Jump to content
Shipfriends

Μαρίνα (ΙΜΟ 7203467)


Recommended Posts

Το ΜΑΡΙΝΑ πάει κι έρχεται. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχε σχεδόν κολλήσει πάνω στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Σήμερα αν είδα καλά από μακριά κάποιοι προσπαθούσαν να επαναφέρουν το πλοίο στη θέση του και οι κάβοι μία φερμάρανε, μία λασκάρανε. Σε συνδιασμό με το ότι οι καδένες του δεν βοηθάνε πλέον, φοβάμαι ότι με τον πρώτο δυνατό αέρα θα έχουμε ενδεχομένως χειρότερα.

Το ΜΑΡΙΝΑ συνεχιζει να εχει προβλημα με τις αγκυρες του!

καμια μερα gallery_2164_106_161975.jpg θα τα παρει ολα μαζι του

Edited by margaritis24
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Και όμως το Μαρινα δεν έπεσε πάνω στο Ρομιλντα :P , στη γνώριμη ντάνα των GA Ferries στα 200αρια!!! Μπορεί από πλώρα να φαίνεται ότι είχαν ακουμπήσει, αλλά από πρυμα μπορούσες να δεις ένα ελάχιστο διάκενο στο τρυφερό τετ α τετ του μεταξύ του Μαρίνα με το Ρομιλντα.

Αυτό το γεγονός πιστεύω ότι θα αργήσει να ξανασυμβεί γιατί κάποια μέλη από παλιά πληρώματα της GA Ferries έθεσαν σε λειτουργία μια ηλεκτρομηχανή του Μαρίνα έτσι ώστε να πάρουν τα μπόσικα από τις άγκυρες και να βιράρουν τις κάβους της πρύμης. ;);)

Link to comment
Share on other sites

ας ειναι καλα το πληρωμα του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, που ενα πρωι το εφερε στη αρχικη του θεση.Μετα απο εμπλοκη των 2 καδενων,του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και του ΜΑΡΙΝΑ,το πληρωμα του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ βλεποντας και το αγκαλιασμα του ΜΑΡΙΝΑ με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ,τραβηξαν την αγκυρα του ΜΑΡΙΝΑ και το επανεφεραν στην θεση του. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

στο καλο και να μας γραφει. και να μη μας γραψει δεν πειραζει ;)

αυτο το βαπορι εξωτερικα δεν μου αρεσε ποτε. απο αποψη σουλουπιου η πιο χοντροκομμενη μετασκευη του καπτα μακη. απο αποψη ταξιδεματος γα@@σε τα. αγριο κοπανημα και αγιος ο θεος. κατι τα μαγουλα κατι οι υπερκατασκευες που προστεθηκαν του εδιναν ευκολα κατι κατι ωραιες κλισεις που μεχρι να επανελθει στην ορθια θεση ειχες ξυριστει και ξαναηθελες ξυρισμα.

το ειχα ταξιδεψει πολλες φορες το 1995. για ταξιδεμα κλπ τα ειπαμε. για καθαριοτητα εσωτερικων χωρων τι να πουμε τι (και ηταν οτι ειχε βγει απο μετασκευη). ξαναταξιδεψα το 2008, σκια του εαυτου του με τα προβληματα βουνο. οχι οτι δεν ειχε παλιοτερα θεματακια, το αντιθετο.

θεωρητικα σε εσωτερικους χωρους ηταν αντιγραφη (και μικρογραφια) της μετασκευης του ροδανθη. για μενα ηταν αχρωμο αγευστο και χωρις δικο του στιγμα.

ας ειναι χλιαρη η φλογα, αλλα και καυτη να ειναι δεν τρεχει και τπτ. B)

στο γκαλερυ μερικες φωτο απο τα τελευταια χρονια του. απο το 2001 στη ροδο, μεχρι το 2008 στο σουνιο.

gallery_1817_101_379939.jpg

gallery_1817_101_779677.jpg

Link to comment
Share on other sites

To MARINA για την εποχή του το καπτα Μάκης το είχε κάνει ένα πανέμορφο night ferry.H αλλαγή της πλώρης κι ιδιαίτερα το κόψιμο των ζωναριών το βοήθησε πολύ αλλά δεν μηδένισε το κοπάνημα στην μάσκα.Οι υπερκατασκευές του έδωσαν μπούγιο αλλά με καλό σαβούρωμα και παρόλο την έλειψη stabilizers πήγαινε καλά με τον καιρό στην μπάντα. Δεν ήταν κι ότι πιο καλοτάξιδο κυκλοφορούσε αλλά υπήρχαν χειρότερα βαπόρια στον καιρό.

Το εσωτερικό του απλά δεν παιζόταν.Φοβερή διαρύθμιση και πολυτέλεια για την εποχή του ήταν ένα κλικ πιο πάνω από το ΡΟΔΑΝΘΗ ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία βέβαια.Το σαλονάκι πριν την διακεκριμένη θέση δεξιά με τα μπαμπού ήταν όλα τα λεφτά. Επίσης εκπληκτικές κι οι καμπίνες στο ντεκ πάνω από την γέφυρα με τηλεοράσεις από την αρχή.

Το διαμέρισμα του καπτα Μάκη πάνω από την γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά.Το καλύτερο μπαλκόνι του Αιγαίου με την καλύτερη θέα.

