ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Μιας και αρκετά σπάνια βλέπουμε το πλοίο στα μέρη μας, ας συνδράμω και εγώ με μία φωτογραφία του στην μεγάλη του Περάματος, από μία διαφορετική γωνία. Όσο για την ...μπηχτή του καλού μου φίλου , Πάλι καλά που είχα αϋπνίες φιλε Σειριε!! Τελικα το Athens ήταν γύρω στις 07:30 το πρωί του Σάββατου έξω από το λιμάνι του Πειραιά. την αντιπαρέρχομαι , μιας και είχα εκφράσει εξ αρχής τις ...επιφυλάξεις μου. ...όπου και αναμένεται, αν διατηρήσει την ίδια ταχύτητα....... να βρίσκεται αύριο το πρωί κατά τις 10.00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Πέμπτη αναμένεται να πάρει το δρόμο της επιστροφής για το Μπάρι το πλοίο Πραγματι βρισκεται ηδη στη ραδα για πετρελαια.Αν δεν αλλαξει κατι την τελευταια στιγμη μεχρι το βραδακι θα εχει αναχωρησει Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Το πλοίο αναχώρησε από την ράδα του Πειραιά στις 10.30 χθες το βράδυ (AIS), με αναγραφόμενο προορισμό το Δυρράχιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Μετα απο καριερα 23 χρονων (μονο) στην Αδριατικη το Αθενς σημερα εκανε το τελευταιο εμπορικο του ταξιδι με τα σινιαλα της Ventouris Ferries. Πριν λιγο (συμφωνα με το AIS) εφυγε απο το Μπαρι και κατεβαινει προς τα κατω (λογικα Ηγουμενιτσα ή Πειραια) οπου και θα παραδωθει στους νεους του πλοιοκτητες που μαλλον ειναι Ινδοι και εχουν κακο σκοπο Μετα το Siren αλλο ενα βαπορι τερματιζει την καριερα του λογω Eurosolas μιας και απ οτι εχω δει σε εσωτερικες φωτο απο παλια φυλλαδια εχει αρκετο ξυλο μεσα. Αντε να δουμε ποιο θα ειναι το επομενο που θα μας παρουν αυτοι οι Ινδοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 εντυπωσιαζε στην πατρα με τον ογκο του (τοτε) και τις μικρες τσινινιερες του. ως athens express το γνωρισαμε και ετσι το θυμομαστε οι παλιοτεροι. ποτε πλαγιοδετημενο στο 4, ποτε στις αγκυρες στο 5, ποτε στο 9. μιλαμε για εποχες που τα "μεγαλα" (athens express, venus, grecia express) του βεντουρη πλαγιοδετουσαν στο 4 και το 9 και τα μικρα (αργοστολι, ιονις, κεφαλληνια αλλα και το επτανησος και το κεφαλονια αργοτερα) πρυμνιοδετουσαν διπλα τους στο 5 ή το 8 και προσεχαν (ειδικα οταν ηταν στο 8 και το athens στο 9) μην φουνταρουν πανω στην αγκυρα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Οταν πρωτοδρομολογηθηκε κανεις δεν πιστευε οτι θα γεμισει το "τεραστιο" γκαραζ του. Τοτε στη γραμμη ηταν το Πατρα και το Γκρετσια Εξπρες και ουσιαστικα θα αντικαθιστουσε το Μπαρι Εξπρες (επισης με μικρο γκαραζ) Τελικα οχι μονο γεμισε (απο το πρωτο δρομολογιο μαλιστα φευγοντας με αρκετη καθυστερηση γιατι δεν ειχε ξαναφορτωσει το πληρωμα τοσα πολλα φορτηγα ποτε) αλλα μεσα σε 6 χρονια αποδειχτηκε μικρο για την κινηση της Πατρας και μετακομισε στην Ηγουμενιτσα. Θυμαμαι την ημερα που πρωτοεφτασε απο την Αυστραλια μαυρο και εδεσε στο μωλο της ΔΕΗ εκει που ειναι τωρα το Χελλενικ Βογιατζερ για να κανει τη μετασκευη του. Παρακολουθησα τη διαδικασια προσδεσης