Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λέτε να δούμε να ξανά αναστήνετε η ΑΝΕΖ, παρά τις δύσκολες ημέρες μας

Την έγκριση του δανείου από την τράπεζα που το έχει ζητήσει, αναμένει από ώρα σε ώρα, η Διοίκηση της ΑΝΕΖ, προκειμένου να προχωρήσει στη μετασκευή του πλοίου “Ζάκυνθος Ι”, με απώτερο στόχο τη δρομολόγησή του στη γραμμή του νησιού με την Κυλλήνη.

ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Την εγκριση του δανειου απο την τραπεζα που το εχει ζητησει αναμενει απο ωρα σε ωρα η ΑΝΕΖ προκειμενου να προχωρισει στην μετασκευη του Ζακυνθος 1 με αποτερο στοχο την δρομολογηση του στην γραμμη με την κυλληνη.

Οι εξελιξεις στην ναυτιλιακη εταιρια ειναι ραγδαιες τις τελευταιες ημερες και ηδη το διοικητικο συμβουλιο με δελτιο τυπου,καλει ολους τους μετοχους να προσελθουν στα γραφεια της εταιριας,προκειμενου να συμμετασχουν στην υλοποιηση της τελευταιας γενικης συνελευσης που διεξαχθη στις 28 μαρτιου.

Ουσιαστικα,οι μετοχοι θα κλιθουν να δεχθουν τη μετατροποη των χρεων της εταιριας προς αυτους σε μετοχες,ετσι οπως αποφασισαν στην συνελευση.Τα χρεη αφορουν τα μερισματα που θα επρεπε να εχουν παρει,καθως και μερος απο την παλαιοτερη αυξηση του μετοχικου κεφαλαιου.

Το υψος του δανειου που θα παρει η ΑΝΕΖ θα ειναι ανω των 500.000€,φτανοντας ενδεχομενος τα 700.000€,χρηματα που θα χρησιμοποιηθουν για την μετασκευη του Ζακυνθος 1.Συμφωνα με οσα δηλωσε ο διευθυνων συμβουλος,η συντηρηση (μηχανες κλπ) θα πραγματοποιηθη στο λιμανι της ζακυνθου,πριν αναχωρησει για τον πειραια,για τις μετασκευες στα σωστικα,οπου θα τοποθετηθουν τσουληθρες.

Τις επομενες ημερες θα ανακοινωσουμε και το προγραμμα των επομενων δρασεων μας.Το χρονικο διαστημα,που θα χρειαστουμε στην ζακυνθο ειναι τουλαχιστον ενος μηνα,ομως μετα θα ειμαστε σε θεση χρησιμοποιησης του πλοιου,επισημανε ο διευθυνων συμβουλος.

Συμφωνα με πληροφοριες τελος,εκφραζεται γενικοτερη συμφωνια και απο τους μετοχους ως προς τις ενεργειες της διοικησης και το επομενο διαστημα αναμενεται να ειναι πολυ καθοριστικο,προκειμενου ολοι να δεχτουν τις μετοχοποιησης των χρεων της ΑΝΕΖ προς αυτους.

ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τα breaking news της ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ διαβάζουμε ότι:

Με γρήγορες διαδικασίες επιδιώκει η Διοίκηση της ΑΝΕΖ να προχωρήσει στη μετοχοποίηση των χρεών της προς μετόχους και τρίτους, προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη μετασκευή του πλοίου “Ζάκυνθος Ι”.
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοει ο Χ.Μαρκουτσας, ως προεδρος της ΑΝΕΖ,οταν δηλωνει σε τοπικο μεσο ενημερωσης οτι,εαν δεν δεχτει η κοινοπραξια τη συμμετοχη τους,θα τους καταγγειλει στο υπουργειο ως μονοπολειο ;

Χαρη,ξεκαθαρισε στην τοπικη κοινωνια τα εξης:

1.Πως θα διεκδικησετε μερτικο απο την κοινοπραξια,με παροπλισμενο πλοιο.

