Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Apo thn www.imera.ws

Αποφασίζεται το μέλλον της «Ελλένικ» και του «Φώσκολο»

Επί τάπητος ο ισολογισμός του 2004

2007-04-11_171526_foskolos.jpg

Η νέα Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 του μήνα στις 10:30 το πρωί στο Πνευματικό Κέντρο και μεταξύ των θεμάτων, είναι τα δύο προαναφερόμενα, όπου σχετίζονται με μια πολύ σημαντική περίοδο, για την ιστορία της ναυτιλιακής Εταιρίας.

Στα τέλη του 2003 αγοράστηκε το «Φώσκολο» και εν συνεχεία, αφού του έγιναν οι μετασκευές, μεταφέρθηκε στο νησί μας τον Αύγουστο του 2004, όπου παραμένει ως και σήμερα. Στον ισολογισμό του ίδιου έτους, αναφέρονται και τα χρήματα που δόθηκαν για το σύνολο των εργασιών πάνω στο πλοίο, καθώς και για άλλες μετατροπές.

Το Σώμα θα κληθεί να πάρει τις «τύχες» των δύο εταιριών στα «χέρια του» και μένει να δούμε ποια θα είναι η στάση των μετόχων, σε σχέση και με τις θέσεις που θα διατυπώσουν τα δύο κυρίαρχα «μέτωπα» μέσα στην ΑΝΕΖ, της σημερινής Διοίκησης και της ομάδας «Τσουκαλά».

Μέσα σε αυτό το κλίμα, το Δ.Σ. της ΑΝΕΖ απευθύνει έκκληση σε όλους τους μετόχους να δώσουν δυναμικό «παρών» στη Συνέλευση, αυτοπροσώπως και μόνο αν έχουν πραγματικά μεγάλο πρόβλημα, να προχωρήσουν σε εξουσιοδοτήσεις.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, ο πρόεδρος της Εταιρίας, Λευτέρης Κλαμπάνης, χαρακτήρισε την ψήφιση του ισολογισμού σημαντικότατη, υπογραμμίζοντας ότι το 2004 συντελέστηκαν διάφορα γεγονότα, όπως ήταν και η αλλαγή της τότε Διοίκησης, το Σεπτέμβριο.

«Δεν πρέπει οι μέτοχοι να αδιαφορήσουν, διότι μέσα από τη συζήτηση, θα γίνει εμφανές τι πραγματικά έχει συμβεί μέσα στην εταιρία και γιατί η ΑΝΕΖ έφτασε σε δύσκολη κατάσταση. Κάνω έκκληση σε όλες τις πλευρές να μην καταθέτουν εξουσιοδοτήσεις, διότι μέσα από το διάλογο θα προκύψουν σημαντικά στοιχεία.

Εδώ θα αποδειχθεί, ποιοι θέλουν τη συναίνεση και τη συνεργασία μέσα στην Εταιρία, που επικαλούνται όσοι μας κατακρίνουν. Εμείς θέτουμε μια κοινή συνισταμένη, που δεν είναι άλλη από τη σωτηρία των δύο εταιριών και του Φώσκολο», τόνισε ο κ. Κλαμπάνης.

Στον ισολογισμό, σύμφωνα με τον ίδιο, φαίνονται τα χρήματα που μετακύλυσαν από τα ταμεία της ΑΝΕΖ στην «Ελλένικ», προκειμένου να γίνουν οι μετασκευές στο πλοίο, ενώ θα παρουσιαστούν οι προτάσεις για την αξιοποίησή του, βάση και της μελέτης που έχει στα χέρια της η Διοίκηση της τελευταίας.

«Είμαστε υπέρ του διαλόγου και της διαφάνειας. Τι θα γίνει με το «Φώσκολο», θα το συζητήσουμε στη Γ.Σ. Για αυτό δεν θέλουμε κανείς να απουσιάσει», κατέληξε ο πρόεδρος.

Θεωρείται πάντως εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσει να μετακινηθεί το πλοίο πριν από το φετινό καλοκαίρι, ενώ τα σενάρια που ακούγονται είναι πάρα πολλά.

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, όπως αναφέρονται στην πρόσκληση, έχουν ως εξής:

1. Υποβολή προς έγκριση ισολογισμού και οικονομικών καταστάσεων 25ης εταιρικής περιόδου, που έληξε 31 Δεκεμβρίου 2004, καθώς και των σχετικών εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών.

2. Απαλλαγή των μελών του Δ.Σ. και των ελεγκτών, από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τη χρήση του 2004.

3. Έγκριση αμοιβών Δ.Σ., για την υπό συζήτηση διαχειριστική περίοδο 2004.

4. Εκλογή ενός τακτικού κι ενός αναπληρωματικού ορκωτού λογιστή για τις εταιρικές περιόδους 2005 και 2006.

5. Συζήτηση και απόφαση σχετικά με τη σύσταση της νέας Εταιρίας «Ελλένικ Γουέστερν Λάινς», αγορά και εργασιών μετασκευής του πλοίου «Ούγκο Φώσκολο».

Σύμφωνα με την Εταιρία τέλος, για να συμμετέχουν στη Γ.Σ. οι μέτοχοι, θα πρέπει πέντε μέρες πριν, να έχουν καταθέσει τους τίτλους των μετοχών τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με την ΑΝΕΖ να κινδυνεύει να χάσει όλη της την περιουσία:

Η αντιπαράθεση το κυρίαρχο στοιχείο και στη χθεσινή Γενική Συνέλευση

Η διοίκηση θέλει να πωλήσει το πλοίο «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ», ενώ η αντίπαλη πλευρά προτείνει να ενοικιαστεί

Θεατές σε μια ακόμη «θερμή» Γενική Συνέλευση ήταν και χθές οι περισσότεροι μέτοχοι της ΑΝΕΖ, αφού οι πλευρές του κ. Τσουκαλά και του κ. Κλαμπάνη αναλώθηκαν σε προσωπικούς διαξιφισμούς και έτσι δεν λήφθηκε καμία απόφαση σχετικά με το μέλλον της «ΕΛΕΝΙΚ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΛΑΪΝΣ» και του πλοίου «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ».

Η νέα διαμάχη, που αυτή τη φορά δεν οδήγησε στα δυσάρεστα γεγονότα του πρόσφατου παρελθόντος, ανάγκασε αρκετούς μετόχους να απηυδήσουν με την κατάσταση που αντίκριζαν, λέγοντας ότι όσο οι δύο πλευρές είναι χωρισμένες σε … βόρειους και νότιους, τότε η εταιρεία δεν πρόκειται να δει προκοπή και να ανακάμψει οικονομικά.

Στη χθεσινή Γ.Σ., στην οποία έλαβαν μέρος 164.754 μετοχές, συζητήθηκε το ζήτημα του πλοίου «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ», το οποίο εδώ και 2,5 χρόνια παραμένει αγκυροβολημένο στο μώλο του Αγ. Νικολάου, «απαγορεύοντας», ουσιαστικά, να ελλιμενίζονται εκεί τα πλοία που φέρνουν Ιταλούς τουρίστες και έτσι το οικονομικό πλήγμα για τους επιχειρηματίες του νησιού είναι ανυπολόγιστο.

Ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Λευτέρης Κλαμπάνης, σημείωσε ότι το πλοίο δεν μπορεί να δρομολογηθεί στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, διότι είναι ασύμφορη οικονομικά μια τέτοια ενέργεια και πρότεινε να πωληθεί, τονίζοντας ότι υπάρχει μια πρόταση ύψους 4.200.000 ευρώ και θα γίνει προσπάθεια το συγκεκριμένο ποσό να ανέβει κι΄ άλλο.

Την πρόταση του κ. Κλαμπάνη αντέκρουσε ο μέτοχος της ΑΝΕΖ και πρώην Διευθύνοντας Σύμβουλος, Χάρης Μαρκουτσάς, ο οποίος ανέφερε ότι αφότου ολοκληρωθεί ο οικονομικός, διαχειριστικός και διοικητικός έλεγχος και στις δύο εταιρείες, να γίνει πρόσκληση ενδιαφέροντος με σκοπό να βρεθεί κάποιος που να επιθυμεί να ενοικιάσει το πλοίο.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η πρόταση του κ. Παύλου Καψαμπέλη, ο οποίος τόνισε πως ο ναυπηγικός έλεγχος απέδειξε ότι το πλοίο είναι αξιόπλοο και γι΄ αυτό θα πρέπει να μείνει στην κατοχή της ΑΝΕΖ, ενώ είναι απαραίτητο να γίνει έρευνα στις δύο εταιρείες, έτσι ώστε να συνεχιστεί το ενδιαφέρον από τον εφοπλιστή κ. Γιώργο Γυφτάκη, ο οποίος έχει εκφράσει την επιθυμία να βοηθήσει, ούτως ώστε να αρθεί το αδιέξοδο.

