Jump to content
Shipfriends

Ippotis (ΙΜΟ 9009633)


Recommended Posts

Σε λιγες μερες θα ξεκινησει τα δρομολογια του για δωδεκανησα και συντομα ερχεται και δευτερο ρο/ρο το celtic star και θα παρει το ονομα ΙΠΠΟΤΗΣ για να διπλωσει τα δρομολογια του ΚΟΛΟΣΣΟΥ.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Παντως το πλοιο ειναι του 91 αν και δεν του φαινεται (δειχνει παλαιοτερο). Βεβαια για μας τους γερους που το 1991 ημασταν παιδια ακομα και του 91 τα βαπορια ειναι ηδη 19 ετων :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται προς Μεσογειο το πλοιο,destination εχει το Misratah της Λιβυης,ισως καποιος ναυλος για να μην παει 'χαμενο' το ταξιδι μεχρι εδω? Παντως συμφωνω οτι φαινεται για πιο παλιο απ οτι ειναι αλλα το ΙΠΠΟΤΗΣ θα του δωσει αλλη χαρη:P

Link to comment
Share on other sites

Από όσο μπόρεσα να ψάξω ιδιoκτήτρια εταιρία εμφανίζεται κάποια Eptanisos Maritime και διαχειρίστρια η Jay Management. Μάλιστα ο Σουηδός λέει πως αυτή η εταιρία ήταν για λογαριασμό της Strintzis Lines :eek: :eek: και πως όταν το πήρε του έδωσε το όνομα ΙΟΑΛΑΣ. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει σχετικά με τα παραπάνω; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να επιβεβαιώσω την πλοιοκτησία και δειχειρίστρια εταιρεία, ο πλοιοκτήτης νομίζω λέγεται Παναγιώτης Κουταλίδης και τα γραφεία είναι στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας στην Αθήνα, ο οποίος παρεπιπτόντως φέρεται και διαχειριστής του πρωήν Regent Sky, νυν Ζωή. Οσο για τα εν Σουηδώ αναγραφόμενα, δεν προκύπτουν πουθενά στις δικές μου πηγές.

Και για να μην ξοδεύει λεφτά σε βενζίνες ο φίλος μου ο Madonna Centoporte:D, ας το δούμε σαν Northern Star στην μεγάλη δεξαμενή του Περάματος στις 17 Απριλίου του 2006, πλώρα και πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

destination εχει το Misratah της Λιβυης,ισως καποιος ναυλος για να μην παει 'χαμενο' το ταξιδι μεχρι εδω?

Αφησε οτι αφησε στο Misratah και εχει βαλει πλωρη προς το στενο των Κυθηρων(ακομα δεν φαινεται στο marinetraffic).Σε κανα 2-3μερες χοντρικα θα αφηχθει και ο ΙΠΠΟΤΗΣ λοιπον...

Link to comment
Share on other sites

ισως καποιος ναυλος για να μην παει 'χαμενο' το ταξιδι μεχρι εδω?

Προκειται για super ναυλο,αφου αφησε και την Αλεξανδρεια και εχει ροτα προς την Βηρυτο.

Link to comment
Share on other sites

Το Celtic Star έφτασε χθες και έδεσε στο Πέραμα, στη θέση που ήταν δεμένο πριν το Αίολος Κεντερης. Εξωτερικά το πλοίο φαίνεται ότι θέλει μάζεμα, ενώ ένας δεξαμενισμός ίσως είναι απαραίτητος!! Γιατί τα ύφαλα του είναι καταπράσινα. Στο γκαράζ έχει μια εσωτερική ράμπα στην αριστερή πλευρά που σε οδηγεί στο πάνω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Τι μαζεμα και δεξαμενισμος,τα σινιαλα θα μπουν και φυγαμε:D Ευτυχως που βολευει και το χρωμα,μονο ασπρη μπογια χρειαζεται,χωρις πολλα εξοδα...

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο άρχισαν οι εργασίες. Σβήνεται το παλιό όνομα και στο ρεμέτζο της πρύμης έχει βάλει μία χειρόγραφη ταμπέλα που γράφει IPPOTIS. Στα πρότυπα του ALEXANDRA T :P

Link to comment
Share on other sites

Στο Ιππότης εχει βαφτεί από τη δεξιά πλευρά το (NEL-έκαναν το περίγραμμα) LINES CARGO ενώ από την αριστερη πλευρά έχει γραφτεί το NEL LINES (CARGO – μόνο το κόκκινο φόντο). Τελος και στις δυο τσιμινιέρες έχει βαφτεί η τριήρης της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο ξεκίνησε δρομολόγια στις 2 Αυγούστου αλλά σε καμία περίπτωση δεν έκανε αυτά τα οποία ζήτησε. Αντικατέστησε το ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή που έκανε προσθέτοντας κάθε Παρασκευή προσεγγίσεις σε Ικαρία και Σάμο. Την πρώτη εβδομάδα σε καμία περίπτωση δεν τήρησε τα δρομολόγια που είχαν εξαγγελθεί και έμοιαζε λίγο με το ρητό "όπου γης και και πατρίς". Από τη δεύτερη εβδομάδα ομαλοποιήθηκαν λίγο τα δρομολόγιά του αλλά και τα ωράριά του. 30 Αυγούστου έδεσε και πάλι στο Νέο μόλο.

Link to comment
Share on other sites

ο ιπποτης εδεσε για να ξεκουραστει, μετα απο μια κοπιαστικη σαιζον :D .

ας τον δουμε σε μια απο τις προσεγγισεις του στο πολυπαθο :lol: νησι της λεβεντογεννας :P μυκονου (20/8). φωτο απο ψηλα, διπλα στο... φωτεινο παραδειγμα της σαιζον και φωτο απο τα πλαγια διπλα στο celebrity century

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από τους οδηγούς φορτηγών ακουστήκαν πολλά παραπάνω για το πλοίο. Πρώτα από όλα με τις καμπίνες των οδηγών και δεύτερο με τη κλίση του καταπέλτη-γκαράζ, με αποτέλεσμα πολλά φορτηγά να βρίσκαμε κάτω και είχαν φθορές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...