Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFAST XI» 60 ν.μ. από τις ακτές της Ιταλίας στις 05/08/2010

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ
 

Στις 05/08/2010, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης ενημερώθηκε για περιστατικό βλάβης στο ηλεκτρονικό σύστημα των κύριων μηχανών του Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFAST XI» Ν.Π.11026, ενώ βρισκόταν περίπου 60 ν.μ. από τις ακτές της Ιταλίας, έχοντας αποπλεύσει από Ανκόνα με προορισμό την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα, μεταφέροντας 1.161 επιβάτες.
Η διαχείριση του περιστατικού ανελήφθη από τις αρμόδιες Ιταλικές Αρχές, που διατήρησαν συνεχή επικοινωνία τόσο με το ΕΚΣΕΔ, όσο και με το πλοίο.
Στις 23.00, η βλάβη αποκαταστάθηκε με ίδια μέσα και το πλοίο συνέχισε το ταξίδι του, καταπλέοντας με ασφάλεια στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 10.50 αντί της προγραμματισμένης 05.40.
Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του «SUPERFAST XI» μέχρι να πραγματοποιηθεί έλεγχος και να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης αξιοπλοΐας από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, ενώ 554 επιβάτες, που είχαν προορισμό την Πάτρα προωθήθηκαν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.


Ενω η SUPERFAST FERRIES ειχε βγαλει αυτο το δελτιου τυπου



Η SUPERFAST FERRIES S.A. σας ενημερώνει ότι σήμερα 05/08/2010 και ώρα 21:15, το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο SUPERFAST XI, παρουσίασε βλάβη στο ηλεκτρονικό σύστημα των κυρίων μηχανών η οποία και αποκαταστάθηκε. Το πλοίο συνεχίζει το ταξίδι του προερχόμενο από την Ανκόνα και αναμένεται να φτάσει στην Ηγουμενίτσα αύριο Παρασκευή 6 Αυγούστου στις 12:00 το μεσημέρι. Στο πλοίο επιβαίνουν 1.161 επιβάτες και 104 άτομα πλήρωμα.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Βλάβη σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στην Ηγουμενίτσα

 

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFASTXI» Ν.Π. 11026ότι κατά τον κατάπλου στο λιμένα, προερχόμενο από λιμένα εξωτερικού και με τελικό προορισμό το λιμένα Πάτρας, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία στην εσωτερική ράμπα (καταπέλτης) διαχωρισμού του γκαράζ με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εκφόρτωση των οχημάτων.

Άμεσα στο πλοίο μετέβη Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων όπου διαπίστωσε την ανωτέρω δυσλειτουργία, ενώ με ενέργειες πληρώματος ο καταπέλτης λειτούργησε και εκφορτώθηκαν τα οχήματα.

Ανωτέρω πλοίο συνέχισε το δρομολόγιό του την 11.45 αντί της 8.30 για λιμένα Πάτρας όπουαπαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης – αξιοπλοΐας και συνέχισης πλόων από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

 Κατόπιν άρσης απαγόρευσης απόπλου το «SUPERFASTXI» απέπλευσε για λιμένα Ηγουμενίτσας την 19.05 αντί της 17.30.

πηγή

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Το πλοίο έχει τουλάχιστον 4 ώρες καθυστέρηση, φαντάζομαι ότι είχε και θέματα με το λιμεναρχειο Ηγουμενίτσας.Για όσους είναι στο αυριανό δρομολόγιο για Ανκονα-συμπεριλαμβανομενης και της αφεντιά μου-βοήθειά μας.Προς το παρών δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση από την εταιρία ή αλλαγές ωραίων. 

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που κόλλησα με τα φίλτρα πετρελαίου είναι το ότι αυτό -λένε αυτοί που ξέρουν- μπορεί να είναι από τα βασικά προβλήματα του 0.5% S καυσίμου. Να μπλοκάρει φίλτρα λόγω των ιδιοτήτων του. Κι αναρωτιέμαι αν αυτή είναι η περίπτωση εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την ακυβερνησία του Ε/Γ-Ο/Γ Superfast XI

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, βραδινές ώρες χθες, για περιστατικό ακυβερνησίας λόγω βλάβης ηλεκτρομηχανών του Ε/Γ-Ο/Γ “ΣΟΥΠΕΡ ΦΑΣΤ ΧΙ'' Ν.Π. 11026, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά ν. Ιθάκης.

Άμεσα τέθηκαν σε επιφυλακή, προς παροχή τυχόν συνδρομής, περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και ιδιωτικά σκάφη. Το ανωτέρω πλοίο, το οποίο εκτελούσε εγκεκριμένο δρομολόγιο από Πάτρα προς Ηγουμενίτσα, μεταφέροντας εκατόν εβδομήντα τρεις (173) επιβάτες, εβδομήντα επτά (77) μέλη πληρώματος και ενενήντα (90) Ι.Χ., κατέπλευσε με ασφάλεια, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, στο λιμένα Ηγουμενίτσας.

Κατόπιν διενέργειας επιθεώρησης μηχανολογικού τομέα από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης και λειτουργίας, σε μια από τις ηλεκτρογεννήτριες του πλοίου.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας που διενεργεί την προανάκριση, αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του “ΣΟΥΠΕΡ ΦΑΣΤ ΧΙ'', ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και εν ισχύ κυβερνητικών πιστοποιητικών από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, απέπλευσε την 03:44 για Ανκόνα Ιταλίας, με τριακόσιους δώδεκα (312) επιβάτες, εβδομήντα επτά (77) μέλη πληρώματος και εκατόν εβδομήντα τρία (173) Ι.Χ.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Nick the Greek said:

Ο λόγος που κόλλησα με τα φίλτρα πετρελαίου είναι το ότι αυτό -λένε αυτοί που ξέρουν- μπορεί να είναι από τα βασικά προβλήματα του 0.5% S καυσίμου. Να μπλοκάρει φίλτρα λόγω των ιδιοτήτων του. Κι αναρωτιέμαι αν αυτή είναι η περίπτωση εδώ.

Σύμφωνα με οδηγίες από το τεχνικό ναυτιλιακής εταιρείας, κρίνεται απαραίτητο να γίνεται ρίψη των κατάλληλων χημικών σε τακτική βάση πλέον για ulsfo και vlsfo για την αποφυγή δημιουργίας sediments. 

Φαντάζομαι οτι και η Attica θα πρέπει να δώσει αντίστοιχες οδηγίες, αν δεν το εχει ήδη κάνει. Αν γίνεται ριψη των χημικών και παρ ολα αυτά δημιουργούνται ιζήματα, τότε ο imo θα κληθεί να αντιμετωπίσει περισσότερα απ όσα νόμιζε.

Στο περιστατικο αυτο καθ αυτο, δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν συνέχισε με έτερη ηλεκτρομηχανη, αφου υπέστη φραξιμο αυτή που ήταν εν χρήσει. Εκτος κι αν το φραξιμο δεν ηταν στα φιλτρα της ηλεκτρομηχανης, αλλά πιο πριν, στο δικτυο διανομης προς αυτές, συνεπως δεν θα μπορουσε να λειτουργησει καμία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...