Jump to content
Shipfriends

Θεσσαλονίκη Δωδεκάνησα & Ενδιάμεσες προσεγγίσεις


Recommended Posts

Ταχύπλοο και με καμπίνες να κάνει overnight ταξίδια? Ποιό ακριβώς θα ήταν αυτό που έχει καμπίνες για επιβάτες, και πόσα πληρώματα θα χρειαζόταν για να πάει και να έρθει στη Ρόδο? Ο Ηλιόπουλος επί παραδείγματι με το Champion Jet 1, για 2 ενήλικες και 1 ΙΧ μετ' επιστροφής για Μυτιλήνη ζητά στην οικονομικότερη θέση(silver), EUR 583 (!!!!!). Όσο ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής για Νέα Υόρκη. Η ίδια υπηρεσία δηλαδή για τη Ρόδο πόσο θα στοίχιζε?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τέτοιου είδους ταχύπλοο και κακώς δε το ανέφερα. Διπλό πλήρωμα χρειάζεται.
241€ με επιστροφή το όχημα στο Πειραιάς-Λέσβος και 172€ στην οικονομικότερη θέση οι ενήλικες με επιστροφή στην ίδια διαδρομή. EUR 412 σύνολο. 
Η διαφορά των 170€ με τη τιμή του Ηλιόπουλου βγαίνει σε βενζίνες, διόδια συν έξοδα σε στάσεις. 
Μάλλον το εγχείρημα είναι πετυχημένο για Λέσβο από τη Συμπρωτεύουσα. Για Ρόδο ούτε συζήτηση γιατί προφανώς μιλάμε για μεγαλύτερη απόσταση άρα σχεδόν τιμή εις διπλούν. Αλλά αν από την επιδότηση μπορεί να έχει όσο το δυνατόν χαμηλές τιμές, γιατί όχι;; Αλλά για μία τέτοια γραμμή κατά κύριο λόγο θες πλοία όπως προανέφερα. ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ και όχι Champion Jet 1 η Superrunner Jet.

Edited by SuperRunner
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SuperRunner said:

Αλλά αν από την επιδότηση μπορεί να έχει όσο το δυνατόν χαμηλές τιμές, γιατί όχι;;

 

Σε καμιά Νορβηγία μπορεί να συμβαίνουν αυτά. Στην Ελλάδα που σε επιδοτούμενες δεν ανοίγουν καν οικονομική θέση και πουλάνε μόνο business με την ανοχή του Κράτους και σε υποχρεώνουν να πληρώνεις τα λύτρα του Βασιλιά για εισιτήριο, ούτε στο έτος 3000.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...