Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

  • Την άνοιξη-καλοκαίρι του 2008, τα καύσιμα είχαν πιάσει πολύ υψηλές τιμές (για περίπου 3 μήνες) και οι εταιρείες (ιδιαίτερα η HSW) είχαν μετακυλήσει το κόστος αυτό στις τιμές των εισιτηρίων. Η τιμή που αναφέρεις δεν είναι αυτή που ίσχυε το καλοκαίρι του 2008 για τη Μύκονο, ίσως να είχες προλάβει κάποια προσφορά ή να είχες αγοράσει τα εισιτήρια σου πολύ νωρίς ή να προέρχεται από κάποια αντικατάσταση.

E τώρα μιλάμε σοβαρά ή όχι; Το εισιτήριο είναι κομμένο την ίδια μέρα του ταξιδιού. Ούτε early booking ούτε τίποτα. Και δεν θα μπω φυσικά και στη διαδικασία να σκανάρω το εισιτήριο για να πείσω κανέναν. Έκανα μια σύγκριση με βάση στοιχεία που έχω στα χέρια μου. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει όχι. Τώρα τι λένε οι στατιστικές και τα ποσοστά, είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει. Εγώ κοιτάω την τσέπη που αδειάζει.

Στην τελική αν οι τιμές μέσα στο 2008 άλλαξαν 2-3 φορές είναι και αυτό δείγμα του μπάχαλου που επικρατούσε από τότε. Όχι μόνο στην HSW, που ενδεχομένως να διακδικεί και τον τίτλο, αλλά γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 604
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διαβαζα καποια "συγκεντρωτικα" των εταιρειων απο τον proud_ionian και γιατι τις περισσοτερες εταιρειες τις πηρε ο δρακουλας και συμπερανα οτι οι εταιρειες μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι η ιστορια τους επαναλαμβανεται πιο γρηγορα...

Ασκοπες ναυπηγησεις/ναυλωσεις:

ΜΙΝΟΑΝ

4 + 4 ναυπηγησεις (οι 4 που εγιναν 3) χωρις να ξερουμε γιατι τις κανουμε και πουλαμε κοψοχρονια οτι περισσευει...

BLUE STAR

ακομη και τωρα, 2 ενεργοβορες ναυπηγησεις (ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ) χωρις λογο και αιτια, αφου πλοια εχουμε να καθονται ηδη αρκετα...

SUPERFAST

VI, VII, VIII, IX, X ηλθαν ειδαν και απηλθαν ανεβαζοντας κατακορηφα τον δανεισμο μονο για να λεμε οτι εχουμε 10 νεοτευκτα...

NEL

οι ΑΙΟΛΟΙ που υπαρχουν ακομη και ζοριζουν το ταμειο της καταχρεωμενης ΝΕΛ (τα πρωτα/δευτερα/τριτα ξαδερφακια τους εχουν ηδη γινει ξυραφακια)

οσο για τις περισσοτερες ναυλωσεις περισυ, ουδεν σχολιον τι ακριβως εξυπηρετουσαν

ΑΝΕΚ

κραταμε τα 30ετιας πλοια μας και δινουμε πισω τα φρεσκα (ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ/ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.) γιατι πλανο δεν εχουμε

και εδω απο ναυλωσεις αλλο τιποτα... παρε συ, δωσε συ, ολοι απληρωτοι

HSW

οταν κατι ειναι να παει στραβα τοτε θα παει λεει ο Μερφυ σε εναν νομο του, ετσι και η γενικοτερη κατασταση ειναι στην HSW...

Νησος Ροδος να κααααααθεται ... η Αριαδνη οσο την ναυλωνε η ΑΝΕΚ στην Algerie δεν εδινε λεφτο στην HSW, τωρα που την ναυλωνει η HSW δεν φτανει να καλυψει ουτε μια τρυπα

Σιγουρα δεν μπορει να φταιει ενας μονο για ολα αυτα... Για τον καθενα φταινε πολυ (αλλοι λιγο αλλοι πολυ)... Οι εταιρεις βυθιζονται ανεξελεγκτα χωρις πλανο για το αυριο του...

Link to comment
Share on other sites

E τώρα μιλάμε σοβαρά ή όχι; Το εισιτήριο είναι κομμένο την ίδια μέρα του ταξιδιού. Ούτε early booking ούτε τίποτα. Και δεν θα μπω φυσικά και στη διαδικασία να σκανάρω το εισιτήριο για να πείσω κανέναν. Έκανα μια σύγκριση με βάση στοιχεία που έχω στα χέρια μου. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει όχι. .

