Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Ionian Sun το θυμαμαι μεχρι ΑΜΟΡΓΟ , ειχα γυρισει και μια φορα με αυτο , δεν θυμαμαι να εκανε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ παροτι τοτε ειχα ξεκινηση τα ταξιδια , αντιθετα θυμαμαι το Superferry II να εχω δει στη ΚΩ γυρω στο 93 (διακοπες ημουν τοτε)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

εκανε σιγουρα δυο χρονια (91,92) ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο κω ροδο, με προσεγγιση αστυπαλαια καλυμνο νισυρο τηλο μια φορα την εβδομαδα, και ενα τοπικο μεχρι μυκονο την κυριακη.

το 93 το sun πρεπει να ειχε παει brindisi ηγουμενιτσα. ισως να κατεβαινε αγονη το sfII μια φορα την εβδομαδα (ηταν η πρωτη του χρονια τοτε).

εκεινη την εποχη ολα της ραφηνας εκαναν και καποια "αγονη" (π.χ. το πηνελοπη πηγαινε αμοργο παρο ναξο)

αν θυμαται καποιος ραφηνιωτης ας μας φωτισει

Link to comment
Share on other sites

εκανε σιγουρα δυο χρονια (91,92) ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο κω ροδο

εκεινη την εποχη ολα της ραφηνας εκαναν και καποια "αγονη" (π.χ. το πηνελοπη πηγαινε αμοργο παρο ναξο)

Για το SUN και τουλάχιστον για το 1991, έκανε πράγματι και ΚΩ-ΡΟΔΟ και αν θυμάμαι καλά είχε κίνηση και μάλιστα μου έκανε εντύπωση που δεν συνεχίσθηκε το δρομολόγιο.

Επίσης σωστό ότι η Πηνελόπη πήγαινε "γόνιμη" Κυκλάδων.

Γι' αυτό που είπε ο Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ για το SFII στην ΚΩ, μάλλον πρέπει να κάνει λάθος. Με τόσες καμπίνες που έχει μέχρι Παροναξία και μακριά είναι.

Για το SUN θυμάμαι ότι ήταν το πρώτο πλοίο στην γραμμή (που είδα εγώ) που σέρβιρε καφέ σε κούπα και νερό σε γυάλινο ποτήρι.

Σε αυτούς που είχαν "καλομάθει" από Ναϊάς κλπ. με τον καφέ στην πλαστικούρα, ήταν κάτι που ξεχώριζε τον Στρίντζη από τους άλλους.

Ιόνιος πολιτισμός, που θέ έλεγε και ο proud ή "όταν εσείς στο Αιγαίο πίνατε καφέ σε πλαστικούρα, εμείς στο Ιόνιο τον πίναμε σε Λιμόζ"!!!

.

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ 2 αν κατέβηκε δωδεκάνησσα θα κατέβηκε για κανα εκτακτο μετά το SUN φέρανε το IONIAN SEA ΤΟ 1993 από Πειραιά το μετέπειτα ΛΕΡΟΣ και κάλυπτε την άγονη δωδεκανήσου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ένα καλοκαίρι το SUPERFERRY 2 κατέβαινε Δωδεκάνησα. Είχα ταξιδέψει μαζί του για Νίσυρο. Φυσικά και όλοι κοιμόντουσαν στα σαλόνια. Όπου και να κοίταζες, ανθρωποι ξαπλωμένοι, σκέτη ταλαιπορία ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό που είπε ο Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ για το SFII στην ΚΩ, μάλλον πρέπει να κάνει λάθος. Με τόσες καμπίνες που έχει μέχρι Παροναξία και μακριά είναι.

.

Θα ψαξω να βρω τη φωτο που ειχα βγαλει τοτε , και θα σας τη στειλω , ειμαι βεβαιος γιατι επειδη πηγα με το ΚΑΜΙΡΟΣ μας φαινοταν το SUPERFERRY τοσο ωραιοτερο που πηγαμε στο μολο απο κοντα να το δουμε και το φωτογραφισα.

Link to comment
Share on other sites

Σαν γραμμη γιατι να μην υπαρχει , ΡΑΦΗΝΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ , οσοι μενουν προς μεσογεια ολη η Β.Αττικη γιατι να τρεχουν πειραια και οχι ραφηνα ?????????

Οταν υπηρχε δεν δουλευε ???? (Rafina expert) valencay :D ξερεις αν ο κοσμος ταξιδευε προς ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ??????

Link to comment
Share on other sites

oxi momo douleue alla douleue kai poli kala.to garaz itan panta gemato.to lathos tou strintzi itan pou den antikatestise to sun me to megalo superferry. tha kiriarxouse sta dodekanisa !!
Αυτήν την εντύπωση έχω και εγώ, το είπα και παραπάνω:
Για το SUN και τουλάχιστον για το 1991, έκανε πράγματι και ΚΩ-ΡΟΔΟ και αν θυμάμαι καλά είχε κίνηση και μάλιστα μου έκανε εντύπωση που δεν συνεχίσθηκε το δρομολόγιο
Τώρα αν ήταν λάθος του Στρίντζη και αν θα κυριαρχούσε στα Δωδεκάνησα, δεν μπορούμε να το πούμε.

