Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Δεν είμαι οικονομολόγος για να κρίνω αυτά που παραθέτετε ανωτέρω. Αλλά εμπιστεύομαι την εγκυρότητα των δεδομένων σας.

Ωστόσο, μου προξενεί εντύπωση που συνεχίζουν το έργο τους χωρίς να κάνουν κινήσεις ώστε να μειώσουν το κόστος των καυσίμων, ενίοτε κάνουν και μειώσεις ναύλων υπό την απειλή του ανταγωνισμού. Δε μπορώ να τα εξηγήσω αυτά λογικά. Όταν μπαίνεις (συνολικά) μέσα τα τελευταία 10 χρόνια και συνεχίζεις μάλλον δεν είσαι επαγγελματίας, είσαι ή ψεύτης ή αποσκοπείς κάπου αλλού για να κερδλισεις μέσω των κινήσεων σου. Συνεπώς, μην κλαίγεσαι. Είναι νωρίς για δάκρυα Στέλλα, παραφράζοντας.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 604
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα εύκολα κλισέ. Δεν συνεχίζουν όλες οι εταιρείες το έργο τους και φυσικά όσες συνεχίζουν κάνουν πολλές κινήσεις για να μειώσουν τα κόστη τους: Μέσα σε αυτά το διάστημα ο στόλος έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Το σύνολο του στόλου των εταιρειών που αφορούν τα παραπάνω στοιχεία (εισηγμένες & HSW) αριθμούσε 84 πλοία το 2006 και 41 πλοία το 2018. Φυσικά υπάρχουν εταιρείες που μέσα σε αυτό το κλίμα πηγαίνουν καλύτερα ή χειρότερα. Επιπλέον κάποιες εταιρείες χρεοκόπησαν και άλλες συγχωνεύθηκαν. Ο σκληρός ανταγωνισμός (μειώσεις τιμών, υπερπροσφορά θέσεων σε κάποιες γραμμές κλπ) που για κάποιες εταιρείες ήταν επιλογή και για κάποιες μέσο άμυνας, έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτές τις εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εδω τα οικονομικα αποτελεσματα του 2019 για τις Μινωικες.Αυξηση τζιρου σε σχεση με το '18 κυριως λογω της αυξησης στα μεταφερομενα ΙΧ και φορτηγα,αυξημενα κερδη προ φορων (EBITDA) 9 εκατ. εναντι 8,5 την προηγουμενη χρονια και τελικες ζημιες 7,6 εκατ εναντι ζημιων 6 εκατ το 2018 λογω της γενικης ανοδου της τιμης των καυσιμων και εξοδων που αφορουσαν την τοποθετηση των scrubbers οπως αναφερεται στην εκθεση ενω μηδενικος συνεχιζει να παραμενει ο τραπεζικος δανεισμος της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο βασικό που μαθαίνουμε από τα αποτελέσματα των Μινωικώνε, είναι το κόστος των 3 scrubbers που ανέρχεται στα 17 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 5.6 εκατομμύρια ευρώ ανά πλοίο. Πολλά τα λεφτά, πολύ περισσότερα από τα ποντοπόρα, μεγάλη επένδυση και μάλιστα με ίδια κεφάλαια. Με τα spreads στα σημερινά επίπεδα, θα πάρει καιρό ή απόσβεση. Εντύπωση μου κάνει επίσης η τράμπα Κνωσός Παλάς - Cruise Bonaria με τα πλοία να αποτιμώνται στα 74 εκατομμύρια, λογιστικά. Χωρίς να ξέρω την αγορά, περισσότερο τιμή για νεότευκτο μου κάνει αυτό το νούμερο, παρά για αξία πλοίων 20ετίας. Ένα άλλο καλό είναι εκεί πρός το τέλος που λέει πως η Minoan Italia SpA δεν έχει ελεγχθεί για τις φορολογικά για τις χρήσεις από το 2012 ως το 2019. Φαίνεται πως οι υπάλληλοι της ΔΟΥ Παλέρμο δεν περνάνε ούτε απέξω:D.

Link to comment
Share on other sites

attica group 2019

Quote
  • ΑΥΞΗΣΗ 37% ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΣΤΑ ΕΥΡΩ 78,02 ΕΚ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 57 ΕΚ. ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ 2018
  • ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΥΡΩ 20,85 ΕΚ. ΕΝΑΝΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΕΥΡΩ 17,27 ΕΚ. ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ 2018 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΝ ΜΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΕΥΡΩ 15,80 ΕΚ
  • ΑΥΞΗΣΗ 10,9% ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΑ ΕΥΡΩ 405,40 ΕΚ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 365,40 ΕΚ. ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ 2018
  • ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ATTICA GROUP
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΕΥΡΩ 105,33 ΕΚ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 59,42 ΕΚ. ΤΗΝ 31Η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
  • Η ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 ΑΝΑΚΟΠΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID – 19. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Γ' Τρίμηνο Attica

