Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έτσι ακριβώς είναι, σήμερα το γράφουν και οι Ιταλοί, ακόμη βέβαια στο database του Paris MOU δεν έχει ανανεωθεί τίποτα. Εμένα προσωπικά δε μου κάνει εντύπωση το detention, ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά είναι που συμβαίνει, ειδικά στη συγεκριμένη γραμμή. Μου κάνει εντύπωση η μεγάλη δημοσιότητα.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Brindisi έγινε ο έλεγχος και κόπηκε;Η συγκεκριμένη ιστορία μου θυμίζει τους εντατικούς ελέγχους στο Κρήτη ii όταν ήταν στη γραμμή της Βενετίας και κοβόταν συνεχώς.Πάλι τότε το θέμα είχε πάρει διαστάσεις.Μοιάζουν κατά διαβολική σύμπτωση οι δύο περιπτώσεις αρκετά.Τυχαίο;

Όλοι το ίδιο σκεφτόμαστε.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Το Galaxy έκανε Αλβανία, δεν έχει σχέση με το Grimaldi. Και δεν υπονοούσα κάποιον συγκεκριμένο όταν είπα πως φαίνεται περίεργη η δημοσιότητα. Το σίγουρο είναι πως κάποιου τον κάλλο έχουν πατήσει, δε νομίζω πως είναι ο Grimaldi αυτός.

Link to post
Share on other sites

Με αυτη τη λογικη μπορει να τους εβαλε και ο Βεντουρης.

Εγω πιστευω οτι ειναι καιρος να δουμε οτι σε καποια αλλα κρατη καποιοι ελεγκτικοι μηχανισμοι λειτουργουν λιγο πιο αποτελεσματικα.Και απο τη στιγμη που βρισκουν πραγματακια καλα κανουν και τα δημοσιοποιουν.

Link to post
Share on other sites

O harbor master του Brindisi ειναι γνωστος για την αγαπη του στους Ελληνες πλοιοκτητες.. 😉

Δε θελει προσπαθεια να σε κοψει.

Edited by Neptune
Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, MILTIADIS said:

Με αυτη τη λογικη μπορει να τους εβαλε και ο Βεντουρης.

Εγω πιστευω οτι ειναι καιρος να δουμε οτι σε καποια αλλα κρατη καποιοι ελεγκτικοι μηχανισμοι λειτουργουν λιγο πιο αποτελεσματικα.Και απο τη στιγμη που βρισκουν πραγματακια καλα κανουν και τα δημοσιοποιουν.

Τα υπόλοιπα πλοία της Αλβανίας και σια γιατί δε κόβονται και γιατί δεν ακούγεται τίποτα;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Πραγματικα απορώ γιατί γίνεται τοσος λογος που μια αρχή κράτους λιμενα εκανε τη δουλεια της σωστα. Ανέβηκε στο πλοίο βρηκε σοβαρές παρατηρήσεις και το έκοψε. Δηλαδη μας κάνει εντύπωση που κόπηκε η που σε κάποιες χώρες δουλεύουν σωστά?

Link to post
Share on other sites

Βρε καλά έκανε και τους έπιασε, δεν το συζητώ. Όπως είπα και παραπάνω, εμένα μου έκανε εντύπωση η έκταση της δημοσιότητας. Διάφορα φέρρυ τρώνε και παρατηρήσεις και detentions σε καθημερινή βάση. Αλλά τέτοια δημοσιότητα και σε μια τέτοια όχι προβεβλημένη γραμμή, σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο.

Link to post
Share on other sites

Έφτασε το πλοίο στη ράδα του Πειραιά και υποθέτω περιμένει να βρεί χώρο στην επισκευαστική βάση. Την ίδια στιγμή ανέβηκαν και οι παρατηρήσεις στο Paris MOU, συνολικά 9 εκ των οποίων οι 5 έδιναν δικαίωμα για detention στους ελέγχοντες. Οι επίμαχες παρατηρήσεις είναι:

Nautical publications not updated

Emergency lightings and switches inoperative

Abandon ship drills not acceptable, lack of training

Lifeboats not properly maintained

ISM not as required.

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nick the Greek said:

Έφτασε το πλοίο στη ράδα του Πειραιά και υποθέτω περιμένει να βρεί χώρο στην επισκευαστική βάση. Την ίδια στιγμή ανέβηκαν και οι παρατηρήσεις στο Paris MOU, συνολικά 9 εκ των οποίων οι 5 έδιναν δικαίωμα για detention στους ελέγχοντες. Οι επίμαχες παρατηρήσεις είναι:

Nautical publications not updated

Emergency lightings and switches inoperative

Abandon ship drills not acceptable, lack of training

Lifeboats not properly maintained

ISM not as required.

Και αυτές οι παρατηρήσεις αναγκάζουν το πλοιο να έρθει στο Πέραμα;

Link to post
Share on other sites

Οι παρατηρήσεις ειναι σοβαρές που δέχθηκε και αυτο προφανώς αναγκασε την εταιρία να το κατεβασει στο Περαμα. Αν δει κάποιος όλες τις παρατηρήσεις και τις 9 θα καταλάβει πως δεν εχει γίνει συντήρηση στο πλοίο πολυ καιρό.

Link to post
Share on other sites

Ναι όντως ανέβηκε εχθες. Πάντως πριν λίγο που έφυγα από εκει το βλεπω πολυ ταλαιπώρημενο το πλοίο και δεν είδα και πολυ κινητικότητα σε γενικές γραμμές. Ίσως θα πρέπει να δωθει λιγο περισσότερη βάση στην συντήρηση γιατι φαίνεται παρατημένο το πλοίο. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...