Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στου Σαββα εξακολουθει και σαπιζει παρατημενη η παντοφλα ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ.Εκει ειναι τουλαχιστον απο το 2005.Η αληθεια ειναι οτι παρολο που τη βλεπω τοσα χρονια δεν ετυχε ποτε να μαθω κατι για το παρελθον της.Που ταξιδευε,προηγουμενα ονοματα κλπ.

Πιθανον παλαιοτερα το ονομα να ηταν ΜΑΙΡΗ και αυτο το λεω γιατι το ΙΙΙ ειναι γραμμενο μονο στην πλωρη και οχι στον καθρεφτη του πλοιου

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι το πλοίο θα πρέπει ανέκαθεν να ονομαζόταν ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ. Σε αυτήν την άποψη με οδηγούν δύο πράγματα.

Το πρώτο είναι το ότι το ΙΙΙ στην πλώρη του (όπως και το ΜΑΙΡΗ βέβαια) είναι γραμμένο με ανάγλυφα γράμματα και δεν διακρίνονται σημάδια από παλαιότερο όνομα. Και το δεύτερο και πιό σημαντικό το ότι ψάχνοντας στο equasis για τυχόντα στοιχεία του, βρήκα άλλη παντόφλα με το όνομα ΜΑΙΡΗ ΙΙ, ναυπήγησης του 1961 και με τα παρακάτω στοιχεία :

IMO number : 5217749

Name of ship : MAIRI II (during 1961)

Call Sign : SV2725

Gross tonnage : 114 (during 1961)

Type of ship : Passenger/Ro-Ro Cargo Ship (during 1961)

Year of build : 1961

Flag : Greece (before 1980)

Status of ship : In Service/Commission (during 1961)

Last update : 11-12-2009

ISM Manager UNKNOWN since 01-11-1997

Ship manager PERDIKOURIS/TSARPALI 189 00 Salamis, Attiki, Greece. before 1980

Nομίζω πως βάσιμα μπορούμε να εικάσουμε, ότι το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ ανήκε στην ίδια εταιρεία με το ΜΑΙΡΗ ΙΙ και είχε δραστηριοποιηθεί -τουλάχιστον- στην Σαλαμίνα. Να προσθέσω ότι τουλάχιστον πριν δύο χρόνια που είχα ανέβει στο πλοίο βρισκόταν σε άθλια κατάσταση (το δάπεδο - λαμαρίνα στους πλαινούς διαδρόμους επιβίβασης βούλιαζε στην κυριολεξία από την σκουριά) και να παραθέσω τέλος και μία δική μου φωτογραφία του από την Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Από το ΥΕΝ βρίσκουμε:

03-12-2001

ΑΙΑΝΤΙΑΚΗ Ν.Ε.

ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ Ε/Γ-Ο/Γ ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ- ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ»

Η εταιρεία αιτεί

(α) Την αλλαγή της ταχύτητας του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου από 14 σε 12 κόμβους.

(β) Την χορήγηση δίμηνης παράτασης (μέχρι 28-02-2002)

Από τις εγγραφές - διαγραφές στα νηολόγια προκύπτει ότι το πλοίο διεγράφη τον Ιούλιο του 2002

Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΙΡΗ III

Ν.Π. 2341

1964

Π.Α. (ΠΑΝΑΜΑΣ)

09-10-2003

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν από χθές το βράδυ στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου Ελευσίνας συνέβησαν τα ακόλουθα περιστατικά:

...

Θ. Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ» σημαίας Ελληνικής και το Φ/Γ «IBIS II» σημαίας Ονδούρας που βρίσκονταν πλαγιοδετημένα σε προβλήτα στην περιοχή Βλύχα παρασύρθηκαν και τα δυο μαζί και προσέκρουσαν στο Ε/Γ «ΔΙΟΝ» Ν.Π. 9668 το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στην προβλήτα της πρώην Αμερικανικής βάσης με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών και στα τρία σκάφη.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει πρόσφατα μετονομαστεί (μετά από οκτώ περίπου χρόνια παροπλισμού) σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ, και στον καθρέφτη του ανεγράφη ο αριθμός 11947 (νέος αριθμός νηολογίου Πειραιά ???)

