Jump to content
Shipfriends

Τώρα η τότε ? Ιδού η απορία !


Recommended Posts

δηλαδη η παρεα χωριζοταν στη μεση;καλο και αυτο !

ευτυχως εγω στα χρονια της ανεμελιας ταξιδευα μονο με παντοφλες ,οποτε δεν υπηρχε διαχωρισμος!

Αυτη η νιοτη και η ανεμελια και τα μυαλα στα καγκελα ,καλη ωρα,ειναι που σε κανουν να μην αντιλαμβανεσαι τι προσπαθουν να σου πουν .......παντως δεν ειναι ασχημο ;ή εγω το βλεπω ετσι;

Όχι απλώς άσχημο, σκέτη φρίκη. Βέβαια τα χρόνια εκείνα δεν είχαμε δει ακόμη τον Τιτανικό ώστε να κάνουμε περίεργους συνειρμούς. Για να ειμαι ειλικρινής τα περισσότερα ταξίδια, τουλάχιστον τα μη οικογενειακά, είμασταν όλη η παρέα στην τρίτη θέση, οπότε δε μας ενοχλούσε και τόσο. Εδώ δεν είχαμε καν θέση να κάτσουμε, και φτάναμε σε σημείο να τη βγάζουμε ακόμη και μέσα στις λέμβους, οπότε ποιο κάγκελο.

Και που να δεις τον έλεγχο εισιτηρίων από ομάδα ολόκληρη του πληρώματος για τους δύσκολους ή το κρύψιμο στις τουαλέτες κλπ κλπ κλπ.

Σήμερα, όχι δεν θα ήθελα να ταξιδεύω έτσι. Τότε είχε πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

οταν γινεσαι πλεον οικογενειαρχης φανταζομαι οτι δεν θελεις να περασεις αυτην την τρελα στα παιδια !αλλα δεν ειναι παραξενο εμεις να τα θυμομαστε με νοσταλγια αλλα να μην επιτρεπουμε τα παιδια μας να το κανουν;οπως ειχαμε και θελαμε να ζησουμε καποια τρέλα ,για να συζηταμε τωρα ,το ιδιο οταν μεγαλωσουν κι αυτα θα θελουν να ζησουν την τρέλα τους (σε λογικα πλαισια)

τουλαχιστον να μη τους περασουμε αυτο το ......εμεις ειμαστε ΑΥΤΟΙ και οι αλλοι ΑΛΛΟΙ!

ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑΚΙ!που λεγανε....

ξεφυγαμε λιγακι απ το θεμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μα Π100 γιαυτο ακριβως το ειπα,επειδη υπηρχαν και τοτε;)Απλα τωρα τα πλοια ειναι πολυ πολυ πολυ καλυτερα σε ολους του τομεις και η παραπανω φωτο ειναι αποδειξη πως δεν προκειται για κουτια χωρις εξωτερικα καταστρωματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Το Ροδανθακι μου....

Ωραια σαλονια,ωραιες καμπινες. Εχω περασει υπεροχες στιγμες μεσα και παιρνοντας το θα μου παρουν ολες τις καλες μου αναμνησεις...

Μην ανησυχείς αγαπητή μου, μόνο το πλοίο θα φύγει, οι αναμνήσεις θα μείνουν. Είναι όλες δικές σου, κανένας δεν μπορεί να σου τις πάρει.

Συμφωνω απολυτα,οτι υπαρχει στο μυαλο μας δεν φευγει ποτε,ακομα κι αν προσπαθησουμε οι ιδιοι να το ξεχασουμε ;)

Το ολο θεμα με το αντιο των πλοιων του καπτα Μακη με κανει να πιστευω οτι υπαρχουν αρκετοι που μπερδευουν τα συναισθηματα των παιδικων/νεανικων τους χρονων,με το ποια ειναι η ακτοπλοια του χτες και του σημερα.