πανω απο ενα αλλο καμαρι που μολις ειχε φτασει τοτε το Γκρετσια Εξπρες (επισης μαυρο ακομα) που ηταν δεμενο στο ΝΜΔ Πρωτα λοιπον απο Πατρα για Ηγουμενιτσα Μπαρι και αργοτερα απο Ηγουμενιτσα για Μπαρι πριν μετακομισει τα τελευταια χρονια στην Αλβανια. Απο ταχυτητα τα χρονια της Πατρας επαιζε απο 17 μεχρι 18 με μεγιστη τα 19 ενω στην Ηγουμενιτσα δουλευε με 16-17 κομβους. Στην Αλβανια τα 14-15 ηταν υπεραρκετα για να βγαλει το δρομολογιο. Μεσα ποτε δεν ηταν τιποτα φοβερο. Αρκετα καθαρο, ανετο και καλοταξιδο. Αν και με μπαταριστες και μικρο προπελακι ηταν αρκετα ευκολο (ολοι οι νεοι καπετανιοι της εταιριας μια περιοδο απο κει ξεκινουσαν) Τιμιο βαπορακι ποτε δε ζητησε τιποτα και πιστευω αν δεν το ετρωγε η Eurosolas θα κατερριπτε το ρεκορ του Καπεταν Αλεξανδρος. Εκανα 2 ταξιδια μαζι του το καλοκαιρι του 1993 απο Πατρα και το 1994 απο Ηγουμενιτσα (τοτε κατεβαινε μεχρι Κεφαλονια). Το 1994 αν και ειχε θαλασσιτσα η πλωρακλα δε μασησε τιποτα. Απο τη γεφυρα του και ποιοι δεν εχουν περασει. Φυσικα το ξεκινησε ο καπτα Ζαχος Σκαφτουρος και αυτος ετυχε να ειναι παρων και στο δεσιμο του τωρα. Ενα αντικειμενικα αδιαφορο για πολλους βαπορι, που υπηρξε ομως μεγαλο σχολειο για πολλους αξιωματικους που διαπρεπουν σημερα ειτε σε γραφεια ειτε καπετανιοι και μηχανικοι στην ακτοπλοια μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Από ότι βλέπω στο AIS, το πλοίο σήμερα το πρωί μεθόρμισε στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας, από το νέο όπου και βρισκόταν από την ημέρα της επιστροφής του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Σημερα πρωι πρωι αναχωρησε απο την Ηγουμενιτσα για τον αγυριστο. Καλο τελευταιο ταξιδι να εχει κι αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Έτσι, για την ιστορία και μόνο, να πούμε ότι το πλοίο αναχώρησε για το τελευταίο του ταξίδι χωρίς να αλλάξει όνομα ή σημαία. Ως ATHENS και με σημαία Παναμά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Μαλλον εγινε η ιδια ιστορια με το Siren που αλλαξε σημαια μετα το Σουεζ. Το πιθανοτερο ειναι επειδη τα πλοια εχουν πιστοποιητικα που ισχυουν ακομα να μη θελουν να μπλεξουν με τετοιες γραφειοκρατικες διαδικασιες σε μια ευρωπαικη χωρα αλλα ολη τη χαρτουρα να την κανουν κατω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Winner 11 πλεον το πλοιο σημαια Kitts & Nevis, η ιδια γνωστη ιστορια Στο αγκυροβολιο του Σουεζ περιμενει τα τελευταια του χαρτια για να συνεχισει το ταξιδι του για κατω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Even though the steel market is down Ισως γι αυτο οι Ινδοι το εχουν εγκαταλειψει στο Σουεζ και προσπαθουν να το μεταπουλησουν ή να ανεβουν οι τιμες ωστε να συνεχισει προς τα κατω. Αυτο θα θαψει και μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 (edited) Για τον ναυαρχούκο αναρχοαυτόνομο. Την πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα. Edited October 26, 2010 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 ας