Jump to content
Shipfriends

Ultracarga I (ΙΜΟ 8747135)


Recommended Posts

Το αμφίπλωρο πάντως εκτελεί κανονικά δρομολόγια στη γραμμή της Σαλαμίνας. Σήμερα μάλιστα έτυχε να περάσω με αυτό απέναντι. Σε ερώτηση μου δε σε δύο μέλη του πληρώματος για το πότε θα παραδωθεί στους νέους του (Τούρκους) πλοιοκτήτες, μου απάντησαν και οι δύο ότι δεν γνώριζαν απολύτως τίποτα γιά πώληση του πλοίου.

Αυτά είδα, αυτά άκουσα, αυτά και μεταφέρω..............

Link to comment
Share on other sites

Απο μέλλος του πληρώματος και μάλιστα μου δήλωσε ότι είναι συγγενείς ενός εκ των δύο πλοιοκτητών (δηλ.Ήξερε καλά) έμαθα οτι πήραν απ'τους Τούρκους και προκαταβολή, όσο ακόμη δούλευε το σκάφος στο Ρίο.Τί να πώ........Θα προσπαθήσω να μάθω απ'την κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δούμε λοιπόν και τα στοιχεία του υπέροχου Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ, όπως τα δημοσίευσα στο περιοδικό Ε τεύχος 178 του 2008.

Όσο οι Σαλαμίνιοι πλοιοκτήτες πουλούν τα παλαιά τους ferry boat, τόσο τα αντικαθιστούν με μεγάλα, υπερσύγχρονα, αμφίπλωρα.

Παλούκια – Πέραμα. Η ποιο εκσυγχρονισμένη και με τα περισσότερα δρομολόγια γραμμή στον κόσμο, υποδέχθηκε το 24ο αμφίπλωρο της το « Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ ».

Η κατασκευή του έγινε στο ναυπηγείο του κ. Παναγιωτάκη στα Αμπελάκια Σαλαμίνος, με ναυπηγό τον κ. Νικόλαο Πετυχάκη και κατασκευαστές τους κ. Μιχαήλ Απόστολο & κ. Φράτη Βασίλειο.

Η τρόπιδα του «Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ» στήθηκε στις 20/05/2006 και η καθέλκυση του έγινε στης 30/06/2007 παρουσία πολλών συγγενών και φίλων.

Το « Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ» με Ν.Π. 11426, ανήκει στην Ν.Ε « Νηρηίδες » και έχει μήκος 93.20 μέτρα, πλάτος 17.50 μέτρα και βύθισμα 2.80 μέτρα. Η χωρητικότητα του είναι 133 Ι.Χ αμάξια, ενώ εάν είχαν ανοίξει τις ράμπες στο υπόγειο γκαράζ ( που είναι έτοιμο) θα έπαιρνε άλλα 40 Ι.Χ. Η πρόωση του γίνετε με 4 μηχανές CATERPILLAR τύπος 3412E που αποδίδουν 500 KW εκάστη και 4 ελικοπηδάλια της Ολλανδικής εταιρείας VETH. Στα δοκιμαστικά έπιασε 14,2 μίλια.

Στο τεράστιο, κλιματιζόμενο και φωτεινό σαλόνι του, το ξύλο τριανταφυλλιάς δένει υπέροχα με τα σιέλ και μπεζ καθίσματα και ο επιβάτης νομίζει ότι κάνει άλλου είδους ταξίδι και όχι ταξίδι 15 λεπτών. Η γέφυρα έχει φιμέ τζάμια και οι κονσόλες των οργάνων είναι και αυτές κατασκευασμένες από ξύλο τριανταφυλλιάς.

Το πλήρωμα του « Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ » αποτελείται από τους κάτωθι : καπετάνιος Γιαννούλης Δημήτριος, Α΄ μηχανικός Φασουλής Εμμανουήλ, ναύτες Γεμιδόπουλος Κώστας & Λεβεντόπουλος Γεώργιος, ναυτόπαις Αμιρίδης Χαράλαμπος και μαθητευόμενος μηχανής Παπαμιχαλάκης Μιχαήλ.

Εύχομαι σε όλους καλά ταξίδια.

Να πούμε επείσης ότι η φωτο του πλοίου που βάζω τυπώθηκε απο την εταιρεία EltrakCaterpillar (που πήραν τις μηχανές) στο ημερολόγιο της το 2009 και κυκλοφώρησε σε όλο τον κόσμο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Όντως είναι αν όχι το καλύτερο ένα απ'τα καλύτερα σκάφη της γραμμής(όπως είχα αναφέρει πρίν απο εναν χρόνο και κάπως παρεξηγήθηκα)........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μάλλον θα σαλπάρει για Τουρκία κι ο Ναύαρχος.........

 

 

Έκλεισε και η συμφωνία του Ναυάρχου για την πώλησή του.Οπότε θα σαλπάρει (ένα απ'τα καλύτερα σκάφη της γραμμής) για Τουρκία.

 

 

Απο μέλλος του πληρώματος και μάλιστα μου δήλωσε ότι είναι συγγενείς ενός εκ των δύο πλοιοκτητών (δηλ.Ήξερε καλά) έμαθα οτι πήραν απ'τους Τούρκους και προκαταβολή, όσο ακόμη δούλευε το σκάφος στο Ρίο.Τί να πώ........Θα προσπαθήσω να μάθω απ'την κοινοπραξία.

 

ουδεν ψευδεστερον. το πλοιο δεν εχει πουληθει σε τουρκους.

απο οτι εφτασε στα αυτια μου δεν ισχυει τιποτα απολυτως απο αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Το εν λόγω σχόλιο το είχα αναφέρει μετά απο συνομιλία με μέλλος του πληρώματος και της κοινοπραξίας.Αυτά μου είπαν κι αυτά έγραψα,τώρα αν άλλαξε κάτι στην πορεία δεν το γνωρίζω και γι'αυτό δεν ξανασχολίασα το συγκεκριμένο σκάφος....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Με τον καπετάνιο του Θεοτόκος ανεβαίνει στην Θάσο ο Ναύαρχος...Ο καπετάν Σταμάτης θα παραμείνει εκεί μέχρι την αποδρομολόγηση του σκάφους (εκτός απροόπτου)...Γιατί στην παλαιά κοινοπραξία αναμένοντα κάποιες αλλαγές πληρωμάτων.Καλοτάξιδος ο Ναύαρχος και το πλήρωμά του !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτοιμος ο Ναύαρχος για να πάει στη νέα του γραμμή.1/6 πρέπει να ξεκινήσει δρομολόγια, μόνος του χωρίς τον Στέλιο Φιλιάγκο στην παρέα του.Μεγάλο βήμα και δύσκολο γιατί πήρε δυστυχώς λίγα δρομολόγια ημερησίως.Εύχομαι καλή επιτυχία και καλές θάλασσες...

Link to comment
Share on other sites

Καπετάνιε ξέρω ότι έχει ζητήσει να δουλέψει μόνος κι έχει εγκριθεί το αίτημα του.Αν αλλάξει κάτι στην πορεία δεν τι γνωρίζω...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αναχώρησε για να δουλέψει μόνος (προς το παρόν) με βοήθεια από την κοινοπραξία στην οποία ανήκει δηλαδή με δύο ταμεία(εκδοτήρια) στην κουβέρτα του, εισιτήρια κ.λ.π. Καλή επιτυχία και καλές θάλασσες...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...