Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Μινωικες Γραμμες:Στα 4,1 εκατ. ευρω τα καθαρα κερδη το 2017.

Quote

Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 20,1 εκ. το 2017. Ο τραπεζικός δανεισµός της Εταιρείας διαµορφώθηκε στα € 139,3 εκ., ενώ τα ταµειακά διαθέσιµα ανήλθαν σε € 33,8 εκ.

Θετικές οικονοµικές επιδόσεις παρουσίασε η εταιρεία Μινωικές Γραμμές  το έτος 2017, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Συγκεκριµένα, ο κύκλος εργασιών του Οµίλου ανήλθε σε € 79,5 εκ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 20,1 εκ.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη µετά από φόρους ανήλθαν σε € 4,1 εκ.

Επιπρόσθετα, κατά την 31/12/2017, τα συνολικά ίδια κεφάλαια σε ενοποιηµένο επίπεδο ανέρχονταν σε € 284,3 εκ. (€ 2,66 ανά µετοχή). Επίσης, ο τραπεζικός δανεισµός της Εταιρείας διαµορφώθηκε στα € 139,3 εκ., ενώ τα ταµειακά διαθέσιµα ανήλθαν σε € 33,8 εκ

Τα Οικονοµικά αποτελέσµατα της χρήσης 2017 επιβαρύνθηκαν από την σηµαντική αύξηση των διεθνών τιµών των καυσίµων και συνετέλεσαν στην αύξηση του κόστους πωληθέντων.

Μεταφορικό έργο Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραµµή Κρήτης)

Στη γραµµή της Κρήτης (Ηράκλειο-Πειραιάς), οι Μινωικές Γραµµές διατήρησαν την πρώτη θέση που παραδοσιακά κατέχουν στην αγορά αυτή. Το 2017, η Εταιρεία διακίνησε 684 χιλ. επιβάτες, 101 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα µερίδια αγοράς στη συγκεκριµένη γραµµή ανήλθαν περίπου σε 65% για τους επιβάτες, 62% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 604
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Attica Group για το 2017

Quote

Παρά την ενίσχυση του μεταφορικού έργου σε όλες τις κατηγορίες, η τιμή των καυσίμων περιόρισε σημαντικά τα καθαρά κέρδη του Ομίλου της Attica Group το 2017, που ανήλθαν σε 1,25 εκατ. ευρώ έναντι 20,25 εκατ. το 2016. Η τιμή των καυσίμων επιβάρυνε τον ακτοπλοϊκό όμιλο με 22 εκατ. ευρώ.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων διαμορφώθηκαν το 2017 σε 50,36 εκατ. ευρώ έναντι 70,03 το 2016. Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 271,54 εκατ. ευρώ έναντι 268,61 εκατ. στη χρήση 2016.

Στις 31.12.2017, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε 44,10 εκατ. ευρώ έναντι 51,22 την 31η Δεκεμβρίου 2016.

Τα ενσώματα πάγια στοιχεία του ομίλου ανήλθαν σε 527,07 εκατ. ευρώ (547,91 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016).

Ο συνολικός δανεισμός του ομίλου στις 31.12.2017 ανέρχεται σε 238,73 εκατ. ευρώ (255,45 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016) από τα οποία 214,43 εκατ. αφορούν μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις (229,81 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2016) και 24,30 εκατ. ευρώ μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωτέες στην επόμενη χρήση (25,64 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2016).

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανήλθαν στις 31.12.2017 σε Ευρώ 402,92 εκατ. και αντιστοιχούν σε Ευρώ 2,10 ανά μετοχή της Εταιρίας.

Μεταφορικό έργο

Κατά τη διάρκεια του έτους 2017 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε μέσω των θυγατρικών της στην Αδριατική θάλασσα και στην ελληνική ακτοπλοΐα με δώδεκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, από τα οποία τα έντεκα είναι ιδιόκτητα και το ένα με σύμβαση μακροχρόνιας ναύλωσης.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 το συνολικό μεταφορικό έργο των πλοίων του ομίλου ενισχύθηκε σε όλες τις κατηγορίες εσόδων με αύξηση κατά 2,2% στους επιβάτες, κατά 5,7% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 3,5% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Τα συνολικά δρομολόγια των πλοίων αυξήθηκαν κατά 3,3% σε σχέση με το 2016.

Στην Αδριατική θάλασσα και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα και Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι (σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ), το μεταφορικό έργο των πλοίων του ομίλου, αυξήθηκε κατά 17,3% στους επιβάτες, κατά 17,0% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 8,0% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Τα δρομολόγια των πλοίων στην Αδριατική αυξήθηκαν κατά 2,6% σε σχέση με το 2016.

