Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Τα οικονομικα αποτελεσματα του Α' εξαμηνου 2014 απο την ΝΕΛ

 

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου της ‘ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ’ κατά το Α' εξάμηνο 2014 ανήλθε σε ποσό € 17.626.272,28 , έναντι ποσού € 23.434.049,64 την αντίστοιχη περίοδο του 2013, ήτοι παρουσίασε μείωση

24,78 % η οποία οφείλεται στην συνεχιζόμενη οικονομική κρίση. Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου κατά το Α΄ εξάμηνο 2014 ανήλθαν σε ζημίες ποσού € 5.844.412,22 έναντι ζημιών ποσού € 3.728.936,42 την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε ζημίες ποσού € 8.317.164,48 κατά το Α’ εξάμηνο 2014 έναντι ζημιών ποσού € 3.831.282,13 την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Τα κέρδη / (ζημίες) του Ομίλου , πριν και μετά από φόρους κατά το Α΄ εξάμηνο του 2014 ανήλθαν σε ζημίες ποσού € 11.053.993,33 έναντι ζημιών ποσού € 10.355.888,91 το Α’ εξάμηνο του 2013.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 604
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Πως ορισμένες Ναυτιλιακές εταιρίες έχουν κάθε χρόνο ζημιά (για πολλά χρόνια) και συνεχίζουν να λειτουργούν; Μια εταιρία όταν είναι ζημιογόνα κλείνει. Και ειδικά όταν η ζημιές είναι εκατομμύρια ευρώ. Μην πιστεύετε λοιπόν τις δημοσιεύσεις των εταιρειών. Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

@panthiras1. Εξαρτάται τι εννοείς "κλείνει". Με απόφαση των μετόχων κλείνουν εταιρείες με χαμηλό δανεισμό προκειμένου να διασώσουν μέρος από το αρχικό τους κεφάλαιο. Εταιρείες με υψηλό δανεισμό (και αποτίμηση περιουσιακών συνήθως υψηλότερη από την πραγματική τους αξία) είτε εκκαθαρίζονται αν τα κεφάλαιά τους πέσουν κάτω από το προβλεπόμενο (βάσει νόμου) όριο -και δεν έχουν δυνατότητα να αντλήσουν νέα κεφάλαια με ΑΜΚ- είτε πτωχεύουν όταν πλέον αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Οταν μια μεγάλη ακτοπλοική εταιρεία έχει κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ίδια κεφάλαια πρέπει να πραγματοποιήσει μεγάλες ζημιές για κάποια χρόνια για να "κλείσει" (εφ΄όσον δεν προχωρήσει σε ΑΜΚ).

Αυτή είναι η απλουστευμένη γενική ερμηνεία ας πούμε.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Πως ορισμένες Ναυτιλιακές εταιρίες έχουν κάθε χρόνο ζημιά (για πολλά χρόνια) και συνεχίζουν να λειτουργούν; Μια εταιρία όταν είναι ζημιογόνα κλείνει. Και ειδικά όταν η ζημιές είναι εκατομμύρια ευρώ. Μην πιστεύετε λοιπόν τις δημοσιεύσεις των εταιρειών. Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

 

Πριν από 3 χρόνια είχες την ίδια απορία

 

Μην πιστεύεις και πολύ τι γράφονται. Μια εταιρεία με μόνιμες ζημιές ή κλείνει ή μας δουλεύει. Δεν μιλώ για συγκεκριμένη εταιρεία. Γενικά μιλάω.

 

Και είχαμε δώσει και την απάντηση

 

2. Ακόμα και αν μια εταιρεία έχει ζημιές, μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί αν καλύπτει τα λειτουργικά της κόστη.

3. Αν δεν το καταφέρει ούτε αυτό (όπως συνέβη με όλες της εταιρείες φέτος), μπορεί είτε να “φάει από τα έτοιμα” (αν έχει διαθέσιμα από παλαιότερες κερδοφόρες χρήσεις), είτε να δανειστεί, είτε να πουλήσει κάποια πάγια της, είτε να κάνει αύξηση κεφαλαίου (πρακτικές που είδαμε να χρησιμοποιούν όλες οι εταιρείες την τελευταία διετία, πριν δηλαδή ακόμα φτάσουν σε αυτό το σημείο. Αυτή η κατάσταση μπορεί να διατηρηθεί βραχυχρόνια (ανάλογα με το μέγεθος των ζημιών και με την κατάσταση της κάθε εταιρείας), αλλά σε καμία περίπτωση μακροχρόνια.

