αέρα α λα μπάντα. Την ίδια στιγμή και το Cruise Bonaria αλλά και το Zeus Palace όπως και τα Giuseppe Sa, Beniamino Carnevale, Eurocargo Salerno και Grande Mirafiori, είναι ήδη έξω από το Λιβόρνο και κόβουν βόλτες ή κατευθύνονται πρός αυτό. Αναρωτιέμαι πόσα και ποιά από αυτά θα προσπαθήσουν να δέσουν. 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πρίν καμιά ώρα αναχώρησε το Cruise Olbia μαζί με το Massimo Mura, φαντάζομαι βρήκαν ένα παράθυρο εισόδου. Μάλιστα αν δεί κανείς την πορεία τους ψηλώνουν για να υποφέρουν από τον καιρό όσο το δυνατόν λιγότερο, οι άνεμοι στην περιοχή αυτήν τη στιγμή πνέουν Δ/ΒΔ με ένταση 10. Στο ίδιο παράθυρο μπήκαν το Zeus Palace αλλά και το Eurocargo Napoli με ισχυρή συνοδεία ρυμουλκών.

 

Τα Eurocargo Salerno και Grande Mirafiori που έκαναν drifting μακριά από το Livorno τα βλέπω αυτήν τη στιγμή να πηγαίνουν για τη μπούκα. Το ίδιο συμβαίνει δειλά-δειλά με τα Cruise Bonaria, Beniamino Carnevale και Giuseppe Sa που εδώ και ώρες απάγγειαζαν στην βορειοανατολική Κορσική. Η πρόγνωση είναι πως μέχρι και την Παρασκευή το πρωί, θα είναι πολύ δύσκολες οι καιρικές συνθήκες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Ο πιστός στρατιώτης της Toremar και του Livorno, το Liburna, εδώ με την κόκκινη φορεσιά του από επίσκεψη το καλοκαίρι του 2016. Collector's item, με την επετειακή φορεσιά για τα 40 χρόνια της Toremar

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Επιστροφή μετά από καιρό στο Livorno για να γνωρίσουμε το Tramper (IMO 9204697) που κάνει τις επισκευές του στο ναυπηγείο. Από το 1999 και την έξοδό του από το Zhonghua Shipyard(405) της Σαγγάης δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Η κύρια μηχανή του είναι Wartsila και οι δύο 200άρηδες γερανοί του, του δίνουν τη δυνατότητα να χειρίζεται πολύ βαριά breakbulk φορτία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Για να πάρουμε μια γεύση από πλοίο γενικού φορτίου τελευταίας γενιάς, δείτε το FWN Atlantic δεμένο στο Livorno (IMO 9931472). Ναυπήγηση του 2023 στο ναυπηγείο Ferus Smit(460, στο Leer της Γερμανίας σαν Symphony Atlantic. Γρήγορα άλλαξε το όνομά του στο τωρινό με τα αρχικά FWN να παραπέμπουν στους πλοιοκτήτες του, την Forestwave Navigation της Ολλανδίας. To dwt του είναι στους 12,575 τόνους, η μηχανή Wartsila και φέρει σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Rotterdam. Αξίζει να προσέχει κανείς την τύπου x-bow, τους 2 x 85t swl γερανούς, κομοδέσιο κατάπλωρα και 2 αμπάρια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...