2.Εαν θα μπειτε στην κοινοπραξια,δεν θα υπαρχει ζυτημα μονοπωλιου και ολα ειναι ενταξει ;

3.Εαν δεν μπειτε στην κοινοπραξια,την καταγγελια μονοπωλιακης χρησης της γραμμης Ζακυνθου-Κυλληνης,μηπως πρεπει να την κανετε στην Επιτροπη Ανταγωνισμου που ειναι το οργανο,στο οποιο ο νομοθετης εχει αναθεσει την αποκλειστικη αρμοδιοτητα εφαρμογης του ν. 703/77 ''περι ελεγχου των μονοπωλιων και ολιγοπωλιων και προστασιας του ελευθερου ανταγωνισμου'' και οχι σε υπουργειο ;

ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Με ικανοποιητικο ρυθμο προχωρα η διαδικασια μετοχοποιησης των χρεων της ΑΝΕΖ στους μετοχους της και στους τριτους,συμφωνα με τη διοικηση της,που προετημαζεται πυρετωδως για την εναρξη των εργασιων για τη μετασκευη του πλοιου ''Ζακυνθος 1''.

ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

Στις 30 Μαιου θα γινει συναντιση ενημερωσης των μετοχων,ενω μεχρι της 14 Ιουνιου θα μετοχοποιουνται τα χρεη της εταιριας προς τους μετοχους και τους τριτους.

ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ www.imerazante.gr

Edited by ΚΥΛΛΗΝΗ STAR
Link to comment
Share on other sites

για τα περι μονοπωλειου ας μη σχολιασω. αν ειναι μονοπωλειο, ας παει η ΑΝΕΖ να τους κοντραρει και οχι να παρακαλα να την δεχτουν;). αληθεια αν η ΑΝΕΖ δεν ηταν στην κοινοπραξια τα τελευταια χρονια μεχρι να δεσει το Ζακυνθος Ι, θα ειχε κλεισει πολυ νωριτερα. το πλοιο της υστερει εναντι αυτων των αλλων δυο εταιρειων και στην ουσια με την αποδοχη της ΑΝΕΖ στην κοινοπραξια την επιδοτουσαν κατα καποιο τροπο.

αληθεια με εκεινο το δανειο που υπογραφοταν μια παρασκευη πριν λιγες εβδομαδες τι εγινε; μηπως αναμεσα σε αλλους ορους που τεθηκαν, ηταν και η συμμετοχη στην κοινοπραξια; δεν ξερω κατι, υποθεση κανω. απλα μου φαινεται δυσκολο να δοθει τοσο μεγαλο δανειο, που να αγγιζει σχεδον την αξια του ως scrap, για την ανακαινιση του Ζακυνθος Ι.

πιστευω πως ολα αυτα (λεονταρισμοι, φημολογια για δανειο κλπ), εχουν σα μονο στοχο, να περασει η μετοχοποιηση των χρεων και να πειστουν οι μετοχοι να ξαναβαλουν το χερι στην τσεπη.

Link to comment
Share on other sites

Tι εννοεις με αυτο που λες φιλε proud ''πιστευω πως ολα αυτα(λεονταρισμοι,φημολογια για δανειο κλπ),εχουν σα μονο στοχο,να περασει η μετοχοποιηση των χρεων και να πειστουν οι μετοχοι να ξαναβαλουν το χερι στην τσεπη''.

Link to comment
Share on other sites

εννοω οτι ειναι κοντα ενας χρονος που "εγκρινεται απο μερα σε μερα το δανειο", "φευγει σε λιγες μερες το Ζακυνθος Ι για επισκευες και να εναρμονιστει με τη Eurosolas και τη Στοκχολμη", "αν δε γινει δεκτη η ΑΝΕΖ στην κοινοπραξια θα προβει σε νομικες ενεργειες" κλπ κλπ. ειναι πανω απο χρονος που πουληθηκε το Foscolo (το αρχικο σεναριο ελεγε οτι με την πωληση του θα περισσευαν λεφτα για να φτιαχτει και το Ζακυνθος Ι), εχουν γινει απειρες Γενικες Συνελευσεις της εταιρειας, απειρες διαρροες στο ζακυνθινο τυπο, αλλα μεχρι στιγμης η μονη σιγουρη εξελιξη ειναι οτι καλουνται οσοι εχουν λαμβανειν απο την ΑΝΕΖ, να ανταλλαξουν τα χρωστουμενα με μετοχες, ζητηθηκε ηδη μια φορα απο τους μετοχους να βαλουν λεφτα και δεν υπαρχει (τουλαχιστον δεν εχω δει εγω) μια μελετη που να λεει αυτα και αυτα πρεπει να γινουν για το βαπορι, αυτες τις προσφορες εχουμε, τοσο χρονο θα παρει.