Οταν καποιος εκανε ενα ταξιδι με το ΡΟΔΑΝΘΗ πχ, οταν ηταν 12,15,18,βρισκω πολυ πιθανο να το νοσταλγει,οχι επειδη δεν μπορει να κανει ενα αναλογο ταξιδι σημερα αλλα επειδη ο ιδιος εχει αλλαξει και δεν μπορει να νιωσει(ενθουσιασμος,ανωριμοτητα του τοτε) την ιδια 'τρελλα' με το παρελθον.

Μια αλλη περιπτωση ειναι να εχεις κανει ενα ταξιδι με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α το 85 κι οταν το ξαναταξιδευεις το 2011 να βλεπεις οτι στην ουσια δεν εχει αλλαξει τιποτα πανω του :P ,οποτε αναγκαστικα σου ερχονται οι μνημες του παρελθοντος και λες 'χιλιες φορες αυτο παρα το ΙΘΑΚΗ που εχει Goodys,aircondition κ μανουβραρει σα διαβολος' :D

Για μενα η ακτοπλοια εχει αλλαξει σαφως προς το καλυτερο τα τελευταια χρονια,οι ανθρωποι ειναι που εχουν μεινει πισω και εχουν μια ταση να αναπολουν το παρελθον(οχι ολοι φυσικα)κυριως γιατι οταν εισαι νεος/παιδι ολα σου φαινονται πιο χαλαρα και ξενιαστα και αρα συγκρινουν ΛΑΘΟΣ ενα ταξιδι τους το 80 με ενα που θα κανουν στις μερες με τα συγχρονα ferries.

Εννοειται πως οι συνθηκες ταξιδιου σημερα ειναι 1.000.000 φορες καλυτερες απο του τοτε,κι οποιος δεν το παραδεχεται,εθελοτυφλει.Η εξελιξη στην ασφαλεια των πλοιων,στην ταχυτητα και το εσωτερικο τους δεν σε αποκλειει απο το να ζησεις ενα ομορφο ταξιδι που θα το θυμασαι για χρονια.Τα συστατικα θα παραμενουν ιδια,οσα χρονια κ να περασουν: αερας,θαλασσα,γλαροι,τοπια,ανατολη,δυση,ηχοι,μυρωδιες,διακοπες,διαθεση.(μιλαω για ferries παντα οχι για ταχυπλοα)

Ρωτηστε εναν εφηβο σημερα που πηγε με το ΙΘΑΚΗ η το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ στην Παρο η στην Μυκονο,και αμφιβαλω αν θα σας πει 'ξερεις,δεν ηταν ωραιο το ταξιδι,γιατι δεν μυριζε καυσαεριο,τα μπαρ δεν ειχαν καμενες πιτσες,δεν ειχε υπεραριθμους και το aircondition ηταν δυνατο' .Μια χαρα θα πει οτι ηταν το ταξιδι και μαλιστα θα το εχει συνδυασει και εκεινος(οπως οι παλιοτεροι)με τις διακοπες που θα κανει στο νησι.

Ακομα κι ενα παιδι της ιδιας ηλικιας,που ασχολειται ομως με τα πλοια,πιστευω οτι βρισκει μοναδικα(για τους δικους του λογους)τα ταξιδια με τα συγχρονα ferries και δεν τον ενδιαφερει αν δεν εχουν ξυλο στα ρελια η δεν προκειται για γιαπωνεζο βαπορα :rolleyes: του 70 που εχει υποστει μετασκευη.

Οι εποχες εχουν αλλαξει,ο ανθρωπος εξελισσεται(και καλα κανει)και την ιδια μοιρα ακολουθουν και τα μεσα που τον μεταφερουν.Η ρετρολαγνεια και η προσκολληση στο παρελθον εκφραζουν ελαχιστους(σε ολους τους τομεις της ζωης)και τους κανουν να τα βλεπουν ολα με παρωπιδες.

Για να κλεισω,θελω να σημειωσω οτι τα πλοια φτιαχνονται για να μεταφερουν απο τον Α προορισμο στον Β τους επιβατες,και κυριως για να φερουν πολλα εσοδα στις εταιριες που τα διαχειριζονται.Δεν φτιαχονται ουτε για τους λεγομενους 'καραβολατρες'(εχω σιχαθει πια αυτο τον ορο)αλλα ουτε για εκεινους που θελουν με ενα ταξιδι να θυμουνται τον εαυτο τους πως ηταν το 70,το 80 η το 90.

