Jump to content
Shipfriends

Galaxy (IMO 7516773)


Recommended Posts

  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας κάνουμε μια περιήγηση στο Galaxy της European Seaways. Ένα πλοίο που κάποια χρόνια πριν παραλίγο να το δούμε στο Αιγαίο με τα σινιάλα της GA Ferries αλλά πουλήθηκε άμεσα και δεν πρόλαβε να δουλέψει καθόλου. Να σημειώσω ότι γινόντουσαν εργασίες στο πλοίο μέχρι και χθες οπότε κάποια πράγματα δεν είναι ολοκληρωμένα στη διάρκεια των επισκέψεων μου στο πλοίου.

Ας ξεκινήσουμε τη ξενάγηση μας στο πλοίο από τα χαμηλότερα κατάστρωμα και πιο δύσκολα προσβάσιμο για τους επιβάτες και Shipfriends!! Στο μηχανοστάσιο του πλοίου υπάρχουν τέσσερις κύριες μηχανές (τύπου Zgoda-Sulzer 6ZL 40/48), των ηλεκτρομηχανών και τέλος control του μηχανοστασίου. Το πλοίο έχει ένα καταπέλτη πρύμα που μας οδηγεί στο κεντρικό γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 με το cage στη μέση. Κατά μήκος στο γκαράζ υπάρχουν αναδιπλούμενες ράμπες εκατέρωθεν του για την μεταφορά περισσότερων ΙΧ στο ενδιάμεσο γκαράζ στο κατάστρωμα Νο. 4. Στο cage είναι η είσοδος των επιβατών και συναντάμε το σχεδιάγραμμα του πλοίου με τις κοινόχρηστους χώρους, όπου ανεβαίνοντας τις σκάλες φτάνουμε στο χώρο έλεγχου των εισιτηρίων στο κατάστρωμα Νο: 5.

Στο κατάστρωμα Νο: 5 επί το πλείστον είναι καμπίνες επιβατών. Ξεκινώντας από πρυμα στο κατάστρωμα Νο: 5 συναντάμε το ρεμέτζο του πλοίου. Πρύμα αριστερά είναι οι καμπίνες Νο: 260-279 και δεξιά οι καμπίνες Νο: 360-378. Οι μονές σε αριθμό καμπίνες είναι τετράκλινες εσωτερικές και οι ζυγές είναι εξωτερικές τετράκλινες καμπίνες εκτός από τις 260 και 360 που είναι δίκλινες και έχουν σαλονάκι κιόλας. Στη μέση του καταστρώματος συναντάμε τις καμπίνες Νο: 230-256 που είναι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες στην αριστερή πλευρά του πλοίου, εκτός από την 356 που είναι δίκλινη εξωτερική. Στη δεξιά πλευρά είναι πάλι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες από το Νο: 330-356 εκτός από την 356 που είναι δίκλινη εξωτερική. Στην αριστερή πλευρά έχει και τετράκλινες εσωτερικές από το Νο: 231-253, ενώ στη δεξιά πλευρά δεν έχει γιατί από εκεί περνάνε οι οχετοί των καυσαερίων που οδηγούν στη τσιμινιέρα του. Στη συνέχεια φτάνουμε στο χώρο της υποδοχής του πλοίου και το πλωριό κλιμακοστάσιο, ενώ υπάρχουν ανοίγματα στις μπάντες για επιβίβαση από φυσούνα. Στο χώρο της υποδοχής υπάρχει ένα κόκκινο σαλονάκι σε όλο το πλάτος του αίθριου αλλά και τα αρχικά της European Seaways στο μπούλμε (αυτό πρέπει να το υπήρχε στο Prince και το μετέφεραν στο Galaxy). Πλωρα του χώρου υποδοχής συναντάμε τις καμπίνες Νο: 200-218 που είναι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες και τις τετράκλινες εσωτερικές καμπίνες Νο: 201-215 στην αριστερή πλευρά του πλοίου. Στη δεξιά πλευρά είναι πάλι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες από το Νο: 300-318 και τις τετράκλινες εσωτερικές καμπίνες Νο: 301-315. Μετά φτάνουμε στη πλώρη του πλοίου με τα βαρούλκα των αγκύρων και βίντσια, ενώ μπορούμε να δούμε και το καθρέπτη του πλοίου.