δούμε τον ΒΑΠΟΡΑ στην Ηγουμενίτσα λίγο πριν φύγει ! τελικά περιμένει ακόμα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Μια ακόμη φωτογραφία, τότε που φορούσε τη γαλανόλευκη και λεγόταν Άθενς Εξπρές. Η φωτογραφία είναι του Alex Duncan και μάλλον είναι στην Πάτρα: Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Ωραία φωτογραφία. Αν και ασπρόμαυρη είναι ζωντανή, φαίνεται η άγκυρα απίκο και οι κάβοι έτοιμοι για έξω, νοερά κι εμείς συμμετέχουμε στη μανούβρα. Συγκρίνοντας την με την φωτό του marittimo που αναφέρεται ότι είναι η πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα διαπιστώνουμε και μια μικρή διαφορά στις (μικρές) τσιμινιέρες του πλοίου. Έχει προστεθεί ένα έλασμα πάνω πάνω για να καλύπτει τις εξαγωγές των καυσαερίων που διακρίνονται στη φωτό του gtogias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Η φωτογραφία είναι του Alex Duncan και μάλλον είναι στην Πάτρα πατρα απο βορεια για το 4 . και οι δυο φωτο και του marittimo & του duncan. η πρωτη ειναι τραβηγμενη απο τον κυματοθραυστη (τοτε υπηρχαν βαρκακια που τα καλοκαιρια πηγαιναν συνεχεια κοσμο απεναντι) και η δευτερη απο το κεφαλι της αγιου νικολαου. στη φωτο του marittimo ο φωτογραφος πρεπει να ειναι στημμενος περιπου στο σημειο του κυματοθραυστη που ειναι το εκκλησακι. σιγουρα δεν ειναι την πρωτη του χρονια στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας. φαινονται στην ακρη το αιολος στο 15 μεση και το λισσος στο 16 γωνια. το λισσος δρομολογηθηκε το 1989, ενω το athens το 1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ο βαπορας στα νιατα του στη μακρινη ΑΣΤΡΑλια πριν μας ερθει και μεγαλουργησει στην Αδριατικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 Κάτι ενδιαφέρον που διαβαζα τις προάλλες και είδα ότι έχουμε κάνει μόνο μια μικρή αναφορά στη πρώτη σελίδα ,είναι πως το πλοιο είχε 2 αδελφά. Πρώτο ήταν το δικό μας(Brisbane trader),το οποίο άντεξε μέχρι το 2010, ξεπερνώντας κατά πολύ τα αδελφά του Δεύτερο είναι το Sydney trader ,χτισμένο το 1969 και κόπηκε στη Κίνα το 1984 Τρίτο είναι το Τownsville trader, χτισμένο 1970 και κοπηκε μαζί με το αδελφό του Άσημη καριέρα για τη σειρά ,που αν δεν είχε έρθει και το Brisbane Ελλάδα θα ήταν ακόμα πιο αθόρυβο το 15ετες πέρασμα τους από τα νερά της Αυστραλίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 11, 2021 Share Posted June 11, 2021 Παρεξηγημενο βαπορακι. Δε ξερω το λογο που κοπηκαν τοσο νωρις τα αλλα, και το τριτο τη γλιτωσε και πουληθηκε στην Ελλαδα. Εδω παντως δουλευε αθορυβα και απροβληματισμα μεχρι το τελος του. Ολα του Βεντουρη καποια στιγμη ειχαν αβαριες, το Αθενς δεν ακουστηκε πουθενα και ποτε. Λιγο πιο ομορφο να ηταν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted June 11, 2021 Share Posted June 11, 2021 Και με πολύ καλό γκαράζ για το μέγεθος του από ότι βλέπω.Ένα πλοίο εργάτης που βοήθησε και αυτό πολύ στο να έρθουν όλα τα υπόλοιπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now