Καθε ταξιδι μπορει να ειναι μοναδικο,αξεχαστο,αξιο επαναφορας στην μνημη μας,ακομα και σημερα.Η συγχρονη ακτοπλοια δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο το παρελθον,αντιθετα πιστευω,ισχυει το αντιστροφο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω post, όσον αφορά τα περί αναμνήσεων και ταυτίσματος αυτών με πλοία, περί εξέλιξης και ρετρολαγνείας, περί "συστατικών" και απόλαυσης του ταξιδιού από τους σύγχρονους ταξιδιώτες - όχι μόνο νέους, αλλά και μεγαλυτέρους. Και επαυξάνω την κατακλείδα του.

To μόνο που φαντάζει απειλητικό, είναι μην χάσουμε λόγω της οικονομικής κατάστασης στην ακτοπλοϊα, και τη χώρα γενικότερα, νεότευκτα (αμφίβολη η παράδοη του BS Patmos στα χρώματα της Blue Star) και περισσότερα -απ' όσα ήδη έχουμε χάσει- νέα πλοία (Superfast, Palace, φήμες μιλάνε για πώληση ενός εκ των HS4 ή 5) και η ακτοπλοϊα καταστεί λειψή κι ανεπαρκής.

Κατανοητός ο "θρήνος και οδυρμός" για τα πλοία της GA, πόσο μάλλον επειδή πάνε για διάλυση (αναμφίβολα υπάρχει το νοσταλγικό, το συγκινητικό στοιχείο), αλλά πιό πολύ θα έπρεπε να απασχολεί που "χάνουμε" πλοία σύγχρονα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι κάνουμε ένα λαθάκι.Πρέπει να χάσουμε ορισμένα νεότυκτα συμβατικά όπως έχει ήδη γίνει με κάποια.Η ακτοπλοία δεν είναι όλα της τα παρακλάδια για τέτοια βαπόρια.Τα κόστη είναι τρελά, η κίνηση εποχική και δεν τα σηκώνει όλα.Το ότι τα μεγάλα σχήματα παρουσιάζουν τεράστιες ζημιές δεν είναι τυχαίο.Μπήκαμε όλοι στην λογική των νεότευκτων αλλά αρνηθήκαμε την πραγματικότητα.

Εμένα όλο το στόρυ μου θυμίζει σαν ένας δημόσιος υπάλληλος που έχει ένα περιορισμένο μπάτζετ πάει να αγοράσει μια jaguar για να πηγαίνει ένα ταξίδι το καλοκαίρι για διακοπές.

Η δεν μπορεί το ΚΤΕΛ π.χ Ικαρίας να προμηθευτεί ολοκαίνουρια λεωφορεία για να μεταφέρει 10 μήνες τον χρόνο 5 επιβάτες και το καλοκαίρι να γεμίζει.Προφανώς το ΚΤΕΛ Ηρακλείου όμως μπορεί να το κάνει.

Κάπως έτσι είναι κι η ακτοπλοία μας.Καλά τα νεότευκτα, άγιες οι υψηλές ταχύτητες πάνω από όλα όμως πρέπει να είναι βιώσιμα ώστε να έχεις μια υγειής συγκοινωνία.

Προφανώς δεν εννοώ να γεμίσουμε χρέπια αλλά σχετικά μικρής ηλικίας (πχ 15ετίας) second hand πλοία ενδεχομένως να είναι βιώσιμα.

Στην Ελλάδα μας έχει φάει η υπερβολή ο νεοπλουτισμός κιόλα τα συναφή χαρακτηριστικά ενός νεοέλληνα.Εδώ το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ το απαξιώσαμε στην ελληνική ακτοπλοία και στις Αζόρες σε έναν από τους πλέον διάσιμους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης κάνουν τούμπες που πάει κάθε χρόνο και τους εξυπηρετει.