Σημαντική όμως ήταν και η παρέμβαση του ναυπηγού κ. Δ. Ρούσσου, ο οποίος πρίν από λίγους μήνες προέβη σε έλεγχο του πλοίου, τονίζοντας ότι είναι καθ΄ όλα αξιόπλοο, όμως θα χρειαστεί 1,5 εκ. ευρώ προκειμένου το «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ» να αποκτήσει χαρτιά και να γίνουν νέες επιθεωρήσεις, ενώ αν η ΑΝΕΖ αποφασίσει να κρατήσει το πλοίο στην ιδιοκτησία της και να το δρομολογήσει στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, θα πρέπει να γίνουν μετασκευές για να μεγαλώσει η χωρητικότητα του γκαράζ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν λήφθηκε καμία απόφαση τόσο για το πλοίο όσο και για την «ΕΛΕΝΙΚ», με τον πρόεδρο της ΑΝΕΖ Λευτέρη Κλαμπάνη, να υποστηρίζει ότι είναι απαραίτητο να υπάρξει ομόφωνη απόφαση από τη Γενική Συνέλευση, που θα έχει να κάνει με την έγκριση σύστασης της θυγατρικής εταιρείας της ΑΝΕΖ, προκειμένου το «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ» να μην πάει προς εκκαθάριση, δηλαδή να πωληθεί «κοψοχρονιάς» για να πάρουν τα χρήματά τους οι προμηθευτές.

Να αναφερθεί ότι κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε ο ισολογισμός του 2004, ενώ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο «πέρασε» η πρόταση του κ. Κλαμπάνη να απαλλαγούν τα Διοικητικά Συμβούλια της ΑΝΕΖ από κάθε ευθύνη για αποζημίωση, πλην του Δ.Σ. με πρόεδρο τον κ. Διονύση Τσουκαλά, που η θητεία του κράτησε μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου του 2004.

Γ. Γκόγκος

Hμέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή εφημερίδα

www.imera.ws

Link to comment
Share on other sites

... έτσι ώστε να συνεχιστεί το ενδιαφέρον από τον εφοπλιστή κ. Γιώργο Γυφτάκη, ο οποίος έχει εκφράσει την επιθυμία να βοηθήσει, ούτως ώστε να αρθεί το αδιέξοδο...

who's the guy?? ο κ.Γυφτακης που διακονει την ναυτιλια; το γεγονος και μονο οτι βρεθηκε ανθρωπος που θελει να επενδυσει στην ΑΝΕΖ ειναι αξιομνημονευτο.

ΥΓ χρονια του πολλα κιολας:P

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική όμως ήταν και η παρέμβαση του ναυπηγού κ. Δ. Ρούσσου, ο οποίος πρίν από λίγους μήνες προέβη σε έλεγχο του πλοίου, τονίζοντας ότι είναι καθ΄ όλα αξιόπλοο, όμως θα χρειαστεί 1,5 εκ. ευρώ προκειμένου το «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ» να αποκτήσει χαρτιά και να γίνουν νέες επιθεωρήσεις

Αξιοπλοο και 1,5 εκατομμυριο ευρω? Τσαμπα πραμα. Δηλαδη αν ηταν αναξιοπλοο, ποσα χρηματα θα ηθελε?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Σε δύσκολη θέση το νησί από τις «φουρτούνες» στην ΑΝΕΖ

Κινδυνεύει να μείνει με ένα πλοίο στη γραμμή η Ζάκυνθος!

Ατελείωτα φαίνεται πως θα είναι τα προβλήματα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ζακύνθου με την Κυλλήνη, αφού μετά τα έργα στο λιμάνι, έρχονται να προστεθούν νέα «δεινά», που έχουν να κάνουν ακόμη και με τη λειτουργία της Κοινοπραξίας συνολικά.

Αιτία, αποτελούν οι παλαιότερες «αμαρτίες» στη Διοίκηση της ΑΝΕΖ, που καλείται να πληρώσει το σημερινό Δ.Σ., αλλά και η συνολικότερη κατάσταση στην Εταιρία, αφού μόλις επιλυθεί ένα πρόβλημα, παρουσιάζεται άλλο.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από τον πρόεδρο, Λευτέρη Κλαμπάνη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Τάσο Κοτσώνη, πέντε πρώην ναυτικοί της έχοντας δύο δικαστικές αποφάσεις υπέρ τους, για υπόθεση που έρχεται από το 2002, προχώρησαν την Παρασκευή σε κατάσχεση εις χείρας τρίτων του μερίσματος της ΑΝΕΖ από την Κοινοπραξία.

Όπως εξηγήθηκε, οι «πέντε» διεκδικούν μισθούς από την εποχή που στη Διοίκηση της ΑΝΕΖ, βρισκόταν η μερίδα των μετόχων «Τσουκαλά».

Το «Ζάκυνθος 1» εκτελούσε δρομολόγια και στην Κεφαλονιά και η τότε Διοίκηση θεωρούσε ότι αυτά εντάσσονταν σε πορθμειακή και όχι ακτοπλοϊκή γραμμή, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν χρέη προς τους ναυτικούς, πέντε εκ των οποίων, κατέφυγαν στη Δικαιοσύνη.

Τόσο το πρώτο Δικαστήριο στη Ζάκυνθο, όσο και το Εφετείο Πατρών, επί εποχής της προσωρινής Διοίκησης, Χ. Μαρκουτσά, σύμφωνα με όσα αναφέρονται από το σημερινό Δ.Σ., δικαίωσαν τους ναυτικούς που πλέον, με τις καθυστερήσεις εφαρμογής των αποφάσεων, διεκδικούν 170.000€ από τις εισπράξεις της ΑΝΕΖ στην Κοινοπραξία.

Μάλιστα, η κατάσχεση εις χείρας τρίτων κοινοποιήθηκε στη Διοίκηση της Εταιρίας πριν από περίπου 10 ημέρες και την Παρασκευή, παρακρατήθηκε το μέρισμά της ύψους 52.250€.

Όπως σημείωσε ο κ. Κοτσώνης με δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, η Διοίκηση της ΑΝΕΖ έχει καταφύγει στον Άρειο Πάγο, προκειμένου να βρεθεί λύση και ίσως μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, να ληφθεί η πρώτη απόφαση.

Μέχρι τότε όμως, δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα, καθώς η ΑΝΕΖ δεν έχει έσοδα για να προμηθεύσει το «Ζάκυνθος 1» με καύσιμα, εφόσον αυτά επαρκούσαν, ως χθες το απόγευμα, μόνο για την πραγματοποίηση ενός δρομολογίου σήμερα.

Ταυτόχρονα, δημιουργούνται προβλήματα με την πληρωμή του προσωπικού της, ενώ το νησί κινδυνεύει να «ξεμείνει» με ένα πλοίο για την πραγματοποίηση των δρομολογίων με την Κυλλήνη (εκτός του «Ζάκυνθος 1» χρησιμοποιούνται το «Ιόνιαν Σταρ» και το «Διονύσιος Σολωμός»).

Σύμφωνα με τη Διοίκηση της ΑΝΕΖ, το «Ιόνιαν Σταρ» θα πρέπει να ελλιμενιστεί αναγκαστικά τις επόμενες ημέρες, αφού λήγουν ορισμένα πιστοποιητικά, εργασία προγραμματισμένη και τακτική για όλα τα πλοία, ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Αν η ΑΝΕΖ δεν καταφέρει να βρει πιστωτές για να προμηθευτεί καύσιμα ή αν δεν μπορέσει να βρει λύση με τους ναυτικούς που διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους, τότε και το «Ζάκυνθος 1» θα «δέσει» στο λιμάνι, οπότε το μοναδικό πλοίο που θα απομείνει για δρομολόγια θα είναι το «Διονύσιος Σολωμός»!

