Jump to content
Shipfriends

Τώρα η τότε ? Ιδού η απορία !


Recommended Posts

Ετσι ακριβώς.

 

Και μόνο η σκέψη ότι πάς γιά διακοπές αρκεί.

 

Είτε εικοσιπέντε ώρες κάνεις γιά Ρόδο (τόσο περίπου κάναμε με το ΜΙΜΙΚΑ Λ.το 1973 που πήγα με το σχολείο στην "κλασσική" πενθήμερη),είτε δέκα (που έκανα με το BS1 το 2009).....

 

Το μόνο γιά το οποίο γκρινιάζω πλέον είναι η μείωση τών δρομολογίων-ιδιαιτέρως στον Σαρωνικό,που ταξιδεύω "συχνάκις".Την δεκαετία τού '90 είχε τέσσερις αναχωρήσεις το πρωί απ'τον Πειραιά γιά τον Πόρο,τώρα μόνο μία και άν......

 

Οσο γιά τα βαπόρια,και το (αείμνηστο) ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ μιά χαρά πλοίο ήταν (είχε κι'ωραίο πλωριό μπαλκόνι,σάν ρετιρέ πολυκατοικίας ήταν) και το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ μιά χαρά πλοίο είναι (απλώς λίιιιιγο πιό θορυβώδες απ'τα άλλα,άν δέν έχης μαζί σου ωτοασπίδες  :D )

 

Αν τώρα κάποιος θέλη να πάη στο πί και φί,άς πληρώση ταχύπλοο να τον πάνε δεμένο σε μιά καρέκλα σάν θανατοποινίτη.....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ναι βεβαια υπαρχουν τα δελφινια αλλα οταν εισαι αιγινα και θες να πας με ψυχολογια λουομενου ειναι γελιο να μπαινεις σε ενα δελφινι με καπου 6 ευρω και  μολις κανει τσουπ και σηκωθει να ξανακανει τσουπ και να δεσει......μιλαμε για ενα γραφικο και ωραιο νησακι που θα περιμενες τουλαχιστον ενα ξυλινο σκαφακι να  σε περασει απεναντι.......χαθηκε το αλατι αδελφε P100 αυτο θελω να πω με αλλα λογια

 

Καλα αυτο εχει χαθει σε πολλα νησια!! Οταν ο κοσμος βλεπει ενα μικρο πλοιο αρχιζει να λεει ειναι σκυλοπνιχτης, κουνιστρα, αργο κλπ!!! Εγω προσωπικα προσπαθω να ταξιδευω με μικρα πλοια ετσι ωστε να νιωσεις τη χαρα του ταξιδιου!!! Ενα ταξιδι με τον Εξπρες Σκοπελιτη ειναι το πιο απλο παραδειγμα που θα καταλαβεις οτι εισαι διπλα στη θαλασσα!!

 
Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να μήν ξεράσης απ'το κούνημα,βεβαίως.

 

Αν και σήμερα,ακόμη και τα μικρά πλοία είναι πολύ πιό ασφαλή από παλιότερα.Θυμάμαι ένα ταξίδι από Ιο πρός Σαντορίνη,το 1978 ή 79,με το ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ ΙΙ,ένα μεγάλο καϊκι που διέθετε και τουαλέττα στην πλώρη (πισίνα όμως δέν είχε :P ).Ο  καιρός,κατά δήλωσιν τού καπετάνιου,ήταν "γύρω στα 2 μπωφόρ" και το πλοίο κούναγε σάν να'χαμε πέσει σε τυφώνα.Οι μισοί επιβάτες είχαν σκύψει στην κουπαστή και ξέρναγαν.Σε αντίθεση,όσες φορές είχα πάει με το ΕΛΒΙΡΑ (νυν ΠΑΤΜΟΣ ΣΤΑΡ) στην Αγία Μαρίνα Αιγίνης (και ήταν πάμπολλες),το πλοίο πήγαινε σάν τραίνο ακόμη και σε έντονο κυματισμό.

