Jump to content
Shipfriends

Mahera (ΙΜΟ 7111822)


Recommended Posts

  • 2 years later...
  • 5 months later...

Συμφωνα με αυτο το αρθρο το MAHERA ειχε σταματησει δρομολογια για περιπου ενα χρονο εξαιτιας μηχανικων προβληματων.Μετα απο εξι μηνες εργασιων ξεκινησε παλι τα δρομολογια τον περαμενο Σεπτεμβριο.Συμφωνα με το ιδιο αρθρο αγοραστικε μετα την προσαραξη του BUNCE ISLAND to 1999

Και μια φωτο απο το flickr με το πλοιο στο Tagrin to 2007

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μετα απο εξι μηνες εργασιων ξεκινησε παλι τα δρομολογια τον περαμενο Σεπτεμβριο.

Τα οποία δρομολόγια δεν διήρκησαν για πολύ καιρό, μιας και με την έλευση στο Freetown του ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ - ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ στις αρχές του 2010, το ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ παροπλίστηκε, όπως μπορούμε να δούμε στην παρακάτω φωτό από τον περασμένο Απρίλιο. Στην υπερκατασκευή του πάντως μπορούμε να διακρίνουμε κάποιες εργασίες που γίνονται, και ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να επαναδραστηριοποιηθεί, αν δεν έχει ήδη γίνει κάτι τέτοιο.

post-2102-0-02343300-1291667860_thumb.jp

Πηγή φωτό: picasa, από τον χρήστη Christopher Mortensen

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Στην υπερκατασκευή του πάντως μπορούμε να διακρίνουμε κάποιες εργασίες που γίνονται, και ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να επαναδραστηριοποιηθεί, αν δεν έχει ήδη γίνει κάτι τέτοιο.

Εχεις δικιο ΣΕΙΡΙΕ,η παντοφλα εχει ηδη δραστηριοποιηθει.Αν συνδιασουμε και το αρθρο που ειδαμε 2-3 ποστ πιο πανω,βλεπουμε οτι η φωτο ειναι απο την εποχη που γινοταν εργασιες ανακαινησης του πλοιου και μαλιστα στις αρχες των εργασιων.

Ελπιζω να πεσει στα χερια μας και καμια προσφατη φωτογραφια ωστε να δουμε και το αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ (???)

Να μεταφερθούμε νοερά αλλά και οπτικά στον Ιούνιο του 1973, και να δούμε ένα φιλμάκι από το ΕΟΑ, διπλού ενδιαφέροντος. Καραβολατρικού αλλά και ποδοσφαιρικού.

Τίτλος του φιλμ "Φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ Αίαντα Σαλαμίνας και Άγιαξ στη Σαλαμίνα (0-2)" και εκτός από τα ποδοσφαιρικά δρώμενα, μπορούμε στην αρχή του να δούμε την μετάβαση στην Σαλαμίνα με το ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ (ΝΠ 2732), δύο διερχόμενες μικρές παντόφλες (πιθανολογώ ότι η μία είναι το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Κ (ΤΑΝΙΑ), αριστερά), αλλά και άλλη μία παντόφλα που περνάει στα αριστερά του ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΣ με φόντο το Καματερό.

post-2102-0-80699400-1296761987_thumb.jp ----- post-2102-0-73866600-1296762000_thumb.jp

Έχω βάσιμες υποψίες, για να μην πω ότι είμαι βέβαιος, ότι πρόκειται για το ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ και νυν MAHERA. Oι ομοιότητες είναι πάρα πολύ μεγάλες (μπορείτε να συγκρίνεται με σύγχρονες του πλοίου στα προηγούμενα ποστ), με μόνη διαφορά την απουσία του πλευρικού εξωτερικού διαδρόμου στο ντεκ του σαλονιού. Κάτι όμως που νομίζω πως μπορούμε να παρακάμψουμε, αν λάβουμε υπ' όψιν μας ότι σύμφωνα με το equasis στο πλοίο έγινε κάποια μετασκευή το 1989 (αλλαγή του Gross tonnage).

Ακόμα, πάλι σύμφωνα με το equasis, το πλοίο πουλήθηκε στη Σιέρα Λεόνε το 2000, έφερε έκτοτε την σημαία της, την οποία όμως άλλαξε (άγνωστη η νέα) το 2009.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το πλοιο στο βιντεακι ειναι το ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΓΓΟΣ.Αυτο ομως που ειναι δυσκολο να μαθουμε ειναι αν το ονομα στον καθρεφτη ειναι και το ονομα του πλοιου ή αν απλα αν το γραψανε ετσι χαρη συντομιας.

Η αλλαγη σημαιας το 2009 αν εγινε τελικα πρεπει να αφορα την αρχη των εργασιων που εχουμε αναφερει και σε προηγουμενα ποστ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To MAHERA εχει πιασει ηδη δουλεια στη Σιερα Λεονε.Εξωτερικη φωτογραφια ακομα δεν βρηκα αλλα εχουμε

Καθρεφτη με νεα παραθυρα

post-1819-0-00298500-1299752678_thumb.jp

Γκαραζ σε καλη κατασταση και βαμενο μπλε στο πλαι

post-1819-0-47342600-1299752874_thumb.jp

και καταστρωμα με καγκελα δεκαετιας 1980 αν και εκει μαλλον ειναι η πορτα της γεφυρας

post-1819-0-12301800-1299753745_thumb.jp

Οι φωτο απο το picassa και τον Jason McCort

Link to comment
Share on other sites

Από την ενασχόληση μου με τις Ελληνικές παντόφλες στο εξωτερικό, έχω καταλάβει ότι εκεί κάτω στην Αφρική είναι παντελώς άγνωστη η λέξη scrap. Βλέπεις πλοία καταχτυπημένα, παρατημένα, μισοδιαλυμένα, που όταν τα φτάσουν στο αμήν, τα ξαναμαντάρουν και τα επανακυκλοφορούν.

