nautikos Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 (edited) aegina said: xerei kaneis pou vriskontai dyo mikra ploiaria "delfini express kai mania express" ekanan dromologia sti dekaeteia tou `80 Καταρχην να πουμε οτι τα δυο αυτα πλοια ειναι αδελφακια και εχουν ναυπηγηθει στη Σουηδια στο ναυπηγειο Boghammar Marin Ab το 1974 και 1976 αντιστοιχα.Το Μανια Εξπρες πουληθηκε το 1983 στην National Iran Oil και ονομαστηκε σε 22 Bahman.To Δελφινι Εξπρες απο οτι ξερω βρισκεται στον Αγ Νικολαο Κρητης και νομιζω οτι εχει υποστει αβαρια.Παλαιοτερα νομιζω οτι οταν εφυγε απο το Σαρωνικο περασε απο Χαλκιδη μερια. Edited September 7, 2017 by polmyt
aegina Posted September 10, 2007 Posted September 10, 2007 Eyxaristw Naftike , an yparxei kai kamia foto tha einai teleia!
Hastaroth Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 (edited) Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα στά αρχεία μου,βρήκα και την παρακάτω φωτογραφία ενός ταχύπλοου (γιά τήν εποχή του) πλοιαρίου,το οποίο είχα τιμήσει διά τής παρουσίας μου μιά-δυό φορές (ίσως και παραπάνω,μιά φορά πάντως είχα πάει στον Πόρο και μιά στην Αίγινα).Κάποια εποχή το πλοίο λεγόταν καί Δελφίνι Εξπρές,δέν θυμάμαι άν η μετονομασία σέ Πόρος Εξπρές έγινε μετά ή άν συνέβη τό αντίστροφο.Προφανώς εκείνη την εποχή οι Βεντούρηδες δέν είχαν ακόμα τσακωθεί,γιατί το πλοίο όπως θα δήτε έχει την επιγραφή Ventouris Lines.Εκανε τό Πειραιάς-Αίγινα σέ πενήντα λεπτά,αξιοθαύμαστο γιά την εποχή εκείνη.Πρέπει να έμεινε αρκετά χρόνια στη γραμμή γιατί θυμάμαι ότι το έβλεπα πολύ συχνά όταν κατέβαινα στόν Πειραιά,όμως κάποια στιγμή εξαφανίστηκε.Προφανώς κι'αυτό πρέπει να έχη γίνει πλέον οικιακά σκεύη,αλλά δέν έχω δεί να συζητιέται εδώ μέσα το ιστορικό του.Επίσης άν θυμάμαι καλά ήταν Σουηδικής κατασκευής. Edited May 13, 2014 by proud_ionian tag
Neptune Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Χμμμμ.. Νομιζω Δελφινι Εξπρες ηταν το προηγουμενο ονομα του. Απλα να σε διορθωσω στο οτι αγοραστηκε απο τον Αντωνη Βεντουρη ο οποιος ειχε χωρισει τοτε απο τον αδερφο του Βαγγελη και ειχε ξεκινησει με το Αγιος Νεκταριος στο Σαρωνικο που αργοτερα διπλωσε με το Μεθοδια (Εξπρες Δαναη) Καποια στιγμη το πλοιαρχησε και ο Καπτα Νικος Σαρδης (Αγιος Γεωργιος σημερα) πριν ακομα παρει το διπλωμα του πλοιαρχου Φορ δε Χιστορυ: Για να ξεχωριζουν τους Βεντουρηδες οι λιμανισιοι λεγανε τον Αποστολο "ο κοκκινος Βεντουρης" και τον Αντωνη "Ο μπλε Βεντουρης" επειδη ειχε μπλε φουγαρα με ασπρο σινιαλο. Τους αλλους τους ξερανε με τα μικρα τους
