Jump to content
Shipfriends

Μαρίνα (ΙΜΟ 7203467)


Recommended Posts

Όπως είπα χθες το Μαρίνα ανέβηκε στη δεξαμενή του Περάματος. Ήδη από χθες το φαινόταν ότι το πλοίο καθαρίστηκε με υδροβολη. Στη πρύμη δεν είδα να γίνεται μια δουλεία που είχα ακούσει ότι θα γινόταν:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποψε λιγο μετα τις 22.00 ξεκινησε για Δωδεκανησα στη θεση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Το δρομολογιο περιλαμβανει και Λειψους, Συμη.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

AIS ...το ανάγνωσμα. ;)

Το πλοίο κατά τις 21.00 μεθόρμισε στο ντοκ 3, και αναχώρησε κατά τις 22.30 όπως μας είπε ο φίλος gpap2006. Στην αρχή με προορισμό τον ...ΠΕΙΡΑΙΑ :D, και κατόπιν αλλαγής στην συσκευή AIS του πλοίου, για Πάτμο - Λειψούς - Λέρο - Κω - Κάλυμνο - Σύμη - Ρόδο. ;)

Καλά του ταξίδια (άιντε να δούμε ...πόσα θα είναι αυτά)..... :D

Link to comment
Share on other sites

Πήρε την θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ ουσιαστικά στην άγονη δωδεκανήσου οπότε γι αυτό παραμένει δεμένο στον νέο μόλο κι ας έχει αποκατασταθεί η ζημιά όπως μας ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Με τον καπτα Λευτερη Καρυστινό και τον καπτα Σιδερή Λυγνό αναχωρησε το πλοίο σήμερα για ένα δρομολόγιο μας και οι δυο τους έχουν εμπερια από την Φολέγανδρο την Σίκινο και την Ανάφη.

Μόλις επιστρέψει και πάλι στα δωδεκάνησα θα επανέλθει ο εξαιρετικός και πολλά υποσχόμενος Φώτης Λαμπρινός ο οποίος τα πηγαίνει περίφημα.

Πάντως σήμερα την χειρότερη ημέρα διάλεξε ο καπτα Μάκης να στειλει το βαπόρι στην αγονη.Με 8αρι γαρμπη λιμάνια όπως η Σίκινος , η Σαντορίνη και η Ανάφη θα είναι σε κακό χάλι κι αν συνυπολογίσουμε ότι το ΜΑΡΙΝΑ δεν έχει σε καμία περίπτωση τις ελικτικές ικανότητες του ΡΟΜΙΛΝΤΑ, έχε πολύ ξεπεσουρα στον αερα κι αναιμικές μπόμπες, είναι πολύ μεγάλο βαπόρι ιδιαίτερα για την Φολέγανδρο, τότε τα ρεμέτζα θα είναι και ιδιαίτερα δυσκολα για να μην πω αδύνατα.

Link to comment
Share on other sites

ο εξαιρετικός και πολλά υποσχόμενος Φώτης Λαμπρινός ο οποίος τα πηγαίνει περίφημα.

Συμφωνω και επαυξανω!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά τη λήξη της επίσχεσης εργασίας και την αναχώρηση του Sardinia Vera αναμένεται να αποπλεύσει και το Μαρίνα τα μεσάνυχτα, για την άγονη των Δωδεκανήσων (Πάτμο Λειψοί Λέρο Κάλυμνο Κω Σύμη Ρόδο), για αυτό το απόγευμα το πλοίο έπαιρνε καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

αιντε με το καλο !να παει και να γυρισει φορτωμενο (τωρα με τελευταιες αναμνησεις θα ειναι ,με κοσμο και ΙΧ)οψομεθα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορεί να έχουν επίσχεση εργασίας το πλήρωμα του Μαρίνα, αλλά μάλλον κάποια μελη του πληρώματος εργάζονται. Μέχρι τη Δευτέρα που μας πέρασε οι σωσίβιες λέμβοι του Μαρίνα ήταν ελαφρώς κατεβασμένες και από τις δυο πλευρές αλλά πλέον είναι ξανά στη θέση τους.

Edited by proud_ionian
μελι. ουτε μελοι ουτε μελι
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χθες το απόγευμα το Μαρίνα μεθόρμισε από το ντοκ 3 στα 200αρια γύρω στις 18:15. Είχε ζητήσει άδεια από τις 17:30 αλλά τότε υπήρξε κάποιο κενό στο traffic του λιμανιού. Έτσι έδεσε στην άκρη στα 200αρια και περίμενε καρτερικά για να ξεκινήσει η φόρτωση για το πρώτο του δρομολόγιο.