Γιατί όσα ξέρει ο νοικοκύρης (εννοώ τον Στρίντζη και κυριολεκτώ για το νοικοκύρης) δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

Πάντως, αν ήταν πράγματι λάθος του, θα του έγινε μάθημα. Και ίσως το διορθώσει.

Το Ν.Μύκονος όπου νάναι τελειώνει και είναι και γρήγορο.

.

Link to comment
Share on other sites

Οταν αγόρασε ο Αγούδημος το ΙΟΝΙΑΝ SEA άπό τον Στρίντζη ισχυρίστηκε σε συνέντευξη του σε γνωστό ναυτιλιακό περιοδικό ότι έκαναν μεταξύ τους συμφωνία να μην ασοληθεί ξανα ο Στρίντζης με τα δωδεκάνησσα κι ο Αγούδημος με την Κεφαλλονιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ποιά χρονιά/χρονιές έφευγε το Ionian Sea από Ραφήνα για Δωδεκάνησα και πότε είχε κάνει αντίστοιχο δρομολόγιο το Superferry 2?

Link to comment
Share on other sites

Tο καλοκαίρι του 1994 ασφαλώς το έκανε το δρομολόγιο-το θυμάμαι απόγευμα να μπαίνει στη Σύρα. Αφού είχαν προηγηθεί Ναιάς ΙΙ και Παναγία Τήνου πριν 3-4 ώρες, άλλο ένα υπέροχο σκηνικό σε ένα μυθικό λιμάνι....

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ποιά χρονιά/χρονιές έφευγε το Ionian Sea από Ραφήνα για Δωδεκάνησα και πότε είχε κάνει αντίστοιχο δρομολόγιο το Superferry 2?

Αυτό που θυμάμαι ήταν ότι η αναχώρησή του ήταν μεσημέρι από Ραφήνα (κατά τις 13:00 αν θυμαμαι καλά). Χρονικά θα συμφωνήσω με τον g. express για το 1994. Για το supererry, δεν θυμάμαι ποτέ να είχε κάνει το εν λόγω δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το Ionian Sea εκανε το δρομολογιο αυτο για μια σεζον απο Πειραια με τα χρωματα της Strintzis Lines με αναχωρηση Δευτερα, Τεταρτη, Παρασκευη στις 1500, εξ' ου και η θυμηση του Georgios Express απο τη Συρο. Απο τη Ραφηνα εφευγε το Ionian Sun τις ιδιες μερες για Ανδρο, Τηνο, Μυκονο,(Φωκλαντς, μαλλον Αμοργο και/η Αστυπαλαια), Κω, Ροδο με ωρα αναχωρησης 1400. Τις Κυριακες εκανε και εκτακτο για Ανδρο, Τηνο, Μυκονο με ωρα αναχωρησης στις 1300. Αν εκανε αυτο το δρομολογιο ποτε το Superferry II, θα ηταν σε καποια αντικατασταση πιθανον. Δυστυχως δεν θυμαμαι χρονιες, ο φιλος Valencay ειμαι σιγουρος οτι θυμαται καλυτερα, αλλα πρεπει η χρονια που ταξιδευε απο Ραφηνα το Ionian Sun να ηταν χρονια που ειχαμε κοινοπραξια.

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα πρέπει να έχει δίκιο ο A 377, γιατί φτάναμε Νίσυρο γύρω στις 5 και νομίζω ότι έκανε Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και μετά πρέπει να πήγαινε Κω-Νίσυρο-Ρόδο. Για τη χρονιά νομίζω ότι είχε αρχίσει πριν το 1994.

Δε ξέρω γιατί μου έχει κολλήσει ότι και το Superferry2 έκανε ένα καλοκαίρι το ίδιο δρομολόγιο.

edit: βλέπω ότι προϋπήρχε το θέμα :P

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, φαίνεται ότι δημιουργείται νέο λόμπυ, το λόμπυ της Νισύρου, αφού φαίνεται μας διαβάζουν και άλλοι από εκεί, γίναμε 2!!!:P

1992 Ιοnian Sun από Ραφήνα και από Πειραιά το Ρομίλντα το παλιο(?)

Superferry II έκανε κάποια δρομολόγια όταν έφυγε το Sun μάλλον και πρέπει να έκανε και το Επτάνησος κάποια.

Αν μπορέσει ας τα γράψει ο φίλος πιο αναλυτικά, μην μας διαβάζει μόνο:P

Link to comment
Share on other sites

Τον Αύγουστο του 1991 είχα ταξιδέψει με το IONIAN SUN από Ραφήνα για Αστυπάλαια(μέσω Άνδρου ,Τήνου, ΄Μυκόνου). Αναχώρηση στις 1500, άφιξη γύρω στις 0200.Το πλοίο συνέχιζε για Ρόδο αλλά δεν θυμάμαι τους ενδιάμεσους σταθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω στη γραμμή Ραφήνα - 12νησα εκτελούσε δρομολογια το IONIAN SUN το 91-92 (το 92 ήταν και η χρονιά του μοναδικού Superferry) και το 93 το Superferry II μια φορά την εβδομάδα.

Το 93 δημιουργήθηκε και η κοινοπραξία της Ραφήνας, μεταξύ Αγούδημου-Στρίντζη (αρχικά) και η άγονη της Πηνελόπης ήταν Παροναξία-Κουφανήσια-κλπ κλπ-Αμοργό, κάθε Τετάρτη με επιστροφή Πέμπτη απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...