Ένα που μου έκανε εντύπωση στις φωτογραφίες που μας παρέθεσε πιό πάνω ο polmyt, είναι η αναγραφή παντού πάνω στο πλοίο (μέχρι και στο deck της γέφυρας, στην τρίτη φωτό), του "SAFETY FIRST - NO SMOKING". Ή το πλοίο εκτός από επιβάτες και ΙΧ μεταφέρει και φορτία καυσίμων, ή στη Sierra Leone έχουν ...εναρμονιστεί πλήρως με τις επιταγές της Ε.Ε. (που 'σαι opelmanos να χαρείς μεγαλεία και να απολαύσεις ταξίδι) :P.

Ακόμα, πιστεύω να προσέξατε στην τρίτη φωτό την αίθουσα VIP, με το χρυσό χερούλι παρακαλώ :rolleyes::blink: που διαθέτει το πλοίο (εμείς να τα βλέπουμε !!!).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Να δούμε το πλοίο στην Sierra Leone σε δύο φωτό μετά από το φρεσκάρισμα και τις λαμαρινοδουλειές που του έγιναν, και στις οποίες εργσίες είχαμε αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ.

Η πρώτη τον Ιανουάριο του 2011, αμέσως μετά δηλαδή το φρεσκάρισμα,

post-2102-0-60038000-1316853489_thumb.jp

και η δεύτερη τον Ιούλιο που μας πέρασε, όπου και βλέπουμε το πλοίο να έχει .....επανέλθει στην γνωστή άθλια κατάσταση των παντοφλών που δραστηριοποιούνται στο Freetown της Sierra Leone. Oι γνωστές μας δε "τοπικές συνήθειες", .....τήρηση του πρωτοκόλλου :P και ταξίδι με ανοιχτό τον καταπέλτη, συνεχίζονται κανονικότατα.

post-2102-0-96541600-1316853501_thumb.jp

Πηγή : projectyele2011

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Σοβαρο ατυχημα ειχε το πλοιο πριν μερικες μερες αφου λογω κακοκαιριας εχασε τον καταπελτη τουστα μισα της διαδρομης.Απο οτι φαινεται απο τις περιγραφες μαλλον τυχεροι ηταν οσοι ταξιδευαν

Bad weather yesterday affected the M.V Mahera Ferry which ply the sea route between Lungi and Freetown leaving the ramp damaged.

According to the Ferry Captain Sheik Gibril Sesay the unfortunate incident occurred around 3:15pm, “just fifteen minutes after we left (Tagrin) the weather changed and the wind started blowing very strongly, then water started entering the Ferry.” He explained that he decided to slow down the ferry as there was no way to return.

Captain Sheik Gibril Sesay who disclosed that he had been in service for over 25 years said this incident is the worst in his experience. He added that it was raining heavily and the water was rough when they left Targrin. He maintained that moments later, a heavy wave came which washed water into the Ferry causing the ramp (reclining door) of the ferry to cut along with its bracket and chain because it could not stand the force of the water. This he said sent the passengers into a panic and they started fighting for life jackets while others were crying for help. As Captain he said “I ordered my crew to make sure that all passengers have a jacket”.

Cpt. Sesay said people were very nervous when they saw the water entering the ferry even though the ferry was not overloaded. He said there were 14 vehicles and about 300 passengers on board, even though the ferry could carry 37 vehicles and more passengers.

Passengers were unable to leave the ferry the normal way, they had to be carried on the shoulders of youths who volunteered to assist when the ferry landed without a ramp or door at the Freetown Terminal around 4:45pm.

Adama Sesay a passenger and a victim of the incident commended the Captain of the ferry saying “We were all crying and shouting as the ferry ramp cut, and some people even went up to the Captains bridge where the captain was struggling, crying for their lives. The Captain tried his best with the help of God he was able to come with us safely.”

Another passenger Samuel Deen a driver of one of the vehicles on board maintained that he had given up hope of survival as a result of what he saw, but with the experience of the Captain, despite the confusion inside the ferry at that time “He was able to comport himself and manage to bring us safe. As you can see, my dress is completely wet as I was standing just by my vehicle looking at what will happen next.”

Mr. Mohamed Fahad, Executive Managing Director of Great Scarcies/Mahera Ferry, disclosed that since he started ferry operations in Sierra Leone, this was his first and major unfortunate incident, but with the explanations from the passengers on board and what he saw, he believes the Captain should be commended as no one was injured neither any property destroyed as it is very rare for such thing to happen “for a ramp to cut in the middle of sea and the ferry arrives safely.”

He said “I think I should increase the salary of the Captain as he has done a great thing for this nation by rescuing about three hundred passengers from drowning.” He said he will start with immediate effect the construction of a new ramp for the said ferry so that it will be ready for use by next week.

By Alhaji Kamara

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εικαστικες αλλαγες εχουμε στην παντοφλα με την εξωτερικη της εμφανιση να θυμιζει ολιγον τσιρκο.Αλλο χρωμα στον καθρεφτη,με αλλο χρωμα ειναι βαμενο το υπολοιπο πλοιο,με αλλο τα υφαλα ενω υπαρχει στο υψος της ισαλου και λευκη γραμμη ετσι για να γινεται αντιθεση.

Κατα τα αλλα μαυρα χαλια και χτυπημενη σε πολλα σημεια η παντοφλιτσα

 

post-1819-0-77757500-1394220496_thumb.jp

 

Η φωτο ειναι απο το flickr και σε χορταστικη αναλυση μπορουμε να τη δουμε εδω

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...