 

Την χαρά τού ταξιδιού πάντως την νιώθεις με οποιοδήποτε πλοίο-μικρό ή μεγάλο-που δέν είναι ταχύπλοο.Ακόμη και με τα σύγχρονα συμβατικά,που δέν έχουν τα ατελείωτα καταστρώματα τών παλιών αλλά δέν είναι και θεόκλειστα,πάλι μπορείς να βρής μιά θέση απ'όπου θα αγναντεύης την θάλασσα και τον ορίζοντα.

Link to comment
Share on other sites

To τοτε(ς) δεν εχει σχεση με το τωρα οτι παει να γινει με κανονες χανει τη γραφικοτητα του.Θυμαμαι δεκ 70 επιτοπια παρτυ στα καταστρωματα τα μεγαφωνα να παιζουν ντεμη ρουσσο η παριο , κοσμο στις βαρκες κοσμο στη γεφυρα κοσμο στο καμπουνι κοσμπ παντου επιτοπια φλερτ -φτιαξιματα. εισοδο με βατραχοπεδιλα και μασκα στις τουαλετες , μπινελικια απο το πληρωμα, τραπεζαριες ακομα και στα πλοια του σαρωνικου,πολυ φθηνα εισητιρια, υπεραριθμοι καργα,και γενικα ημασταν μια ωραια ατμοσφαιρα.Τωρα ολα ειναι σχεδον τελεια αλλα το παρτυ σχολασε.....

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν ειναι λογος να τρελαινεσαι

Ετσι κι αλλιως αυτες οι εποχες εχουν περασει ανεπιστρεπτη.

Στη γραμμη της Χιου-Μυτιληνης οι πορτες εφυγαν απο το ΣΑΠΦΩ το 1992 με τον ερχομο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Την ιδια περιπου εποχη εφυγαν και απο ολα τα βαπορια.Δεν ξερω αν εγινε και καποιος νομος που να επεβαλε την καταργηση της

Παντως για ολους εμας που το ζησαμε ηταν μερος του ταξιδιου.Θελω να πω οτι ειτε μας αρεσε ειτε οχι,ειτε ταξιδευαμε Γ'Θεση ειτε οχι δεν μας εκανε εντυπωση που υπηρχε αυτη η πορτα.

Για την ιστορια η φωτο ειναι του 1988

Στο ΜΑΚΕΔΩΝ, στις Σποραδες, οι"πόρτες" ή τα κάγκελα υπήρχαν μέχρι και το 1998 που ταξίδεψα....

Link to comment
Share on other sites

To τοτε(ς) δεν εχει σχεση με το τωρα οτι παει να γινει με κανονες χανει τη γραφικοτητα του.Θυμαμαι δεκ 70 επιτοπια παρτυ στα καταστρωματα τα μεγαφωνα να παιζουν ντεμη ρουσσο η παριο , κοσμο στις βαρκες κοσμο στη γεφυρα κοσμο στο καμπουνι κοσμπ παντου επιτοπια φλερτ -φτιαξιματα. εισοδο με βατραχοπεδιλα και μασκα στις τουαλετες , μπινελικια απο το πληρωμα, τραπεζαριες ακομα και στα πλοια του σαρωνικου,πολυ φθηνα εισητιρια, υπεραριθμοι καργα,και γενικα ημασταν μια ωραια ατμοσφαιρα.Τωρα ολα ειναι σχεδον τελεια αλλα το παρτυ σχολασε.....

Γραφικότητα μπορεί να υπάρχη ακόμη και "με κανόνες".Το ότι τα πλοία τού Σαρωνικού είχαν τραπεζαρίες και έτρωγε ο κόσμος δέν είναι περίεργο,άν σκεφτούμε τί ταχύτητες έπιαναν τότε τα πλοία αυτά (εγώ πάντως πρόλαβα να κάνω αρκετά ταξίδια με το ΕΛΛΑΣ-παντόφλα ήτο αυτό-στον Πόρο..).Οσο γιά το "υπεράριθμοι κάργα",δέν είναι και παράδειγμα πρός μίμησιν γιά να το νοσταλγούν όσοι το έζησαν,πάλι καλά να λένε που δέν έγινε κανένα δυστύχημα να θρηνούν θύματα...

Στο ΜΑΚΕΔΩΝ, στις Σποραδες, οι"πόρτες" ή τα κάγκελα υπήρχαν μέχρι και το 1998 που ταξίδεψα....

