Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάμε να διορθώσουμε ένα λάθος που έχουμε κάνει σε σχέση με τα Πλατυτέρα και Θεολόγος Π. Και στη λίστα μας με τις παντόφλες του εξωτερικού,

Quote
054. Θεολόγος Π. - Πλατυτέρα Θάσου___1981___ΙΜΟ 8327571___Aluli___Ερυθραία

αλλά και στο thread του Πλατυτέρα (Θάσου),

polmyt said:
Βλεπωντας το Πλατυτέρα Θάσου θυμηθηκα μια φωτο που ειχα απο το 2003 στην Κερκυρα.Τοτε λεγοταν ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.Τα σινιαλα Fast Ferries στα πλαγια παραμενουν τα ιδια.

αναφέρουμε το Πλατυτέρα ως το πρώην Θεολόγος Π. Φυσικά πρόκειται για δύο διαφορετικά πλοία. Το Θεολόγος Π. (...πρόγονος του σημερινού της Ραφήνας :D) είναι το μετέπειτα Παναγία Θάσου, το οποίο από τον Νοέμβριο του 2003 είναι δρομολογημένο στις γραμμές της Θάσου.

Να θυμίσουμε ακόμα, ότι υπήρχε και ακόμα παλαιότερο Θεολόγος Π.,

Quote
053. Θεολόγος Π.___1974___ΙΜΟ 7350519___Al Faris 2___Κουβέιτ

το οποίο πουλήθηκε το 1984 στο Κουβέιτ (ένα χρόνο δηλαδή πριν την ναυπήγηση του νεοτέρου Θεολόγος Π.), με νέο όνομα το Al Faris.

--------

(1985, ex- Θεολόγος Π)

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να δούμε μία όμορφη φωτογραφία του πλοίου ως Θεολόγος Π. εν πλω στην Κέρκυρα τον Οκτώβριο του 2002, από το shipspotting και τον Robert J Smith.

Αδελφό πλοίο βέβαια με το Πλατυτέρα (μετέπειτα Πλατυτέρα Θάσου και νυν Aluli), αν και έχουν τέσσερα χρόνια διαφορά όσον αφορά την ναυπήγηση τους, το 1981 το Πλατυτέρα, το 1985 το Θεολόγος Π. (Παναγία Θάσου). Κάποιες βασικές διαφορές ανάμεσα τους μπορούμε να βρούμε στους καθρέφτες των πλοίων και πιό συγκεκριμμένα στον αριθμό των παραθύρων του σαλονιού των επιβατών, όπως βέβαια και στις γέφυρες, συγκρίνοντας την πιό πάνω φωτό με αυτή τη φωτό του Πλατυτέρα.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι πουλήθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα (Ιανουάριο του 2003 το Πλατυτέρα και Νοέμβρη του ίδιου χρόνου το Θεολόγος Π.) στην ίδια εταιρεία, και συνέχισαν μαζί στις γραμμές της Θάσου με τα ίδια χρώματα και τα ίδια σινιάλα που είχαν και στο Ιόνιο (Fast Ferries) για όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι βέβαια πριν λίγους μήνες όταν και το Πλατυτέρα πουλήθηκε στο εξωτερικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την μία από τις τρεις φωτό, την είχαμε παρουσιάσει και πιό πάνω, σε παλαιότερο ποστ. Έκτοτε όμως το shipspotting άλλαξε λειτουργικό και το link πλέον δεν λειτουργεί.

Να δούμε λοιπόν το πλοίο σε 1, 2, 3, φωτό από το γνωστό site, ως ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π, κάπου ανάμεσα Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας, εν έτει 2002.

Στην δεύτερη διακρίνεται αμυδρά στα δεξιά του πλοίου το ΑΝΤΩΝΙΟΣ Π, ενώ στην τρίτη βλέπουμε (αν δεν κάνω λάθος) και το RO/RO VALENTINO (???).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μερικές φωτό και απο αυτό στο λιμάνι της Καβάλας τραβηγμένες το προηγούμενο Σάββατο

DSCF2091.jpgDSCF2092.jpgDSCF2096.jpgDSCF2097.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι που δεν είχαμε προσέξει, ή τουλάχιστον δεν το έχουμε αναφέρει, είναι ότι το διάστημα που μεσολάβησε από το καλοκαίρι του 2010 μέχρι το περσινό καλοκαίρι του 2011, στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ προστέθηκαν καινούργιες σκάλες που οδηγούν από τους πλευρικούς διαδρόμους επιβίβασης στο επάνω ντεκ.