Στην ελληνική ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα, Πειραιάς-Ηράκλειο, Πειραιάς-Χανιά και Πειραιάς-Νησιά Βορειοανατολικού Αιγαίου, εκτελέστηκαν συνολικά 3,4% περισσότερα δρομολόγια από το 2016, το μεταφορικό έργο του ομίλου αυξήθηκε κατά 0,8% στους επιβάτες, κατά 4,0% στα Ι.Χ. οχήματα, και κατά 1,5% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Στις γραμμές Ηρακλείου και Χανίων τα πλοία του ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με την ΑΝΕΚ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Minoan Lines ανακοίνωσε τα βασικά στοιχεία των ενοποιημένων οικονομικών της αποτελεσμάτων για το A΄ τρίμηνο 2018. Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2018, η Εταιρεία σε ενοποιημένο επίπεδο παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε σε € 15,5 εκ., τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε € 5,1 εκ. ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 1,7 εκ. Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο του έτους να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο κίνησης και εσόδων συγκριτικά με τα άλλα τρίμηνα του έτους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα οικονομικά αποτελέσματα Α' Τριμήνου της Attica

 

Quote

Η Attica Group, θυγατρική εταιρία του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει βασικά στοιχεία των αποτελεσμάτων του α ́ τριμήνου 2018. Ειδικότερα, οι Ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 49,43 εκατ. έναντι Ευρώ 44,83 εκατ. το α’ τρίμηνο 2017 (αύξηση 10,3%) ενώ βελτιώθηκαν σημαντικά τα αποτελέσματα προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία παρουσιάζουν ζημίες Ευρώ 1,33 εκατ. έναντι ζημιών Ευρώ 4,00 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Η απόκλιση στο EBITDA μεταξύ των δύο τριμήνων οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου, και σημειώθηκε παρά την αυξητική πορεία των τιμών των καυσίμων κατά το α’ τρίμηνο 2018.

Επισημαίνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα και οι τρείς πρώτοι μήνες του έτους παρουσιάζουν τη χαμηλότερη κίνηση από τα υπόλοιπα τρίμηνα του έτους.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2018 διακινήθηκαν με τα πλοία του Ομίλου συνολικά 603 χιλ. επιβάτες, έναντι 535 χιλ. το α ́ τρίμηνο 2017, 92 χιλ. Ι.Χ. οχήματα έναντι 79 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και 73 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 68 χιλ. το α ́ τρίμηνο 2017. Εκτελέστηκαν συνολικά 1,1%λιγότερα δρομολόγια σε σχέση με το α ́ τρίμηνο 2017.

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Στις 25 Μαΐου 2018 η Εταιρία ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (50,30%) της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ Α.Ν.Ε. (HSW). Η Διοίκηση της Εταιρίας προχωρεί άμεσα στη λειτουργική ενσωμάτωση της HSW στην Attica Group και αναμένει εντός του επόμενου δεκαπενθημέρου να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες συμβατικές ενέργειες για την απόκτηση επιπρόσθετου ποσοστού 48,53% από τις «Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε.», διαμορφώνοντας το συνολικό ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW σε 98,83%.

Καλλιθέα 1 Ιουνίου 2018

 

Link to comment
Share on other sites

Με 1,1% λιγότερα δρομολόγια είχαμε αύξηση 12,7% σε επιβάτες, 16,5% σε ΙΧ οχήματα και 7,4% σε φορτηγά. Και θυμόμαστε όλοι μας πόσα έκτακτα έκανε η εταιρεία για Δωδεκάνησα.

Αλήθεια, τι λιγότερα πλοία άλλων εταιρειών είχαμε στις γραμμές της Attica σε σχέση με πέρυσι για να αυξηθεί τόσο η κίνηση με λιγότερα δρομολόγια;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Minoan Lines για το Α’ εξάμηνο του 2018 

Quote

Ο κύκλος εργασιών κατά το α’ εξάμηνο 2018 διαμορφώθηκε σε ενοποιημένο επίπεδο σε € 35.903 έναντι € 35.497 το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση € 406. Επιπλέον, ο Όμιλος κατέγραψε κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και καθαρών αποσβέσεων (E.B.I.T.D.A.) ύψους € 8.505 έναντι € 9.682 το αντίστοιχο διάστημα του 2017, σημειώνοντας μείωση € 1.177, ενώ τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες και μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες του Α΄ εξαμήνου 2018 ανήλθαν σε € 1.854 έναντι € 1.585 το αντίστοιχο διάστημα του 2017 σημειώνοντας αύξηση € 269.

Η Εταιρεία για ολόκληρη την περίοδο δραστηριοποιήθηκε κυρίως στην ακτοπλοϊκή γραμμή «Πειραιάς–Ηράκλειο» διακινώντας 277 χιλ. επιβάτες, 35 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 30 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα ενώ τα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 65,1% για τους επιβάτες, 61,0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 47,0% φορτηγά αυτοκίνητα. Επιπρόσθετα η Εταιρεία από τα μέσα Ιουνίου ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση της στη γραμμή «Ηράκλειο–Κυκλάδες» με το νέο της απόκτημα ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ.

Σημαντικά γεγονότα

Την 22/1/2018 έληξε, βάσει της σύμβασης που είχε υπογραφεί τον Ιούλιο 2012, η ναύλωση στην εταιρεία Compagnia Italiana di Navigazione (C.I.N.) των δύο πλοίων Μ/V Cruise Bonaria και M/V Mykonos Palace που ανήκουν στη θυγατρική εταιρεία Minoan Italia S.p.A. Τα πλοία αυτά την ίδια ημέρα, 22/1/2018 ναυλώθηκαν από την ανωτέρω θυγατρική προς εταιρεία θυγατρική της υπερκείμενης μητρικής. Στη συνέχεια, την 8/3/2018 ολοκληρώθηκε η πώληση του πλοίου Μ/V Cruise Bonaria της θυγατρικής εταιρείας Minoan Italia S.p.A. στην εταιρεία Grimaldi Euromed S.p.A., στην οποία το εν λόγω πλοίο είχε εκναυλωθεί από τον Ιανουάριο του 2018. Το συνολικό καθαρό τίμημα της πώλησης του πλοίου ανήλθε σε € 70.000. Το τίμημα αυτό χρησιμοποιήθηκε για την αποπληρωμή τμήματος του ομολογιακού δανείου της Εταιρείας. Το καθαρό κέρδος σε ενοποιημένη βάση από την παραπάνω πώληση διαμορφώθηκε σε € 1.513 και περιλήφθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου.