Τίς θυμάμαι κι'εγώ αυτές τίς πόρτες στο ΜΑΚΕΔΩΝ,γύρω στα τέλη τής δεκαετίας τού '80.

 

Το περίεργο είναι πως το 2008 (ή 2009,δέν θυμάμαι τώρα ακριβώς) που είχα πάει στην Σέριφο με το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,ένα τμήμα τού καταστρώματος ήταν αποκλεισμένο με πόρτες.Μού έκανε εντύπωση αυτό γιατί ήταν η πρώτη φορά που το έβλεπα μετά από πολλάαα χρόνια.

 

Επίσης θυμάμαι ότι στον Πειραιά υπήρχαν υπόστεγα στίς αποβάθρες και ο κόσμος επιβιβαζόταν στα πλοία "εν τάξει και ησυχία",υπό το άγρυπνον βλέμμα ναύτου τού λιμενικού.Μάλιστα μού έχει μείνει στο μυαλό μιά σκηνή όπου περιμένοντας να ανέβω με τους δικούς μου στο ΑΙΟΛΙΣ γιά να πάμε στην Χίο (το βαπόρι τότε έδενε εκεί που σήμερα δένουν τα ταχύπλοα τών Κυκλάδων),κάποιος συν-επιβάτης,εκνευρισμένος από τον βραδύ ρυθμό με τον οποίο ο λιμενικός "κατένειμε" τον κόσμο στα διάφορα πλοία,φώναξε δυνατά "άντε κύριε ναύτα,κοντεύω να γεννήσω!"-και επειδή ο τύπος ήταν εύσωμος και ψηλός,με έπιασαν τα γέλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κ ποιος μου λεει εμενα οτι δεν θελει το project του Σαμος κ το ροδος στην ακτοπλοοια κ δεν τα πουλησει η ναυλωσε εκτος!γιατι οταν αποκτας μετοχες αποκτας κ ψηφους..

Α,ρε Περικλη τι (επ)εφερες στην Ακτοπλοια..... Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
1 hour ago, pie said:

Τα κακά του μονοπωλείου που στήνεται....

το μεγαλυτερο κακο δεν ειναι τοσο η μονοπωλιακη κατασταση που διαμορφωνεται, με μια εταιρια η οποια θα ελεγχει πανω απο 80% της εγχωριας κινησης σε συμβατικα και μια αλλη πανω απο 80% της κινησης σε ταχυπλοα.

το μεγαλυτερο κακο ειναι οτι αιγαιο και ιονιο, γινονται ο οικος ευγηρειας των ferriesB). πλοια που ξεκινησαν να ναυπηγουνται πριν τον μαη του '68 και πρωτο δρομολογηθηκαν πριν παει η μαρινελλα στη eurovision, μαζευονται σιγα σιγα, ως θρυλικα και ιστορικα παντα, στην ελλαδα.

τα εχουμε ξαναπει και παλιοτερα. σε μια χωρα χωρις ελεγκτικους μηχανισμους, πλοια 45 και 50 (πλεον), ετων ταξιδευουν... ανεμελα. μεχρι τωρα απλα παρεμεναν πλοια που ειχαν ερθει εδω στα 15 ή στα 20, ή πλοια που ειναι εδω απο τη ναυπηγηση τους. πλεον ερχονται και οι αδυναμοι κρικοι ολης της ευρωπης.

Link to comment
Share on other sites

Είναι το χειρότερο επακόλουθο ... Βέβαια το αντίπαλο δέος είναι απο την μια "οικογενειακές" εταιρείες που προσπαθούν να αντιδράσουν στην γιγάντωση με την αγορά και δρομολόγηση ταχυπλόων ώστε να οχυρώσουν παραδοσιακές γραμμές που η πίτα έμενε μοιρασμένη στο παρελθόν, οι τελευταίοι εκπρόσωποι του "τοτέ". Απο την άλλη έχουμε την "ιταλική" οπτική, πλοία με την απολύτως απαραίτητη συντήρηση, το απολύτως απαραίτητο πλήρωμα, μικρότερα κόστη,ξενοδοχειακό παρατημένο και σκουριές να στάζουν, τον κακό εκπρόσωπο του "τώρα" που όλοι απεύχονται το να βάλει παραπάνω πόδι στην πίτα τους. Και κάπως έτσι οδηγούμαστε ολοταχώς στο μονοπώλιο :ph34r:

Τα 50 χρονα πάντως είναι η άσχημη τάση της τελευταίας διετίας. Ένας ξεκίνησε και οι υπόλοιποι ακολουθούν είτε φέρνοντας κι άλλα είτε ζητώντας στις αρχές παρατάσεις επ' αόριστον με διάφορα τρικ ή όχι. Επιστρέφουμε σε εποχές που για τους ξένους επισκέπτες είμασταν η "vintage" χώρα και το λυπηρό είναι ότι ενίοτε το πουλάμε κιόλας (αλλά με free wifi μην μείνουν παραπονεμένοι)

Link to comment
Share on other sites

για να μην μεινει καμια παρανοηση ;) δεν συνδεω τα δυο ζητηματα. το οτι μαζευονται υπεργηρα πλοια, δεν το θεωρω συνεπεια της συγχωνευσης HSW/Attica, ουτε θεωρω οτι ευθυνεται η κριση. (τουλαχιστον η κριση δεν ειναι η βασικη αιτια). 

ειπα απλα οτι ειναι ενα πολυ μεγαλυτερο κακο που το τρωμε αμασητο ή, ακομη χειροτερα, καμαρωνοντας. ειναι μια ταση που διαμορφωνεται τα τελευταια χρονια και ειναι αποτελεσμα της καταργησης της 35ετιας το 2006, χωρις ομως τη θεσπιση θεσμικων και ελεγκτικων αντιβαρων.

σε μια σοβαρη χωρα, πλοιοκτητες και πολιτεια θα ειχαν απο χρονια καταθεσει προταση στην Ε.Ε, ωστε ενα μερος των κονδυλιων που διατιθενται καθε χρονο, ειτε δωρεαν ως επιδοτησεις μεσω ΕΣΠΑ, ειτε ως ατοκα δανεια μεσω συγχρηματοδοτουμενων προγραμματων, να κατευθυταν στην ανανεωση του ακτοπλοϊκου στολου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρω ότι καμαρωνει κανεις για τα υπερηλικα πλοια που μαζεύονται στη χωρα, εκτος από καμια 100αρια από μας στα forums ,facebook groups κλπ (και εγω αρκετες φορες μεσα σε αυτους) που ειτε μας θυμιζουν τα νιατα μας ,ειτε ειανι πιο μικροι ηλικιακα και απλα ακολουθουν τη ρετρο διαθεση των υπολοιπων

Ολος ο άλλος κοσμος απλα αγνοει την πραγματικοτητα, και πεφτει από τα συννεφα όταν γινεται μια βλαβη και ξαφνικα μαθαινει ότι το πλοιο ηταν 40χρονων.

 

Link to comment
Share on other sites

Τότε ή τώρα? Παραμένει το ερώτημα. Πλοία χάρβαλα κοντά στο όριο ηλικίας, ή πλοία χάρβαλα στα ήντα τους, χωρίς όριο ηλικίας? Πέρα από την πλάκα, το πρόβλημα το δημιουργεί το Superferry II. Γιατί δείχνει ότι η ηλικία δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για την ασφαλή και αξιοπρεπή κατάσταση ενός πλοίου. Είναι όμως και τα άλλα πλοία άνω των 35 ετών σε ανάλογη κατάσταση? 

Η κατάσταση της ακτοπλοΐας είναι ανάλογη της κατάστασης όλων των υποδομών της χώρας. Ότι φτιάξαμε, φτιάξαμε, και όσο αντέξουν. Πέρα από κάποια, ελάχιστα νέα έργα, όλα τα άλλα έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Δρόμοι, πεζοδρόμια, δημόσια κτήρια, αστικές συγκοινωνίες, κλπ. Γιατί τα πλοία να είναι εξαίρεση?