Ήδη, η Κοινοπραξία έχει ενημερωθεί προκειμένου να ληφθούν έκτακτα μέτρα, αν τα προβλήματα δεν ξεπεραστούν σήμερα, αφού είναι ορατός ο κίνδυνος δύο πλοία να μείνουν εκτός γραμμής.

«Η απόφαση είσπραξης βγήκε πριν από 10 μέρες. Δεν έγινε ένσταση αναστολής της, για να καταφύγουμε στον Άρειο Πάγο όμως, κρατήθηκε το μέρισμα της Παρασκευής. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα είναι σαν να υπογράφουμε τη θανατική καταδίκη της Εταιρίας, αφού θα ακινητοποιηθεί και το πλοίο.

Δεν τα βάζουμε με κανέναν. Αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα ενιαία, όμως θα έπρεπε να υπάρξει ελαστικότητα στην εφαρμογή της απόφασης και από την πλευρά των εργαζομένων, κάτι που δεν είδαμε, παρά τις προτάσεις που κάναμε.

Δεν στερούμε τα δικαιώματα κανενός, σεβόμενοι τις αποφάσεις των Δικαστηρίων, θέλουμε όμως να βρούμε λύση με γνώμονα το συμφέρον της εταιρίας των μετόχων και της κοινωνίας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κοτσώνης.

Για το πρόβλημα πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Εταιρίας, ενώ όπως είπε ο πρόεδρο, Λευτέρης Κλαμπάνης, η πρόταση συμβιβασμού που κατατέθηκε στο δικηγόρο των εργαζομένων, Σπύρο Καλογερία, δεν έγινε αποδεκτή.

Μέχρι χθες το βράδυ πάντως, η Διοίκηση αναζητούσε λύσεις είτε με την προμήθεια καυσίμων με πίστωση, είτε με διακανονισμό με τους πέντε ναυτικούς, από τους οποίους, οι δύο είναι συνταξιούχοι και οι άλλοι τρεις εργάζονται σε άλλα πλοία.

Από την πλευρά του ο κ. Καλογερίας, ως δικηγόρος των πέντε, υποστήριξε ότι υπήρξε καλή θέληση των ναυτικών, καταθέτοντας πρόταση πληρωμής τους από τον Απρίλιο ως τον Οκτώβριο, που απορρίφθηκε από το Δ.Σ. της Εταιρίας.

«Εμείς, πριν προχωρήσουμε στην κατάσχεση, ζητήσαμε να λαμβάνουμε τα μισά χρήματα από τις εισπράξεις της ΑΝΕΖ στην Κοινοπραξία, ώστε και η τελευταία να μπορεί να λειτουργήσει.

Δυστυχώς αυτό δεν έγινε αποδεκτό, ενώ κατέφυγαν στον Άρειο Πάγο, λειτουργώντας ξανά εις βάρος των εργαζομένων, συνεχίζοντας την αντιδικία. Αν υιοθετούσαν την πρότασή μας, τότε το πρόβλημα θα μπορούσε να έχει ξεπεραστεί», τόνισε ο ίδιος στην εφημερίδα μας.

Σημείωσε επίσης, ότι κανένα από τα πέντε άτομα δεν έχει παραιτηθεί εγγράφως από τα δικαιώματά του, κάτι που ισχυρίστηκε η Διοίκηση της ΑΝΕΖ.

Φαίνεται πάντως, ότι τα προβλήματα με τη θαλάσσια συγκοινωνία του νησιού δεν έχουν τελειωμό, αφού αν μείνει μόνο ένα πλοίο έστω και για λίγες ημέρες, θα είναι αδύνατο να εξυπηρετηθεί όλη Ζάκυνθος. Δεν αποκλείεται επίσης, το θέμα να «αγγίξει» και τη γειτονική Κεφαλονιά, αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί ένα από τα άλλα πλοία της Κοινοπραξίας («Ιονις», «Ανδρέας Κάλβος»). Οι επόμενες ημέρες πάντως, κρίνονται πολύ καθοριστικές, αφού δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί νέα προσπάθεια επαναπροσέγγισης του Δ.Σ. της Εταιρίας με τους πέντε πρώην εργαζομένους της.

Σπύρος Μπέτσης

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Με εσωτερικό δανεισμό και την ανοχή του πληρώματος κινείται το «Ζάκυνθος 1»

anez.jpgΜε εσωτερικό δανεισμό από ορισμένα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΝΕΖ και κάποιους μετόχους, καθώς και με την ανοχή του πληρώματος του «Ζάκυνθος 1», αναφορικά με την καταβολή της μισθοδοσίας του, επιλύθηκε το πρόβλήμα κίνησης του πλοίου και λειτουργίας της Εταιρίας.

Όπως είχαμε αναφέρει στο χθεσινό μας φύλλο, πέντε πρώην ναυτικοί προχώρησαν σε συντηρητική κατάσχεση εις χείρας τρίτων, του μερίσματος της Εταιρίας, από την Κοινοπραξία.

Υπέρ τους, είχαν δύο δικαστικές αποφάσεις, την πρώτη από τα Δικαστήρια της Ζακύνθου και τη δεύτερη από το Εφετείο Πατρών, που εξεδόθη στις 14 Απριλίου 2007 επί της σημερινής Διοίκησης, με πρόεδρο τον Λευτέρη Κλαμπάνη και όχι επί της προσωρινής διοίκησης του Χ. Μαρκουτσά, όπως από λάθος ενημέρωση αναφέραμε χθες.

Σύμφωνα με όσα εξήγησε στην εφημερίδα μας ο σημερινός πρόεδρος, η υπόθεση είχε αναβληθεί την περίοδο της προεδρίας του κ. Μαρκουτσά και η τελική απόφαση, που είναι αναιρέσιμη, κοινοποιήθηκε πρόσφατα στην Εταιρία.

Αποτέλεσμα ήταν, να παρακρατηθεί συνολικά το μέρισμα της ΑΝΕΖ υπέρ των πέντε πρώην ναυτικών, την προηγούμενη Παρασκευή. Αν συνεχιζόταν η ίδια κατάσταση, το «Ζάκυνθος 1» με μαθηματική ακρίβεια θα «έδενε» στο λιμάνι, κάτι που θα δημιουργούσε προβλήματα στην εκτέλεση των δρομολογίων της γραμμής, εφόσον και το «Ιόνιαν Σταρ» αναχώρησε για προγραμματισμένες εργασίες.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εφημερίδα μας και από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΝΕΖ, Τάσο Κοτσώνη, οι απαιτήσεις των τεσσάρων πλέον και όχι πέντε ναυτικών, παραμένουν, θα κατάσχεται όμως το 50% των εισπράξεων από την κοινοπραξία και όχι το 100%.

Ο ίδιος ανέφερε πως ο ένας από τους πρώην ναυτικούς, με γραπτή του δήλωση, έκανε γνωστό ότι δεν διεκδικεί ποσά από τις εισπράξεις της Εταιρίας (από την Κοινοπραξία) στην παρούσα φάση, δεν παραιτείται, ωστόσο, από τα δικαιώματά του, περιμένοντας την απόφαση του Άρειου Πάγου που έχει καταφύγει η Διοίκηση της ΑΝΕΖ, προκειμένου να αναιρέσει την απόφαση του Εφετείου Πατρών.

«Σίγουρα δημιουργούνται δυσκολίες με την παρακράτηση του 50% από τις εισπράξεις μας στην Κοινοπραξία, όμως πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Άλλωστε, περιμένουμε την απόφαση του Άρειου Πάγου, ενώ το υπολειπόμενο ποσό που καλούμαστε να πληρώσουμε στην παρούσα φάση, είναι αρκετά πιο μικρό», είπε κ. Κοτσώνης.

Από την πλευρά του τέλος, ο κ. Κλαμπάνης εξήρε τη στάση των ναυτικών του «Ζάκυνθος 1», υποστηρίζοντας ότι «δείχνουν μεγάλη κατανόηση την οποία πρέπει να τους αναγνωρίζουμε. Η καθυστέρηση πληρωμών δεν θα είναι επ’ αόριστο, αφού θα πληρωθούν όλοι και μακάρι, να είχαν όλοι την ίδια στάση».