Τον Ιούνιο 2018, ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του πλοίου ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ έναντι € 65.000 στην Εταιρεία από την θυγατρική εταιρεία Minoan Italia S.p.A.

Την 11/6/2018, ολοκληρώθηκε η αρχική συμφωνία-πλαίσιο που είχε υπογραφεί την 26/10/2017 με την εταιρεία ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών προκειμένου η Εταιρεία να προχωρήσει στη διάθεση του συνόλου των μετοχών της Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε. που κατείχε, αφού προηγουμένως είχαν ικανοποιηθεί όλοι οι όροι και είχαν ληφθεί όλες οι απαιτούμενες εγκρίσεις (Επιτροπή Ανταγωνισμού, εταιρικά διοικητικά όργανα, πιστωτικά ιδρύματα, κ.λ.π). Η ολοκλήρωση της συμφωνίας–πλαίσιο περιελάβανε την εκτέλεση των ακολούθων επιμέρους και αλληλεξαρτώμενων (en bloc) συναλλαγών: - Πώληση από την Εταιρεία στην ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών των 37.667.504 μετοχών της εταιρείας Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε. οι οποίες αντιπροσωπεύουν ποσοστό 48,53% του καταβεβλημένου μετοχικού της κεφαλαίου της, έναντι τιμήματος € 78.500. Παράλληλα με την πώληση των εν λόγω μετοχών της εταιρείας Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε., η Εταιρεία απέκτησε το δικαίωμα να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Ηράκλειο–Κυκλάδες, με ταυτόχρονη δέσμευση της ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών να μην δραστηριοποιηθεί ο όμιλος της στην εν λόγω γραμμή επί τριετία.

Αγορά του πλοίου “SUPERFAST XII” από εταιρεία του Ομίλου Grimaldi,, το οποίο ανήκε στην εταιρεία ATTIΚΑ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε., 100% θυγατρική της ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών, έναντι συνολικού τιμήματος € 74.500. - Αγορά από την Εταιρεία του ταχύπλοου πλοίου «HIGHSPEED 7» (το οποίο μετονομάστηκε σε «ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ») από την εταιρεία Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε. έναντι συνολικού τιμήματος € 25.000. H Εταιρεία για το δικαίωμα δραστηριοποίησης και μη ανταγωνισμού από τον όμιλο της ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών που απέκτησε για τη γραμμή Ηράκλειο–Κυκλάδες, ζήτησε και έλαβε μελέτη εκτίμησης της εύλογης αξίας από ανεξάρτητο αναγνωρισμένο εκτιμητή η οποία διενεργήθηκε σύμφωνα με μέθοδο αποδεκτή από τα Δ.Π.Χ.Α. (μέθοδος προεξοφλημένων ελεύθερων ταμειακών ροών). Βάσει των ανωτέρω, η Εταιρεία αποαναγνώρισε τη συμμετοχή στην εταιρεία Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε. και αναγνώρισε στα ενσώματα πάγια στοιχεία την απόκτηση του πλοίου «HIGHSPEED 7» ποσού €25.000 και στα άυλα περιουσιακά στοιχεία την απόκτηση του δικαιώματος δραστηριοποίησης και μη ανταγωνισμού ποσού €4.807. Το δικαίωμα θα αποσβεστεί με τη σταθερή μέθοδο εντός της τριετίας. Μετά την ολοκλήρωσή όλων των ανωτέρω από τη συνολική συναλλαγή δεν προέκυψε κέρδος ή ζημία για την Εταιρεία και τον Όμιλο. Η Εταιρεία την 29/6/2018 εξόφλησε πλήρως το ομολογιακό δάνειο που είχε συνάψει σε ευρώ, με αποτέλεσμα την 30/6/2018 να μην υφίσταται βραχυπρόθεσμος ή μακροπρόθεσμος τραπεζικός δανεισμός.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικά αποτέλεσμα της Attica Group για το Α’ εξάμηνο του 2018

Quote

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα του Α΄ εξαμήνου 2018, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 131,68 εκατ. έναντι Ευρώ 112,04 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2017. Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 8,81 εκατ., έναντι αντίστοιχων κερδών Ευρώ 7,07 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2017. Επισημαίνεται ότι η Attica Group ενοποιεί για πρώτη φορά την ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. («HSW»), στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις του α΄ εξαμήνου 2018 και για περίοδο ενός μήνα (1.6.2018-30.6.2018).
Η άνοδος του κύκλου εργασιών του Ομίλου αντισταθμίστηκε από τη συνεχιζόμενη, σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2017, άνοδο της τιμής των καυσίμων που επιβάρυνε τα αποτελέσματα με ποσό άνω των Ευρώ 12 εκατ. Υπενθυμίζεται ότι η τιμή των καυσίμων συνέχισε την ανοδική της πορεία αφού προηγήθηκε άνοδος κατά 50% το α’ εξάμηνο 2017, σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2016.
Επισημαίνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας έχει έντονη εποχικότητα με υψηλότερη κίνηση τους μήνες Ιούλιο έως Σεπτέμβριο και χαμηλότερη τους μήνες Νοέμβριο έως Φεβρουάριο.