 

 

Στις λύσεις που είχαμε αναφέρει τότε, θα πρέπει  πλέον να προσθέσουμε και το “κούρεμα” χρεών, που είναι της μόδας στη σημερινή κατάσταση.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Orestis αρκετά διαβασμένο σε βρίσκω και μπράβο σου που είχες το κουράγιο να ψάξεις αρκετά χρόνια πίσω. Ναι έχω σταθερή θέση εδώ και αρκετά χρόνια, γιατί αυτό είναι νόμος της οικονομίας.

 

Τελικά συμφωνείς μαζί μου μια και αναφέρεις ότι μια εταιρεία δεν μπορεί να έχει ζημιές μακροχρόνια.

.............. αλλά σε καμία περίπτωση μακροχρόνια.

Ένα ψιλικατζίδικο μπορεί να έχει μακροχρόνιες ζημιές γιατί ο ιδιοκτήτης του περιμένει να ωφεληθεί από κάπου αλλού π.χ. να συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο για να πάρει σύνταξη, μια και δεν βρίσκει αλλού δουλειά.

Σε μια γιγαντιαία όμως επιχείρηση όπως είναι οι ναυτιλιακές, με πολλούς μετόχους, δεν μπορεί να συμβεί αυτό. Έχει ζημιές την μια χρονιά, ναι, γιατί ελπίζει στα κέρδη της επόμενης χρονιάς. Έχει ζημιά και την δεύτερη χρονιά, ναι, γιατί κάνει μια ακόμα προσπάθεια να σταθεί στα πόδια της. Αν όμως έχει ζημιά και την τρίτη χρονιά η ναυτιλιακή εταιρεία κλείνει και "φεσώνει" τους πάντες με τις ζημιές των προηγούμενων χρόνων. Εδώ ορμούν αυτοί που ζημιώθηκαν να πάρουν τα χρήματά τους από τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας (δηλαδή την κατασπαράζουν).

 

Όταν μια ναυτιλιακή εταιρεία αναφέρει ζημιές για πολλά χρόνια, χωρίς να κλείνει, σημαίνει ότι έχει καλό λογιστή.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  1. Είναι καλό για όλους μας να ψάχνουμε και να διαβάζουμε πριν γράψουμε κάτι, για να μη γεμίζει το forum με σενάρια.

Τα 3-4 χρόνια δεν αποτελούν “μακροχρόνια” περίοδο, αλλιώς οι περισσότερες ελληνικές εταιρείες θα έπρεπε να έχουν κλείσει.

Για να μην αναλωνόμαστε με γενικότητες, πες μου σε ποια εταιρεία αναφέρεσαι για να δούμε τι πραγματικά έχει συμβεί τα τελευταία 5 χρόνια (με εξαίρεση τη ΝΕΛ που απαιτεί αρκετή ανάλυση, τα πράγματα για τις άλλες 4 είναι ξεκάθαρα).

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να το έχω ψάξει το θέμα πολύ (από αυτά που θυμάμαι τουλάχιστον), αν εξαιρέσουμε τα τελευταία χρόνια την MINOAN, όλες οι εταιρείες παρουσιάζουν συνεχώς ελλείματα. Όχι μόνο 3-4 χρόνια, αλλά για πάνω από 10ετία.


Πιθανόν να κάνω λάθος .... αλλά αυτήν την εντύπωση έχω.

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις μπερδέψει τα λειτουργικά αποτελέσματα με τα τελικά αποτελέσματα της χρήσης. Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας (για λόγους ευκολίας θεωρούμε πως αυτή απεικονίζεται στα αποτελέσματα EBITDA, χωρίς αυτό να είναι απόλυτα σωστό), τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά από αυτό που περιγράφεις:

 

Αποτελέσματα EBITDA 2008-2013

 

ANEK: 26,9 εκ, 24,2 εκ. -11,4 εκ., 12,3 εκ. 4,2 εκ., 6,5 εκ. : Σύνολο εξαετίας: 62,7 εκ

 

Attica: 47,7 εκ., 29,1 εκ. -2,5 εκ., -9,2 εκ, 10,1 εκ, 27,1 εκ: Σύνολο εξαετίας: 102,3 εκ.

 

Minoan: 41,5 εκ. 7,1 εκ. -21,5 εκ. -13,9 εκ. -7,2 εκ. 16,1 εκ.: Σύνολο εξαετίας: 22,1 εκ.