Σπύρος Μπέτσης

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

Σαν κακός που αισθάνομαι σήμερις, θα ρίξω το φαρμάκι μου..

Το Ζάκυνθος Ι είναι αναχρονισμός για το νησί και η θέση του δεν είναι στο Ιόνιο.

Και φυσικά η κοινοπραξία δεν θα είχε τίποτα να χάσει από την "πολύτιμη" παρουσία του.

Όπως και το νησί δεν θα πάθαινε τίποτα αδιόρθωτο χωρίς αυτό.

Ένας φρέσκος Κάλβος και ένα όμορφο Ιονίς θα "τσονταραν" μέχρι την επιστροφή του Στάρ, και δεν ξέρω ποιός εκτός του καημένου του πληρώματός του θα αντιλαμβανόταν την απουσιά του.

Το μόνο πραγματικά κακό θα ήταν ότι μέχρι επιλύσεως του προβλήματος, θα "κοσμούσαν" το λιμάνι του Ζάντε (καταλαμβάνωντας και τις ανάλογες θέσεις) δύο Ανεζόπλοια αντί για ένα..

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη Διοίκηση της ΑΝΕΖ, το «Ιόνιαν Σταρ» θα πρέπει να ελλιμενιστεί αναγκαστικά τις επόμενες ημέρες, αφού λήγουν ορισμένα πιστοποιητικά, εργασία προγραμματισμένη και τακτική για όλα τα πλοία, ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

ρε παιδια θα τρελλαθουμε. η ΑΝΕΖ (οι φραξιες της για την ακριβεια) δεν μπορουν να ελεγξουν τα του οικου τους και ανελαβαν και το operation του Star:confused::D

συμφωνω με τον Strato. το Ζακυνθος Ι και η ΑΝΕΖ δε θα λειψουν απο το ιονιο. τα αλλα 4 πλοια της κοινοπραξιας μπορουν να καλυψουν με το παραπανω ενδεχομενο κενο. προσωπικα πιστευω οτι θα επρεπε να εχουν παρει τα μετρα τους, ωστε να εχουν μια "καβατζα" και να μπορουν να λειτουργησουν χωρις το Ζακυνθος.

αν σε καποιον λειψει η ΑΝΕΖ, θα ειναι στους ταλαιπωρους Ζακυνθινους που εβαλαν λεφτα κατ επαναληψιν σε αυτη την εταιρεια. Ας προσεχαν ομως και ας εβγαζαν καλυτερες διοικησεις στην εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

το Ζακυνθος Ι και η ΑΝΕΖ δε θα λειψουν απο το ιονιο. τα αλλα 4 πλοια της κοινοπραξιας μπορουν να καλυψουν με το παραπανω ενδεχομενο κενο. προσωπικα πιστευω οτι θα επρεπε να εχουν παρει τα μετρα τους, ωστε να εχουν μια "καβατζα" και να μπορουν να λειτουργησουν χωρις το Ζακυνθος.

An anatre3oume stis agorapwlhsies pou exoun fhmologh8ei akoma kai apo thn agora tou 8eologou P. pisteuw oti polles etaireies, hdh stis grammes alla kai ektos, exoun kanei tis prospa8eies tous.

Gegonos einai oti den einai grammes pou mporoun na sthri3oun megales ependyseis me apotelesma H Anez na sthrizete apo thn koinopra3ia toulaxiston gia thn wra.

An tautoxrona bre8oun polla nea ploia stis 2 grammes, isws h ANEZ me ta ligotera xrwstoumena kataferei kai bgei kerdismenh kalyterh apo opoia allh.

Gia to sxolio sou peri dioikhshs 8a symfwnhsw me to parapanw.

Apo ta "timonia" pollws etaireiwn tou Ioniou, perasan polloi a3iologoi akoma k an oi etaireies tous esbhsan. Akoma kai apo thn ANEZ. Parolauta enas la8os an8rwpos arkei na ferei thn katastrofh, otan oi gyrw 8eloun na paroun to pososto sou. Biz is Biz!

Euxhs ergon 8a htan na mporouse na poulhsei to Ugo kai na symmazepsei to Zakyn8os mexri mia kalyterh ependysh. Kai akoma kalytera an efeuge apo thn grammh kai boh8ouse se mia mikroterh. Kati pou gia mena 8a eprepe na eixe kanei o Proteas anti na fygei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To ΔΣ της ΑΝΕΖ εχει παραπεμψει στο ΔΣ της ΗWL το ζητημα της πωλησης ή ναυλωσης του Foscolo. οπως εχουμε ξαναπει εδω πολλες φορες, περαν των διοικητικων της ΑΝΕΖ η πωληση/ναλυωση του Foscolo κολλα στα "βαρη" που εχει το βαπορι. οι διοικουντες τις 2 εταιρειες προσπαθουν να ερθουν σε συνεννοηση με οσους εχουν απαιτησεις απο το πλοιο. λεπτομερειες εντος.

απο αλλες πηγες εχω ξανακουσει οτι πιο πολυ παιζει η πωληση παρα η ναυλωση, γιατι θα ανασαινε η εταιρεια και θα μπορουσε να αναζητησει καταλληλοτερο πλοιο. παντως ειτε ετσι ειτε αλλιως κατι κινειται στην εταιρεια, σε σοβαρη βαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ΑΝΕΖ θελει να κανει αυξηση μετοχικου κεφαλαιου. Η σχετικη Γ.Σ. την κυριακη 26/9. Για ποιον λογο η ΑΜΚ; Ιδου:

...για να αντιμετωπισθούν οι δαπάνες της νέας συμμόρφωσης του πλοίου «Ζάκυνθος 1» στις απαιτήσεις της “SOLAS 90”, προκειμένου να συνεχίσει τις πλόες της κατηγορίας του...

Τι ειπατε; Αν το Ζακυνθος (ενα μετασκευασμενο Ro Ro) περνα στοκχολμη; Προφανως και περνα αφου:

...«Το ευχάριστο είναι ότι το «Ζάκυνθος» μπορεί να στοχεύει σε απεριόριστο χρόνο ζωής, εφόσον ακολουθήσει τις σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες. Άλλωστε, σε κάθε επιθεώρηση θα παρουσιάζει τα θετικά στοιχεία που πρέπει να έχει»..

Till all the seas gone dry my dear and the rocks melt with the sun.:(

Περισσοτερες λεπτομερειες στην Ημερα του Zante..

το αφιερωνω με αγαπη, σε ολους οσους ,εστω και για λιγο, πιστεψαν οτι η καταργηση του οριου ηλικιας θα φερει καλυτερα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και μερικα νεα παραπανω......

απο την ημέρα τση Ζακυνθος....

Παραιτήθηκε από την ΑΝΕΖ ο Τάσος Κοτσώνης

Κρίσιμη Γενική Συνέλευση στην εταιρεία

Απαιτείται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να «σωθεί» το «Ζάκυνθος Ι»

Μια από τις κρισιμότερες Γενικές Συνελεύσεις της ΑΝΕΖ, θεωρείται αυτή που θα γίνει την προσεχή Κυριακή και ώρα 10.30 το πρωϊ, στο Πνευματικό Κέντρο, αφού οι μέτοχοι της εταιρείας θα κληθούν να αποφασίσουν για το εάν δέχονται να συμβάλλουν οικονομικά, προκειμένου να αυξηθεί το μετοχικό κεφάλαιο και να γίνουν κάποιες μετασκευές στο πλοίο «Ζάκυνθος Ι», ούτως ώστε να συνεχίσει να εκτελεί δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, δίχως να «απειλείται» από τα όρια ηλικίας (35 χρόνια).

Χωρίς να λείπουν οι συχνές-πυκνές συγκρούσεις, μεταξύ της τωρινής διοίκησης και των κ.κ. Τσουκαλά, οι μέτοχοι, που όλα αυτά τα χρόνια βλέπουν την ΑΝΕΖ να μην έχει την αναπτυξιακή πορεία λόγω των πολλών προβλημάτων, καλούνται να βοηθήσουν ούτως ώστε να ξεπεραστεί μία ακόμη δύσκολη κατάσταση.