το μονο που υπαρχει ειναι διαρροες και υποσχεσεις. διαρροες που δεν επιβεβαιωνονται. οι διαρροες πιστευω οτι εχουν στοχο να πεισουν οσο το δυνατον περισσοτερους πιστωτες, να δεχτουν μετοχοποιηση χρεων και μετα βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

κατα τα λεγομενα της ημερας, ΔΕΝ εχει παρει δανειο. θα ολοκληρωθει πρωτα η μετοχοποιηση των χρεων (ελπιζουν ως τις 14/6) και μετα θα δου για δανειο 350-600χιλ. ο ενας μηνας ειναι ο υποτιθεμενος χρονος επισκευων απο τη στιγμη που θα αρχισουν.

Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περίπου ένας μήνας από την ημέρα που θα ξεκινήσουμε, για την ολοκλήρωση των εργασιών
Η Διοίκηση επιδιώκει άμεσα να προχωρήσει η μετοχοποίηση των χρεών της ναυτιλιακής εταιρείας, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη μετασκευή, αφού από το ύψος τους θα καθοριστεί και το δάνειο που θα ληφθεί από τράπεζα
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Περιμένει τους ελέγχους των μετοχοποιήσεων η ΑΝΕΖ

Πηγή: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Τον έλεγχο των πιστοποιητικών μετοχοποίησης των χρεών προς τους μετόχους και τους τρίτους, από το τμήμα εμπορίου της Νομαρχίας, περιμένει η διοίκηση της ΑΝΕΖ προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες που έχει προγραμματίσει για την επισκευή του πλοίου “Ζάκυνθος Ι” και τη δρομολόγησή του στη γραμμή με την Κυλλήνη, αν είναι δυνατόν, μέσα στο καλοκαίρι.

Ο συγκεκριμένος στόχος αν και φαντάζει αρκετά δύσκολος στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, για τη διοίκηση της εταιρίας δεν είναι ανέφικτος που υπολογίζει σε άμεση κινητοποίηση των φορέων που εμπλέκονται στις διεργασίες.

Ταυτόχρονα, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Διονύσης Βερτζάγιας, έχει εγκριθεί από τράπεζα δάνειο ύψους 750.000€ από το οποίο θα εκταμιευθούν όσα χρήματα απαιτηθούν για τις μετασκευές στο πλοίο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη εκτίμηση για το κόστος, εργασία που έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας ο ναυπηγός, υπάρχει φιλοδοξία όμως, ότι δεν πρόκειται να ξεπεραστεί το συγκεκριμένο ποσό, ενώ όποια χρήματα περισσέψουν θα επιστραφούν.

Παράλληλα αναζητείται πλήρωμα, με τον κ. Βερτζάγια να σημειώνει πως προτεραιότητα θα δοθεί σε όσους εργάζονταν στο “Ζάκυνθος Ι” μέχρι αυτο να δέσει οριστικά στο λιμάνι του νησιού.

“Χρειάζεται υπομονή και θέληση από τους μετόχους. Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που πρέπει να διεκπεραιωθούν είναι πάρα πολλές και μετά την ολοκλήρωσή τους θα μπορούμε να μιλάμε συγκεκριμένα για ότι πρόκειται να ακολουθήσει στο μέλλον”, κατέληξε.

Link to comment
Share on other sites

απο 500-700 χιλιαδες, πηγαμε στις 350-600, παντα με μελετες κλπ και τωρα λεμε στον κοσμο οτι θα περασει το κοστος μετασκευης τις 750χιλ (και προσευχομαστε να μην τις περασει). τωρα που εγινε η μετοχοποιηση, λεμε και οτι "δεν υπαρχει συγκεκριμενη εκτιμηση για το κοστος".

αληθεια εκεινη η ερμη η τραπεζα που θα δανεισει την ΑΝΕΖ € 750.000 ευρω, εχει δωσει καποια επιστολη στην ΑΝΕΖ; συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις στελνει η τραπεζα ενα γραμμα και λεει το εγκριθεν ποσο, τους ορους δανεισμου (επιτοκιο, διαρκεια, χρονος αποπληρωμης, καλυψεις), αλλα και τον τροπο εκταμιευσης (αφ'απαξ, τμηματικα κλπ). αν υπηρχε εγκριση ή εστω καποια τετοια επιστολη προθεσης υπο καποιες προϋποθεσεις, θα ειχε δημοσιευτει. ζητα και καποιον προϋπολογισμο εργασιων