Μετά την τόσο έντονη και κατηγορηματική σου αντίδραση, αναγκάστηκα να ξαναψάξω το θέμα και κατέληξα πως είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να υπάρχει το εισιτήριο που ισχυρίζεσαι, καθώς δεν έχει καμία σχέση με τις τιμές που ίσχυαν το 2008. Συνεπώς για να μην μένουν λανθασμένες εντυπώσεις, θα σε παρακαλούσα ή να το αναρτήσεις ή να το δεις προσεκτικότερα προκειμένου να διαπιστώσεις το λάθος που θεωρώ πως έχεις κάνει.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

θα χε γελιο για μας (και κλαμα για τους εμπλεκομενους) να βλεπαμε μια συγκριση των εταιριων της ραφηνας που φετος δεν κοιτουσαν να βγαλουν λεφτα αλλα ο ενας το ματι του αλλουνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τα οικονομικα αποτελεσματα του εννεαμηνου του 2012 ανακοινωσε πριν απο λιγο η Αττικα με ελαφρως βελτιωμενα αποτελεσματα σε σχεση με περσυ.

ATTICA-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2012

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΣΤΑ ΕΥΡΩ 14,81 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΑΣ ΕΥΡΩ 26,45 ΕΚΑΤ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 21% ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΝΑ ΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2011

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΣΤΑ ΕΥΡΩ 13,94 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 0,51 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟ 2011

ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ Η ATTICA GROUP ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ–ΙΤΑΛΙΑΣ, ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΤΟ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ BLUE STAR PATMOS ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Απο το Χ.Α.Α

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Τα οικονομικα αποτελεσματα των Μινωικων.

- Τήρηση του Προγράμματος Αποπληρωμής των Δανειακών Υποχρεώσεων

- Αύξηση των Μεριδίων Αγοράς σε όλες τις Κατηγορίες Μεταφορικού Έργου στις Γραμμές που δραστηριοποιείται η Εταιρεία

-O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2012 διαμορφώθηκε σε 121,33 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) σε -1,73 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το εννεάμηνο του 2012 διαμορφώθηκαν σε -19,94 εκατ. €.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα δεν ξεχασαμε και την Νελαρα την οποια ωστοσο δειχνει να την εχει ξεχασει ο θεος.Τις μεγαλυτερες ζημειες απ ολους εγραψε.

-Ζημίες περιόδου μετά από φόρους (25.525.059,65)

-Το σύνολο των βραχυπροθέσμων υποχρεώσεων του Ομίλου υπερβαίνει το σύνολο του κυκλοφορούντος

ενεργητικού.

-Οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες έχουν καταστεί αρνητικές.

Τα ανωτέρω γεγονότα υποδηλώνουν την ύπαρξη σοβαρής αμφιβολίας ως προς τη δυνατότητα της εταιρείας να

συνεχίσει τη δραστηριότητά της και, κατ' επέκταση, να ρευστοποιήσει τα περιουσιακά της στοιχεία και να καλύψει τις

υποχρεώσεις της μέσα στα πλαίσια των συνήθων εργασιών της.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η μείωση του αριθμού των δρομολογίων καθώς και η ελάττωση της ταχύτητας γίνεται προκειμένου να μην αυξηθούν περεταίρω οι τιμές των εισιτηρίων. Βάσει των σημερινών δεδομένων κόστους και μεταφορικής κίνησης, οι τιμές των εισιτηρίων θα έπρεπε να αυξηθούν 10-30%, κάτι που δεν είναι φυσικά δυνατό, συνεπώς προκειμένου να περιορίσουν τις τεράστιες ζημιές τους (και όχι να αυξήσουν τα κέρδη τους), οι εταιρείες εφαρμόζουν τις παραπάνω μεθόδους.

Συμφωνω απολυτα με το παραπανω. Αλλα με αυτη την κατασταση δεν πας να παραγγειλεις πλοιο 75 εκατομυριων για την Παροναξια.. Δεν εισαι ενα χρονο στη γραμμη εισαι περιπου 10... Ουτε χθεσινος στην ακτοπλοια. Αρα δε σου φταιει η κακη οικονομικη κατασταση της Ελλαδας και γενικα του κοσμου. Φταιει λιγο και το ξερο σου το κεφαλι.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως ειναι. ουτε πατμος και δηλος, ουτε τα κοκκινα του bari.

