Jump to content
Shipfriends

Αίολος (ΙΜΟ 8747771)


George

Recommended Posts

Επίσης η νεοναυπηγούμενη αμφίπλωρη παντόφλα ΑΙΟΛΟΣ έχει δρομολογηθεί στη γραμμή Ορωπός - Ερέτρια κι έτσι τώρα υπάρχουν δρομολόγια ανα τέταρτο.

Edited by polmyt
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Να παραθέσω και εγώ μία φωτογραφία χθεσινή του πλοίου από το ναυπηγείο Παναγιωτάκη, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι οπωσδήποτε προτιμώ τις φωτό σαν και αυτή που μας παρέθεσε ο φίλος polmyt.

To συζητάγαμε μάλιστα στην χθεσινή μας βόλτα, και είναι η άποψη μου ότι πολλές φορές (αν όχι τις περισσότερες) είναι προτιμότερο να τραβήξεις φωτογραφίες κάποιο πλοίο απέναντι από το ναυπηγείο που βρίσκεται και όχι μέσα από αυτό. Πολύ περισσότερο μάλιστα στα Ελληνικά ναυπηγεία - καρνάγια του Περάματος και της Σαλαμίνας στα οποία όλοι ξέρουμε πόσο περιορισμένος είναι ο χώρος. Εκτός βέβαια αν προτιμάς να παραθέτεις φωτογραφίες με ζουμ σε μία-μία ...λαμαρίνα ξεχωριστά.

gallery_2102_772_275854.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 11 months later...

Κάτι έφτασε και στα δικά μου αυτιά, ότι το παζαρεύουν για Αυστραλία. Να δούμε αν θα τα βρούνε στα λεπτά.

Να πούμε βέβαια ότι το αμφίπλωρο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη και όχι στου Φραντζή όπως μας είπε ο φίλος ΣΕΙΡΙΟΣ.

Ας δούμε και μερικά στοιχεία για το πλοίο.

Ο εκσυγχρονισμός της πορθμιακής γραμμής Ερέτρια- Ωρωπού καλά κρατεί.

Το νεότευκτο Ε/Γ – Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ με Ν.Π. 11472 είναι το 3ο αμφίπλωρο που ήδη έχει πιάσει δουλειά στην γραμμή αυτή και έπεται συνέχεια.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο του κ. Παναγιωτάκη στα Αμπελάκια Σαλαμίνος, με ναυπηγό τον κ. Νικόλαο Πετυχάκη και κατασκευαστές τους κ. Απόστολο Μιχαήλ και κ. Βασίλειο Φράτη. Η κατασκευή του ξεκίνησε στις 02/07/2006 και η καθέλκυση του στις 04/07/2007 παρουσία πολλών φίλων και συγγενών. Στα δοκιμαστικά έπιασε ταχύτητα 15,2 μίλια.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ που είναι το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή στην γραμμή έχει μήκος 87,80 μέτρα, πλάτος 16,00 μέτρα, βύθισμα 2,10 μέτρα και πρωτόκολλο για 587 επιβάτες. Η χωρητικότητα σε Ι.Χ. στο κυρίως γκαράζ είναι 114 αμάξια, ενώ στο υπόγειο γκαράζ το οποίο είναι έτοιμο χωράει άλλα 32 αμάξια. Το υπόγειο γκαράζ είναι βαμμένο όλο άσπρο, ενώ το πάτωμα είναι σιέλ, φωτίζετε αρκετά, έχει καλό εξαερισμό και άνετες σκάλες που οδηγούν τον επιβάτη στο κυρίως γκαράζ.

Μπαίνοντας στο άνετο κλιματιζόμενο σαλόνι, κυριαρχεί το ξύλο τριανταφυλλιάς στο bar, το εκρού και το σάπιο μήλο στα καθίσματα, ενώ πλώρα και ….. πλώρα στις τεράστιες τζαμαρίες του πλοίου έχουν τοποθετηθεί τραπεζάκια και άνετες πολυθρόνες για να απολαμβάνει ο επιβάτης τον καφέ ή το αναψυκτικό του.