Το πλοίο «Ζάκυνθος Ι» στις 24 Σεπτεμβρίου συμπληρώνει 35 χρόνια λειτουργίας, κάτι που σημαίνει ότι για να συνεχίσει να διασχίζει την θάλασσα που χωρίζει τη Ζάκυνθο με την Κυλλήνη, είναι απαραίτητο να υποστεί κάποιες νέες προσαρμογές, όπως αναφέρει και η διοίκηση της ΑΝΕΖ.

Γι΄ αυτόν τον λόγο λοιπόν, η διοίκηση της εταιρείας προχωρεί σε έκτακτη Γενική Συνέλευση το πρωϊ της Κυριακής, με αποκλειστικό θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Λευτέρης Κλαμπάνης, σημείωσε ότι αυτή η διαδικασία αποτελεί μια ξεκάθαρη και διαφανή λύση, την οποία όλοι οι μέτοχοι θα πρέπει να στηρίξουν, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν περιπέτειες.

«Από τη πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας ανασκουμπωθήκαμε, ούτως ώστε να δούμε με ποιόν τρόπο θα επιλύσουμε τα οξυμένα προβλήματα. Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να κλείσουμε τους ισολογισμούς του 2002 και του 2004, ενώ ορκωτός λογιστής, που έχει επιλεγεί από τη πρόσφατη Γενική Συνέλευσή μας, προχωρά στις απαιτούμενες διαδικασίες για να κλείσει και ο ισολογισμός του 2005. Τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου το πλοίο μας θα γινόταν είτε φορτηγό, είτε παλιοσίδερα, αφού ολοκληρώνει την 35ετία. Αποφασίσαμε λοιπόν να συγκαλέσουμε έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 23 Σεπτεμβρίου, προκειμένου οι μέτοχοι να αποφασίσουν αν θα γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, μια ενέργεια που θα μας βοηθήσει στο να γίνουν κάποιες προσαρμογές στο «Ζάκυνθος Ι» και έτσι να συνεχιστεί η λειτουργία από δω και στο εξής, χωρίς πλέον να υπάρχουν όρια ηλικίας. Για να γίνει αυτό απαιτείται περίπου 1 εκ. ευρώ, κόστος το οποίο είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτό που θα συντελεστεί. Η διαδικασία αυτή θα πρέπει να ψηφιστεί από το σύνολο των μετόχων, διότι πρόκειται για διαφανείς ενέργειες, οι οποίες κατοχυρώνουν το μέλλον της εταιρείας. Γνωρίζω ότι οι μέτοχοι έχουν πικρή πείρα τα τελευταία χρόνια από εκείνους που ασκούσαν διοίκηση στην ΑΝΕΖ, όμως τους διαβεβαιώ ότι τώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά» τόνισε ο κ. Κλαμπάνης.

Ερωτηθείς για το τι συνέβη και ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της ΑΝΕΖ, Τάσος Κοτσώνης, παραιτήθηκε από τη θέση του, ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ τόνισε τα εξής:

«Το κάθε μέλος της διοίκησης είναι ελεύθερο να αποφασίσει για το εάν θα συμμετέχει στο Δ.Σ. ή θα αποχωρήσει. Οι λόγοι της παραίτησης του κ. Κοτσώνη θεωρώ ότι είναι προσωπικοί, διότι στην επιστολή της παραίτησής του δεν αναφέρει συγκεκριμένη αιτία που προέβη σε αυτή την ενέργεια. Χρέος όλων μας είναι να βγάλουμε την ΑΝΕΖ από το αδιέξοδο και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε» επισήμανε ο κ. Κλαμπάνης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της εταιρείας υπογράμμισε πως συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για την πώληση του «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ», όμως ακόμη δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να ανακοινωθεί, ενώ ξεκαθάρισε πως η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα από τα προβλήματα που απασχολούν το συγκεκριμένο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με την ευκαιρία να συμπληρώσουμε την ειδησιογραφία.

Λόγω έλλειψης του απαιτούμενου αριθμού μετοχών…

αναβλήθηκε η κρίσιμη Γ.Σ. της ΑΝΕΖ ορίστηκε νέα ημερομηνία για τις 7 Οκτωβρίου

ενώ ένας πολυσυζητημένος μέτοχος διαφωνεί και καθυστερεί τον τρόπο με τον οποιο η επαναδρομολόγηση του Ζάκυνθος Ι έχει δρομολογηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Για μια ακόμη φορά.......

Αναβλήθηκε και χθες η λήψη απόφασης…

Εξελίσσεται σε σίριαλ η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΖ

Συνεχίζονται οι αντιπαραθέσεις μεταξύ των ομάδων των μετόχων

Πολύ πιο δύσκολη υπόθεση απ’ ότι υπολόγιζε το Διοικητικό Συμβούλιο, αποδεικνύεται η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΖ, προκειμένου με τα χρήματα που θα εισρεύσουν στα ταμεία της Εταιρίας, να πραγματοποιηθούν μετασκευές στο πλοίο «Ζάκυνθος 1», για να συνεχίσει τις πλόες του, και μετά το 35ο έτος της ηλικίας του.

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, αναβλήθηκε η συζήτηση και λήψη απόφασης για το συγκεκριμένο θέμα, αφού δεν είχε κατατεθεί ο απαραίτητος αριθμός μετοχών (51%), στην προγραμματισμένη για χθες Γενική Συνέλευση.

Κατατέθηκαν περίπου 123.000 μετοχές αλλά, απαιτούνταν για τη λήψη απόφασης περισσότερες από τις 137.000. Όπως αναφέρθηκε, για ακόμη μία φορά δεν κατέθεσε το σύνολο των μετοχών της, ομάδα μεγαλομετόχων.

Έτσι, έγινε ενημέρωση πάνω σε θέματα που αφορούν την ΑΝΕΖ, χωρίς να λείψουν, για ακόμη μία φορά, οι εντάσεις ανάμεσα στους μετόχους, μεταξύ αυτών που στήριζαν τις προηγούμενες διοικήσεις της οικογένειας Τσουκαλά και όσων υποστηρίζουν το σημερινό Δ.Σ.

Αυτό φάνηκε και στην εκλογή του αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου, όπου υποψηφιότητα έθεσαν οι Χάρης Μαρκουτσάς και Γιάννης Ρουσέλης, με το δεύτερο να εκλέγεται με μεγάλη διαφορά και τον πρώτο, να φεύγει «αρπάζοντας» από τα χέρια του προέδρου, Λευτέρη Κλαμπάνη (πριν την καταμέτρηση), τη λίστα των μετόχων που ψήφισαν.

Επίσης, με αίτημά του, ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος της Εταιρίας, Πέτρος Τσουκαλάς, κάλεσε τη σημερινή Διοίκηση να καταθέσει όλα τα οικονομικά στοιχεία της διαχείρισής της, προειδοποιώντας ότι δεν γίνει αυτό καμία Γ.Σ. δεν θα έχει απαρτία για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, το «Ζάκυνθος 1» συνεχίζει να παραμένει δεμένο στο λιμάνι από τις 24 Σεπτεμβρίου και τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα για την εταιρία από το τέλος Οκτωβρίου, όταν και θα σταματήσουν τα έσοδα από την Κοινοπραξία.

Νέα ημερομηνία για την πραγματοποίηση Γ.Σ. με τα ίδια θέματα στην ημερήσια διάταξη (αύξηση μετοχικού κεφαλαίου), ορίστηκε η Κυριακή 21 του μήνα, στις 10:30 το πρωί στο Πνευματικό Κέντρο.

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά από θυελλώδη Γενική Συνέλευση…

Απορρίφθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην ΑΝΕΖ

Μαίνεται ο «πόλεμος» μεταξύ των αντιπάλων «στρατοπέδων» στην εταιρία!

Νέο τρόπο εύρεσης κονδυλίων για την πραγματοποίηση μετασκευών στο «Ζάκυνθος 1», πρέπει να επεξεργαστεί το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΝΕΖ, μετά την απόρριψη της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου χθες, εφόσον δεν συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσοστό μετοχών στην ψηφοφορία (χρειάζονται τα 2/3).