Hastaroth Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Αν είναι έτσι,τότε εγώ ταξίδεψα μ'αυτό και υπό τά δύο ονόματά του Πάντως ήταν αρκετά θορυβώδες και επειδή ήταν και χαμηλό,την φορά που γύρισα από τον Πόρο είχε αισθητό κούνημα (ήταν αρχές άνοιξης και όχι και τόσο καλός καιρός). Καπετάνιους του δέν θυμάμαι,άλλωστε ειδικά αυτό τό πλοίο δέν είχε "γέφυρα" μέ βαρδιόλες ώστε να πηγαίνω εκεί (τότε δέν υπήρχε και ISPS).Μάλιστα στην διάρκεια τού ταξιδιού δέν επιτρεπόταν η παραμονή επιβατών ούτε στην πρύμνη που ήταν ανοιχτός χώρος. Πάντως μού κάνει εντύπωση το ότι μπορεί κάποιος να πλοιαρχήση χωρίς να έχη δίπλωμα πλοιάρχου Α' και χωρίς να είναι έκτακτη ανάγκη (π.χ. άν στην διάρκεια τού ταξιδιού αρρωστήση ή αποβιώση ο πλοίαρχος,σαφώς αναλαμβάνει ο υποπλοίαρχος). ΥΓ.Off topic,νομίζω το Μεθοδία έγινε Εξπρές Δανάη όταν τό πήρε ο Αγαπητός.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Αυτό το βαποράκι το είχαν αγαπήσει οι Ποριώτες!! Γιατί ξεκινούσε το πρωί από το Πόρο και έφτανε γρήγορα στο Πειραιά για τα τότε δεδομένα της γραμμής (ταχύτητες παντοφλών). Έμενε στο Πειραιά μέχρι το μεσημέρι που αναχωρούσε στις 14:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο. Θυμάμαι ότι τότε μπορούσε οποιοσδήποτε επιβάτης που είχε ανέβει στο Πειραιά για ψώνια, να αφήνει τα ψώνια του στο πλοίο και να συνεχίσει τη βόλτα στον Πειραιά. Όσο για το θέμα του πλοίαρχου χωρίς δίπλωμα Α’ τάξεως πλοίαρχου συμβαίνει σε όλα τα μικρά πλοιάρια, που υπάρχει μόνο ένας αξιωματικός στη γέφυρα, αφού η νομοθεσία το επιτρέπει.
Hastaroth Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Ακριβώς όπως τά λές είναι,Π100.Η φωτογραφία μάλιστα είναι από την πρωινή του άφιξη,την έχω βγάλει όντας πάνω σ'ένα "υπόδημα νυκτός" (δέν θυμάμαι ποιό όμως τώρα,μετά από τόσα χρόνια),που ετοιμαζόταν γιά τό πρώτο πρωινό δρομολόγιο στόν Πόρο (άρα γύρω στις 7.30-8.00 πρέπει να ήταν.Πίσω από το βαποράκι μάλιστα είναι το KING MINOS που κάνει κι'αυτό την μανούβρα του άρτι αφιχθέν εξ Ηρακλείου Κρήτης). Θά'λεγα μάλιστα πως ακόμα και γιά τά σημερινά δεδομένα ήταν γρήγορο,αφού όπως είπα έκανε την Αίγινα σέ 50 λεπτά περίπου,κάτι που μόνο το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 (τό νύν ΑΡΤΕΜΙΣ) έκανε όσα χρόνια ήταν στην γραμμή.Επίσης δέν θυμάμαι να το έχω δεί βράδυ στον Πειραιά,που σημαίνει ότι διανυκτέρευε στον Πόρο γιά να φέρη το πρωί τους Ποριώτες "οψωνιστές" .Αυτό πάντως μέ τό ότι μπορούσες να αφήνης τά πράγματά σου στο πλοίο γιά να μήν τα κουβαλάς μέχρι να τελειώσης τίς δουλειές σου στην πόλη δέν το ήξερα,σήμερα ούτε κατά διάνοια δέν θα μπορούσε να γίνη τέτοιο πράγμα.Αλλά τότε ήντουσαν (που έλεγε κι'ένας φίλος μου) άλλες εποχές... Πάντως το να επιτρέπεται να έχη ένα πλοιάριο μόνο έναν αξιωματικό στην γέφυρα λίγο περίεργο μού φαίνεται διότι και ο αξιωματικός αυτός άνθρωπος είναι οπότε άν θέλη να πάη π.χ. γιά urination εν πλώ,τί γίνεται;Και άν-ό μή γένοιτο-τού συμβή κάτι,ποιός αναλαμβάνει την διακυβέρνηση τού πλοίου;Ιδού νέον θέμα για την ενότητα "θεσμικά ζητήματα".....