Quote
  • Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 113,58 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2020 και Ευρώ 230,57 εκατ. για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 έναντι Ευρώ 162,96 εκατ. και Ευρώ 326,98 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2019, ήτοι μείωση σε ποσοστό 30% και 29% αντίστοιχα.
  • Tο μεταφορικό έργο των πλοίων κατά το γ΄ τρίμηνο 2020 μειώθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κατά 45% στους επιβάτες, κατά 30% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα. Τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 το μεταφορικό έργο των πλοίων μειώθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κατά 51% στους επιβάτες, κατά 37% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα. Τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 28% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 36,86 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2020 και Ευρώ 38,79 εκατ. για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 έναντι Ευρώ 57,48 εκατ. και Ευρώ 72,98 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2019. 
  • Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 24,54 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2020 και Ευρώ 3,33 εκατ. για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 έναντι Ευρώ 46,22 εκατ. και Ευρώ 41,37 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2019.
  • Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 12,14 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2020 ενώ προέκυψαν ζημίες Ευρώ 28,81 εκατ. για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 έναντι κερδών Ευρώ 41,95 εκατ. και Ευρώ 30,90 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2019.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τόσα χρόνια διαβάζω, και ξαναδιαβάζω, ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες "ζούνε" από τα φορτηγά. Εφέτος, που η πτώση στα φορτηγά είναι μονοψήφια, ενώ των επιβατών τεράστια, πως και βούλιαξαν όλες?

Μήπως είναι ένας ωραίος αστικός μύθος? Μπορεί τις νεκρές περιόδους σε κάποιες γραμμές να μεταφέρουν κυρίως φορτηγά, υπάρχουν όμως και ζουν από τους επιβάτες, τις καταναλώσεις τους, τα οχήματά τους, κλπ κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Οι ακτοπλοικές εταιρείες ζούνε από τα φορτηγά τους νεκρούς μήνες του Χειμώνα.Τους υπόλοιπους προφανώς βγάζουν πολλά περισσότερα από τους επιβάτες και τα ιχ τους.

Και μη ξεχνάμε πως οι επιβάτες πληρώνουν μετρητοίς,ενω οι μεταφορικές επί πιστωση ακόμη και τώρα σε εποχή civid.Απλά οι μεταφορικές είναι η σταθερή και η σιγουρη πελατεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Όπως αναμενόταν η Color Line ανακοίνωσε μαύρα κι άραχνα αποτελέσματα για το 2020 με χασούρα 139 εκατομμυρίων ευρώ και πτώση 70% σε κίνηση. Και μάλιστα υπονοούν πως αν δεν επέλθει βελτίωση μέσα στο 2021 είναι έτοιμοι για πολύ ριζικά μέτρα. Ήδη βέβαια 2 χιλιάδες από τους 2.5 χιλιάδες υπαλλήλους της εταιρείας είναι σε αναστολή, οπότε καταλαβαίνει κανείς πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Οικονομικά αποτελέσματα έτους 2020 για τον όμιλο ATTICA.

Συνοπτικά:

Μείωση κύκλου εργασιών κατά 115εκ σε σχέση με το 2019, μείωση 28% με αντίστοιχη μείωση δρομολογίων κατά 27%. 

EBITDA 40εκ (έναντι 78εκ το 2019)

Μείωση μεταφορικού έργου σε σχέση με το 2019 κατά 53% στους επιβάτες, κατά 38% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 14% στα φορτηγά.

 

Ο όμιλος ελπίζει σε καλύτερα αποτελέσματα τριμήνων φέτος σε σχέση με το 2020, εξαρτώμενοι πάντα από την πρόοδο του εμβολιασμού.

 

OIKONOMIKA_APOTELESMATA_ETOYS_2020.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/26/2021 at 3:01 PM, Nick the Greek said:

Όπως αναμενόταν η Color Line ανακοίνωσε μαύρα κι άραχνα αποτελέσματα για το 2020 με χασούρα 139 εκατομμυρίων ευρώ και πτώση 70% σε κίνηση. Και μάλιστα υπονοούν πως αν δεν επέλθει βελτίωση μέσα στο 2021 είναι έτοιμοι για πολύ ριζικά μέτρα. Ήδη βέβαια 2 χιλιάδες από τους 2.5 χιλιάδες υπαλλήλους της εταιρείας είναι σε αναστολή, οπότε καταλαβαίνει κανείς πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα.

 

Καινούριος τραπεζικός δανεισμός, συνοδευόμενος από έκδοση bonds συνολικού ύψους 54 εκατομμυρίων δολλαρίωνε. Καθόλου καλά δεν τους βλέπω εκεί στην Color. Τα παραπάνω από την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds.

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενα τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα  από την ΑΝΕΚ για το 2020 με τον κύκλο εργασιών να σημειώνει πτώση κατά 28% (124,5 εκ. vs 173,9 εκ.), τα αποτελέσματα σε επίπεδο EBITDA να μειώνονται κατά 73% (6,9 εκ vs 25,6 εκ.) και οι τελικές ζημιές να διαμορφώνονται σε -14,1 εκ vs +3,8 εκ. το 2019.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αύξηση στον κύκλο εργασιών για το πρώτο εξάμηνο του 2021 σημείωσε η ΑΝΕΚ. Συγκριτικά με το 2020 η αύξηση ειναι στο 5% ενώ υπάρχει βελτίωση και στο EBITDA.