σε λιγο θα ζητηθει να κυρηχθουν αγονες ολες οι γραμμες ή να δημιουργηθει ταμειο ακτοπλοϊκης σταθεροτητας, για την ανακεφαλαιοποιηση των ακτοπλοικων εταιρειων, οπου ο ESM θα ενισχυσει τις ακτοπλοϊκες εταιρειες, αλλα τη διοικηση θα ασκουν οι παλιοι μετοχοι και τα παλια στελεχη και τον μουτζουρη (για να μην πω τον π...ο) θα παιρνει ο ελληνας φορολογουμενος και το ελληνικο δημοσιο χρεος).

επικουρικα θα μπορουσε να μπει ενα εκτακτο χαρατσι (μεχρι να ξαναπετυχει η Ελλαδα αναπτυξη 7%) μεσω της ΕΥΔΑΠ και των κατα τοπους ΔΕΥΑ, στους κατοικους των λιμενων αφετηριας (πειραιας, πατρα, κυλληνη, ηγουμενιτσα, ραφηνα κλπ) και των λιμενων προορισμου (ολα τα νησια μικρα και μεγαλων)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και έχουν γίνει λάθη από όλες τις εταιρείες. Αλλά μιλάμε για μια κρίση που γονατίζει ολόκληρη τη χώρα, τράπεζες βουλιάζουν, κατασκευαστικές χρεοκοπούν και πολλοί ακόμα κλάδοι & εταιρείες κολοσσοί καταρρέουν.

Όταν μειώνεται η ζήτηση κατά 30-40% και αυξάνεται το κόστος κατά 40-50% τα πράγματα σκουραίνουν ακόμα και για τους πλέον συντηρητικούς παίκτες οποιουδήποτε κλάδου.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και έχουν γίνει λάθη από όλες τις εταιρείες. Αλλά μιλάμε για μια κρίση που γονατίζει ολόκληρη τη χώρα, τράπεζες βουλιάζουν, κατασκευαστικές χρεοκοπούν και πολλοί ακόμα κλάδοι & εταιρείες κολοσσοί καταρρέουν.

Σαφώς και είναι έτσι. Με μία όμως παρατήρηση (που είχα αναφέρει και παλιότερα): δεν είδα πουθενά κάποιον κάποιο μεγαλοστέλεχος (ή και μεγαλομέτοχο) σε όλες τις εταιρείες που βουλιάζουν/χρεωκοπούν/καταρρέουν να αντιμετωπίζει θεματάκι..

Αντιθέτως έζησαν αυτοί καλά και μεις....χειρότερα. (ακολουθώντας πιστά την πρακτική του μπαρμπα-Αριστοτέλη: "μόλις ξεχειλίσει ο κουβάς και μας πνίξει η μπόχα θα τον φορτώσουμε στο γκούβερνο")

υγ: Ο σχωρεμένος μπάρμπα-Γκάλμπρεϊθ* τα 'λεγε καμμια 10αριά χρόνια πριν (chapter 5), αλλά ποιός τον άκουγε..

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Επίσης η ίδια η ΛΑΝΕ στην ανακοίνωσή της, που έβαλε ο ΣΕΙΡΙΟΣ σε άλλο θέμα, δεν φαίνεται (έστω στα λόγια) να ασπάζεται και πολύ την άποψη αυτή.

Το υψηλό αίσθημα της ευαισθησίας μας φαίνεται και από το γεγονός ότι οι ναύλοι μας, έχουν συγκρατηθεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, παρά το γεγονός ότι μέσα στην κρίση, άλλες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε υπέρμετρες (και φυσικά αδικαιολόγητες) αυξήσεις!

Εκτός εάν η σπόντα πιάνει μόνο την εταιρία του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ενώ για τις άλλες εταιρίες δεν ισχύει.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Τραπεζικοι κυκλοι αφηνουν να εννοηθει οτι δεν θα δωσουν ετσι ευκολα στις εταιρειες τα δανεια που υποσχεθηκε ο Μουσουρουλης στους ναυτικους για την εξοφληση των δεδουλευμενων φοβουμενοι τις συνεπειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εβδομαδα ανακοινωσεων ετησιων αποτελεσματων αυτη που τελειωνει και την αρχη εκανε η Αττικα.