Nick the Greek Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Η φωτογραφία μάλιστα είναι από την πρωινή του άφιξη Έτσι για την ιστορία, σίγουρα όχι από την πρωινή του άφιξη, έτσι όπως είναι ο ήλιος η άφιξη πρέπει να είναι απόγευμα, κάτι σε 4 ή 5 η ώρα. Φαντάζομαι επί πλοιοκτησίας Βεντούρη είχαν αλλάξει και τα δρομολόγια που υπήρχαν νωρίτερα.
Hastaroth Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 (edited) Δυστυχώς ακόμα δέν έχω βρεί στίς σημειώσεις μου κάτι που να μέ βοηθήση να προσδιορίσω άν ήταν πρωϊ ή απόγευμα,άλλωστε στην φωτογραφία δέν φαίνεται ο ήλιος,μόνο οι ανταύγειές του πάνω στά κύματα.Σίγουρα πάντως ήταν καλοκαίρι (αφού την φωτογραφία την έβγαλα από το κατάστρωμα παντόφλας,άρα ή στην Αίγινα πήγαινα ή στον Πόρο,χειμωνιάτικες εξορμήσεις δέν έκανα τότε.Και στον Πόρο δέν εχω πάει ποτέ απόγευμα,πάντα πηγαίνω από το πρωί.Εξ άλλου,άν ήταν απόγευμα,σημαίνει ότι το KING MINOS επέστρεφε εκείνη την ώρα από ημερήσιο άρα είχε φύγει από Ηράκλειο κατά τίς 10 το πρωϊ.Λίγο απίθανο να έκανε το Ηράκλειο-Πειραιάς σέ 6-7 ώρες,άρα μάλλον από βραδυνό επέστρεφε).Επίσης κατά 99% πρέπει να ήταν η τελευταία χρονιά τού βαπορακίου στον Πειραιά,γιατί δέν θυμάμαι να το ξαναείδα μετά από αυτήν την σκηνή τής "παράλληλης μανούβρας".Ούτε κάν μέ άλλο όνομα το είδα πουθενά μεταγενέστερα σε Ελληνικό λιμάνι.Ξέρουμε άν μετά τόν Βεντούρη πήγε σέ άλλον Ελληνα πλοιοκτήτη ή έφυγε στο εξωτερικό; Edited May 27, 2010 by Hastaroth
aegina Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 To karavi mbike sti grammi to `75 kai ekane dromologia apo PORO apo Pirea stis 12 kai to apogeuma apo Pirea pali stis 17.00 panta Egina Methana Poro opou kai dianyktereue.Einai souidiko tou fimismenou naupigeiou BOGHAMMAR kataskeui apo alouminio.To `78 mpike sti gammi kai to megalo tou adelfi to MANIA pou omws efyge to `82.Ti dekaeteia tou 80 ( to 83 an thimame kala ) anoixan to pisw katastoma pou arxika itan arketa mikro.Pragmati gyrw sto 97 efyge apo ti grammi kai kapou diavasa oti einai sti Kriti.
Nick the Greek Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Να πουμε πως το ΙΜΟ του ειναι το 7413787 με αριθμο ναυπηγησης 1061. Δελφινι Εξπρες ως το 1994, Πορος Εξπρες ως το 1998 και μετεπειτα παλι Δελφινι Εξπρες.