Edited by gtogias
ηλικία-ηλικίας
Link to comment
Share on other sites

Σωστο αυτό που λες για το SUPERFERRY II, αλλα στην πρωτη στραβη ολοι θα ξεχασουν ποσο καλα είναι συντηρημενο και σε τι κατασταση βρίσκεται και θα μιλανε για το 40χρονο πλοιο που δεν πρεπει να ταξιδευει κι ας υπαρχουν αλλα μικρότερης ηλικιας που είναι σαφως σε χειροτερη κατασταση

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως εκτος από τα υπαρχοντα πλοια βλέπουμε ότι καποιοι φερνουν ακομα και τωρα "ληγμένα" πλοια που με λιγη λαμαρινοδουλεια και εντυπωσιακο βαψιμο  μας τα παρουσιαζουν  αξιοπλοοα η "σχεδόν νεοτευκτα'' ..

Το Σαμίνα και αλλα παραδείγματα δεν μας εβαλαν μυαλο..

 

Link to comment
Share on other sites

Περνουσα σημερα απο Ελευσινα και βλεπωντας το Μυτιληνη (και την Πηνελοπη) σκεφτομουν "why not" καλυτερο ειναι απο τοσα που έρχονται τελευταια..😁

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δεν ξέρω αν είμαστε στο σωστό forum αλλά τέλος πάντων αναλογιζόμενος τα τεκταινόμενα φέτος το καλοκαίρι, αναρωτιέμαι μήπως μόλις τελείωσε το χειρότερο ακτοπλοικό καλοκαίρι που είδαμε ποτέ. Και το λέω αυτό προφανώς σε σχέση με τις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Αν εξαιρέσουμε ορισμένα highlights όπως τη δρομολόγηση του Mykonos Palace και την καλή εξυπηρέτηση των κεντρικών Κυκλάδων, εγώ προσωπικά είδα τα εξής:

 

- Πολλές και μεγάλες καθυστερήσεις σαν συνέπεια των ουτοπικών δρομολογίων, σε όλη την Ελλάδα. Κι αν παλιά αυτό ήταν προνόμιο συγκεκριμένων εταιρειών, φέτος δε νομίζω πως μπορεί κανείς να βγάλει την ουρά του απέξω.

- Αλλεπάλληλες βλάβες που έφτασαν στο σημείο μέχρι να έχουμε και τραυματίες on board. Σύμφωνοι, η μερίδα του λέοντος είναι σε μια συγκεκριμένη εταιρεία αλλά είναι όμως μέρος του συνόλου.

- Και πάλι σε επίπεδο Seajets, ένα πραγματικό αλαλούμ δρομολογίων, βλαβών, δρομολογίων που κόβονταν στη μέση κατά το δοκούν, αλλαγές πλοίων στη μέση του δρομολογίου, ούτε με λεωφορεία της ΕΑΣ των Σταμουλό-Κολλάδων τη δεκαετία του 80 δεν τα έχουμε δεί αυτά. Αν υπολογίσετε πόσα δρομολόγια καθημερινά αντιπροσωπεύει η συγκεκριμένη εταιρεία, θα δείτε και το μέγεθος του προβλήματος.

- Κατάθεση, έγκριση και (μη)εκτέλεση δρομολογίων με ωράρια και ταχύτητες που δεν υπάρχουν ούτε στο Star Trek, για λόγους αποφυγής διπλών πληρωμάτων ως επί το πλείστον. Με συνέπεια φυσικά τα μονά πληρώματα να ακροβατούν μεταξύ δουλειάς και κατάρρευσης.

- Λιμενικές υποδομές που καταρρέουν, κι όταν καταρρέουν δεν επισκευάζονται(βλέπε Μύκονος) ή επηρρεάζουν τα δρομολόγια των πλοίων(βλέπε Σαντορίνη)

- Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με παρ' ολίγον τραγωδία

- Παντελής απουσία προγραμματισμού δρομολογίων, τόσο σε επίπεδο αφίξεων πολλών πλοίων, την ίδια ώρα, στο ίδιο νησιωτικό λιμάνι αλλά και σε επίπεδο πυκνότητας συνδέσεων(πχ Μύκονος - Βόρειο Αιγαίο 2 φορές την εβδομάδα με διαφορά 6 ωρών στα 2 δρομολόγια)

- Κλασσικά χαριστικές άγονες(Aqua Blue) που όπως αποδείχτηκε δεν καλύπτουν καμιά σοβαρή συγκοινωνιακή ανάγκη

- Δρομολόγια του μονοπωλίου της Attica που άφησαν σχεδόν τους πάντες παραπονούμενους κι ο χειμώνας δεν έχει μπεί ακόμα.

