Jump to content
Shipfriends

Athens Express (IMO 690962)


Recommended Posts

Μιας και αρκετά σπάνια βλέπουμε το πλοίο στα μέρη μας, ας συνδράμω και εγώ με μία φωτογραφία του στην μεγάλη του Περάματος, από μία διαφορετική γωνία.

Όσο για την ...μπηχτή :D του καλού μου φίλου :),

Πάλι καλά που είχα αϋπνίες:eek: φιλε Σειριε!! Τελικα το Athens ήταν γύρω στις 07:30 το πρωί του Σάββατου έξω από το λιμάνι του Πειραιά.

την αντιπαρέρχομαι :), μιας και είχα εκφράσει εξ αρχής τις ...επιφυλάξεις μου.

...όπου και αναμένεται, αν διατηρήσει την ίδια ταχύτητα....... να βρίσκεται αύριο το πρωί κατά τις 10.00.
Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη αναμένεται να πάρει το δρόμο της επιστροφής για το Μπάρι το πλοίο

Πραγματι βρισκεται ηδη στη ραδα για πετρελαια.Αν δεν αλλαξει κατι την τελευταια στιγμη μεχρι το βραδακι θα εχει αναχωρησει

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μετα απο καριερα 23 χρονων (μονο) στην Αδριατικη το Αθενς σημερα εκανε το τελευταιο εμπορικο του ταξιδι με τα σινιαλα της Ventouris Ferries. Πριν λιγο (συμφωνα με το AIS) εφυγε απο το Μπαρι και κατεβαινει προς τα κατω (λογικα Ηγουμενιτσα ή Πειραια) οπου και θα παραδωθει στους νεους του πλοιοκτητες που μαλλον ειναι Ινδοι και εχουν κακο σκοπο :D

Μετα το Siren αλλο ενα βαπορι τερματιζει την καριερα του λογω Eurosolas μιας και απ οτι εχω δει σε εσωτερικες φωτο απο παλια φυλλαδια εχει αρκετο ξυλο μεσα.

Αντε να δουμε ποιο θα ειναι το επομενο που θα μας παρουν αυτοι οι Ινδοι :mad:

Link to comment
Share on other sites

εντυπωσιαζε στην πατρα με τον ογκο του (τοτε) και τις μικρες τσινινιερες του. ως athens express το γνωρισαμε και ετσι το θυμομαστε οι παλιοτεροι. ποτε πλαγιοδετημενο στο 4, ποτε στις αγκυρες στο 5, ποτε στο 9. μιλαμε για εποχες που τα "μεγαλα" (athens express, venus, grecia express) του βεντουρη πλαγιοδετουσαν στο 4 και το 9 και τα μικρα (αργοστολι, ιονις, κεφαλληνια αλλα και το επτανησος και το κεφαλονια αργοτερα) πρυμνιοδετουσαν διπλα τους στο 5 ή το 8 και προσεχαν (ειδικα οταν ηταν στο 8 και το athens στο 9) μην φουνταρουν πανω στην αγκυρα του.

Link to comment
Share on other sites

Οταν πρωτοδρομολογηθηκε κανεις δεν πιστευε οτι θα γεμισει το "τεραστιο" γκαραζ του. Τοτε στη γραμμη ηταν το Πατρα και το Γκρετσια Εξπρες και ουσιαστικα θα αντικαθιστουσε το Μπαρι Εξπρες (επισης με μικρο γκαραζ) Τελικα οχι μονο γεμισε (απο το πρωτο δρομολογιο μαλιστα φευγοντας με αρκετη καθυστερηση γιατι δεν ειχε ξαναφορτωσει το πληρωμα τοσα πολλα φορτηγα ποτε) αλλα μεσα σε 6 χρονια αποδειχτηκε μικρο για την κινηση της Πατρας και μετακομισε στην Ηγουμενιτσα.

Θυμαμαι την ημερα που πρωτοεφτασε απο την Αυστραλια μαυρο και εδεσε στο μωλο της ΔΕΗ εκει που ειναι τωρα το Χελλενικ Βογιατζερ για να κανει τη μετασκευη του. Παρακολουθησα τη διαδικασια προσδεσης πανω απο ενα αλλο καμαρι που μολις ειχε φτασει τοτε το Γκρετσια Εξπρες (επισης μαυρο ακομα) που ηταν δεμενο στο ΝΜΔ

Πρωτα λοιπον απο Πατρα για Ηγουμενιτσα Μπαρι και αργοτερα απο Ηγουμενιτσα για Μπαρι πριν μετακομισει τα τελευταια χρονια στην Αλβανια. Απο ταχυτητα τα χρονια της Πατρας επαιζε απο 17 μεχρι 18 με μεγιστη τα 19 ενω στην Ηγουμενιτσα δουλευε με 16-17 κομβους. Στην Αλβανια τα 14-15 ηταν υπεραρκετα για να βγαλει το δρομολογιο.

Μεσα ποτε δεν ηταν τιποτα φοβερο. Αρκετα καθαρο, ανετο και καλοταξιδο. Αν και με μπαταριστες και μικρο προπελακι ηταν αρκετα ευκολο (ολοι οι νεοι καπετανιοι της εταιριας μια περιοδο απο κει ξεκινουσαν) Τιμιο βαπορακι ποτε δε ζητησε τιποτα και πιστευω αν δεν το ετρωγε η Eurosolas θα κατερριπτε το ρεκορ του Καπεταν Αλεξανδρος.