Αν άμεσα δεν βρεθεί λύση στο πρόβλημα κίνησης του «Ζάκυνθος 1», που σήμερα δεν ανήκει σε κατηγορία πλοίων λόγω μη συμμόρφωσής του στις απαιτήσεις ασφαλείας της “SOLAS 90” (η ηλικία του ξεπέρασε τα 35 χρόνια), το λιμάνι του νησιού θα αποκτήσει και δεύτερο πλοίο «φάντασμα», μετά το «Ούγκο Φώσκολο».

Το «Ζάκυνθος 1» παραμένει σε ακινησία από τις 24 Σεπτεμβρίου, χωρίς να υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια για τις μετασκευές, ενώ σύμφωνα με όσα έχουν αναφερθεί και παλαιότερα, η συμμετοχή του στην κοινοπραξία τελειώνει στο τέλος Οκτωβρίου. Μαζί θα τελειώσουν και οι εισπράξεις της ΑΝΕΖ και άγνωστο παραμένει πως θα εξασφαλιστούν χρήματα για την πραγματοποίηση μετασκευών.

Στη χθεσινή Γ.Σ. διαδραματίστηκαν σκηνές απείρου… κάλους, ενώ δημιουργήθηκε μια άνευ προηγουμένου αντιπαράθεση ανάμεσα στα «στρατόπεδα» των μετόχων, της σημερινής διοίκησης και των προηγούμενων, ακόμη και με προσωπικές κατηγορίες.

Η κατάσταση ήταν οξυμένη από το πρώτο λεπτό. Ακόμη και για διαδικαστικά θέματα οι διαφωνίες ήταν μεγάλες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία εντάσεων καθ’ όλη τη διαδικασία.

Από την πλευρά των μετόχων που αρνούνταν την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, έγινε αναφορά για τη νομιμότητα ή όχι της Γ.Σ., καθώς και για έλλειψη κατάθεσης των απαιτούμενων στοιχείων (ισολογισμοί προηγουμένων ετών κλπ), πριν τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης.

Ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Λευτέρης Κλαμπάνης, ανέφερε την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου, για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με έκδοση 276.000 νέων μετοχών και τιμή πώλησής στα 5€ για τους σημερινούς μετόχους και στα 10€ για τους νέους.

Τόνισε, ότι υπάρχουν δύο προσφορές για την πραγματοποίηση μετασκευών στο «Ζάκυνθος 1» 800.000€ η πρώτη και 695.000€ η δεύτερη, ενώ μαζί με τα βαψίματα και την αλλαγή σαλονιών το ύψος των εξόδων εκτιμήθηκε περίπου στο 1,3 εκατ. ευρώ. Δήλωσε, ότι με τη συμμόρφωση στις απαιτήσεις της “SOLAS 90”, το πλοίο θα αποκτήσει απεριόριστη διάρκεια ζωής και το πλήρωμα θα μειωθεί, ελαττώνοντας τα έξοδα.

Ο κ. Κλαμπάνης απέκλεισε το δανεισμό από τράπεζες, καθώς όπως είπε, η ΑΝΕΖ ακόμη χρωστά δάνειο του παρελθόντος, επισημαίνοντας πως σε περίπτωση μη αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, σταματά η προοπτική της εταιρίας, ακινητοποιείται το πλοίο, ενώ δεν αποκλείεται πλήρωμα και προμηθευτές να κινήσουν διαδικασίες κατασχέσεων.

Για κινδυνολογία του προέδρου, προκειμένου να εγκριθεί η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, έκανε λόγο ο μέτοχος, Παύλος Καψαμπέλης. Κάλεσε το Δ.Σ. να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις και προμελέτες, με αναφορά στα έξοδα επ’ ακριβώς, ζητώντας ταυτόχρονα, πλήρη στοιχεία για τη λειτουργία της ΑΝΕΖ.

Κατέθεσε δε πρόταση, να αναλάβει τη Διοίκηση νέο σχήμα, από μετόχους που δεν ανήκουν σε καμία «ομάδα», με τη βοήθεια νομικών από την Αθήνα. Για προσπάθεια μείωσης της πραγματικής αξίας των μετοχών, μίλησε ο κ. Χάρης Μαρκουτσάς, που μαζί με τους μετόχους της οικογένειας Τσουακαλά, αρνήθηκαν την αύξηση, κατηγορώντας τον κ. Κλαμπάνη για αναποτελεσματική και αδιέξοδη Διοίκηση.

Στην ψηφοφορία που ακολούθησε (έπειτα από τη θυελλώδη διαδικασία και τις αντεγκλήσεις μεταξύ των μετόχων), η πρόταση του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τα 2/3 των εκπροσωπούμενων μετοχών που ψήφισαν και πλέον, αναμένεται άμεσα να κατατεθεί νέα πρόταση, πριν άλλο ένα πλοίο «δέσει» οριστικά στο λιμάνι.

Σπύρος Μπέτσης

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κάτι αρχίζει να… κινείται στην ΑΝΕΖ

Συμφωνία ενόψει για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου

Δεν αποκλείεται η διεύρυνση της Διοίκησης της Εταιρίας

Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΖ που δεν ψηφίστηκε στην τελευταία Γενική Συνέλευση των μετόχων στις 21 Οκτωβρίου, όταν η πρόταση της Διοίκησης δεν συγκέντρωσε τα 2/3 των εκπροσωπούμενων μετοχών, επαναφέρει το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας, με τον ορισμό νέας Συνέλευσης στις 17 Φεβρουαρίου.

Έπειτα από τη φαινομενική τρίμηνη «ακινησία», κάτι… κινείται εντονότερα, αφού η Διοίκηση υποστηρίζει πως έχει έρθει σε συνεννόηση και με την «αντιπολίτευση» των μετόχων (σ.σ. ομάδα οικ. Τσουκαλά), που αρνιόταν την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Η συγκεκριμένη πρόταση έχει κατατεθεί προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα, για να πραγματοποιηθεί η απαραίτητη μετασκευή στο πλοίο «Ζάκυνθος 1» (έχει ξεπεράσει τα 35 χρόνια ζωής), ώστε να συνεχίσει τα δρομολόγιά του στη γραμμή.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το πλοίο βρίσκεται σε ακινησία από τις 24 Σεπτεμβρίου, το μεγαλύτερο μέρος του πληρώματος έχει απολυθεί, ενώ όσο παραμένει δεμένο στο λιμάνι, η Εταιρία δεν περιμένει έσοδα.

Αν προχωρήσουν τα σχέδια της Διοίκησης, εκτιμάται πως μέσα σε 40 μέρες, από την ημέρα που θα ξεκινήσουν οι εργασίες, οι μετασκευές θα έχουν ολοκληρωθεί. Επίσης, αν εισρεύσει χρήμα στα ταμεία της Εταιρίας, πριν την απόφαση της Γ.Σ., δεν αποκλείεται οι μετασκευές να ξεκινήσουν αμέσως.

«Οι τρεις μήνες από την τελευταία Συνέλευση, δεν ήταν μήνες απραγίας. Δημιουργήθηκαν όλες οι προϋποθέσεις που μας οδήγησαν στη σύγκληση νέας Συνέλευσης.

Η πρότασή μας στηρίζεται και από τη μειοψηφία, που τότε, ίσως δεν κατάλαβε καλά τι ζητούσαμε. Είναι η πιο «υγιείς», διότι η Εταιρία αδυνατεί να πάρει δάνειο, λόγω των γνωστών προβλημάτων που έρχονται από το παρελθόν.

Πιστεύω, αυτή τη φορά να πάρουμε απόφαση και καλώ όλους τους μετόχους να συμμετέχουν, χωρίς να προχωρήσουμε σε άλλες Συνελεύσεις. Χρειαζόμαστε την κατάθεση 185.000 μετοχών και αν περάσει η πρότασή μας, την επόμενη μέρα θα εισρεύσουν χρήματα.

Πρέπει όμως, όσοι θα συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια, τόσο οι σημερινοί μέτοχοι, όσο και οι νέοι, που ακόμη και εκτός Ζακύνθου έχουν δείξει ενδιαφέρον να αγοράσουν μετοχές, να κατοχυρωθούν μέσα από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου», δήλωσε ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Λευτέρης Κλαμπάνης.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, πρόσθεσε πως έχει γίνει αποδεκτό οι παλαιοί μέτοχοι να αγοράζουν φτηνότερα από τους νέους. Στη Γ.Σ. του Οκτωβρίου, η τιμή της μετοχής για τους παλαιούς είχε καθοριστεί στα 5€ και για τους νέους στα 10€.