Να παρατηρήσουμε την διαφορά και το αποτέλεσμα, ανάμεσα σε φωτογραφία του thanosp τον Ιούλιο του 2010 και σε φωτογραφία του Spooky από τον Ιούνιο του 2011.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυο όμορφες φωτογραφίες απο την προσέγγιση του ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. στην Ηγουμενίτσα. Η 1η είναι τραβηγμένη απο το γνωστό σημείο του δρόμου πρίν φτασουμε στην πόλη αριστερά, όπου ο δίαυλος προσφέρεται στο πιάτο για αφ΄υψηλού λήψη φωτογραφιών.

post-1854-0-82514700-1331912824_thumb.jp

post-1854-0-83314200-1331912851_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι που δεν είχαμε προσέξει, ή τουλάχιστον δεν το έχουμε αναφέρει, είναι ότι το διάστημα που μεσολάβησε από το καλοκαίρι του 2010 μέχρι το περσινό καλοκαίρι του 2011, στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ προστέθηκαν καινούργιες σκάλες που οδηγούν από τους πλευρικούς διαδρόμους επιβίβασης στο επάνω ντεκ.

Μια φωτογραφία από τη διαδικασία προσθήκης τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tο πλοίο αυτήν την ώρα νότια της Χαλκιδικής, με προορισμό την Αμαλιάπολη και το ναυπηγείο Κουρή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ βρίσκεται εδώ και δύο ημέρες -όπως είχαμε πει- στην Αμαλιάπολη, το παράδοξο είναι ότι βρίσκεται κυριολεκτικά .....στην Αμαλιάπολη. Εννοώ στο μικρό της λιμανάκι, στο ίδιο σημείο όπου σε παλαιότερη φωτό είχαμε δει δεμένα τα μικρά ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΔΗΜΗΤΡΑ και ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΙΙ. Το ναυπηγείο Κουρή, όπως μπορούμε να δούμε και στο παρακάτω screenshot, βρίσκεται μεν πολύ κοντά σε αυτό το λιμανάκι (δέκα λεπτά με τα πόδια) αλλά δεν έχει βέβαια απολύτως καμμία σχέση με αυτό.

 

post-2102-0-83203200-1357924225_thumb.jp

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπεσε χθες από το ναυπηγείο Κουρή το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ, και μετέβη στο μικρό λιμανάκι της Αμαλιάπολης από όπου αναχώρησε σήμερα το πρωί επιστρέφοντας στην Θάσο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Ξέρουμε που βρίσκεται το πλοίο αυτό αυτή την στιγμή? Απ' ότι καταλαβαινω, το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ, μαζί με το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΘΑΣΟΥ και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ πρέπει να ανήκουν σε μια THASOS FERRIES. Τι ξέρουμε για αυτούς?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο κάνει δρομολόγια μεταξύ Πρίνου και Καβάλας. Η thassos ferries πρέπει να είναι η παλιά ΝΕΚ, Ναυτυλιακή Εταιρεία Καβάλας αν δεν κάνω λάθος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι οχι δεν κανεις λαθος φιλε thanosp οντως η thassos ferries ηταν η ναυτιλιακη εταιρεια καβαλας του μητσοπουλου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από ένα μήνα παραμονής στο ναυπηγείο της Αμαλιαπολης, το Παναγία Θάσου ολοκλήρωσε τις εργασίες του και αναχώρησε για το Πρινο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα το Παναγία Θάσου δεν έκανε δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα Πρινου αλλά στη γραμμή Κεραμωτη Θάσου (ουσιαστικά αντικαταστησε το Αγιος Ραφαηλ στα σημερινά του δρομολόγια)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Παναγία Θάσου σήμερα το πρωί ξεκίνησε από τη Θάσο με προορισμό την Αμαλιαπολη για να πραγματοποιησει εργασίες δεξαμενισμου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...