Ανεβαίνοντας προς τα πάνω υπάρχουν τα δωμάτια του πληρώματος και ακόμα ψιλότερα η όμορφη γέφυρα με τα φιμέ τζάμια και τις μεγάλες βαρδιόλες. Η θέα από την γέφυρα είναι πραγματικά υπέροχη. Οι κονσόλες της γέφυρας είναι και αυτές κατασκευασμένες από ξύλο τριανταφυλλιάς, ενώ ο καπετάνιος και ο μηχανικός έχουν τον πλήρη έλεγχο του σκάφους από εκεί.

Η πρόωση του Ε/Γ – Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ γίνετε με 4 μηχανές GUASCOR, ο τύπος των μηχανών είναι FBC 240 TAESP που αποδίδουν συνολικά 1920 ίππους, ενώ τα ελικοπηδάλια που χρησιμοποιεί είναι VETH 550 KW.

Το πλήρωμα του Ε/Γ – Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ αποτελείται από τους: καπετάνιος ο Δεληγιάννης Βασίλειος, Α) μηχανικός ο Στεργίου Βασίλειος, Β) μηχανικός ο Παντελής Αντώνιος, ναύκληρος ο Τσιριμώκος Αναστάσιος και ναύτες ο Μπασούκος Γεώργιος και ο Γιαγκουδάκης Γεώργιος.

Εύχομαι σε όλους καλά ταξίδια.

Ας δούμε και μία φωτο του ΑΙΟΛΟΣαπο τις 19/05/2007 όταν κατασκευαζόταν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Λιγο μακρια μου φαινεται για παει Αυστραλια.Κυριως γιατι στην εκει περιοχη υπαρχουν πολλα αμφιπλωρα που και αξιολογα ειναι, και θα τους κοστισει πολυ πιο φθηνα απο το να φερουν ενα απο την Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε βέβαια ότι το αμφίπλωρο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη και όχι στου Φραντζή όπως μας είπε ο φίλος ΣΕΙΡΙΟΣ.

Σε αυτήν την περίπτωση αγαπητέ Παντελή, δεν πρόκειται για δικό μου λάθος αλλά για λάθος (???) το οποίο αναφέρεται ωστόσο στα επίσημα στοιχεία του πλοίου, όπως αυτά αναγράφονται στις διεθνείς βάσεις δεδομένων (όχι βέβαια ότι αυτές είναι αλάνθαστες).

Name : Aiolos

IMO : 8747771

Flag : Greece

MMSI : 239189700

Callsign : SY8404

Vessel type : Ro-ro/passenger Ship

Gross tonnage : 878 tons

Home port : Piraeus

Build year : 2007

Builder : Fratzis Shipyard, Athens, Greece

Owner : Michalakis II, Eretria, Greece

Manager : Michalakis II, Eretria, Greece

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Φίλε Παντελή αν και οι πληροφορίες σου από των χώρο των "ανοικτών" έχουν αποδειχτεί πάντα βάσιμες κατά 99%, θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω και εγώ τις επιφυλάξεις μου μέχρι να οριστικοποιηθεί αυτή η πώληση, για τους ίδιους λόγους που είχε αναφέρει ο polmyt.

Λιγο μακρια μου φαινεται για παει Αυστραλια. Κυριως γιατι στην εκει περιοχη υπαρχουν πολλα αμφιπλωρα που και αξιολογα ειναι, και θα τους κοστισει πολυ πιο φθηνα απο το να φερουν ενα απο την Ελλαδα.