 

HSW: 31,5 εκ. 31,5 εκ. -1,2 εκ. 5,6 εκ. -7,9 εκ. -6,3 εκ.: Σύνολο εξαετίας: 53,2 εκ.

 

Τα καθαρά αποτελέσματα (στα οποία όλες οι εταιρείες ήταν ζημιογόνες τα τελευταία χρόνια), περιλαμβάνουν και χρηματοοικονομικά έξοδα, αποσβέσεις και έκτακτα αποτελέσματα, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλυφθούν από την πενιχρή λειτουργική κερδοφορία των εταιρειών. Για αυτό το λόγο οι περισσότερες εταιρείες δεν μπορούσαν να πληρώσουν τόκους και χρεολύσια (από τη λειτουργία τους), ενώ αύξησαν και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους προμηθευτές τους.

 

Για να έχεις πλήρη εικόνα των οικονομικών επιδόσεων μιας εταιρείας θα πρέπει να δεις όλες τις βασικές οικονομικές καταστάσεις της (Αποτελέσματα χρήσης, Ισολογισμό & Ταμιακές ροές).

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Το τελικό αποτέλεσμα όμως πιό είναι; Αν μια εταιρεία έχει συνέχεια ζημιές, που βρίσκει τα χρήματα για να τις καλύψει; Από δανεισμό; Από τα περουσιακά της στοιχεία; Από το ταμείο της; και μέχρι πότε; Αν οι ζημιές είναι για πολλά χρόνια, που θα καταλήξει η εταιρεία; Εκτός και αν έχει καλό λογιστή και οι ζημιές της είναι μόνο στα χαρτιά.

Υ.Γ. Ζημιές μπορεί να προέλθουν και μετά από επένδυση ή πληρωμή δόσεων δανείου κ.λ.π. Δεν πάυουν όμως να είναι ζημιές. Και αν η εταιρεία τις ικανοποιεί, τότε από κάπου βρίσκει τα χρήματα. Αν σταματήσει να τις ικανοποιεί.... υπάρχει πρόβλημα.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

οι ακτοπλοικες δεν εμφανιζουν 10 χρονια ζημιες οπως αναφερθηκε, αλλα την τελευταια τετραετια της κρισης και αυτες οχι παντα λειτουργικες.

 

με εξαιρεση τη ΝΕΛ που ειναι μια εταιρια που κρατιεται τεχνητα στη ζωη, οι υπολοιπες για να κρατηθουν αυτα τα χρονια, εκαναν αυτα ακριβως που λεει ο ορεστης. και πλοια πουλησαν και αποθεματικα τους αναλωσαν και γραμμες εκοψαν και, με εξαιρεση τη HSW, μεγαλες αυξησεις κεφαλαιου.

 

προφανως και δεν ειναι στα χαρτια οι ζημιες. οι ζημιες ειναι πραγματικες και οι μετοχοι ζημιωθηκαν πολλαπλως, ειτε με τις πωλησεις παγιων σε πολυ χαμηλες τιμες, ειτε παραιτουμενοι υπερ των νεων μετοχων στις αυξησεις κεφαλαιων, ειτε βλεποντας την αξια της καθε εταιρειας στο ΧΑΑ να κατρακυλα, ειτε βαζοντας το χερι γερα στην τσεπη (o grimaldi στις μινωικες)

 

οι μινωικες εχουν αλλαξει αφεντικο εδω και αρκετα χρονια, η attica αλλαζει με τις τρεχουσες εξελιξεις, ενω η ΑΝΕΚ και η HSW στην πραξη διοικουνται απο την τραπεζα πειραιως  που ειναι ο μεγαλυτερος δανειστης τους.

 

οπως ειδαμε και παραπανω, δεν ειναι περιπτερα για να αρκει μια μαϊμουδια του λογιστη ;)

 

ας μην επαναλαμβανουμε την ιδια ερωτηση συνεχεια αγνοωντας τις απαντησεις που μας δινουν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής, παρουσιάζοντας σχετική ανάλυση, έγραφε ότι η τράπεζα με την πιο μεγάλη έκθεση στην ελληνική επιβατική ναυτιλία είναι η Εθνική και όχι η Πειραιώς.

 

Το ψάχνω και το ανεβάζω. 