Στο κατάστρωμα Νο: 6 είναι οι κοινόχρηστοι χώροι για τους επιβάτες. Ξεκινώντας από πρυμα στο κατάστρωμα Νο: 6 συναντάμε το μικρό ανοικτό κατάστρωμα πάνω από ρεμέτζο του πλοίου με τη ξύλινη επένδυση στο πάτωμα και εκατέρωθεν υπάρχουν σκάλες για το κατάστρωμα Νο: 7. Μπαίνοντας μέσα συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής με το όνομα Ibiza Music Hall (προσωπική μου άποψη ίσως το πιο ωραίο σημείο του πλοίου) με πολυθρόνες σε απόχρωση του πράσινου, καναπέδες σε ημικυκλική διάταξη στις δυο μπάντες του πλοίου και υπάρχει διαθέσιμο ένα μπαρ του πλοίου. Προχωρώντας φτάνουμε στο πρυμνιό αίθριο με το κλιμακοστάσιο που θα γίνεται η επιβίβαση των επιβατών και μπορούμε να δούμε deck plan των κοινόχρηστων χώρων. Αριστερά του αίθριου υπάρχει ένα σαλόνι με το όνομα Bar Formentera (Country Bar) που με τη ξύλινη επένδυση που μας γυρίζει λίγο πίσω στο χρόνο αυτή η διακόσμηση!! Στην αριστερή πλευρά του πλοίου συναντάμε το παιδότοπο και τις κοινόχρηστες τουαλέτες κατά μήκος του διαδρόμου από την εσωτερική πλευρά. Πιο πλώρα συναντάμε μια αίθουσα με 114 αεροπορικά καθίσματα  (πιο πολύ καθίσματα σινεμά μοιάζουν) σε μαύρη απόχρωση και κόκκινη μοκέτα. Αντίστοιχα στη δεξιά πλευρά είναι η τραπεζαρία του πληρώματος και η κουζίνα του πλοίου. Πλωρα στο κατάστρωμα είναι η τραπεζαρία του πλοίου με το όνομα Cabrera με καρέκλες με επένδυση σε θαλασσί απόχρωση και τραπεζάκια.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 7, όπου πρύμα είναι το ανοικτό κατάστρωμα. Κατά μήκος του καταστρώματος υπάρχουν διάδρομοι δεξιά και αριστερά που φτάνουν μέχρι τη γέφυρα του πλοίου, ενώ εδώ είναι και τα σωστικά μέσα του πλοίου. Πλώρα από το ανοικτό κατάστρωμα είναι ένας χώρος που ήταν η Disco XXI Century (που όταν την είχα δει εγώ δεν ήταν έτοιμη) και στη συνέχεια συναντάμε το πρυμνιό αίθριο με το κλιμακοστάσιο του. Μετά είναι χώροι με βοηθητικά μηχανήματα του πλοίου (Ανεμιστήρες, emergency γεννήτρια. Πλωρα από το χώρο αυτό είναι έξι δίκλινες καμπίνες (Νο: 116-121) με διπλό κρεβάτι και σαλόνι και μετα το πλωριο αιθριο είναι οι καμπινες των αξιωματικων του πλοιου. Μεχρι που φτάνουμε πλώρα στη γέφυρα του πλοίου, όπως μπορούμε να δούμε τη κεντρική κονσόλα, τη τιμονιέρα και τα χειριστήρια στην αριστερή βαρδιόλα του πλοίου.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 8, όπου πρύμα είναι το ανοικτό κατάστρωμα μέχρι το ύψος της τσιμινιέρας. Πλώρα πάνω από τις καμπίνες των αξιωματικών και τη γέφυρα είναι μια αίθουσα με 80 αεροπορικά καθίσματα που είναι σε μπλε απόχρωση και με μαύρη απόχρωση (αυτά πρέπει να είχαν μπει εκ των ύστερων κάποια στιγμή). Τέλος στο κατάστρωμα Νο: 9 είναι ουσιαστικά είναι τα ραντάρ της γεφύρας. Όλοι τη διάταξη του πλοίου μπορούμε να την δούμε στο arrangement plan.