Υπάρχει άραγε κάποιο μέλλον για την παντοφλίτσα ??? Χλωμό το βλέπω.....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Αγγελική (Ν.Π. 11947)

(1964, ex- Μαίρη ΙΙΙ)

Το πλοίο έχει πρόσφατα μετονομαστεί (μετά από οκτώ περίπου χρόνια παροπλισμού) σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ, και στον καθρέφτη του ανεγράφη ο αριθμός 11947 (νέος αριθμός νηολογίου Πειραιά ???)

Υπάρχει άραγε κάποιο μέλλον για την παντοφλίτσα ??? Χλωμό το βλέπω.....

Και όντως ήταν χλωμό. Το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ (Ν.Π. 2341) ένα χρόνο μετά την μετονομασία του σε ΑΓΓΕΛΙΚΗ και αλλαγή του αριθμού νηολογίου του σε Ν.Π. 11947, εξακολουθεί να σαπίζει στην Ελευσίνα, στο καρνάγιο δίπλα στου Σάββα.

gallery_2102_684_293146.jpg

Τώρα για ποιό λόγο είχανε μπει στην διαδικασία αλλαγής ονόματος και νηολογίου, άγνωσται αι βουλαί του υψίστου....

Να βάλουμε και μία παραπομπή στις φωτό του πλοίου από την gallery του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Αγγελική (Ν.Π. 2341 - 11947)

(1964, ex- Μαίρη ΙΙΙ)

Στο καρνάγιο Νικολόπουλου (δίπλα στου Σάββα) μετά την πρόσφατη αναχώρηση του URI, και των ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ και ΣΤΡΟΦΑΔΕΣ IV πριν λίγους μήνες, έχουν απομείνει μόνο η παντόφλα ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ, και το εφοδιαστικό ΣΩΤΗΡΙΑ.

gallery_2102_854_136272.jpg

Μιας και μετά από πολλά χρόνια, το ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ κάπως "ανάσανε" από πλοία που βρίσκονταν πλάι του ανά καιρούς, να το δούμε πρώτη φορά και από την δεξιά του πλευρά, Μεγάλο Σάββατο 2012, με φρεσκαδούρα στην Ελευσίνα.

gallery_2102_684_81843.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η παντοφλα εχει φυγει απο το σημειο που βρισκοταν τα τελευταια 8-9 χρονια και δεν την ειδα πουθενα στην ευρυτερη περιοχη Περαια-Ελευσινας.Κραταω μια επιφυλαξη μηπως ειναι στου Μπακοπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Τι είπες τώρα !!!!! Απεμακρύνθη η "παντόφλα - μνημείο" από την ευρύτερη περιοχή του Σάββα ??? Οποία είδησις και έκπληξις.

Για να πέρασε πάντως πλέοντας στην αντίπερα πλευρά του Αιγαίου, δεν το πολυπιστεύω. Δέκα χρόνια παροπλισμένη - προσαραγμένη στο ίδιο σημείο, λογικά θα πρέπει να είχε γίνει σουρωτήρι από κάτω. Πιό λογικό το βρίσκω κι εγώ να πήγε για διάλυση στην περιοχή του ναυπηγείου Μπακόπουλου, στα ανατολικά όρια της Ελευσίνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λογικό ξελογικό, στου Μπακόπουλου στην Ελευσίνα πάντως δεν βρίσκεται σίγουρα η παντόφλα, μετά από σημερινό επιτόπιο έλεγχο. Και δεδομένου ότι δεν βρίσκεται και πουθενά στην ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά, μάλλον τελικά θα την έκανε για "απέναντι" με κάποιον πρόπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο σύμφωνα με πληροφορίες από καλά ενημερωμένο φίλο, έχει γίνει μπάριζα στο Πέραμα, μετά βέβαια από κάποιες απαραίτητες μετατροπές (αφαίρεση ντεκ από την υπερκατασκευή, κ.α.).