Περισσότερα εδω

Link to comment
Share on other sites

Και η attica, αύξηση τζίρου, μείωση ενοποιημένων ζημιών, αλλά αρνητικό EBITDA, έναντι οριακά θετικού.

Σύγκριση πάντα με το Α εξάμηνο του 2020.

 

ATTICA_GROUP_APOTELESMATA_6MHNOY_2021.pdf

Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε για κάθε εταιρία τι επιδότησεις πήρε το α εξαμηνο του 2020 και τι επιδοτήσεις το αντίστοιχο του 2021.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Attica 2021

Τζίρος 347,91 από 290,40 

EBITDA 41,96 από 40,39

Ενοποιημένες Ζημίες 13,19 από 49,42

Σε εκατομμύρια πάντα. Αυξηση τζιρου, μείωση ζημιών, σταθερό EBITDA. Που να βγει και το 2022. Θα κλαψουν οι παντες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Το ένα δισεκατομμύριο δολλάρια άγγιξε το κέρδος του Ομίλου Grimaldi για το έτος 2021, ας δούμε ορισμένες λεπτομέρειες από την Tradewinds:

 

Quote

 

Profit before deductions, measured on an Ebitda basis, came in at €947m ($988m), according to the company’s quarterly newsletter.

That is 44% up on the 2020 figure of €659bn.

Consolidated turnover was nearly 25% higher at €3.46bn, up from €2.78bn in the previous year. Equity increased to €4.45bn, the company said.

The EuroMed division, which operates ro-ro and ropax vessels, was “successful” despite being affected by last year’s shortage of semiconductor chips for cars and passenger limits.

Grimaldi’s Greek ferry operation operator Minoan Lines and its growing Spanish ferry operation Trasmed also contributed to improved Ebitda.

“Given the very good result in the first quarter, it is with positivity and confidence that we look to the future,” the company noted.

 

 

Από τη μία λες πως πρόκειται για μεγάλο success story, από την άλλη βλέπεις την κατάσταση ορισμένων από τα πλοία του και απορείς πως με τόσα κέρδη τα αφήνει σε τέτοια χάλια. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Attica Α Εξάμηνο 2022

Quote
  • ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΑ ΠΡΟ- COVID 19 ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ TOY ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ 2021
  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΡΙΩΝ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΥΠΟΥ AERO CATAMARAN KAI ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
  • ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ
  • ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ
Quote

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group (η «Εταιρία»), θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2022, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 201,45 εκατ. (Ευρώ 122,19 εκατ. στο α΄ εξάμηνο 2021), ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 9,61 εκατ. (Ευρώ 4,38 εκατ. στο α’ εξάμηνο 2021) και ενοποιημένες ζημιές μετά από φόρους Ευρώ 30,54 εκατ.(ζημίες Ευρώ 34,05 το α΄ εξάμηνο 2021). Με την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου 2022, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σηματοδοτώντας την σταδιακή επαναφορά των εργασιών του Ομίλου στα προ Covid- 19 επίπεδα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποτελεσματα Q3 για την Attica.

Quote

Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 220,17 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 421,61 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 148,31 εκατ. και Ευρώ 270,5 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021, ήτοι αύξηση σε ποσοστό 48,45% και 55,86% αντίστοιχα.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 62,33 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 52,73 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 47,11 εκατ. και Ευρώ 42,74 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 49,09 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 14,62 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 33,34 εκατ. και Ευρώ 4,31 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.

Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 60,70 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022, ενώ προέκυψαν κέρδη Ευρώ 30,16 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.-2022 έναντι κερδών Ευρώ 32,74 εκατ. και ζημιών Ευρώ 1,31 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.

Για τους επόμενους μήνες του έτους 2022, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, το μεταφορικό έργο του Ομίλου προβλέπεται να κινηθεί στα συνήθη προ Covid-19 επίπεδα.

Ο Όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου να ανέρχονται στις 30.09.2022 σε Ευρώ 75,67 εκατ. έναντι Ευρώ 97,36 εκατ. στις 31.12.2021. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους Ευρώ 15 εκατ. οι οποίες στις 30.09.2022 είναι αχρησιμοποίητες.

Τον Οκτώβριο 2022, η Εταιρία ανακοίνωσε τη σύναψη διμερών συμβάσεων δανεισμού, διάρκειας πέντε έως επτά ετών, με τρία ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, συνολικού ύψους Ευρώ 210 εκατ. επιτυγχάνοντας την μακροπρόθεσμη αναχρηματοδότηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων του Ομίλου συμβατικής λήξεως 2022-2023. Οι ανωτέρω συμφωνίες οδηγούν στη μείωση του μέσου περιθωρίου επιτοκίων (interest rate margin) του Ομίλου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...