Καλά ταξίδια Μαρίνα:)

Χθεσινή αναχώρηση του Μαρίνα στις 24:00 για Σύρο Μύκονο Άγιο Κηρυκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ με 170 επιβάτες, 20ΙΧ & 18ΦΓ.

Για πρώτη αναχώρηση (τα πλανά άνοιξαν στις 15:30) δεν ήταν άσχημη η κίνηση στους επιβάτες και τα ΙΧ. Όσο αφόρα τα φορτηγά εκεί έχει δρόμο μπροστά του;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά να ρωτήσω κάτι, θέλω την Παρασκευή 17/7 να ταξιδέψω για Σύρο αλλά δεν έχει δρομολόγιο του Μαρίνα. Αντιθέτως στις 10/7 έχει κανονικά στις 23:59. Το βγάζουν ακόμα δεν το βάλανε καλά καλά?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είχα την ατυχία να ταξιδέψω μαζί του χθες για πρώτη φορά, από Βαθύ.

Από το οποίο έφυγε στην ώρα του (20.00) για να φτάσει στον Πειραιά μετά από 16 ώρες (δηλαδή σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι), πιάνοντας Καρλόβασι, Φούρνους, Εύδηλο, Μύκονο.

Το πήρα επειδή το Μύκονος ήταν φουλαρισμένο, αλλά είχα μια κρυφή ελπίδα ότι το πλοίο θα μου άρεσε, καθότι "της παλαιάς σχολής". Και όντως, η γενική διαρρύθμιση είναι καλή, θα μπορούσε να είναι ένα πολύ χαρούμενο και ευρύχωρο πλοίο.

...Αν δεν ήταν εγκαταλελειμμένο ως εκεί που δεν πάει. Είναι μάταιο να προσπαθήσω να περιγράψω τη βρωμιά που αντίκρισα. Θα πω μόνο ότι αναρωτιέμαι πώς ανέχεται το πλήρωμα να ζει μέσα σε αυτές τις συνθήκες και γιατί δεν κάνει κάτι, αν μη τι άλλο για να σώσουν τους εαυτούς τους.

Οι τουαλέτες μύριζαν ανυπόφορα μέχρι τη ρεσεψιόν, ενώ για να μπεις μέσα έπρεπε να κρατήσεις την αναπνοή σου. Τα παπούτσια κολλούσαν στη βρώμα των περισσότερων εσωτερικών χώρων, ενώ τα εξωτερικά καταστρώματα δεν πρέπει να έχουν καθαριστεί εδώ και πολλές βδομάδες (ίσως λέω και λίγο). Εν πάση περιπτώσει οι συνθήκες υγιεινής ήταν οι χειρότερες που θυμάμαι να έχω δει ποτέ σε κοινόχρηστους χώρους (όχι μόνο πάνω σε πλοία) - και να σκεφτεί κανείς ότι το καράβι ήταν ψιλοάδειο...

Περνώντας από τους διαδρόμους, είδα και κάποιες καμπίνες, που ομολογώ ότι ήταν αρκετά καλοδιατηρημένες, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τη γενική κατάσταση αποσύνθεσης του υπόλοιπου πλοίου.

Η ταχύτητα στα 14 με 14,5 μίλια. Κοντά στην Ικαρία κουνηθήκαμε μεν, αλλά όχι άτσαλα, παρότι βρήκαμε αρκετό καιρό. Δεν ξέρω αν το πλοίο έχει stabilizers, πάντως είχαμε μια αρκετά μεγάλη μόνιμη κλίση αριστερά σε όλο το ταξίδι.

Κρίμα για το καραβάκι, κρίμα για την εταιρία του, ντροπή για όσους του επιτρέπουν να δουλεύει (όποτε το έχουν ανάγκη) σε αυτή την κατάσταση, δυσφημίζοντας τη χώρα μας.

Edited by harlek
Link to comment
Share on other sites

Οι τουαλέτες μύριζαν ανυπόφορα μέχρι τη ρεσεψιόν, ενώ για να μπεις μέσα έπρεπε να κρατήσεις την αναπνοή σου.
σε ταξιδι μου πριν ενα περιπου χρονο με το βαπορι οι τουαλετες ηταν ακριβως στην ιδια κατασταση και η δικαιολογια ηταν οτι ειχαν ενα προβληματακι με το vacuum στο προηγουμενο ταξιδι. απο οτι φαινεται το vacuum (το συστημα κενου αερος δηλαδη), πρεπει να τα εχει φτυσει εδω και πολυ καιρο.
Τα παπούτσια κολλούσαν στη βρώμα όλων των κοινόχρηστων εσωτερικών χώρων,
αυτο συνεβαινε και το 1995 οταν ειχα πρωτοταξιδεψει μαζι του. η καθαριοτητα των κοινοχρηστων χωρων δεν ηταν ποτε το δυνατο του σημειο;)

δυστυχως υπαρχει εδω και χρονια μια εικονα Robin Hood για την εταιρεια (ατιθαση ανυποτακτη που μαχεται συμφεροντα, εξυπηρετει τον κοσμο κλπ) που απεχει πολυ απο την on board πραγματικοτητα.