Link to comment
Share on other sites

@Panagia Ekatontapiliani σε γενικές γραμμές πως το αξιολογείς το πλοίο για την γραμμή που προορίζεται; Απο τις φοτογραφιες σου και την περιγραφή εμένα μου φαίνεται άψογο. Κρίμα που μας έρχεται μόνο για αρπαχτή!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν κρύβει τη καταγωγή του και την ηλικία του στη διακόσμηση του!! Όταν μπήκα τη πρώτη φορά νόμιζα ότι ήταν αρκετά δαιδαλωδης και με πολλά σημεία που ένας απλός επιβάτης δεν θα τα έβρισκε εύκολα!! Εάν γινόταν μια μικρή ανακαίνιση στη διακόσμηση του πιστεύω θα μπορούσε να δουλέψει σε κάποια γραμμή του Αιγαίου!! Αλλά το πιθανότερο είναι για μένα ότι μετά το καλοκαίρι να το δούμε με κανένα σινιαλο της AML!!! Τώρα για τη εποχιακη γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπριντεζι, θεωρώ ότι είναι καλό για τον επιβάτη μιας και ουσιαστικά έχει να ανταγωνιστεί τα Ro-Ro pax του Γκριμαλντι που δεν πιστεύω να έχουν καλύτερες ανέσεις και εξυπηρέτηση από ότι θα έχει το Galaxy!! Τώρα σε σχέση με τα δύο πλοία της Ventouris Ferries θεωρώ ότι πρέπει να στα ίδια επίπεδα χωρίς να έχω μπει στο Bari και το Rigel I.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η γραμμή του Brindisi - Ηγουμενιτσα είναι πολυ υποβαθμισμένη, τα RO-RO του Γκριμάλντι είναι επιεικώς άθλια για τους  επιβάτες. Το Galaxy θα είναι ένας καλός ανταγωνιστής!

Link to comment
Share on other sites

Από τις φωτογραφίες, είναι ανώτερο από το Μπάρι λόγω του ό,τι ναυπηγήθηκε εξαρχής για μεγάλες πλοές ενώ το Μπάρι είναι ημερόπλοιο με προσθήκη/μετατροπή καμπινών, αλλά υποδεέστερο του Ρίγκελ. Με τα πλοία του Γκριμάλντι δε συγκρίνεται, είναι κλάσεις ανώτερο.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο έφυγε από το λιμάνι του Μπριντιζι σχεδόν άδειο. Εν αντιθέσει με το Γκριμαλδοπλοιο το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα ταξιδέψει υπεράριθμο και με κανένα δυορο  καθυστέρηση!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιστροφή από Ιταλία με το πλοίο εχθές.....

Αναχώρηση ώρα 11.00 από Brindisi,  στον πραγματικό κόσμο 13.10 :ph34r: Για ΙΧ που οποιοδήποτε πλοίο του Αιγαίου θα φόρτωνε μέσα σε 10' στη Ραφήνα πχ, εδώ χρειάστηκαν πάνω από 2 ώρες. Πρωτη εντύπωση μολις μπηκαμε μεσα πολυ μετρια. Πρυμνιο embarkation ανυπαρκτο, προχωραμε και στη μεση του γκαράζ είχε το κλιμακοστάσιο. Ενας καμαρότος παραλάμβανε 5-5 τους επιβάτες και τους ανέβαζε με το ασανσέρ. Το πλοίο ξεκίνησε, αποβιβασαμε τον πιλοτο μετά πολλών χαιρετισμών από τους επιβάτες και ξανοιχτήκαμε στην Αδριατική.

Και κάπου εδώ ξεκινά η χολή. Το πλοιο εσωτερικα πολυ ωραιο μεν , υπό διάλυση δε. Να αναφερθεί ότι υπηρχε μια διαχυτη ευωδία, σαν την πρώτη μέρα της άνοιξης ένα πράγμα, απορω αν δουλευε ο εξαερισμός :eek: Επίσης Αir condition καπούτ :ph34r: . Ανοιξανε ολες τις πορτες για να μπαινει μεσα αερας να δροσίζει κάπως. Οι καρεκλες στο πλοιο ειδος προς εξαφάνιση. Ολες οι δερμάτινες καρεκλες απο το πανω ντεκ - ντισκο ηταν στο εξωτερικο καταστρωμα , και καποιοι επιβατες ανεβασαν μεχρι και πολυθρόνες από το κεντρικό σαλόνι για να απολαυσουν τον ηλιο της Αδριατικης,  πάλι καλα που δεν ξηλωσανε και τις χέστρες.....  :P. Το πληρωμα ( επικουροι ) κυκλοφορούσε με σορτσάκι και σαγιονάρα ( πιο yolo πεθαίνεις ). Κανεις (πλην των ελληνων αξιωματικων και του λογιστηριου) δεν καταλαβαινε ελληνικά, οι περισσότεροι μέσα ήταν Βαλκάνιοι.... Καθε λιγο εβγαιναν ανακοινωσεις στο μεγαφωνο που απευθυνονταν στο πληρωμα, του τυπου <<καπτα-Χρήστο έλα τρέχοντας στη ρεσεψιόν>> :blink:. Σε καποια φαση, οι επιβατες εσπασαν τις αλυσιδουλες στα καταστρωματα και ειχαν προσβαση παντού πρακτικά, μεχρι και τα fan rooms ηταν ανοιχτα και εμπαινε οποιος ηθελε. Το κατωτερο πληρωμα δεν ενδιαφεροτανε και ιδιαιτερα γι αυτό , είπαμε - yolo. Αυτα εχει η μειωμενη συνθεση.... Οταν καποια στιγμη ειδα οτι ετσι εχει η κατασταση , πηρα και γω μια καρεκλα και την άραξα στην κόντρα γέφυρα (τα ρανταρ ειναι ενα ντεκ πιο πανω - πανω απο τα αεροπορικά της κοντρα γεφυρας οποτε δεν ειχα κίνδυνο ακτονοβολίας) , ήταν εν ολίγοις το ωραιότερο ταξίδι που έχω κάνει στην Αδριατική όλα τα χρόνια..... 

