Shipfriends

[VS]THEOLOGOS P

Μπορείτε από σήμερα να κατεβάζετε το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π, το οποίο κατασκευάστηκε από εμένα και το συνεργάτη Μάνο. Το μοντέλο θα παραμείνει ανοιχτό για κατέβασμα ως και την Παρασκευή 2/7/2010 το απόγευμα . Προλάβετε!

Για να το κατεβάσετε θα πρέπει να κάνετε κλικ κάτω στο Save to your pc , μην κάνετε αλλού κλικ , όλα είναι διαφημίσεις.

Θα πρέπει να εγκαταστήσετε το περιεχόμενο του φακέλου " to folder Boats" στο φάκελο Boats του παιχνιδιού αλλά και το περιεχόμενο του φακέλου Weapons στο φάκελο Weapons, αλλιώς δεν θα εμφανίζεται το μισό πλοίο.

Πρέπει επίσης να σας ενημερώσω πως θα είναι κάπως βαρύ για ορισμένους υπολογιστές. Αξίζει όμως να δοκιμάσετε.

DOWNLOAD LINK: http://www.2shared.com/file/T8NYc7UW/THEOLOGOS_P__by_HNS__to_shfr.html

Δείτε μερικές φωτογραφίες του πλοίου:

post-3416-128327001215_thumb.jpgpost-3416-128327001222_thumb.jpgpost-3416-128327001224_thumb.jpgpost-3416-128327001229_thumb.jpg

Edited by giorgos_249
ξέχασα το λινκ

Σας ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ όλους! Πράγματι φίλε KARAVI είναι λίγο βαρύ για κάποιους υπολογιστές αλλά όμως προτιμώ να είναι λίγο βαρύ παρά να φαίνεται άσχημο επειδή λείπει η λεπτομέρεια. Κάναμε ότι μπορούσαμε για να είναι ελαφρύ αφαιρώντας αντικείμενα από το πλοίο και προσθέτοντας weapons.

Hi Giorgos,

Thanks for your reply.

I have now downloaded Theologos P.

Problem is that I have installed into VS and when I try to sail the ship VS crashes??

I have put boat file into "Boats file" and weapons into "weapons file".

Any idea why VS crashes? Have I installed wrongly?

Thanks

Regards

Terry

Try to select an other ship (for example : Theofilos from our forum) . Open the game with the ship Theofilos and then change the ship and select "Theologos P". If the VS crashes again do not exit the game, wait for a few minutes (do not minimize or close the game and do not touch the mouse) and the ship will sail normally.

I have tried to select Theologos P as suggested but immediately it says that VS has stopped working and that I should exit the program?

Have I installed OK?

Boats to boat file

Panel to panel file

Weapons to weapons file

I have not had any trouble with any other ships from this forum.

Thanks

Terry

All now OK, thanks George for the fine ship.

I look forward to sailing her.

Kind regards

Terry

Edited by proud_ionian