Hastaroth Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 To karavi mbike sti grammi to `75 kai ekane dromologia apo PORO apo Pirea stis 12 kai to apogeuma apo Pirea pali stis 17.00 panta Egina Methana Poro opou kai dianyktereue.Einai souidiko tou fimismenou naupigeiou BOGHAMMAR kataskeui apo alouminio.To `78 mpike sti gammi kai to megalo tou adelfi to MANIA pou omws efyge to `82.Ti dekaeteia tou 80 ( to 83 an thimame kala ) anoixan to pisw katastoma pou arxika itan arketa mikro.Pragmati gyrw sto 97 efyge apo ti grammi kai kapou diavasa oti einai sti Kriti. Ναί όντως τώρα το θυμήθηκα κι'εγώ,τό έγραφε μάλιστα στίς μπάντες πρός την πρύμνη "Boghammar Sweden".Τό ΜΑΝΙΑ το έχω ακουστά,αλλά δέν το είδα ποτέ ούτε κάν στον Πειραιά,προφανώς επειδή δέν έκατσε και πολύ στη γραμμή. Δοθέντος ότι πλέον είναι πλοίο 35ετίας,να υποθέσουμε ότι μπορεί να έχη αποσυρθεί γενικώς;
olympia palace Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 Paidia to DELFINI EXPRESS einai sthn Marina tou Agiou Nikolaou sthn Kriti edw kai toulaxiston 7-8 xronia paroplismeno..Malista edw kai 2 xronia to exoun vgalei e3w sthn steria gt kapoia stigmh h Marina eixe anagkh apo 8eseis prosdeshs..exw kai fwtografies tou ploiou..oti 8elete euxaristws sthn dia8eshs sas 8a eimai..
polmyt Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Με την ευκαιρια της φωτογραφιας που ανεβηκε στην γκαλερυ προσφατα να πω οτι τo πλοιο το θυμαμαι δεμενο στην προβλητα του Σαρωνικου εκει που δενει τωρα το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.Σαν σχεδιο ξεχωριζε απο ολα τα υπολοιπα και σε εκανε να το προσεξεις. Εχω την εντυπωση οτι ηταν με τα σινιαλα του Βεντουρη και οχι με Princess Lines 1 που φαινεται στην φωτο. Και κατι μαλλον ασχετο.Εχω την εντυπωση οτι εκει διπλα στο ΔΕΛΦΙΝΙ ΕΞΠΡΕΣ ηταν παρατημενη; για 2-3 χρονια μια βαρκα που εγραφε Βεντουρης, στα χρωματα του Πανιωνιου(κοκκινο-μπλε).Ισχυει ή ειναι ιδεα μου;
enas chiotis Posted June 21, 2011 Posted June 21, 2011 ...einai sthn Marina tou Agiou Nikolaou sthn Kriti edw kai toulaxiston 7-8 xronia paroplismeno Για 7-8 χρόνια παροπλισμένο μια χαρά φαίνεται. Ούτε τρεξίματα ούτε τίποτα. Μόνο το βαθούλωμα στην πλώρη, αλλά σε καμμία περίπτωση οι επιφάνειες του δεν φαίνονται να έχουν να δεχτούν περιποίηση τόσα χρόνια. Εκτος εαν ταξίδεψε καποια στιγμή πρόσφατα για εκδρομές και το έχουν σουλουπώσει.