Ιδού και το σχετικό δημοσίευμα

 

και το ρεζουμέ:

 

Με βάση τα περυσινά, και τελευταία, στοιχεία της BlackRock, η Alpha Βank έχει χρηματοδοτήσει 37 επιβατηγά, η Εθνική 62, η Πειραιώς 51 και η Eurobank μόλις 5.

Link to comment
Share on other sites

αυτο το δημοσιευμα μετρα κομματια πλοιων, οχι χρηματα.

 

σε αλλα δημοσιευματα προ μηνων, το μεγαλυτερο φεσι (χαρτοφυλακιο ναυτιλιακων δανειων σε ακτοπλοϊκες ;) ) το ειχε η πειραιως.

 

δειτε τι ισχυε πριν 3 χρονια

 

 

 

Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της XRTC για τον ακτοπλοϊκό κλάδο, βάσει των στοιχείων του 2009, ο συνολικός δανεισμός του κλάδου (4 εισηγμένες & HSW), ανερχόταν σε 1,2 δις ευρώ, από τα οποία το 53% έχει δοθεί από ελληνικές τράπεζες:

Πειραιώς: 210 εκ.

Εθνική: 168 εκ.

Εμπορική: 100 εκ.

Alpha Bank: 100. εκ

FBB: 41 εκ.

Eurobank: 35 εκ.

 

απο τοτε εχουν μεσολαβησει συγχωνευσεις τραπεζων (μονο η μαρφιν και η μιλενιουμ αρκουν για να εκτιναξουν την πειραιως) και βεβαια πολλα μετοχοδανεια (παλι απο την πειραιως) που εχουν μετατραπει σε μετοχες

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οριακη αυξηση της κινησης σε αιγαιο και αδριατικη για το μηνα αυγουστο (συμφωνα με τη... τζουμχουριετ B):P )

 

Από το ολότελα... καλό και το 4,6%! Αυτό ήταν το ποσοστό αύξησης που παρουσίασαν οι αριθμοί στην επιβατική κίνηση στο Αιγαίο από την αρχή του έτους μέχρι και τον Αύγουστο, και έδωσαν την ευκαιρία για μικρή «ανάσα» στις εταιρίες της ακτοπλοΐας.

Οπως αναφέρουν τα στοιχεία των λιμενικών Αρχών, κατά το παραπάνω διάστημα από τον Πειραιά προς τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη διακινήθηκαν 5.450.000 επιβάτες, έναντι 5.210.000 κατά το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, με το ποσοστό αύξησης να φθάνει στο 4,6%.

Ο αριθμός των Ι.Χ. αυτοκινήτων στο Αιγαίο αυξήθηκε από 623.000 σε 640.000 (ποσοστό 2,7%) και στα φορτηγά από 240.000 σε 247.000 (ποσοστό 2,9%).

Στην Αδριατική, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 1,8% έναντι του 2013 και διακινήθηκαν 1.058.706 επιβάτες, από 1.039.558 πέρυσι. Αύξηση παρουσίασε επίσης η κίνηση των φορτηγών κατά 2,8% (215.016, έναντι 209.919 το 2013).

Μείωση 3% υπήρξε στην κίνηση των Ι.Χ. Αυτοκινήτων (μεταφέρθηκαν 223.501, έναντι 230.544 κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα 9μηνα της Αττικας

 

Σημαντική ενίσχυση 47% στα κέρδη μετά από φόρους κατέγραψε η Attica Group στο εννεάμηνο του 2014, καθώς έφτασαν στα 6,11 εκατ. ευρώ, έναντι 4,15 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.

 
Παράλληλα,οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν στα 213,69 εκατ. ευρώ (από 214,83 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2013).
 
Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 36,19 εκατ. έναντι αντίστοιχων κερδών 32,39 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013. 
 
Σημειώνεται ότι στα κέρδη εννεαμήνου 2014 περιλαμβάνεται έκτακτη μη επαναλαμβανόμενη ζημία Ευρώ 1,45 εκατ. από συναλλαγματική διαφορά που προέκυψε από την εξόφληση του πλοίου Blue Star Patmos σε Δολάρια Η.Π.Α. ενώ αντιθέτως τα κέρδη του εννεαμήνου 2013 είναι ενισχυμένα κατά Ευρώ 0,92 εκατ. από θετική συναλλαγματική διαφορά. 
 