Εκανα 2 ταξιδια μαζι του το καλοκαιρι του 1993 απο Πατρα και το 1994 απο Ηγουμενιτσα (τοτε κατεβαινε μεχρι Κεφαλονια). Το 1994 αν και ειχε θαλασσιτσα η πλωρακλα δε μασησε τιποτα.

Απο τη γεφυρα του και ποιοι δεν εχουν περασει. Φυσικα το ξεκινησε ο καπτα Ζαχος Σκαφτουρος και αυτος ετυχε να ειναι παρων και στο δεσιμο του τωρα.

Ενα αντικειμενικα αδιαφορο για πολλους βαπορι, που υπηρξε ομως μεγαλο σχολειο για πολλους αξιωματικους που διαπρεπουν σημερα ειτε σε γραφεια ειτε καπετανιοι και μηχανικοι στην ακτοπλοια μας.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εγινε η ιδια ιστορια με το Siren που αλλαξε σημαια μετα το Σουεζ. Το πιθανοτερο ειναι επειδη τα πλοια εχουν πιστοποιητικα που ισχυουν ακομα να μη θελουν να μπλεξουν με τετοιες γραφειοκρατικες διαδικασιες σε μια ευρωπαικη χωρα αλλα ολη τη χαρτουρα να την κανουν κατω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Winner 11 πλεον το πλοιο σημαια Kitts & Nevis, η ιδια γνωστη ιστορια :rolleyes:

Στο αγκυροβολιο του Σουεζ περιμενει τα τελευταια του χαρτια για να συνεχισει το ταξιδι του για κατω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Even though the steel market is down

Ισως γι αυτο οι Ινδοι το εχουν εγκαταλειψει στο Σουεζ και προσπαθουν να το μεταπουλησουν ή να ανεβουν οι τιμες ωστε να συνεχισει προς τα κατω. :rolleyes:

Αυτο θα θαψει και μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Μια ακόμη φωτογραφία, τότε που φορούσε τη γαλανόλευκη και λεγόταν Άθενς Εξπρές. Η φωτογραφία είναι του Alex Duncan και μάλλον είναι στην Πάτρα:

gallery_2126_235_197751.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραία φωτογραφία. Αν και ασπρόμαυρη είναι ζωντανή, φαίνεται η άγκυρα απίκο και οι κάβοι έτοιμοι για έξω, νοερά κι εμείς συμμετέχουμε στη μανούβρα.

Συγκρίνοντας την με την φωτό του marittimo που αναφέρεται ότι είναι η πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα διαπιστώνουμε και μια μικρή διαφορά στις (μικρές) τσιμινιέρες του πλοίου. Έχει προστεθεί ένα έλασμα πάνω πάνω για να καλύπτει τις εξαγωγές των καυσαερίων που διακρίνονται στη φωτό του gtogias.

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφία είναι του Alex Duncan και μάλλον είναι στην Πάτρα

πατρα απο βορεια για το 4 ;). και οι δυο φωτο και του marittimo & του duncan. η πρωτη ειναι τραβηγμενη απο τον κυματοθραυστη (τοτε υπηρχαν βαρκακια που τα καλοκαιρια πηγαιναν συνεχεια κοσμο απεναντι) και η δευτερη απο το κεφαλι της αγιου νικολαου. στη φωτο του marittimo ο φωτογραφος πρεπει να ειναι στημμενος περιπου στο σημειο του κυματοθραυστη που ειναι το εκκλησακι. σιγουρα δεν ειναι την πρωτη του χρονια στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας. φαινονται στην ακρη το αιολος στο 15 μεση και το λισσος στο 16 γωνια. το λισσος δρομολογηθηκε το 1989, ενω το athens το 1988

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Κάτι ενδιαφέρον που διαβαζα τις προάλλες και είδα ότι έχουμε κάνει μόνο μια μικρή αναφορά στη πρώτη σελίδα ,είναι πως το πλοιο είχε 2 αδελφά.

Πρώτο ήταν το δικό μας(Brisbane trader),το οποίο άντεξε μέχρι το 2010, ξεπερνώντας κατά πολύ τα αδελφά του 

Δεύτερο είναι το Sydney trader ,χτισμένο το 1969 και κόπηκε στη Κίνα το 1984

Τρίτο είναι το Τownsville trader, χτισμένο 1970 και κοπηκε μαζί με το αδελφό του 

Άσημη καριέρα για τη σειρά ,που αν δεν είχε έρθει και το Brisbane Ελλάδα θα ήταν ακόμα πιο αθόρυβο το 15ετες πέρασμα τους από τα νερά της Αυστραλίας 

 

Link to comment
Share on other sites

Παρεξηγημενο βαπορακι. Δε ξερω το λογο που κοπηκαν τοσο νωρις τα αλλα, και το τριτο τη γλιτωσε και πουληθηκε στην Ελλαδα. Εδω παντως δουλευε αθορυβα και απροβληματισμα μεχρι το τελος του. Ολα του Βεντουρη καποια στιγμη ειχαν αβαριες, το Αθενς δεν ακουστηκε πουθενα και ποτε.

Λιγο πιο ομορφο να ηταν..

Link to comment
Share on other sites

Και με πολύ καλό γκαράζ για το μέγεθος του από ότι βλέπω.Ένα πλοίο εργάτης που βοήθησε και αυτό πολύ στο να έρθουν όλα τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...