miko mission Posted June 22, 2011 Posted June 22, 2011 (edited) Ειχε γινει και μια αλλη ζημια στην πλωρη απο ενα ταξιδι με καιρο προς αιγινα το 1995 οπου η αγκυρα δεν ηταν καλα στη θεση της.Αυτο το συμβαν ειχε βγει και στις ειδησεις τοτε.Μετα κατασχεθηκε και αυτο ,οπως και τα αλλα του Αντωνη Βεντουρη (VENTOURIS LINES)και το 1998 το βρηκα στα χερια του Κ. Παναγιωτοπουλου ξανα με το παλιο του ονομα, οπως και στη φωτο που ανεβασα Edited June 22, 2011 by miko mission
Earl Granville Posted June 22, 2011 Posted June 22, 2011 Σε αυτό το μικρό πλοίο έκανε τα πρώτα του πλοιαρχικά βήματα ο καπτα Νίκος Σάρδης
Petros P Posted February 15, 2014 Posted February 15, 2014 Υπάρχει ακόμα αραγε αυτό ?? 3 χρόνια μετα τις τελευταίες αναζητήσεις των απανταχού φίλων του πλοίου?
papashark Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Υπάρχει ακόμα αραγε αυτό ?? 3 χρόνια μετα τις τελευταίες αναζητήσεις των απανταχού φίλων του πλοίου? Οι δορυφορικές φωτογραφίες του google earth ακόμα εκεί το δείχνουν αλλά παρότι λένε 2014 από κάτω, στην πραγματικότητα είναι της 19/6/2010 Η τελευταία φώτο που έχω βρει είναι του 2012, τις είχα μαζέψει : ?/?/2006 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=58&with_photo_id=147481&order=date_desc&user=26690 3/6/2007 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=3063798&order=date_desc&user=619034 29/8/2007 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#user=1138976&with_photo_id=34593700&order=date_desc 2/8/2008 : http://www.panoramio.com/photo/12731284?source=wapi&referrer=kh.google.com 5/12/2008 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=359&with_photo_id=42462601&order=date_desc&user=4918779 1/5/2010 : http://www.panoramio.com/photo/34954013?source=wapi&referrer=kh.google.com 21/4/2011 : http://www.panoramio.com/photo/53022586?source=wapi&referrer=kh.google.com 5/9/2011 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#user=338085&with_photo_id=59921291&order=date_desc 5/9/2011 : http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1910&with_photo_id=59921303&order=date_desc&user=338085 16/3/2012 : http://www.panoramio.com/photo/87737459?source=wapi&referrer=kh.google.com
georgios express Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Η μνημη μου μπορει και να με απατα, αλλα τον Σεπτεμβριο 2013 δεν μου φανηκε να το ειδα εκει που το δειχνουν οι φωτογραφιες του Panoramio.
Hastaroth Posted February 18, 2014 Posted February 18, 2014 Λαμβάνοντας υπ'όψιν το γεγονός τού μακροχρόνιου παροπλισμού του,μήπως τελικώς το πήγαν σε κανένα καρνάγιο πρός διάλυσιν;Δέν νομίζω ότι μετά από τόσα χρόνια εγκατάλειψης θα ήταν σε θέση να ταξιδεύη-και ενδεχομένως πλέον να ήταν και ασύμφορη η εκμετάλλευσή του.Δέν είμαστε πιά στο ευτυχισμένο 1980...
papashark Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Φέτος λίγες μέρες μετά το Πάσχα, βρέθηκα στον Άγιο Νικόλα.Το Δελφινάκι (όπως το λέγαμε οι Ποριότες) είναι ακόμα εκεί.
Hastaroth Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 Φαντάζομαι θα είναι σε μαύρο χάλι μετά από τόσα χρόνια εγκατάλειψης. Ξέρουμε σε ποιόν ανήκει;Η μήπως ούτε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του ξέρει;
miko mission Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 (edited) Εαν κρινουμε απο τις 3 κοκκινοπορτοκαλοκιτρινες γραμμες στο φουγαρο ισως ειναι καποιο αφημενο <παιδι> του Κ.Παναγιωτοπουλου golden ferries που ειχε περασει και απο τα χερια του κατα το 1998 Edited May 14, 2014 by miko mission
enas chiotis Posted September 21, 2015 Posted September 21, 2015 Υπάρχει ενδιαφέρον από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για να μετακινηθεί το σκάφος. Φαίνεται να υπάρχει οφειλή περίπου 15.000, αλλά θα τα βρούνε στο μέλλον.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now