Aπό φαγητό ήταν φτηνά μεν ( πολυ λογικες τιμές ακομη και για στεριά, πενες με σαλτσα 5 ευρω , πενες με κρεμα γαλακτος κλπ 6 ευρω, φιλετο 7 ευρω κλπ ) αλλά από ποιότητα , τουλαχιστον τα μακαρονια με σαλτσα που πηρα εγω ειλικρινα δεν ειχαν διαφορά με αυτά που έφτιαχνα εγώ στο 1ο έτος  :ph34r: .

Δεν καταλαβαινω ειλικρινα γιατι ενώ η εταιρεια ειχε ενα ιδιαίτερα αξιόλογο πλοίο (prince) , το πούλησαν για να πάρουν ένα χρέπι και να το κάνουν πλοίο. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι εστω τους 3 ανθρωπους που ειναι στη ρεσεψιον, στο μπαρ, στο ταμειο του φαγητου και στο ετερο μπαρ να μην ειναι Ελληνες (η εστω και Ιταλοί, αυτοί μιλούσαν Αγγλικα - τα οποια μιλούσαν σε επιπεδο τύπου "i speak england very best" :P ακομη και με τους Ιταλούς) .

Και η ωρα των φωτογραφιών. Δεμενο στο Brindisi, αποβιβαση πιλότου, ανοιχτά καταστρώματα 1 2 3  ,  πλώρη , ηλιοβασιλεμα στην Αδριατική, σουρουπο στο στενο Κερκυρας-Αλβανιαςαφιξη στην Κέρκυρα στις 22.00 ( 2 ώρες καθυστέρα) με συναντηση με το Bari και στην Ηγουμενίτσα (23.55) με ταυτόχρονη αναχώρηση cruise olympia και superfast.

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, giorgos_249 said:

Επισης δεν καταλαβαινω γιατι εστω τους 3 ανθρωπους που ειναι στη ρεσεψιον, στο μπαρ, στο ταμειο του φαγητου και στο ετερο μπαρ να μην ειναι Ελληνες (η εστω και Ιταλοί, αυτοί μιλούσαν Αγγλικα - τα οποια μιλούσαν σε επιπεδο τύπου "i speak england very best" :P ακομη και με τους Ιταλούς) .

Νομίζω σε μεγάλο βαθμό αυτό συμβαίνει γιατί δεν είναι εύκολο να βρείς ναυτικούς εκτός ίσως από συνταξιούχους, που θα δεχτούν να δουλέψουν μόνο για 2 μήνες το καλοκαίρι και μάλιστα με ξένη σημαία.

 

Κατά τα άλλα η περιγραφή σου είναι γλαφυρότατη και αποδίδει χαρακτηριστικά τα τεκταινόμενα. Από κόσμο και γκαράζ δηλαδή, για τί νούμερα μιλάμε?

Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2017 at 8:30 PM, giorgos_249 said:

...Αναχώρηση ώρα 11.00 από Brindisi,  στον πραγματικό κόσμο 13.10 :ph34r:

κατι αναλογο και στο Ζαντε προχτες. με αναχωρηση 15.30, εκεινη την ωρα ηταν εξω απο το λιμανι καταφθανον. εφυγε λιγο πριν τις 17.00

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...