Jump to content
Shipfriends

Dame M (IMO 7236335)


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Με αφορμή τη παρακάτω φωτογραφία που ανέβηκε παλαιότερα στο fb της εταιρείας από το Dame M και τα θετικά σχόλια των μελών του φόρουμ για το εσωτερικό του πλοίου,έχω να πω πως δε του φαινόταν εξωτερικά.Όντως πρέπει να ήταν πολυτελέστατο και να έπεσε πολύ μα πολύ χρήμα στο βαπόρι λαμβάνοντας υπόψιν τη μετέπειτα πορεία της εταιρείας του.Ήταν ένα μεγάλο Μαρίνα με 21 κόμβους υπηρεσιακή και μεγάλο γκαράζ.Φαντάζομαι πρέπει να είχε μεγάλες καμπίνες.

Πιστεύω πως η εταιρεία του έπρεπε την εποχή εκείνη που ήρθαν τα fast στην Αδριατική να βάλει το καλύτερο της πλοίο σε άλλη γραμμή.Ίσως έπρεπε να γίνει κάποιο άνοιγμα στο Αιγαίο.Τέτοιο πλοίο με τέτοιες δυνατότητες δεν υπήρχε πουθενά στο Αιγαίο την εποχή εκείνη,το 1996.Θα έκανε μεγάλη αίσθηση η δρομολόγηση του.

Ορίστε η φωτογραφία ένα δείγμα των εσωτερικών του χώρων που ομολογώ με άφησε με ανοιχτό το στόμα.

Θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το βαπόραρο και αν υπάρχουν να δούμε και φωτογραφίες από το εσωτερικό του.

18836742_1232799490163245_3027131726685791337_o.jpg

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο όντως τόσο εξωτερικά όσο και εξωτερικά ήταν πολυ ομορφο μετα την μετασκευη .

Ομως αυτή η μετασκευη καταδίκασε κατα κάποιο τροπο το βαπορι , διότι του προστέθηκαν πολλα βάρη ψηλά , αναγκάστηκε χαμηλά να βάλει μπόλικο  μόνιμο έρμα για να βγαίνει η ευστάθεια με αποτέλεσμα να απομείνει ελάχιστο deadweight και να πατάει μπαλα μομις έβαζε λίγα φορτηγα στο γκαράζ του.

Μαλιστα γι αυτο τον λόγο ο Μαραγκόπουλος κινήθηκε νομικά  εναντίον του ναυπηγικου γραφείου που είχε αναλάβει τις μελέτες για την μετασκευη . 

Επισης γι αυτο τον  λόγο δεν προχώρησε η μετασκευη του Grace M , η οποία θα ήταν κατα τα πρωτυπα του Dame M.

Link to comment
Share on other sites

Ναυπηγός δεν είμαι.Αλλά ψηλά τα σοβαρά βάρη που προστέθηκαν είναι οι 2 τσιμινιέρες και οι λέμβοι.Είναι αυτά ικανά να επηρεάσουν την ευστάθια του βαποριού;.Σε γενικές γραμμές δε βλέπω υπερβολικό χτίσιμο.Μπορεί να κάνω και λάθος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

υπηρχαν θεματα και ευσταθειας και κοστους. οπως τα λεει ο @Annivas ηταν. μη σου πω και χειροτερα.

On 6/7/2010 at 9:08 PM, proud_ionian said:

το Dame M διαφημιζονταν στα φυλλαδια της Marlines για 2-3 χρονια, μαζι με το αδερφο του (προ μετασκευης) Grace M, τα οποια αγοραστηκαν στα τελη του 1990 για να μετασκευαστουν. Η μετασκευη κρατησε πανω απο τρια χρονια, ξεφυγε σε κοστος, ξεφυγε και σε σχεδια (χρειαστηκε να μπουν εκ των υστερων sponsons για να μην πατα μπαλα). Δεν εχω μπει ποτε μεσα, αλλα οταν ειχε ερθει (στα μισα της σαιζον του 94) ακουστηκαν πολυ καλα σχολια για το ξενοδοχειακο του, αλλα και την ταχυτητα του (ανω των 21 κομβων). Δυστυχως γι'αυτο και την εταιρεια του, ηταν ηδη ξεπερασμενο, σε λιγους μηνες θα ερχονταν τα superfast και θα αρχιζε η κουρσα των νεοτευκτων. ξαναταξιδεψε το '95, με πενιχρα αποτελεσματα. τις επομενες 4 σαιζον ναυλωθηκε στην COTUNAV και καποια στιγμη στο τελος του 99, βρεθηκε στα χερια της Salamis, ως Salamis Star. για 5 σαιζον εκανε κρουαζιερες απο κυπρο με προσεγγισεις στα ελληνικα νησια. τα υπολοιπα τα λενε τα παιδια παραπανω.

 

On 7/22/2014 at 9:39 PM, Molmed said:

Το πλοίο ήταν καταπληκτικό ως προς τη μετασκευή, όμως κόστισε τόσα πολλά χρήματα για την εποχή του, που φαινόταν αδύνατο να καταφέρει να επιβιώσει και να κάνει ...απόσβεση.

 

Link to comment
Share on other sites

Υπέροχο πλοίο στη μετασκευή του οποίου και εγώ είχα ακούσει οτι έπεσε πολύ χρήμα. Είχε ακουστεί μάλιστα οτι επρόκειτο ο Μαραγκόπουλος να βάλει Ελληνική σημαία στο πλοίο, αλλά τελικά το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Στα δικα μου ματια πάντα με χάλαγε ο καθρέφτης και η γεφυρα στο συγκεκριμενο.Οσο επιβλητικο είχε γινει με τις ψηλές τσιμινιερες,το sun deck,και το εσωτερικό(κάπου είχα δει φωτο από σαλόνι,νόμιζες ότι εβλεπες κρουαζιερόπλοιο).Κατά τη γνώμη έπρεπε να είναι πιο κλιμακωτος,σαν το sf ii

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Ναυπηγός δεν είμαι.Αλλά ψηλά τα σοβαρά βάρη που προστέθηκαν είναι οι 2 τσιμινιέρες και οι λέμβοι.Είναι αυτά ικανά να επηρεάσουν την ευστάθια του βαποριού;.Σε γενικές γραμμές δε βλέπω υπερβολικό χτίσιμο.Μπορεί να κάνω και λάθος.

Φυσικά. Σκέψου στον Πήγασο που ανέβασαν ένα ντεκ τις 8 βάρκες, προστέθηκε μόνιμη σαβούρα. Όχι εδώ που έγιναν τόσες αλλαγές σε σχέση με πριν. 

Πήγε ποτέ τα 21 τελικά? Εγώ το θυμάμαι με 18-19 στα καλά του και σαν Dame M. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...