- Και φυσικά το χειρότερο όοοοοολων των παραπάνω, και ίσως και η γεννεσιουργός αιτία, η κραυγαλέα απουσία Κράτους και Λιμενικού Σώματος. Πολιτική ηγεσία με αφετηρία και τέρματικό σταθμό το νταλαβέρι, διαδικασίες, στελέχωση και έλεγχοι επιπέδου Στάνης -γνωστό καφεζαχαροπλαστείο στην πλατεία Δημαρχείου στον Πειραιά, να πάτε να φάτε εκμέκ, δεν παίζεται-(λέγε με ΣΑΣ), εφαρμογή των νόμων με πολλά μέτρα και σταθμά, ή καθόλου εφαρμογή. Και η πολιτική ηγεσία μπορεί να είναι αυτή που είναι, σαν Hellenic Coast Guard(πςςςςςς) δεν μπορεί να γίνονται αυτά που γίνονται και να παραμένεις μια ζωή βουκόλος. Αλλά γίνεται μάλλον, αν ορισμένοι γίνονται Λιμενάρχες με βύσμα το μητροπολίτη του νησιού τους.

 

Προφανώς και πολλά από αυτά είναι παθογένειες που υπήρχαν πάντα στον τομέα και στη χώρα μας. Έχω όμως την εντύπωση πως φέτος το καλοκαίρι(για να μην πω κι απ' το προηγούμενο) ήταν ό,τι χειρότερο έχω δεί ποτέ. Και πολύ φοβάμαι πως θα δούμε και χειρότερα, σε πολλά επίπεδα.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Τώρα η τότε ? Ιδού η απορία !
  • 2 months later...
On 1/17/2018 at 7:09 AM, proud_ionian said:

σε μια σοβαρη χωρα, πλοιοκτητες και πολιτεια θα ειχαν απο χρονια καταθεσει προταση στην Ε.Ε, ωστε ενα μερος των κονδυλιων που διατιθενται καθε χρονο, ειτε δωρεαν ως επιδοτησεις μεσω ΕΣΠΑ, ειτε ως ατοκα δανεια μεσω συγχρηματοδοτουμενων προγραμματων, να κατευθυταν στην ανανεωση του ακτοπλοϊκου στολου.

 

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπάρχει και ένα έλλειμμα πλοίων. Τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε νέα πλοία για να καλύψουμε τις ανάγκες, άρα θέλουμε μία ανανέωση του στόλου, αυτό είναι το ζητούμενο»[...]Δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανένα, θέλουμε να κάνουμε έναν νέο σωστό νόμο που θα πάει την ακτοπλοΐα πιο μπροστά. Αυτό είναι το ζητούμενο».

Αναφερόμαστε σε νέες επενδύσεις σε πλοία σύγχρονης τεχνολογίας. Ωστόσο η επιδότηση από την Ε.Ε. για τα πλοία αυτά καλύπτει ένα πολύ μικρό μέρος της επένδυσης και αφορά μόνο το κόστος προμήθειας και εγκατάστασης των νέων τεχνολογιών, των φιλικών προς το περιβάλλον. Βλέπετε την περίπτωση να δίνεται κάποια παραπάνω επιδότηση;
«Στις αρχές του νέου έτους θα έχουμε μία συνάντηση με την αρμόδια επίτροπο για την περιφερειακή συνοχή και εκεί θα θέσω το θέμα της πολυνησιωτικότητας της χώρας και της ανάγκης ενίσχυσης των υποδομών διασύνδεσης των νησιών, μια ανάγκη που είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη περιοχή».

Πόσα πλοία πιστεύετε ότι μπορεί να κατασκευαστούν και να χρησιμοποιούν νέα περιβαλλοντική τεχνολογία όπως χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καύσιμο;
«Πιστεύουμε ότι τρία με τέσσερα πλοία νέας τεχνολογίας μπορούν να κατασκευαστούν. Επίσης πιστεύω ότι και ορισμένα μικρά πλοία ηλεκτρικά ή υβριδικά μπορούν να λάβουν ευνοϊκή χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σε συνδυασμό με την ανάπτυξη λιμενικών υποδομών».