πιστευω οτι ολες οι συζητησεις με τραπεζες ειναι σε θεωρητικο επιπεδο. πιστευω επισης οτι η σαιζον ειναι χαμενη. εχουμε 2 ιουλιου, θα χρειαστει πανω απο μηνα για να ξαναβγει και ακομη ειναι στη ζακυνθο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Στο “σκοτάδι” εξακολουθούν να βρίσκονται οι μέτοχοι της ΑΝΕΖ, αναφορικά με την “τύχη” και την πορεία της ναυτιλιακής εταιρείας, δεδομένου ότι η διοίκηση δεν τους έχει ενημερώσει ούτε για το πότε θα δρομολογηθεί ξανά το “Ζάκυνθος 1”, ούτε για το ποιά είναι η οικονομική κατάσταση που επικρατεί.
Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΖ εχει πεθανει. θα τολμουσα να πω οτι πεθανε το 2004, οταν εγινε η αποτυχημενη αγορα του Φωσκολου και η "μη" μετασκευη που στοιχισε κοντα στα 3 εκατομμυρια (ευρω). θα ειχε κλεισει η εταιρεια πολυ νωριτερα, αν δεν την ειχαν στην κοινοπραξια μεχρι το φθινοπωρο του 2007 και αν δεν την ξαναπερναν για το καλοκαιρι του 2008. η πωληση του Foscolo (που δεν απεφερε τα αναμενομενα, ωστε να εκκαθαριστει πληρως η θυγατρικη HSW) οι αποτυχημενες αυξησεις κεφαλαιου, για να καλυφθουν παλιοτερα φεσια και διαφορα αλλα φουμαρα που ακουγονταν, απλα προσπαθουσαν να κρυψουν το μοιραιο απο τους συγγενεις.

η μονη λυση ειναι να πουληθει το πλοιο για scrap (και αν υπαρχει και κανενα αλλο περιουσιακο στοιχειο) να πληρωθει οτι μπορει να πληρωθει και να ζησουμε ολοι να τη θυμομαστε.

αληθεια εκεινα τα δανεια που θα επαιρνε η ΑΝΕΖ, για τα οποια θα εγγυουνταν με υποθηκευση μερους της ατομικης τους περιουσιας τα μελη της διοικησης, τι εγιναν; δοθηκαν τα δανεια ή ηταν υποσχεσεις για να γινουν οι ΑΜΚ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ανησυχία επικρατεί στους μετόχους της ΑΝΕΖ, αφού η σημερινή διοίκηση δεν έχει πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση, προκειμένου να ενημερώσει για τα χρήματα που εισέπραξε από την πώληση του πλοίου “ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ”, καθώς και για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν, ούτως ώστε να δρομολογηθεί ξανά το “Ζάκυνθος Ι”.

πηγη: Ημερα τσι Ζακυνθος

Edited by proud_ionian
πηγη
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με την ημερα, η διοικηση της ΑΝΕΖ εχει εξαφανιστει και αναζητειται.

Συνεχίζει το… “κρυφτούλι” η διοίκηση της ΑΝΕΖ, παρά την πίεση που δέχεται από τους μετόχους της εταιρείας, ούτως ώστε να μάθουν αφενός το πού πήγαν τα χρήματα που εισπράχθηκαν από την πώληση του πλοίου “ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ” και, αφετέρου, το τί θα γίνει με την επαναδρομολόγηση του “Ζάκυνθος 1”.

Ουδείς από τη διοίκηση έχει εμφανιστεί για να δώσει συγκεκριμένες εξηγήσεις στις 1.400 οικογένειες, οι οποίες αγωνιούν για τα χρήματα που έχουν επενδύσει στην εταιρεία. Οι περισσότεροι θεωρούν πως η ΑΝΕΖ έχει πτωχεύσει και, ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να πάρουν ούτε ένα ευρώ ως μέρισμα ή ως αποζημίωση.

αυτα να τα βλεπουν οσοι περσυ εμμεσως εκαναν αβαντα στη διοικηση για την αυξηση κεφαλαιου και την (υποτιθεμενη οπως αποδειχθηκε) επαναδραστηριοποιηση του Ζακυνθος Ι.

ΥΓ: μου θυμιζει καποιους αλλους που εν'οψει αυξησεως κεφαλαιου, ευαγγελιζονται την απελευθερωση της Κωνσταντινουπολης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...