Ελπίζω, για να μην πω είμαι βέβαιος, ότι κάπου θα την δούμε σε κάποια μελλοντική βόλτα στην ευρύτερη ΝΕΖ.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του αμέσως προηγούμενου ποστ, να δούμε την παλιά παντόφλα της Σαλαμίνας και αργότερα της .....Ελευσίνας, ως μπάριζα πλέον στο κεφάλι της προβλήτας 2 του Περάματος, σε φωτό που μου έστειλε καλός μου φίλος.

post-2102-0-33880700-1340655600_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτο που εμεινε απο την παντοφλα την Κυριακη ηταν ανεβασμενο στο ναυπηγειο του Παπιλια στο Περαμα.Εχει βαφτει μπλε με ασπρη την υπερκατασκευη που εχει απομεινει.Κατα τη γνωμη μου ή που θα δουλεψει σε τιποτα ιχθυοκαλλιεργιες ή στις επισκευες στο Περαμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να δούμε σε φωτό από τον περασμένο Αύγουστο, ότι απέμεινε από την ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ.

gallery_2102_82_626221.jpg

Η παντοφλίτσα καλοβαμμένη - ευπρεπισμένη και με νέο αριθμό νηολογίου, Ν.Π. 2569, βρίσκεται τους δύο+ τελευταίους μήνες δεμένη στην ίδια θέση στο Πέραμα, χωρίς να φαίνεται προς το παρόν ότι κάπου χρησιμοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 years later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Τα καλά νέα είναι πως μετά από πολλά χρόνια ανακαλύψαμε το αριθμό ΙΜΟ του πλοίου. Οπως μπορούμε να δούμε στο link :

www.balticshipping.com/vessel/imo/6504101

είναι το ΙΜΟ 6504101, που αντιστοιχεί σε passenger vessel κατασκευής 1964 στο ναυπηγείο Σάββα (όχι της Ελευσίνας αλλά του Κερατσινίου, κάτι όμως που είναι σύνηθες λάθος) με πρώην όνομα το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ

Τα.... μπερδεμένα νέα, είναι πως σήμερα το ίδιο ΙΜΟ φαίνεται να ανήκει σε μικρό πλοίο (να πούμε φορτηγόλαντζα ???) με όνομα ALPHA, σημαία Γιβραλτάρ, και πλοιοκτήτρια εταιρεία την AEGEAN BUNKERING GIBRALTAR LTD (μπορούμε να το δούμε και σε φώτο). Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το "Former names MAIRI III (2009)", από την άποψη ότι εκείνη την χρονιά το ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ μετονομάστηκε ΑΓΓΕΛΙΚΗ με νέο νηολόγιο Πειραιά. 

"Description ALPHA is a Passenger vessel built in 1964 by SAVVAS SHIPYARD - ELEUSIS, GREECE. Current status: Decommissioned or lost. Formerly also known as MAIRI III. It's gross tonnage is 248 tons." 

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να μπορώ να δώσω μια πιο καθαρή εικόνα. Υποθέτω Σείριε πως έψαξες το ΙΜΟ του πλοίου όταν το βρήκες, το ίδιο έκανα και εγώ, βγάζει τα δύο αυτά αποτελέσματα με τον ίδιο αριθμό. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί το ένα βγάζει αριθμό ΙΜΟ και το άλλο αριθμό ΕΝΙ. Ο δεύτερος αυτός αριθμός είναι μια νηολόγηση που αναφέρεται σε μικρά πλοία που δύνανται να χρησιμοποιήσουν το ευρωπαικό σύστημα ποταμιών και καναλιών. Άρα δεν έχει σχέση με το Μαίρη ΙΙΙ που ενδιαφέρει εμάς. Παρεμπιπτόντως αυτό με τον αριθμό ΕΝΙ το βλέπω με σημαία Βελγίου.