ημουν νιος και γερασα και ασπρισαν τα μαλλια μου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

οση χαρα και αν προκαλει σε μας που το εχουμε ζησει, η "ανασταση" του Κεφαλονια, δεν μπορει παρα να ειναι αιτια θλιψης, το γεγονος οτι εν ετει 2020, σε μια χωρα που ζει απο τον τουρισμο (αλλα και που υποτιθεται θελει να αναστησει τη ναυπηγικη της βιομηχανια), στις περισσοτερες ακτοπλοϊκες γραμμες φιλετα, κανουν καριερα πλοια που διανυουν την τεταρτη και την πεμπτη δεκαετια της ζωης τους, ενω δεν υπαρχει στον οριζοντα σχεδιο ανανεωσης του ακτοπλοϊκου στολου, με μοναδες που να χρησιμοποιουν καθαροτερες πηγες ενεργειας (πχ lng).

τα εχουμε πει και στα προηγουμενα ποστ σε αυτο το topic, αλλα πραγματικα ειναι να τραβας τα μαλλια σου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με αφορμή την νέα αγορά του ταχύπλοου απο την Fast Ferries , και μια γρήγορη ματια στο ΑΙΣ, που βλέπεις  μια σειρά απο ταχύπλοα να ξεχύνονται καθημερινά στο Αιγαίο , αντιλαμβάνεται κανείς οτι η μπάλα έχει αρχίσει να γέρνει προς την γρήγορη εξυπηρέτηση των  τουριστών (κυρίως ξένων) και φαίνεται πως πλέον όλοι θα ακολουθήσουν μια λογική προσέγγισης , που πρωτη Η Sea Jets εφάρμοσε. Προσωπικά δεν μου αρέσει που σε λίγο θα βλέπουμε αναλογία  10 ταχύπλοα προς 1-2  συμβατικά  ενω παλαιότερα συνέβαινε το αντίθετο. Καλά και τα ταχύπλοα αλλα χωρίς χαρακτήρα. Επίσης Θέλω να δω τι θα γίνει αμα το πετρέλαιο πάρει ξαφνικά την ανιούσα και τρέχουν όλοι μετά. Σαν καραβολάτρης μιλώ πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Ταχυπλοα δε το λες οταν πανε με 30 κομβους τα περισσοτερα με διπλα εισητηρια κ τα γρηγορα συμβατικα πανε 25!παραδειγμα οσα πανε παρο κανουν 3ωρεςκ κ 5 κ 10 λεπτα κ το δηλος κανει 3.45 λεπτα γιατι να πληρωσω τη διαφορα..

Κ αυτη ειναι μια κουβεντα που ηθελα να ανοιξω αλλα περιμενα να τελειωσει το καλοκαιρι  κ μετα

Link to comment
Share on other sites

...και στην Ραφήνα, έχει πέσει βέβαια και η τιμή, αλλά και η ταχύτητα των ταχυπλόων...

Κάποτε έκανες για Τήνο με τα seajet2 / superjet / fc3 / fc4 ... 1:40 - 1:50 και με Terajet κόντα στις 2:00...

Τώρα στην καλύτερη θα κάνεις 2:10 και μπορεί και 2:20, αν έχει κίνηση ή ισχυρό μελτέμι και 2:30... και αν πάει μέσω Άνδρου 2:30 με 2:40.

Edited by lifeguard
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, margaritis24 said:

Ταχυπλοα δε το λες οταν πανε με 30 κομβους τα περισσοτερα με διπλα εισητηρια κ τα γρηγορα συμβατικα πανε 25!παραδειγμα οσα πανε παρο κανουν 3ωρεςκ κ 5 κ 10 λεπτα κ το δηλος κανει 3.45 λεπτα γιατι να πληρωσω τη διαφορα..

Ειδικά φέτος δεν ισχύει κάτι τέτοιο, στην Πάρο πάνε 2 ταχύπλοα με 35 μίλια (3 ώρες) και τιμή 39,5 €  vs Blue Star Delos, Patmos, Naxos με διάρκεια ταξιδιού 4:00-4:20 και τιμή 36 €  για οικονομική και 41,5€ αριθμημένο κάθισμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...