 

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΤΟΥΣ 2012 
 ΕΥΡΩ 10,2 ΕΚΑΤ. ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΑΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, 
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΥΡΩ 8,9 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 
 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΠΡΟ ΑΠΟΜΕΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑΣ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ
ΣΤΑ ΕΥΡΩ 26,51 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΥΡΩ 48,60 ΕΚΑΤ. ΤΟ 2011, ΠΑΡΑ
ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 16% ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΝΑ ΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ
ΤΟΥ 2011 
 ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ Η ATTICA GROUP ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ-ΙΤΑΛΙΑΣ, ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
 ΤΟ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ BLUE STAR PATMOS ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-
ΜΥΤΙΛΗΝΗ
 ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ SUPERFAST VI ENANTI ΕΥΡΩ 54 ΕΚΑΤ. – ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ
ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΥΡΩ 21 ΕΚΑΤ.

 

edit:Εχουμε και ΝΕΛ ομως η οποια συνεχιζει να βουλιαζει ολο και πιο βαθια.. B) 

I)     ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου της ‘ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ’  κατά τη χρήση  2012 ανήλθε σε  ποσό € 68.019.955,88 , έναντι  ποσού € 83.547.196,02 την χρήση 2011, ήτοι παρουσίασε  μείωση 18,58 %, η οποία οφείλεται στην αλλαγή πολιτικής του  ομίλου (τρόπος εκμετάλλευσης πλοίων)  κατά την χρήση 1.1.2012 – 31.12.2012, καθώς και στην οικονομική κρίση .
Οι λειτουργικές ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε ποσό € 62.396.797,66 κατά τη χρήση 2012, έναντι ζημιών  ποσού € 48.438.312,15 στην  προηγούμενη χρήση 2011.
Τα αποτελέσματα του  Οµίλου, πριν και μετά από φόρους κατά τη χρήση  2012 ανήλθαν σε ζημιά ποσού € 75.801.545,34, έναντι ζημιάς ποσού € 61.015.202,83 στη χρήση 2011
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Και η Ανεκ ομως σε λιγο δεν θα εχει τιποτα να ζηλεψει απο τη Νελ.. :P 

EBITDA 
Ο Όμιλος παρουσίασε κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και απο-
σβέσεων (EBITDA) ποσού € 4,2 εκατ. έναντι € 12,3 εκατ. το 2011. Η μείωση του EBITDA το 2012 ο-
φείλεται, κυρίως, στη μείωση των μικτών κερδών κατά € 14,3 εκατ. σε σχέση με την προηγούμενη 
χρήση, ενώ τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης μειώθηκαν σημαντικά και διαμορφώθηκαν σε € 28,3 
εκατ. έναντι € 33,7 εκατ. το 2011.
 
Καθαρά αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της χρήσης 2012 
διαμορφώθηκαν σε ζημιές ποσού € 60,7 εκατ. για τον Όμιλο έναντι ζημιών € 22,9 εκατ. το 2011. Τα 
καθαρά αποτελέσματα του 2012 επιβαρύνθηκαν σημαντικά από τις απομειώσεις παγίων στοιχείων 
ενεργητικού του Ομίλου οι οποίες ανήλθαν σε € 35,5 εκατ. έναντι € 6,3 εκατ. την προηγούμενη χρή-
ση.
Link to comment
Share on other sites

Βγήκαν τα φιρμάνια των Μινωικών Γραμμών.  

http://www.minoan.gr/uploads/financial_report/2012/Notes_12m_2012_gr.pdf

 

Μειωμένο το κόστος μισθοδοσίας σημαντικά σε σχέση με το 2011 περίπου 26%. 

Έτσι είναι άμα έχεις Ρουμάνους κτλ. ναυτικούς.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

συμφωνα με τα yahoo groups:

α) η ισπανικη acciona σκοπευει να πουλησει ολα τα πλοια της και να δουλευει μονο με ναυλωμενα. μεχρι να τα πουλησει ολα και για να μη φαινονται δεμενα τα εχουν μεταβιβασει σε μια ενδιαμεση εταιρεια ιδιοκτησιας ορισμενων απο τους μετοχους

β) η transeuropa ferries ειναι ενα βημα πριν το υστατο χαιρε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...