Στις 30 Ιουνίου 2018, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 48,78 εκατ. έναντι Ευρώ 44,10 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2017.
Τα Ενσώματα Πάγια του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με την 31.12.2017 (Ευρώ 664,70 εκατ. έναντι Ευρώ 527,07 εκατ.) η οποία οφείλεται στην ολική ενσωμάτωση της HSW.
Ο Όμιλος στις 30.6.2018 είχε μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις Ευρώ 283,14 εκατ. έναντι Ευρώ 214,43 εκατ. στις 31.12.2017 και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις Ευρώ 73,44 εκατ. έναντι Ευρώ 24,30 εκατ. στις 31.12.2017. Η αύξηση των δανειακών υποχρεώσεων προέκυψε κυρίως λόγω της ολικής ενσωμάτωσης της
HSW.
Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου μετά τα δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε Ευρώ 405,53 εκατ. από Ευρώ 402,92 εκατ. στις 31.12.2017.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ
Το μεταφορικό έργο του Ομίλου,  αμβάνοντας υπόψη την ολική ενσωμάτωση των μεγεθών της
HSW στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις της Attica Group, η οποία αφορά μόνο τον μήνα Ιούνιο (1.6.2018-30.6.2018), ανήλθε σε 2,05 εκατ. επιβάτες (αύξηση 32,5% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2017), 278,71 χιλ. Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 27,0%) και 167,88 χιλ. φορτηγά οχήματα (αύξηση 14,5%).
Στις γραμμές της Αδριατικής καθώς και στις γραμμές Ηρακλείου και Χανίων τα πλοία της Attica Group λειτουργούν κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚ.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
Εντός του α΄ εξαμήνου 2018 ολοκληρώθηκε η απόκτηση ποσοστού 98,83% του μετοχικού κεφαλαίου της
HSW. Οι σημαντικότεροι σταθμοί στην ολοκλήρωση της εξαγοράς ήταν οι εξής:

Τον Απρίλιο 2018, με την υπ’ αριθμ. 658/2018 ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού, εγκρίθηκε η γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορούσε στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την Attica Group επί της HSW.
Η εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού περιελάμβανε δεσμεύσεις, οι οποίες κατά την κρίση της Επιτροπής ήταν κατάλληλες, επαρκείς και ανάλογες για να διασφαλίσουν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού στην Ελληνική Ακτοπλοΐα.
Οι δεσμεύσεις περιγράφηκαν αναλυτικά στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Εντός του Μαΐου 2018 ο Όμιλος ολοκλήρωσε τη διαδικασία εξαγοράς πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της HSW στα πλαίσια υλοποίησης της από 11.08.2017 συμφωνίας με την Τράπεζα Πειραιώς και έτερο μέτοχο μειοψηφίας της HSW, για την εξαγορά συνολικά 37.789.833 μετοχών της HSW έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 69,07 εκατ. Μέρος του τιμήματος ανερχόμενο σε Ευρώ 25,61 εκατ. καταβλήθηκε τοις μετρητοίς από ίδια διαθέσιμα της Attica Group, ενώ το υπολειπόμενο οφειλόμενο ποσό προς τους πωλητές ύψους Ευρώ 43,46 εκατ. συμφωνήθηκε να εξοφληθεί με την παράδοση σε αυτούς συνολικά 24.145.523 νέων μετοχών της Attica Α.Ε. Συμμετοχών.
Με την από 26.06.2018 απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων αποφασίσθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της
Attica Α.Ε. Συμμετοχών κατά ποσό Ευρώ 7.243.656,90 με την έκδοση 24.145.523 κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας ευρώ 0,30 και τιμής διάθεσης 1,80 εκάστη, με κεφαλαιοποίηση απαιτήσεων της «Τράπεζας Πειραιώς Α.Ε.» και ενός ακόμη μετόχου της μειοψηφίας της HSW. Αποφασίσθηκε επίσης η κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων. Η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης υλοποιήθηκε και οι νέες μετοχές εισήχθησαν προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών στις 31 Ιουλίου 2018.
Εντός του Ιουνίου 2018, ο Όμιλος ολοκλήρωσε την απόκτηση πρόσθετου ποσοστού 48,53% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας
HSW σε υλοποίηση της από 26.10.2017 συμφωνίας με την εταιρία «Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε.» για την εξαγορά συνολικά 37.667.504 μετοχών της HSW έναντι τιμήματος τοις μετρητοίς Ευρώ 78,5 εκατ.
Στο πλαίσιο της ίδιας συμφωνίας, η Attica Group προέβη στην πώληση του πλοίου SUPERFAST XII σε εταιρία του Ομίλου Grimaldi έναντι τιμήματος τοις μετρητοίς Ευρώ 74,5 εκατ. και η HSW στην πώληση του πλοίου HIGHSPEED 7 στην Minoan Lines έναντι τιμήματος τοις μετρητοίς Ευρώ 25 εκατ.
Πέραν της εξαγοράς της HSW, άλλα σημαντικά γεγονότα για τον Όμιλο κατά το α΄ εξάμηνο 2018 είναι τα εξής:
Στις 28.3.2018 ο Όμιλος ανακοίνωσε την τριπλή διάκρισή του στα
Tourism AWARDS 2018 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications.
Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, η
Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:
Gold βραβείο στην κατηγορία «Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων / Δράσεις ΕΚΕ» – Συνολική Κοινωνική Προσφορά
Silver βραβείο στην κατηγορία «Technology enhanced experience» – Υπηρεσία @sea Infotainment Platform
Silver βραβείο στην κατηγορία «Προγράμματα Επιβράβευσης» – Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών SEASMILES.
Η Τακτική Γενική Συνέλευση στις 28.6.2018, μεταξύ άλλων θεμάτων, εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο, λόγω λήξης της θητείας του προηγούμενου, με μέλη τους κ.κ. Κυριάκο Μάγειρα, Μιχάλη Σακέλλη, Σπυρίδωνα Πασχάλη, Ηρακλή Σιμιτσιδέλλη, Γεώργιο Ευστρατιάδη, Παναγιώτη Θρουβάλα και Αναστάσιο Κυπριανίδη, εκ των οποίων ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη ορίστηκαν οι κ.κ. Μιχάλης Σακέλλης και Αναστάσιος Κυπριανίδης.
Επίσης η ίδια Γενική Συνέλευση εξέλεξε ως μέλη της Επιτροπής Ελέγχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του Ν. 4449/2017, τους κ.κ. Μιχάλη Σακέλλη, Αναστάσιο Κυπριανίδη και Γεώργιο Ευστρατιάδη. Πρόεδρος της Επιτροπής εκλέχτηκε ο κ. Μιχάλης Σακέλλης.
Στις 29 Ιουνίου 2018 η Attica Group ανακοίνωσε την τιμητική διάκρισή της στα Βραβεία Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ, στην κατηγορία των Βραβείων Επιχειρήσεων, υποκατηγορία «Περιβαλλοντική Πολιτική». Το βραβείο αυτό αποτελεί μία ακόμη αναγνώριση των προσπαθειών του Ομίλου για τη συστηματική και υπεύθυνη λειτουργία του σε θέματα περιβάλλοντος, βασικό πυλώνα του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου Attica.