Γενικότερα μαζί με το ΡΟΔΑΝΘΗ ήταν από τα πολυτελέστερα και καλύτερα night ferry του Αιγαίου κι ένας από τους λόγους που η ΔΑΝΕ αφανίστηκε ήταν αυτά τα βαπόρια που εκδίωξαν τα ΙΑΛΥΣΣΟΣ/ΚΑΜΙΡΟΣ κι ανταγωνίστηκαν με απόλυτη επιτυχία τα ΠΑΤΜΟΣ/ΡΟΔΟΣ.

Το πιο σωστό είναι να κρίνουμε ένα βαπόρι για την εποχή του κι όχι με την σημερινή εποχή.Σίγουρα με τα τωρινά δεδομένα δεν μπορούσε να είχε τύχη αλλά το 1994 που μπήκε στα δωδεκάνησα ήταν από τα καλύτερα night ferry του Αιγαίου

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνω,μάλιστα θυμάμαι ότι μέχρι και το 2001 που είχα πάει ρόδο το δίδυμο ροδάνθη/μαρίνα αποτελούσε καλύτερη επιλογή απο το πατμός/ρόδος μιας και έκανε και το δρομολόγιο φιλέτο κάλυμνο-κώ ρόδο σε αντίθεση με τη ΔΑΝΕ που έκανε τον κορμό,αποτέλεσμα να κάνουν και λιγότερες ώρες για ρόδο

Γενικά τα πλοία του αγούδημου σίγουρα δεν άφησαν ασυγκίνητο κανέναν καραβολάτρη,αλλά κατά τη προσωπική άποψη σαν οπαδός των σινιάλων της παλιάς ακτοπλοιας η επιλογή να βαφτούν σαν τσίρκα άλλοιωσε όλη την ομορφιά των πλοίων και την ιστορία της εταιρείας,ένα μεγάλο φάουλ για τις κόρες του Αγούδημου που απο ότι είχα ακούσει είχαν την ιδέα

Link to comment
Share on other sites

το οτι μεσα ειχε αφεθει στη μοιρα του και τις τρεις τελευταιες σαιζον ειχε παρα πολλα θεματα (με πιο ενοχλητικο το θεμα με το vacuum στις χεστρες) δεν αμαυρωνε την ιστορια της εταιρειας;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τη συσκευη AIS του ΜΑΡΙΝΑ πρεπει να την κληρονομησε το ρυμουλκο ΑΣΤΕΡΙ που δραστηριοποιηται στη Θεσσαλονικη.

Δεν εξηγηται αλλιως το γεγονος πως οταν πας αν δεις πληροφοριες και φωτο εμφανιζει ολα τα στοιχεια του ΜΑΡΙΝΑ

post-1819-0-91291300-1317819588_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Παραβλέποντας τις συστάσεις του proud (τελευταία φορά :P ), ποστάρω μια φωτό του πλοίου, μιας και η λήψη της τοποθετείται χρονικά γύρω στο 1995 αν δεν κάνω λάθος. Συμπληρώσω έτσι τον επικήδειο που ο ίδιος συνέταξε λίγα posts πιο πάνω!

post-2195-0-65842100-1317901281_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

σε ενα site/blog ενος ζευγους ολλανδων camperαδων, οι οποιοι btw ηκαμαν πολλα ταξιδια στην ψωροκωσταινα,

 

ειχε ταξιδεψει ιονιο οταν πρωτοβγηκε; προσωπικα δεν το θυμαμαι. οι ολλανδοι παντως εχουν μια φωτο του πλοιου, στο αλμπουμ απο το ταξιδι τους σε κεφαλονια - ιθακη - αχαΐα.

αν κρινω απο τον τιτλο του λινκ (ithaca channel) και το background της φωτο, θα στοιχηματιζα οτι περνα εξω απο τον πισαετο... samibound ;)

 

 

Ithaca%20channel.jpg

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζετε shipfriends. :P 1993 και το προσπεκτους διαφημιζει Ροδανθη στο Πατρα-Αγκωνα.Οποτε μιας και η φωτο του Μαρινα ειναι λιγο μεταγενεστερη μιλαμε ισως για καποια αντικατασταση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

αυτα τα θυμομαστε, αλλα ειναι το 1993. οι φωτο ειναι του 1994 (ετσι γραφουν και λογικα ετσι ειναι, αφου το πλοιο τοτε βγηκε). το 1994 ροδανθη και ρομιλντα ηταν δωδεκανησα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα δε νομιζω να εκανε και τιποτα αλλο παντως εκει πανω.Ξερουμε μηνα που τραβηχτηκε η φωτο?Iσως μιλαμε για καμια σκαντζα πολυ αρχες του 1994 στα πρωτα του ταξιδια πριν κατεβει Ροδο.Επισης απ ο,τι βλεπω στον Σουηδο τουλαχιστον το Ροδανθη συνεχισε και μετα το 93 στην Αγκωνα.Φυσικα οι Ελληνες θα θυμουνται καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

ειχε ταξιδεψει ιονιο οταν πρωτοβγηκε; προσωπικα δεν το θυμαμαι.

να επαναλαβω την ερωτηση, γιατι μαλλον δεν ημουν σαφης ;) : γνωριζει καποιος ποτε (και για ποσο) ταξιδεψε το μαρινα σε ιονιο/αδριατικη; πιθανο ετος το 1994.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι βγηκε τελη Ιουνιου 1994 για εμπορικα δρομολογια στα Δωδεκαννησα..Πιο πριν,ειχε μεταφερει Αστυνομικες Δυναμεις για την Συνοδο κορυδης στην Κερκυρα..Η φωτο ,μαλλον, ειναι απο εκεινη την ημερα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...