«Έχει κατατεθεί αίτηση από την πλευρά της μειοψηφίας, με την οποία αναφέρει τη συμφωνία της στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, προκειμένου να εξευρεθούν κεφάλαια για την μετασκευή του πλοίου και την κάλυψη των αναγκών της ΑΝΕΖ. Αυτό σημαίνει ότι η Εταιρία θα «καθαρίσει» από τα χρέη και ό,τι περισσέψει, θα επιστραφεί στους μετόχους», ανέφερε ο πρόεδρος.

Τόνισε, πως μέχρι τη Γ.Σ. θα κατατεθούν νέες προτάσεις για το ύψος των μετασκευών, προκειμένου να γνωρίζουν όλοι το κόστος και ιδιαίτερα όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο νέο Διοικητικό σχήμα που ετοιμάζεται.

Μάλιστα, ο κ. Κλαμπάνης αποκάλυψε ότι έχει πραγματοποιηθεί διεύρυνση των συζητήσεων που φαίνεται ότι αφορούν και στη Διοίκηση της ΑΝΕΖ. Αξίζει να αναφερθεί πάντως, ότι οι προτεινόμενες προσφορές για τις μετασκευές, που αναφέρθηκαν στις Συνελεύσεις του προηγούμενου έτους έχοντας ισχύ ως 31/12, ξεκινούσαν από τα 695.000€ και έφταναν ως το 1,3 εκατ. ευρώ, αν θα προχωρούσαν και οι αλλαγές στα σαλόνια του «Ζάκυνθος 1».

Τέλος, ο κ. Κλαμπάνης ευχαρίστησε το πλήρωμα που έχει απομείνει, καθώς όπως ανέφερε, δείχνει μεγάλη υπομονή στη Διοίκηση, προκειμένου να βρεθεί λύση στα προβλήματα.

«Πρέπει να καταλάβει και η μειοψηφία, ότι ήταν λάθος η τότε απόφασή της και το «Ζάκυνθος 1» θα μπορούσε, να έχει επιστρέψει από τις μετασκευές. Μπορούμε όμως και τώρα να τα καταφέρουμε», κατέληξε.

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

toso kairo sas parakoloutho vre paidia k kanenas den anije to stomataki,i skeftike to foukariariko to pliroma tou foskolou,pou gia 6 mines perasane ta pandina me ceutikes iposxesis k onira apo ta t...... tis diikisis.anarotithikate pote pos pernagane mesa eki sto rimadi,to meraki pou rixnane k ton idrota,xoris oute mia draxmi,ti drami,lol(gelia),poles fores xoris fai,nero,oute kan petrelaio,gia tis ilektromixanes.jerete gia ola auta? k pola alla ta opoia den exoun vgi sti fora apo kanenan,giati arage?

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη συνεδρίαση για τα εγκαταλειμμένα πλοία

Μέτρα «απελευθέρωσης» του λιμανιού ψάχνει η Λιμενική Επιτροπή

Αναζητείται η απόφαση «πλειστηριασμού» του «Ούγκο Φώσκολου»

Μέτρα για την «απελευθέρωση» του λιμανιού, από τα ακινητοποιημένα πλοία της ΑΝΕΖ και της θυγατρικής της «Ελλένικ Γουέστερν Λάινς», θα αναζητήσει στη σημερινή έκτακτη συνεδρίασή της (1 μ.μ.) η Λιμενική Επιτροπή.

Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν το Σαββατοκύριακο, όταν από τους δυνατούς ανέμους κόπηκαν οι κάβοι στο «Ούγκο Φώσκολο» και ακυβέρνητο μετακινήθηκε από τη θέση του με κίνδυνο πρόκλησης ναυτικού ατυχήματος και η πολύμηνη παραμονή του «Ζάκυνθος 1» στη θέση της παραλίας, έχουν προβληματίσει τη Λιμενική Επιτροπή, που αναζητά τρόπους απομάκρυνσης των δύο πλοίων.

Η «Ελλένικ» αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με την επιβολή προστίμων από το Λιμεναρχείο, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε στην εφημερίδα μας ο Λιμενάρχης και πρόεδρος της Επιτροπής, Γιάννης Στάθης, στο «Φώσκολο» δεν υπήρχε φύλακας, έτσι όπως η νομοθεσία προβλέπει για κάθε πλοίο που βρίσκεται στη θέση του.

Επίσης, θα αναζητηθεί η ανεφάρμοστη απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής, (από την εποχή προεδρίας του κ. Ξενόφου), το πλοίο να βγει σε πλειστηριασμό.

Το χρονοδιάγραμμα παραμονής του «Φώσκολο» στο λιμάνι έχει τελειώσει, ενώ υπολογίζεται πως οφείλονται από την πλοιοκτήτρια εταιρία, περίπου 120.000€ τέλη ελλιμενισμού.

Τα μέλη της επιτροπής, θα κληθούν να βρουν άμεσους τρόπους λήξης του συγκεκριμένου προβλήματος, αφού πέρα από τη θέση πρόσδεσης (στο μόλο του Αγίου Νικολάου), που εδώ και τριάμισι χρόνια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί δημιουργούνται και άλλοι κίνδυνοι, σαν και αυτούς των προηγούμενων ημερών.

Συστάσεις αναμένεται να γίνουν και στην ΑΝΕΖ, για την απομάκρυνση του «Ζάκυνθος 1» από την παραλία που βρίσκεται δεμένο, από τις 24 Σεπτεμβρίου.

Η συγκεκριμένη θέση προορίζεται για την κάλυψη έκτακτων αναγκών, όμως μέχρι σήμερα την καταλαμβάνει το πλοίο, χωρίς να διαφαίνεται προοπτική άμεσης απομάκρυνσης του.

Από την πλευρά των δύο εταιριών, της «μητρικής» ΑΝΕΖ και της θυγατρικής «Ελλένικ», αναζητούνται τρόποι, καταρχήν ξεπεράσματος των προβλημάτων με τις Αρχές και κατ’ επέκταση, επιβίωσής τους.

Σε πρώτη φάση θα καλυφθούν από τα ταμεία τους, τα έξοδα του ρυμουλκού που επανέφερε το «Φώσκολο» στην αρχική του θέση. Τονίστηκε, ότι η κινητοποίηση του καπετάνιου και μέρους του πληρώματος του «Ζάκυνθος 1», ήταν άμεση και παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες κατάφεραν να αποτρέψουν τα χειρότερα.

Σύμφωνα με τις έως και σήμερα γνωστές πληροφορίες, το «Φώσκολο» βαραίνουν 23 κατασχέσεις, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρεται από τους διοικητικούς κύκλους της «Ελλένικ», να είναι απαγορευμένη οποιαδήποτε επέμβαση πάνω του.

Υπογραμμίζεται πως η αγορά και τα υπόλοιπα έξοδά του ως σήμερα, στοίχισαν στα ταμεία, κυρίως της ΑΝΕΖ, περίπου 5.160.000€. Σημειώνεται δε, πως όταν δόθηκε άδεια μετακίνησης του «Φώσκολο» από τον Πειραιά για τη Ζάκυνθο οι Υπηρεσίες γνώριζαν τις παρατηρήσεις που είχαν γίνει, καθώς και ότι αν δεν ολοκληρώνονταν ορισμένες σημαντικές παρεμβάσεις που δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο νησί δεν θα μπορούσε να εκτελέσει δρομολόγια.

Από τότε μέχρι σήμερα, η κατάσταση στο πλοίο έχει χειροτερέψει ενώ σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στους τρεις πλειστηριασμούς που έγιναν για την πώλησή του, δεν βρέθηκε κανένας ενδιαφερόμενος, λόγο της υψηλής τιμής του.

Μάλιστα, από τον πρώην πλοίαρχο και μέλη του τότε πληρώματος, εκκρεμεί και άλλος πλειστηριασμός, ζητώντας να μειωθεί η τιμή του «Φώσκολο» σε αρκετά χαμηλά επίπεδα (περίπου 1,3 εκατ. ευρώ), προκειμένου να βρεθεί αγοραστής.