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Η Διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της HSW.

 

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΚ: Ζημιές €9,1 εκατ. στο εξάμηνο.

Quote

Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του ομίλου για α’ εξάμηνο του 2018 ανήλθαν σε ζημιές ευρώ 9,1 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 2,1 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2017.


Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε.  ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου έως 30 Ιουνίου 2018 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ).

Ο Όμιλος της ΑΝΕΚ ΑΝΕΚ 0,00% το α’ εξάμηνο του 2018 δραστηριοποιήθηκε με ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία σε γραμμές της Αδριατικής (Ανκόνα, Βενετία), της Κρήτης (Χανιά, Ηράκλειο), των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων.

Εκτελώντας 15% λιγότερα δρομολόγια σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2017, ο Όμιλος της ΑΝΕΚ ΑΝΕΚ 0,00% το α’ εξάμηνο του 2018 σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιήθηκε, διακίνησε συνολικά 368 χιλ. επιβάτες έναντι 356 χιλ. τη συγκρίσιμη περίοδο, 62 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα όπως και το α’ εξάμηνο του 2017 και 69 χιλ. φορτηγά έναντι 70 χιλ.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν εκναυλώσεις πλοίων της Εταιρείας στο πλαίσιο της αποδοτικότερης διαχείρισης του στόλου. Σε συνέχεια των τριών τελευταίων κερδοφόρων χρήσεων, ο Όμιλος της ΑΝΕΚ  το α’ εξάμηνο του 2018 βελτίωσε σημαντικά τα λειτουργικά του αποτελέσματά σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Μέσω της αποδοτικότερης διαχείρισης πλοίων και δρομολογίων και της αύξησης της επιβατικής κίνησης επιτεύχθηκε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών ενώ, ταυτόχρονα, το κόστος πωληθέντων παρέμεινε σταθερό, παρά την άνοδο των τιμών των καυσίμων.

Σημειώνεται ότι η δραστηριότητα στον κλάδο χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, γεγονός που έχει επίπτωση στα έσοδα και τα λειτουργικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, τα οποία κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα και δεν είναι ενδεικτικά των ετήσιων.

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της περιόδου διαμορφώθηκαν ως εξής:

Κύκλος Εργασιών

Σημαντική άνοδο παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του Ομίλου το α’ εξάμηνο του 2018 και ανήλθε σε ευρώ 72,9 εκατ. έναντι ευρώ 65,3 εκατ. τη συγκρίσιμη περσινή περίοδο. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής ανήλθε σε ευρώ 66,9 εκατ. έναντι ευρώ 58,0 εκατ.

Μικτά Αποτελέσματα

Τα ενοποιημένα μικτά αποτελέσματα για το α’ εξάμηνο του 2018 ανήλθαν σε κέρδη ευρώ 8,4 εκατ. έναντι ευρώ 0,4 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2017, ενώ για την Εταιρεία διαμορφώθηκαν σε κέρδη ευρώ 7,2 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 0,4 εκατ. Παρά την αύξηση των τιμών των καυσίμων, το κόστος πωληθέντων του Ομίλου μειώθηκε ελαφρά και διαμορφώθηκε σε ευρώ 64,4 εκατ. από ευρώ 64,9 εκατ., ενώ της Εταιρείας ανήλθε σε ευρώ 59,7 εκατ. από ευρώ 58,4 εκατ.

EBITDA

Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου του α’ εξαμήνου 2018 διαμορφώθηκαν σε κέρδη ευρώ 1,6 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 6,3 εκατ., ενώ, αντίστοιχα, για τη Μητρική σε κέρδη ευρώ 2,2 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2017.