Οπωσδήποτε τίποτα δεν αποκλείεται και σίγουρα δεν τίθεται θέμα απόστασης μέχρι την Αυστραλία, αφού παντόφλες μας έχουν πουληθεί και διανύσει απόσταση μέχρι και την Χιλή. Αν πάντως βγουν αληθινές οι πληροφορίες σου, θα είναι η πρώτη φορά που πουλήθηκε πλοίο(α) μας ανοικτού τύπου στην Αυστραλία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προς το παρόν, στο νέο ΣΑΣ δεν έχει κατατεθεί για το ΑΙΟΛΟΣ αίτημα για "ανάκληση αποδοχής δρομολόγησης" όπως θα ήταν και το λογικό αν οι αποφάσεις περί πώλησης του πλοίου ήταν οριστικές, παρά μόνο για "τροποποίηση δρομολογίων".

 

ΘΕΜΑ 50 Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ – Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ» και Ε/Γ – Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ»

 

Επαναλαμβάνω, προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 8 months later...

Όπως λέμε τα καλά, έτσι πρέπει να πούμε και τα άσχημα. Είχα την ατυχία να κάνω ένα περασματάκι με τον Αίολο από την Ερέτρια για τον Ωρωπό στο τέλος Αυγούστου. Το αποτέλεσμα είναι πως την επόμενη φορά θα πάω από τη ζέφυρα.

 

Ξεκινάμε με χαοτική φόρτωση για τα ΙΧ, όχι στο ντανιάρισμα αλλά στην τοποθέτηση των ΙΧ πάνω στο πλοίο με αποτέλεσμα το δικό μας ΙΧ -που δεν ήταν και μικρό- να καταλήξει στραβά ανάμεσα σε δυο γραμμές φόρτωσης και να μας σιχτηρίζει ο παππούς από το πίσω ΙΧ που δεν μπορούσε να περάσει. Εσωτερικό σε κρέμ χρώμα. Μόνο που κρέμ ήταν όταν το φτιάξανε, τώρα έχει βρωμίσει κι έχει γίνει το μαύρο του το χάλι. Για ψυχαγωγία το σαλόνι διαθέτει 2 ηλεκτρονικά παιχνίδια που έχουν μάλλον αγοραστεί σε δημοπρασία από Ουφάδικο της δεκαετίας του 80. Δε λειτουργούσαν εννοείται, βάζω στοίχημα πως το ένα είναι packman και το άλλο arkanoid :P , για τους μεγαλύτερους που θυμούνται. Εκνευριστικό το γεγονός πως σχεδόν σε κάθε τζάμι του σαλονιού υπάρχει κολλημένη στο μέσον του από μια κόλλα Α4 που λέει πως - Στο Μπάρ του πλοίου ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΑΓΩΤΟ ΧΩΝΑΚΙ Στο Μπάρ του Πλοίου. Αν το φάτε το παγωτό χωνάκι, προσέξτε να μη λερωθείτε γιατί αν λερωθείτε και πάτε στη τουαλέτα να πλύνετε τα χέρια σας, αντί για σαπούνι θα δείτε ένα μικρό μπουκαλάκι με νερό Αύρα και κομμένο λαιμό, στο οποίο έχουν προσθέσει νερωμένο Fairy με συνέπεια να μοιάζει με σπέρμα και φυσικά να μην καθαρίζει.

 

Για το τέλος κρατάμε το ότι με του που ακουμπά ο καταπέλτης στην προβλήτα, κι ενώ το πλοίο κινείται ακόμα με κάμποση ταχύτητα και κάνει προσανάποδα, τα αυτοκίνητα καλούνται να ξεκινήσουν την αποβίβαση με παραινέσεις τύπου γιδοβοσκού. Έχοντας όμως δεί τα παραπάνω, καμία έκπληξη.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έτσι ακούστηκε στο τελευταίο συμβούλιο...Η αλλαγή κοινοπραξίας των δύο σκαφών του ιδίου πλοιοκτήτη ήταν λίγο ξαφνική αλλά συμβαίνουν αυτά...Καθώς αναμένονται κι άλλες δύο αλλαγές...Θα δείξει ο χρόνος...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...