Για τα πλοία του καπτα Μάκη που φεύγουν προφανώς και δεν υπήρχε μέλλον γι αυτά.πολύ μεγάλης ηλικίας, με ελλειπή συντήρηση τα τελευταία χρόνια και με πολυετή παροπλισμό.Και βεβαίως κυριαρχεί το συναίσθημα ΑΛΛΑ κυριαρχούν και πολλά άλλα πράγματα που έχουν εκλείψει .

Οι γλάροι, η αλμύρα,ο αέρας , η θάλασσα, κι όλα αυτά ναι μεν εξακολουθούν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν μόνο που πλέον στα περισσότερα πλοία τα βλέπεις και τα νιώθεις αποστειρωμένα μέσα από ένα τζάμι ενός θαλάσιου λεωφορείου κι όχι από το κατάστρωμα ή τον αλουέ ενός βαποριού σε ένα πραγματικό θαλασσινό ταξίδι.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μά και τα νεότευκτα δέν είναι όλα "θαλάσσια λεωφορεία" που βλέπεις την θάλασσα μέσα από ένα τζάμι.Πάρτε για παράδειγμα τα BS-μπορεί να μήν έχουν τα πλωριά "μπαλκονάκια" τού Πήγασου ή τού Εξπρές Αθηνά,αλλά πάντως έχουν ανοιχτούς χώρους όπου μπορείς να κάτσης και ν'απολαύσης την θάλασσα και τον καθαρό αέρα.

Μ'αυτό δέν θέλω να πώ βέβαια ότι πρέπει να πετάμε στα σκουπίδια ένα βαπόρι μόλις περάση την πενταετία,αλλά ότι όταν λέμε "νεότευκτο" να μήν μάς έρχωνται στο μυαλό μόνο τα Highspeed ή τα fast monohull τύπου ΑΙΟΛΟΣ ή SPEEDRUNNER.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Σήμερα, κυριαρχεί το χρήμα και στην ακτοπλοία μας-πλέον-έχουμε επιχειρηματίες που κοιτάνε το κέρδος τους κι όχι πλοιοκτήτες, της παλιάς καλής σχολής που νοιάζονταν για πλοία και πληρώματα!

Δεν τους βλεπω ομως να τα καταφερνουν και πολυ καλα. Τα λεφτα που βγαλανε οι Στριντζαιοι οι Αγαπητοι οι Βεντουρηδες οι Αγουδημοι ο Σταθακης δουλευοντας σωστα τα καταλληλα βαπορια οχι μονο δε θα τα δουνε ποτε οι σημερινοι πρωταγωνιστες της ακτοπλοιας αλλα θα μας γυρισουν και 30 χρονια πισω πολυ συντομα...

Και το πετρελαιο δεν ειναι δικαιολογια για ολα γιατι ναι μεν ειχε 50 δολλαρια το βαρελι αλλα για να πας στην ανδρο ηθελες 500 δραχμες και στη σιφνο 1500.....

Link to comment
Share on other sites

Για συρο πια θες 30 τοσα ευρω με το ναξος.Ωραιο και καλο το ναξος αλλα τεσσερις παρα τεταρτο που εκανε το ναιας με 6 ευρω δεν τα πιανει.Για οσους διαβαζαν εφοπλιστη ο εφοπλιστης κοσμας της vergina ferries το 1996 τα ειχε προβλεψει ολα αυτα που θα επακολουθουσαν της φρενιτηδας ναυπηγησεων και υψηλων ταχυτητων.Να μην τολμησω να πω για τον καπτα Μακη.Σημερα η Ροδος με ενα ακλμηνη και ενα ανθη και λογικο εισητιριο θα ηταν οτι πρεπει τωρα που η blue star μελετα για downsise της γραμμης.Εγω εχω αντιληφθει με τα χρονια οτι οτι συμβαινει στην κοινωνια συμβαινει και σε ολους τους τομεις τωρα λοιπον εχει ερθει η ωρα που πρεπει να αποχωριστουμε τα cayenne, grand cherokee, 535 της ακτοπλοιας μας πριν τα παρουν οι τραπεζες

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταινε τα γρηγορα η τα νεα πλοια για εκει που εχει φτασει η ακτοπλοια αλλα η οικονομικη διαχειρηση που εχουν κανει οι εταιριες τους.Πως γινεται να κανουν παρτι σε ολες τις γραμμες και να αγοραζουν πλοια,τα προηγουμενα χρονια,και τωρα να κοντευουν να καταστραφουν ολοι? Που πηγαν τα κερδη που ειχαν πριν ξεσπασει η κριση?