Χρηματοοικονομικά αποτελέσματα

Το καθαρό χρηματοοικονομικό κόστος του Ομίλου και της Εταιρείας για το α’ εξάμηνο του 2018 ανήλθε σε € 5,0 εκατ. έναντι € 4,6 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2017, ενώ σημειώνεται ότι στα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα της συγκρίσιμης περιόδου είχε συμπεριληφθεί έσοδο από διαγραφή κεφαλαιοποιημένων τόκων.

Καθαρά αποτελέσματα

Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας για α’ εξάμηνο του 2018 ανήλθαν σε ζημιές ευρώ 9,1 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 2,1 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2017, ενώ αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της Μητρικής διαμορφώθηκαν σε ζημιές ευρώ 7,7 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 3,3 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο.

Η αύξηση των τιμών των καυσίμων και η όξυνση των συνθηκών ανταγωνισμού στις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, αναμένεται να επηρεάσουν τα λειτουργικά αποτελέσματα του β’ εξαμήνου. Με την επιστροφή στην κερδοφορία από τη χρήση 2015 και μετά, στρατηγικοί στόχοι της διοίκησης του Ομίλου είναι η διατήρηση της κερδοφορίας και η περαιτέρω ενίσχυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης, καθώς και η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Edited by proud_ionian
link ANEK, σχόλια από euro2day
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Attica Group - Αποτελέσματα εννεαμήνου

Η Attica Group, θυγατρική εταιρία του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει ότι οι Ενοποιημένες Πωλήσεις του εννεαμήνου 2018 ανήλθαν σε Ευρώ 292,86 εκατ. έναντι Ευρώ 215,46 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Κατά την ίδια περίοδο τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 53,81 εκατ. έναντι Ευρώ 47,75 εκατ. το εννεάμηνο του 2017. Επισημαίνεται ότι η Attica Group ενοποιεί για πρώτη φορά στη χρήση 2018 την ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. και για περίοδο τεσσάρων μηνών (1.6.2018 – 30.9.2018).

 Η άνοδος του κύκλου εργασιών του Ομίλου αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχιζόμενη κατά 17% αύξηση της μέσης τιμής των καυσίμων, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2017. Υπενθυμίζεται ότι η τιμή των καυσίμων συνέχισε την ανοδική της πορεία και σε αυτή την περίοδο, αφού είχε προηγηθεί άνοδος κατά 33% το εννεάμηνο 2017 σε σχέση με το εννεάμηνο του 2016.

 ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

 Η διοίκηση του Ομίλου εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς για την εφαρμογή του επιχειρηματικού πλάνου και τη λειτουργική ενσωμάτωση της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 4/22/2019 at 6:20 PM, proud_ionian said:

μετα την ΑΝΕΚ (τα συζητησαμε αναλυτικα στο θεμα της) και η Attica βγαζει αποτελεσματα 2018.

η αναλυτικη εκθεση επι των αποτελεσματων θα δημοσιευθει αυριο, αλλα εκ πρωτης οψεως, η διοικηση αποδιδει τη μειωση του EBITDA στην αυξηση της τιμης των καυσιμων και στην ενσωματωση της hsw. 

oμορφα λογια για την ενσωματωση της hsw, την ενοποιηση των  πληροφοριακων συστηματων, την αναδιαταξη των δρομολογιων και την αναχρηματοδοτηση του δανεισμου με μικροτερο επιτοκιο, αλλα καμια κουβεντα για την ανανεωση και την περιβαλλοντικη εναρμονιση του στολου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Ας δουμε λιγο συγκεντρωτικα και συγκριτικα πως τα πηγαν το 2018 οι 3 μεγαλοι παικτες της Ιταλιας.

Quote

Ομιλος Γκριμαλντι

Κυκλος εργασιων: 3,4 δις ευρω (εναντι 2,9 δις ευρω το 2017)

EBITDA: 537,1 εκατ ευρω (εναντι 602 εκατ το 2017)

Καθαρα κερδη μετα απο φορους: 212 εκατ ευρω (εναντι 298 εκατ το 2017)

Σε οτι αφορα τις Μινωικες Γραμμες(πλεον δεν θα βλεπουμε χρηματιστηριακες ανακοινωσεις)το 2018 εκλεισε με κυκλο εργασιων 94,1 εκατ ευρω,κερδη προ φορων(ΕΒΙΤDA)υψους 8,5 εκατ ευρω και τελικη ζημια υψους 5,7 εκατ ευρω.

Quote

Grandi Navi Veloci

Κυκλος εργασιων: 386 εκατ ευρω (εναντι 390 εκατ ευρω το 2017)

EΒΙTDA: 46,1 εκατ ευρω (εναντι 63,1 εκατ το 2017)

Ζημιες: 13 εκατ ευρω (εναντι ζημιων 10,1 εκατ το 2017)

Quote

Moby

Κυκλος εργασιων:586 εκατ (εναντι 582 εκατ το 2017)

EBITDA: 47,5 εκατ (εναντι 131,6 εκατ το 2017)

Ζημιες: 62 εκατ ευρω (εναντι κερδων υψους 23 εκατ ευρω το 2017)

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Κερδοφόρες στο έτος όλες οι εταιρείες του ομίλου Grimaldi, με εξαίρεση τις Μινωικές Γραμμές και την ACL

Quote

Έσπασε το φράγμα των 3 δισ. δολ. στον τζίρο ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, σύμφωνα με το ετήσιο δελτίο. Παράλληλα, όλες ο εταιρείες του ομίλου είναι κερδοφόρες εκτός της ACL και των Μινωικών Γραμμών.Οι Μινωικές Γραμμές έγραψαν το 2018, μια ζημία ύψους 5,7 εκατ. ευρώ, η οποία, όπως εξηγούν στη «Ν» κύκλοι της ηρακλειώτικης εταιρείας, προέρχεται κυρίως από τα αποτελέσματα της θυγατρικής της Minoan Italia. Παράλληλα οι Μινωικές Γραμμές έχουν θετικά EBITDA ύψους 8,5 εκατ. ευρώ και έσοδα ύψους 94,1 εκατ. ευρώ.