Σημεία αναφοράς του εννεαμήνου αποτελούν η αύξηση του κύκλου εργασιών στις γραμμές του εσωτερικού, η οποία όμως αντισταθμίστηκε από τη μείωση του κύκλου εργασιών στην Αδριατική θάλασσα, καθώς και η ενίσχυση των Κερδών προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) στα Ευρώ 36,19 εκατ. παρά τον υπερδιπλασιασμό τους (Ευρώ 32,39 εκατ.) την αντίστοιχη περυσινή περίοδο σε σχέση με το εννεάμηνο του 2012 (Ευρώ 13,79 εκατ.). Η αύξηση (12%) του EBITDA πραγματοποιήθηκε παρά την οριακή μείωση (-0,5%) του κύκλου εργασιών σε σχέση με το εννεάμηνο του 2013. Αυτό είναι αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης προσπάθειας της Διοίκησης με σειρά παρεμβάσεων που αφορούν στη μείωση του λειτουργικού κόστους του Ομίλου, στη μείωση των διοικητικών εξόδων και των εξόδων διάθεσης καθώς και στην ενεργή διαχείριση των δρομολογίων των πλοίων με σκοπό τη βελτίωση του μεταφορικού έργου ανά δρομολόγιο. 
 
Η βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων του Ομίλου επετεύχθη σε περιβάλλον παρατεταμένης οικονομικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί αισθητά η καταναλωτική δαπάνη των πολιτών ενώ παράλληλα επικρατούν συνθήκες έντονου ανταγωνισμού ανάμεσα στις εταιρίες του κλάδου. 
 
Κατά το εννεάμηνο του 2014 διακινήθηκαν με τα πλοία του Ομίλου συνολικά 3,46 εκατ. επιβάτες, έναντι 3,23 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, 448,26 χιλ. Ι.Χ. οχήματα έναντι 429,84 χιλ. το εννεάμηνο του 2013 και 198,85 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 201,83 χιλ. αντίστοιχα. 
 
Στην αγορά της Αδριατικής και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Ανκόνα και Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Μπάρι, το μεταφορικό έργο των πλοίων Superfast XI, Superfast XII (σε κοινοπραξία με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ), Superfast I και Superfast II, με 1,8% λιγότερα δρομολόγια από το εννεάμηνο του 2013, μειώθηκε κατά 2,6% στους επιβάτες, κατά 1,7% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 9,6% στα φορτηγά οχήματα. 
 
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς–Κυκλάδες, Πειραιάς–Δωδεκάνησα, Πειραιάς–Ηράκλειο και Πειραιάς–Χίος–Μυτιλήνη, στους εννέα πρώτους μήνες του 2014, εκτελώντας συνολικά 5,7% περισσότερα δρομολόγια από το εννεάμηνο του 2013, το μεταφορικό έργο του Ομίλου αυξήθηκε κατά 8,8% στους επιβάτες, κατά 6,0% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 4,5% στα φορτηγά οχήματα. Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ
 
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εννιαμηνο ανεκαρας.

 

πτωση τζιρου, μειωση κοστους, στασιμοτητα κερδων τοσο σε επιπεδο ομιλου, οσο και σε επιπεδο μητρικης.

EBITDA €9,9εκ το εννιαμηνο για τον ομιλο, εναντι 10,4 το αντιστοιχο περσυνο

Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελεσμα της ΝΕΛ για το 9μηνο του 2014

 