Καπου εκει μπαινουν και τα προσωπα που λεει ο Neptune,αλλη η ακτοπλοια του τοτε(προσωπικοτητες που γουσταραν/ενδιαφερονταν για τα πλοια και τις εταιριες τους - οχι ολοι βεβαια)κι αλλη αυτη που βλεπουμε τωρα(τραπεζες,μετοχες,εταιριες που γινονται μεσα σε μια μερα για να παρουν αγονες κλπ).

Και το πιο βασικο,σημερα δεν υπαρχει η δυνατοτητα να κανεις ταξιδια οπως τα προηγουμενα χρονια ουτε να τα βλεπεις με την ιδια διαθεση.Οταν θες ενα 100αρικο για πηγαινε ελα μπαινεις στο πλοιο και κλαις τα 2 πενηνταρικα γιατι παιζει να μην εχεις να φας τον επομενο καιρο...

Link to comment
Share on other sites

Ποτε ειχαν κερδη δηλαδη αυτες οι εταιριες απο λειτουργια πλοιων? Μια ζωη θυμαμαι "εκτακτα" κερδη απο πωλησεις πλοιων. Τωρα που σταματησανε να πουλανε βαπορια γιατι δεν τα παιρνει κανεις αρχισανε οι βουτιες.

Τις καλες χρονιες της ακτοπλοιας με βαπορια που καιγανε 1-1,5 τονο την ωρα τα κερδη σε ετησια βαση ηταν 100.000 με 800.000-900.000 δολλαρια αναλογα τη γραμμη. Πως λοιπον με αυτο το νουμερο κανεις επενδυση 35.000.000 (Ιθακη?) και πως κανεις επενδυση 75.000.000 (Δηλος?)

Για να μην πω στην Αδριατικη που εγιναν ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ. Με περιθωριο κερδους σε ετησια βαση με βαπορι που καιει 1,8 τονους την ωρα τα 3.000.000 πως κανεις επενδυση σε βαπορι που θελει 7 τονους την ωρα και κοστιζει πανω απο 100.000.000

Τα θελει ο Βολος σου λοιπον ( ο Βολος με Κ :D )

Link to comment
Share on other sites

Να μην τολμησω να πω για τον καπτα Μακη.Σημερα η Ροδος με ενα ακλμηνη και ενα ανθη και λογικο εισητιριο θα ηταν οτι πρεπει τωρα που η blue star μελετα για downsise της γραμμης.

Πάντως, εάν θυμάμαι καλά, ακόμα και στα τελευταία της η GA (με πλοία γερασμένα, αποσβεσμένα και που έκαιγαν ένα ρακοπότηρο την ώρα) δεν φημιζόταν για τις πολύ λογικές τιμές της, που ορισμένες φορές ήταν ακριβότερη από την Blue Star. Ούτε σήμερα βλέπω τίποτε πάμφθηνες τιμές σε γραμμές που δραστηριοποιούνται παραδοσιακοί εφοπλιστές με οικονομικά πλοία. Είναι δε λίγο άτοπες οι συγκρίσεις τιμών και καταστάσεων που απέχουν μεταξύ τους 10-15 χρόνια. Έχουν αλλάξει πάρα πολλά από τότε σε όλα, ακόμα και στις τιμές των μπρόκολων, ειδικά μετά το ευρώ. Με αυτά βέβαια δεν υποστηρίζω ότι είναι φθηνές σήμερα οι τιμές των πλοίων, το αντίθετο μάλιστα. Είναι πλέον πανάκριβες, έως και απαγορευτικές, σε σχέση με τις δυνατότητες του μέσου έλληνα επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτό λέω κ εγώ,δώσανε τόσα λεφτά γιά δύο εξαίρετα βαπόρια,πρώτα το Αριάδνη κ μετά το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ, αλλά κάτι η διαχείριση της ΗSW κάτι η κρίση κ κατάντησαν τώρα κάνουν το ρο-ρό Αλεξανδρέττα-Πορτ Σάιντ. Αλλά είπαμε, από ολότελα...