Οι ίδιοι κύκλοι απαντώντας σε σχετική ερώτηση της «Ν» ειδικά για τα αποτελέσματα της γραμμή των Χανίων, όπου εισήλθε πέρυσι η εταιρεία σχολίασαν ότι οι Μινωικές Γραμμές επενδύουν στη συγκεκριμένη γραμμή εν γνώσει τους ότι αρχικά το αποτέλεσμα θα ήταν αρνητικό.

Πάντως, οι ζημιές των Μινωικών και της ACL δεν εμπόδισαν τον ιταλικό όμιλο να καταγράψει κέρδη ύψους 212 εκατ. ευρώ, ωστόσο, όπως σημειώνεται, το κόστος των καυσίμων φρέναρε έως έναν βαθμό τις οικονομικές επιδόσεις του ομίλου.
Αναλυτικότερα, το 2018 ο όμιλος Grimaldi κατέγραψε συνολικά έσοδα ύψους 3,044 δισ. ευρώ, από 2,922 δισ. ευρώ που είχαν καταγραφεί το 2017, ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 212 εκατ. έναντι 298.3 εκατ. ευρώ το 2017.

Η πτώση των καθαρών κερδών, εκτός από την αύξηση των αποσβέσεων, οφείλεται επίσης στη μείωση του λειτουργικού περιθωρίου, που επηρεάζεται κυρίως από το υψηλό κόστος των καυσίμων αναφέρεται στην ετήσια έκθεση, σύμφωνα με το ιταλικό ναυτιλιακό πρακτορείο ship2shore.

Τα EBITDA υποχώρησαν κατά 11,6% και ανήλθαν στα 537,1 εκατομμύρια ευρώ. Την 31η Δεκεμβρίου 2018 ο στόλος της εταιρείας περιλάμβανε πάνω από 130 πλοία, 116 από τα οποία είναι ιδιόκτητα, με μέσο όρο ηλικίας 13 ετών. Ο όμιλος αποτελείται από έξι ναυτιλιακές εταιρείες.

Έτσι η Grimaldi Deep Sea κατέγραψε έσοδα ύψους 675 εκατ. ευρώ, 114,5 εκατ. Ebitda και 55,2 εκατ. κέρδη. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο διά θαλάσσης εμπόριο στον Ατλαντικό Ωκεανό συνδέοντας τη Βόρειο Ευρώπη με τη Δυτική Αφρική, και τη Νότιο Αμερική με Ro/Ro-Multipurpose Container Carriers και Pure Car-Truck Carriers (PCTC).

Η Grimaldi Euromed που δραστηριοποιείται στη Μεσόγειο Θάλασσα με ro-ro αλλά και επιβατηγά οχηματαγωγά κατάγραψε έσοδα ύψους 1,4 δισ. ευρώ, 142 εκατ. EBITDA και 65 εκατ. κέρδη. Η Finnlines που δραστηριοποιείται στη Βαλτική Θάλασσα με επιβατηγά πλοία και ro-ro κατέγραψε το 2018 αύξηση κερδών κατά 12,5 εκατ. ευρώ στα 95,1 εκατ. ευρώ και έσοδα αυξημένα κατά 9,9% στα 589,4 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA ανήλθαν στα 166,3 εκατ. ευρώ.

Επίσης τα έσοδα της εταιρείας Malta Motorways of the Seas ανήλθαν στα 32,2 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 11,8 εκατ. ευρώ και τα κέρδη στα 2,8 εκατ. ευρώ. Όπως σημειώνει το Ship2Shore, η διοίκηση του Ομίλου Grimaldi δηλώνει ότι το πρώτο τρίμηνο του 2019 τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από το 2018.

Οι ζημιές της ACL ξεπερνούν τα 17,7 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα EBITDA της εταιρείας είναι θετικά και ανέρχονται στα 18,6 εκατ. ευρώ και ο τζίρος της στα 325,4 εκατ. ευρώ. 

 

Link to comment
Share on other sites

Και μάλιστα περιλαμβάνονται 14.66 εκατομμύρια στα αποτελέσματά της από την πώληση δύο πλοίων το 2018, υποθέτω πως πρόκειται για το Puglia και ένα από τα δύο που ήρθαν Ελλάδα(Άνεμος ή Αίολος)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

αποτελεσματα εξαμηνου της attica.

Quote
  • ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΥΡΩ 164,01 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 131,68 ΕΚΑΤ. ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
  • ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΕΥΡΩ 15,50 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 12,29 ΕΚΑΤ. ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
  • Η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. («HSW»), ΕΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ 2019 ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2018 ΕΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ (1.6.2018-30.6.2018)

οριακες μεταβολες, που εν μερει οφειλονται και στην απορροφηση της HSW. 