ΥΓ και η κλιση δεν ειναι καινουργια. πριν 2-3 χρονια ειχε γινει και θεμα στον αγιο κυρηκο

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

η κλιση που εχει ειναι μονιμη απο την μετασκευη που του εγινε...οποιος το θυμαται πως ηταν κ πως εγινε κ ποσο σιδερο εφαγε για να γινει ετσι θα καταλαβει γιατι γερνει

Link to comment
Share on other sites

και η κλιση δεν ειναι καινουργια. πριν 2-3 χρονια ειχε γινει και θεμα στον αγιο κυρηκο

Μιας και το θυμηθηκες στα πρωτα ποστ του αυτου του θεματος ειχαμε γραψει διαφορα για την ιστορια με την κλιση στον Αγιο Κυρηκο.Υπαρχει και σχετικη φωτογραφια του george;)

Link to comment
Share on other sites

η κλιση που εχει ειναι μονιμη απο την μετασκευη που του εγινε...οποιος το θυμαται πως ηταν κ πως εγινε κ ποσο σιδερο εφαγε για να γινει ετσι θα καταλαβει γιατι γερνει

Ε δεν νομίζω τώρα ότι η αιτία που γέρνει είναι το "πόσο σίδερο έφαγε" στην μετασκευή του. Άμα ήταν έτσι, τότε το Έλυρος (τυχαίο παράδειγμα) όχι μόνο θα έγερνε αλλά θα είχε ...μπατάρει από το πρώτο του ταξίδι, για να μην αναφερθώ και σε πολλά άλλα πλοία.

Άμα η μετασκευή είναι σωστή, μελετημένη και μετρημένη, κανένα πλοίο δεν "γέρνει" εξαιτίας της.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο ταξίδι μου προχθές η κλίση δεν ήταν "παθολογική", γιατί όταν μπήκαμε στο λιμάνι του Πειραιά σχεδόν μηδενίστηκε.

Σε όλο το ταξίδι όμως ήταν πολύ έντονη προς τα αριστερά, ενώ στην Ικαρία όταν δέσαμε (με τα χίλια ζόρια, γιατί είχε πολύ δυνατό αέρα) είχαμε κλίση δεξιά (το θυμάμαι, γιατί ο καταπέλτης στ' αριστερά ήταν στον αέρα, πράγμα που δυσκόλευε τα αυτοκίνητα).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αλοίμονο αν οι μετασκευές (που στηρίζονται σε μελέτες) αφήνανε μόνιμες κλίσεις και συναφή κουσούρια στα βαπόρια. Φίδι μαύρο που θα μας είχε φάει. Κλίση το βαπόρι μπορεί να έχει είτε λόγο σαβουρώματος, είτε λόγω φόρτωσης, είτε το πιο φυσιολογικό...λόγω του αέρα!!! Και από ότι λέει ο φίλος harlek βρήκε καιρό στο ταξίδι του.

Παρατηρείστε τα βαπόρια πχ της Ραφήνας όταν ταξιδεύουν από Τήνο για Άνδρο και έχει γερό βοριά. Παίρνουν μια μικρή κλίση και ταξιδεύουν σα να μη συμβαίνει τίποτα. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για την εσωτερικη κατασταση του βαποριου δεν μπορω να μιλησω διοτι δεν ταξιδεψα ποτε.

Μπορω παντως να επιβεβαιωσω τον φιλο harlek για την κλιση προς τα αριστερα που ανεφερε.Πριν κανα μηνα που συναντισαμε το ΜΑΡΙΝΑ εν πλω η κλιση φαινοταν.

Στις παρακατω φωτο φαινεται και πιο καλα αν και ειναι χαλια λογω της ωρας.

Προφανως και δεν ειμαι ουτε ναυπηγος ουτε ειδικος για να κρινω αν ειναι σωστη ή οχι η κλιση.

post-15-12832698306_thumb.jpg

post-15-128326983062_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Το ΜΑΡΙΝΑ πάει κι έρχεται. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχε σχεδόν κολλήσει πάνω στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Σήμερα αν είδα καλά από μακριά κάποιοι προσπαθούσαν να επαναφέρουν το πλοίο στη θέση του και οι κάβοι μία φερμάρανε, μία λασκάρανε. Σε συνδιασμό με το ότι οι καδένες του δεν βοηθάνε πλέον, φοβάμαι ότι με τον πρώτο δυνατό αέρα θα έχουμε ενδεχομένως χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...