 

Από κεί και πέρα, στο ΙΜΟ 6504101 φαίνεται η σχέση με την Aegean Bunkering και μάλιστα το 2019 φαίνεται η πλοιοκτησία να έχει περάσει στην Minerva Bunkering, εταιρεία που αγόρασε τον σταθμό εφοδιασμού του Γιβραλτάρ. Κατά τα άλλα σαν αρχικός πλοιοκτήτης φέρεται η εταιρεία Δ. Καλογιάννης, Χ. Πάλλας κ ΣΙΑ ενώ το 1991 η πλοιοκτησία του πλοίου φέρεται να περνά στην Κοινοπραξία Επιβατοχηματαγωγών Σαλαμίνας. 

 

Και για να ολοκληρωθεί το πρωινό ψάξιμο της Κυριακής, ανοίγουμε το Lloyd's Register της περιόδου 1973-1974. Εκεί βρίσκουμε το Μαίρη ΙΙΙ με το σωστό ΙΜΟ και διεθνές διακριτικό SZJB. Βλέπω επίσης 2 κύριες μηχανές αγνώστου ταυτότητας και 270 ίππων συνολικά. Το άλλο αξιοσημείωτο εκεί είναι πως η πλοιοκτησία φέρεται να έχει περάσει στους Χ. Περδικούρη και Β. Τσαρπαλή, ονόματα που έχεις αναφέρει πρίν αρκετά χρόνια. Οι συγκεκριμένοι φέρονται ως πλοιοκτήτες και του Μαίρη ΙΙ με ΙΜΟ 5217749.

 

Αν συνθέσουμε όλα τα παραπάνω, η καλύτερη εκδοχή που μπορώ να προσφέρω είναι η ακόλουθη:

- Κατασκευή 1964 στο ναυπηγείο Σάββα στο Πέραμα, από την εταιρεία Δ. Καλογιάννης, Χ. Πάλλας κ ΣΙΑ. Αν αυτό είναι ακριβές, πιθανόν εδώ να μας λείπει το αρχικό όνομα, δεν ξέρω. Η άλλη εκδοχή είναι να το έχουν παραγγείλει οι Περδικούρης και Τσαρπαλής, δίνοντάς του εξ' αρχής το όνομα Μαίρη ΙΙΙ

- Κάποια στιγμή ανάμεσα στο 1964 και το 1973, το πλοίο πωλείται στους Χ. Περδικούρη και Β. Τσαρπαλή οι οποίοι αλλάζουν το όνομα σε Μαίρη ΙΙΙ.

- Το 1991 το πλοίο αγοράζεται(ή περνάει ίσως μόνο η διαχείρηση?) από την Κοινοπραξία της Σαλαμίνας

Τα υπόλοιπα είναι λίγο εώς πολύ γνωστά.

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Αγγελική (ΙΜΟ 6504101)

Τι μπορώ να πω, υποκλίνομαι μετά μεγίστου σεβασμού, και ευχαριστώ θερμά για τις πληροφορίες. 

Δύο παρατηρήσεις :

Με αυτό το μπέρδεμα που επιλύσαμε πλέον, εξηγείται γιατί δεν είχαμε βρει τόσα χρόνια το ΙΜΟ του πλοίου, αν αναλογιστουμε ότι έπαψε να αναφέρεται ως ΜΑΙΡΗ ΙΙΙ από το 2009, περίοδο που περίπου μαζί με τους συντρόφους polmyt και enas chiotis (κυρίως) ξεκινήσαμε να ξετυλίγουμε την ιστορία των ελληνικών παντοφλων. Κάπως παράξενο όμως το γεγονός ότι με το όνομα ΑΓΓΕΛΙΚΗ, έστω και ως φορτηγίδα πλέον, "χάθηκε" το IMO number. 

Καλό θεωρώ θα ήταν επειδή υπήρξε ναυπηγείο Ν. Σάββα και στο (αμιγώς) Πέραμα (σήμερα τμήμα του ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ) να κρατήσουμε ως ναυπηγείο κατασκευής του αυτο στο Κερατσίνι - Νεο Ικόνιο που λειτούργησε έως το 1965.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...