Σε αυτά τα σχέδια έχει αντιδράσει η «Ελλένικ», που επιδιώκει να κρατήσει σε υψηλά νούμερα την τιμή και δεν αποκλείεται σε σύντομο χρονικό διάστημα να υπάρξουν εξελίξεις.

Επίσης, από διοικητικούς κύκλους τονίζεται, πως εκκρεμεί από το Δεκέμβρη του 2006 η δικαστική απόφαση για τη μήνυση που κατατέθηκε το Μάρτη του ίδιου έτους, σχετικά με την αγορά και διαχείριση του πλοίου. Όπως αναφέρεται από τις ίδιες πηγές, αν και έχει ολοκληρωθεί η προκαταρκτική εξέταση, το θέμα έχει «παγώσει».

Ημέρα τση Ζάκυθος – Καθημερινή Εφημερίδα της Ζακύνθου

www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

Η «Ελλένικ» αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με την επιβολή προστίμων από το Λιμεναρχείο, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε στην εφημερίδα μας ο Λιμενάρχης και πρόεδρος της Επιτροπής, Γιάννης Στάθης, στο «Φώσκολο» δεν υπήρχε φύλακας, έτσι όπως η νομοθεσία προβλέπει για κάθε πλοίο που βρίσκεται στη θέση του.

Εγώ θέλω να δώσω βάση σε αυτό το σημείο. Ο φύλακας (βατσιμάνης) δεν υπήρχε μόνο την ώρα που κόπηκαν οι κάβοι και το βαπόρι παρασύρθηκε από τους ισχυρούς ανέμους ή δεν υπάρχει καθόλου?

Επειδή θεωρώ πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρχει βατσιμάνης τις καλοσύνες και μόλις πιάσουν οι βαρβάτοι καιροί όπως αυτός ο προχθεσινός να εξαφανίζεται θεωρώ πως υπεύθυνο είναι και το λιμεναρχείο αν συμβαίνει κάτι τέτοιο και εν τοιαύτη περιπτώση πέραν από το πρόστιμο στην εταιρία θα πρέπει να κάνει και μια ΕΔΕ γιατί κανείς από τους περιφρουρούντες στο λιμάνι δεν πείρε χαμπάρι ότι δεν υπάρχει βατσιμάνης.

Γιατί εδώ μιλάμε ότι εκτέθηκαν κι άλλα βαπόρια σε κίνδυνο με το περιστατικό και κατ'επέκταση και η σωματική ακαιρεώτητα των πληρωμάτων τους.

Για το ότι το βαπόρι παραμένει εκεί τα έχουμε ξαναπεί.Κατλαμβάνει άσκοπα την καλύτερη θέση και πιο ασφαλή θέση του λιμανιού της Ζακύνθου χωρίς να εξυπηρετεί κάτι κι όσο θα διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση και δεν δίνεται ένα τέλος στην ιστορία θα έχουμε αυτά τα προβλήματα

Τέλος θεωρώ πολύ λογική την πρόταση των ναυτικών να πέσει η τιμή του βαποριού.Σε τέτοιες περιπτώσεις γίνεται αντιληπτό ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να εξωφληθείς μέχρι δεκάρας και συνάμα όλοι οι πιστωτές οπότε προκειμένου να υπάρξει ενδεχόμενο αγοραστικό ενδιαφέρον καλύτερα να υπάρξει από όλους ένας συμβιβασμός στις απαιτήσεις μπας και πάρουν όλοι από 5 δραχμές.

Αλλιώς όμοια παραδείγματα του παρελθόντος όπως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και το ΘΗΣΕΥΣ που οι απαιτήσεις δεν υποχωρούσαν είδαμε που κατέληξαν και τι εν τέλει εισέπραξαν.

Link to comment
Share on other sites

Σαββατο του Λαζαρου:D και οχι κυριακη των αποκρεω, προχτες για την ΑΝΕΖ.

Με συναινετικο κλιμα (λυκοφυλια το λενε στο χωριο μου:mad:), εγκριθηκε η αυξηση μετοχικου κεφαλαιου. 92000 νεες μετοχες €10 η καθε μια συνολο €920.000 χιλιαρικακια. πρωτη προτεραιοτητα να γινουν ολες οι απαραιτητες επισκευες/προσαρμογες/εναρμονισεις ωστε ξαναταξιδεψει το Ζακυνθος Ι. μετα αναλογα την κατασταση θε αποφασιστει και η τυχη του Φωσκολου.

λεπτομερεις εντος τση ημερας:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

με αφορμη αυτο και κυριως αυτο

«Εάν η αύξηση δεν γίνει οι ζακυνθινοί θα χάσουν για 500.000, μια περιουσία 10 εκατ. ευρώ», είπε ο πρόεδρος, χαρακτηρίζοντας κομβικής σημασίας τη συγκεκριμένη διαδικασία.

αναρωτιεμαι αν οι Ζακυνθινοι μηπως προτιμουσαν να μοιραστουν αυτα τα 10 εκ. ευρω. Η' γιατι πρεπει να δωσουν και αλλα και αλλα και αλλα για να δουν επιστροφη των χρηματων τους....

«Πρότασή μου είναι να γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 92.000 μετοχές, δηλαδή ανά τρεις παλαιές μετοχές μία καινούργια με 10, φτάνοντας τα 920.000. Όταν θα συγκεντρωθούν τα 500.000, θα προχωρήσουμε στη ρύθμιση των χρεών μας προς το ΝΑΤ και την εφορία, που φτάνουν τα 400.000 και το πλοίο θα αποχωρήσει για μετασκευές.

Τα λεφτά μπορεί να μην φτάνουν, όμως αν το καράβι μπει στη γραμμή και την κοινοπραξία θα έχουμε έσοδα, καλύπτοντας τις ανάγκες της εταιρίας», τόνισε υπογραμμίζοντας:

«Δεν λέμε στους ζακυνθινούς να μας φέρουν 2,5 εκατ. ευρώ που είναι τα χρέη μαζί με την «Ελλένικ» για να διαχειριστούμε τα λεφτά τους. Ζητάμε 500.000 για να ξεκινήσουμε και με τη δουλειά μας να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις των προηγούμενων Διοικήσεων».

μα ποιοι ηταν στις προηγουμενες και μαλιστα προ προηγουμενεσ διοικησεις? Οι ιδιοι.

Και η κοινοπραξια τι ειναι? φιλανθρωπικο ιδρυμα? Δεν θελουν αυτοι να βγαλουν τα χρηματα τους.

Ασε που οι γλαροι του λιμανιου μιλανε και μαλιστα λενε οτι ευτυχως που υπηρχε και η κοινοπραξια και καποιοι ναυτικοι τουλαχισοτν πληρωθηκαν αντι να συνεχιστουν οι κρατησεις μερισματων.... τωρα σε ποιους οροφους πεταν αυτοι οι γλαροι δεν ξερω να πω αν ειναι ψηλα η΄οχι.

Return on Equity σου λεει μετα.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

συμφωνα με αυτο το αρθρο απο την ημερα τση Ζακυνθος......

μεγαλομέτοχος ενδιαφέρεται να προχωρήσει σε επένδυση και είναι ο κ. Ρουσέλης που έχει καταθέσει εγγράφως το ενδιαφέρον του στο Δ.Σ.. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται διατεθειμένος να προχωρήσει στην καταβολή ενός μεγάλου ποσού, ωστόσο, ζητά νέες διοικητικές αλλαγές στην εταιρία, εφόσον με τα δικά του χρήματα (εάν προχωρήσει) η τελευταία θα κληθεί να λειτουργήσει.

Την ίδια ώρα οι σημερινοί μέτοχοι, βάση και των ημερομηνιών που έχουν ανακοινωθεί, έχουν δικαίωμα αγοράς μετοχών μέχρι το 5% ως την Τετάρτη και από εκεί και μετά δίνεται η ευκαιρία και σε νέους, να επενδύσουν.

«Θα εξετάσουμε κατά πόσο μπορεί ο συγκεκριμένος μέτοχος, να αγοράσει το αδιάθετο πακέτο, εφόσον ενδιαφέρον δείχνουν και άλλα μέλη της οικογένειάς του», δήλωσε ο κ. Βερτζάγιας υπογραμμίζοντας πως χρειάζεται να βρεθεί νομική φόρμουλα και το θέμα να συζητηθεί και να εξετασθεί διεξοδικά

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...