η διοικηση του ομιλου, υποστηριζει οτι

Quote

Η αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου αντισταθμίστηκε μερικώς από την αύξηση του λειτουργικού κόστους λόγω της ενοποίησης της HSW καθώς και λόγω της συνεχιζόμενης, σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2018, ανόδου της τιμής των καυσίμων (μέση αύξηση 11%).

 

Link to comment
Share on other sites

Αποτελέσματα 6μηνου για την ΑΝΕΚ

Quote

Κύκλο εργασιών €72,503 εκατ. παρουσίασε ο όμιλος της ΑΝΕΚ το πρώτο εξάμηνο έναντι €72,876 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ για την μητρική τα έσοδα ήταν €66,093 εκατ. από €66,878 εκατ.

Μειωμένες εμφανίζονται οι ζημιές μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας: για τον όμιλο σε €7,902 εκατ., έναντι €9,078 εκατ. ενώ για την μητρική οι ζημίες είναι €7,047 εκατ. έναντι €7,657 εκατ
Στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, το μεταφορικό έργο της ακτοπλοΐας παρουσίασε αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρά το αυξημένο κόστος καυσίμων κατά 10% περίπου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 και την εντατικοποίηση του ανταγωνισμού, ο Όμιλος της ΑΝΕΚ το α’ εξάμηνο του 2019, κατάφερε να βελτιώσει τα λειτουργικά του αποτελέσματα (EBITDA) και να μειώσει, αντίστοιχα, τις ζημιές μετά από φόρους.

αύξηση μεταφορικού έργου στις γραμμές που δραστηριοποιείται και περιμένουν βελτίωση των αποτελεσμάτων, βέβαια όλα αυτά χωρίς να έχουν υπολογίσει το τσάμπιον.

 

Την περιμένουμε αυτή την ΑΜΚ αλλά δεν βλέπω φως

Quote

Να σημειωθεί ότι η Τακτική Γενική Συνέλευση της Εταιρείας το Σεπτέμβριο του 2019 ενέκρινε την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου για τη σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης με θέμα ημερησίας διατάξεως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας έως του ποσού των ευρώ 20 εκατ.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Champion ίσως να τους έκατσε και καλά.. Αυτό βέβαια εξαρτάται πόσα θα δώσει η ασφάλεια και πόσα θα διαθέσουν αυτοί για την επισκευή.. 

Η ΑΝΕΚ κατά τη γνώμη μου ίσως να φλερτάρει κάτω από το τραπέζι με τον εταίρο κρητικό Μανώλη Γκριμαλντακη.. 

Θα δείξει.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
On 2/7/2020 at 11:48 AM, gtogias said:

Ανεβαίνουν οι τιμές των καυσίμων, ανεβαίνουν οι τιμές των εισιτηρίων. Πέφτουν οι τιμές των καυσίμων, δεν ανεβαίνουν οι τιμές των εισιτήριων. Κοινώς, αδικαιολόγητη η μί

ρλα.

 

21 hours ago, Villandry said:

 Αδικαιολόγητη όντως η μίρλα @gtogias, αυτή την περίοδο με το διαφορετικό καύσιμο σίγουρα θα χουν ζοριστεί, αλλά το δε βγαίνουμε νομίζω πως δεν ισχύει, δικαιολογίες για αυξήσεις ψάχνουν. 

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω εντελώς με τις παραπάνω εκτιμήσεις. Θα μπορούσε να ήταν εν μέρη σωστές (αν και θα έπρεπε να λάβουμε πολλές επιπλέον παραμέτρους) εάν το 2013 η κερδοφορία των εταιρειών ήταν ιδιαίτερα υψηλή, οπότε με την μείωση των τιμών των καυσίμων, οι εταιρείες είχαν τόσο μεγάλη κερδοφορία τα επόμενα έτη που θα τους επέτρεπε να προχωρήσουν σε μειώσεις τιμών των εισιτηρίων.

 

Το 2013 όμως η κατάσταση ήταν δραματική. Ήταν η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που ο κλάδος σημείωνε τεράστιες ζημιές, με τις προηγούμενες μάλιστα 3 χρονιές, οι εταιρείες να μην μπορούν να καλύψουν ούτε καν τα λειτουργικά τους έξοδα. 

Ας ρίξουμε μια συνοπτική ματιά στα αποτελέσματα του κλάδου τα τελευταία 12 χρόνια (εισηγμένες & HSW)

Έτος – Κύκλος εργασιών – EBITDA – Καθαρό αποτέλεσμα (ποσά σε εκ. €)

2006 / 1.123 / 233 / 56

2007 / 1.163 / 231 / 55

2008 / 1.045 / 132 / 2

2009 / 945 / 88 / 3

2010 / 914 / -64 / -254

2011 / 912 / -54 / -240

2012 / 788 / -29 / -277

2013 / 754 / 30 / -174

2014 / 709 / 79 / -32

2015 / 742 / 171 / 55

2016 / 718 / 150 / 47

2017 / 644 / 111 / 22

 735 εκ. συσσωρευμένες ζημιές μέσα σε 12 χρόνια και μέτοχοι χωρίς μέρισμα για περίπου 10 χρόνια. Οι αιτίες είναι πολλές και σύνθετες, το αποτέλεσμα όμως είναι ξεκάθαρο. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που ο ακτοπλοϊκός στόλος γερνάει χωρίς να ανανεώνεται με νεότευκτα πλοία τα τελευταία χρόνια.

Edited by Nick the Greek
Συμπλήρωμα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...