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι φταίνε τα "κακά χέρια" για την τύχη των "ΑΡΙΑΔΝΗ" "ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ" ή τα "καλά χέρια".

Τα πλοία είναι εύκολο να δρομολογηθούν σε πολλά Ελληνικά λιμάνια. Αν δεν δρομολογούνται -πιστεύω- ότι είναι θέμα συμφωνιών των εφοπλιστών.

Το ίδιο ισχύει και για "BLUE HORIZON". Γιατί δεν δρομολογείται και αυτό σε κάποιο λιμάνι;

Στην εποχή της κρίσης που περνάμε, πιστεύω, ότι έχουν αναθεωρηθεί πολλές απόψεις περι "επιθετικής" πολιτικής.

Link to comment
Share on other sites

Από άποψη υποδομών καταρχήν είναι λίγα τα λιμάνια ΄νησιών που μπορούν να υποδεχθούν ασφαλώς τα πλοία αυτού του μεγέθους.

Κατά δεύτερον είναι ελάχιστες οι γραμμές εσωτερικού στις οποίες πλοία του μεγέθους αυτού μπορούν να επιβιώσουν οικονομικά.

Εδώ το BS Delos που ειναι πιο σύγχρονο και πολύ πιό compact και δουλεύει 3 μήνες τον χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δρομολόγια από Πειραιά και Ραφήνα, Δευτέρα (πρώτης Κυριακής εκλογών) 14/10/2002.

Πέντε (!) αναχωρήσεις για Χίο - Μυτιλήνη, επτά για Σύρο και οκτώ για Πάρο.

 

post-1827-0-64878600-1395351218_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
 

Εννοείς λόγω της επιδότησης;
Δεν αντέχονται τα τρενάκια των aqua και πόσο μάλιστα με αυτές τις ταχύτητες...

 

 

Ας θυμηθούμε μέχρι πριν από μερικά χρόνια με τι ταχύτητες ταξιδεύαμε στα ενδοκυκλαδικά. Οι ίδιες ταχύτητες σήμερα με νεότερα πλοία (Jewel με 13.5 και spirit με 14.5)

 

Παναγία Τήνου (09/12/07): 13,9

 

Σάββατο 13/08, Παναγία Τήνου, Πάρος - Φολέγανδρος: 14.5knots
Τετάρτη 17/08, Παναγία Τήνου, Φολέγανδρος - Πάρος: 14.0Knots (ήταν και ο ανήφορος...)

 

 

Παναγια Χοζοβιωτισσα 13,5

 

Παναγια Χοζοβιωτισσα 13,9

 

Παναγια Χοζοβιωτισσα 12,6

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι φταίνε τα "κακά χέρια" για την τύχη των "ΑΡΙΑΔΝΗ" "ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ" ή τα "καλά χέρια".

Τα πλοία είναι εύκολο να δρομολογηθούν σε πολλά Ελληνικά λιμάνια. Αν δεν δρομολογούνται -πιστεύω- ότι είναι θέμα συμφωνιών των εφοπλιστών.

Το ίδιο ισχύει και για "BLUE HORIZON". Γιατί δεν δρομολογείται και αυτό σε κάποιο λιμάνι;

Στην εποχή της κρίσης που περνάμε, πιστεύω, ότι έχουν αναθεωρηθεί πολλές απόψεις περι "επιθετικής" πολιτικής.

κοιτά πως τα φέρε η συγκυρία και τα 3 πλοία έχουν ρόλο εν Ελλαδι Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Και αυτό επειδή -ευτυχώς ή δυστυχώς- κάποια άλλα έφυγαν (SF6, Ν.Χίος, Hel. Master/Trader), όχι ότι έχουμε νέες γραμμές, κίνηση ή πολλές εταιρείες σε μία γραμμή. Που οι εποχές που μας περιγράφει πιο πάνω (σχόλιο 94) ο Χιώτης....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...