Μειωμένα έσοδα και υψηλές ζημίες ανακοίνωσε για το εννεάμηνο του 2014 η ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου. Τα έσοδα σε επίπεδο ομίλου στο εννεάμηνο ανήλθαν στα 30,57 εκατ. ευρώ έναντι 41,32 εκατ. ευρώ πέρυσι και σε επίπεδο εταιρείας στα 23,7 εκατ. ευρώ έναντι 24,8 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Επίσης οι ζημίες προ φόρων του ομίλου ανήλθαν στα 15,33 εκατ. ευρώ έναντι 15,34 εκατ. ευρώ πέρυσι και σε επίπεδο εταιρείας στα 6,95 εκατ. ευρώ έναντι 10,13 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Το λειτουργικό αποτέλεσμα από την εκμετάλλευση των πλοίων του Ομίλου για την περίοδο 1.1-30.09.2014 ήταν ζημιογόνο κατά 4,58 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 3,96 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι. Σε επίπεδο Εταιρείας τα λειτουργικά αποτελέσματα για την περίοδο 1.1-30.09.2014 ανήλθαν σε ζημιές 2,21 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,78 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Επιπλέον στα 35,06 εκατ. ευρώ ανήλθαν στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2014 το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων του Ομίλου της ΝΕΛ έναντι 23,29 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013. Τα κυκλοφορούντα στοιχεία ενεργητικού ανέρχονται σε 15,12 εκατ. ευρώ έναντι 14,27 εκατ. ευρώ τον Δεκέμβριο του 2013.
Αντίστοιχα σε επίπεδο Εταιρείας το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων ανήλθε στα 28,98 εκατ. ευρώ (2013: 19,82 εκατ. ευρώ) έναντι κυκλοφορούντων στοιχείων ενεργητικού 45,59 εκατ. ευρώ (31.12.2013: 39,78 εκατ. ευρώ).
Η εταιρεία όπως σημειώνεται στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις εννεάμηνου αντιμετωπίζει συνθήκες ασφυξίας και επιρρίπτει ευθύνες γι αυτό στο τραπεζικό σύστημα γενικά και στην Τράπεζα Πειραιώς ειδικότερα.
Επίσης αναφερόμενη στην απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου να την κηρύξει έκπτωτη από τις γραμμές Θεσσαλονίκη/Καβάλα, Λήμνος, Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος, Ικαρία, και Λαύριο, Ψαρά, Μεστά Χίου, επαναλαμβάνει ότι η ίδια κατήγγειλε τη σύμβαση με το Υπουργείο, στη συνέχεια αναφέρεται στις δικαστικές κινήσεις που έχει κάνει προκειμένου να καταστεί άκυρη η απόφαση του ΥΝΑ.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν είμαι και σίγουρος αν είναι το κατάλληλο νήμα, αλλά πότε θα δούμε τις μειώσεις στα εισιτήρια, λόγω της κατρακύλας του πετρελαίου;

 

 

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μετρούν ήδη 4-5 χρόνια με τεράστιες ζημιές (μην κοιτάτε που στα δελτία τύπου επικεντρώνονται τελευταίως στα λειτουργικά κέρδη, από εκεί και κάτω κυριαρχεί το βαθύ κόκκινο), τις οποίες για να καλύψουν ή έβαλαν πολλά εκατομμύρια οι μέτοχοι  (χωρίς να πάρουν μέρισμα ποτέ) ή πούλησαν ότι είχαν και δεν είχαν ή αύξησαν το δανεισμό ή και τα 3 μαζί.

 

Συνεπώς απέχουν ακόμα από το να έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τις τιμές των εισιτηρίων κάτι που δεν αποκλείεται να συμβεί εάν σταθεροποιηθεί το πετρέλαιο μακροχρόνια σε αυτές τις τιμές ή συμβούν και άλλες εξελίξεις στον κλάδο (που θα έπρεπε να έχουν γίνει από καιρό).

 

Φυσικά μπορούν να προχωρήσουν σε μειώσεις προκειμένου να πιέσουν ανταγωνιστές και να κερδίσουν μερίδια αγοράς, όσο οι μέτοχοι τους έχουν τη δυνατότητα να χρηματοδοτούν αυτή την πολιτική.

Link to comment
Share on other sites

έχει μειωθεί τίποτα λόγω της πτώσης του πετρελαίου για να μειωθούν οι τιμές στα εισιτήρια? εδώ δεν έχει πέσει η βενζίνη ακόμα (τουλάχιστον όχι ανάλογα της πτώσης των διεθνών τιμών).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ουτε η Αττικα ειναι σε καμια τρομερα πλεονεκτικη θεση.Το γεγονος οτι περυσι κατεγραψε καλυτερα αποτελεσματα δεν σημαινει οτι ειναι μια υγιης επιχειρηση(θυμηθειτε τι δανεια κουβαλαει και τα οσα ακουγονται για τις προσπαθειες της Πειραιως να ξεφορτωθει απο τα χαρτοφυλακια της τα φεσια της MIG)

 

 

Νομίζω πως συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, η Attica καταγράφει δύο συνεχόμενες χρονιές σημαντική κερδοφορία (2013 & 2014), ενώ τη χρονιά που πέρασε, ολοκλήρωσε την αναδιάρθρωση των δανείων της, βρήκε στρατηγικό επενδυτή που έβαλε νέα κεφάλαια στην εταιρεία, ενώ η πώληση του Ιθάκη σε συνδυασμό με τη διεύρυνση της κοινοπραξίας, θέτουν τις βάσεις για την ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση του στόλου της.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...