Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και επειδη το βιτσιο μου με τις παντοφλες (τα πλοια εννοω:D ) δεν εχει οριο...,πειτε μου πως λεγοταν παλια αυτη η παντοφλα.Τωρα λεγεται PENA και ειναι 4 χρονια προσαραγμενη στη βορεια Θασο.Πιαστηκε για τι αλλο...λαθραια τσιγαρα και με πληρωμα Ουκρανους.

post-76-128326956528_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
Link to post
Share on other sites

Κατ' αρχήν, το όνομα δεν είναι Ρένα, αλλά Πένα (Pena), και μάλιστα χθες ξεκίνησε η διαδικασία απομάκρυνσης του πλοίου.

Πλειστηριασμός για το ναυάγιο του Πένα

Ξεκινά από σήμερα η πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε πλειστηριασμό εκποίησης του ναυαγίου του Pena, το οποίο βρίσκεται από το Μάιο του 2002 εγκαταλειμμένο σε παραλία του Λιμένα Θάσου. Ο πλειοδότης θα αναλάβει και την ανέλκυση του σκάφους. Ήδη έχει εκφραστεί, ανεπισήμως, ενδιαφέρον από δύο εταιρίες.

ΕΡΤ , 30/01/2006

Το πλοίο προσάραξε στις 22/5/2002 και αποκολλήθηκε στις 24/5/2002 με την βοήθεια του…Λιμενικού! Μετά, όμως, την αποκόλληση διαπιστώθηκε το φορτίο και τα πλαστά χαρτιά και συνελήφθη το πλήρωμα (4 Ουκρανοί και 1 Ρώσος). Καταδικάσθηκαν για λαθρεμπόριο από το Εφετείο Θράκης στις 20/12/2002 σε 2,5 χρόνια (εξαγοράσιμα) ο καθένας (πρωτόδικα σε 4 χρόνια) και κατασχέθηκε το πλοίο, τα τσιγάρα και τα φορτηγά που μετέφερε. Λεπτομέρειες από την δίκη στο Εφετείο, εδώ

Όσον αφορά το βασικό ερώτημά σου, δηλ. ποιό ήταν το παλιό όνομα του: ούτε στο Εφετείο έγινε γνωστό για ποιό πλοίο επρόκειτο.

Τα χαρτιά ήταν πλαστά και το όνομα Πένα ήταν «μαϊμού»!

[…}Φ/Γ πλοίου με υποτιθέμενο όνομα “PENA” και σημαία Βολιβίας, νηολογίου La Paz.

[…]εφοδίασαν το ανωτέρω πλοίο με πλαστά έγγραφα δηλωτικά της ανωτέρω υποτιθέμενης ταυτότητάς τους, προκειμένου να μην γίνεται αντιληπτή η πραγματική του ταυτότητα, γνωρίζοντες ότι το ανωτέρω πλοίο με την πραγματική του ταυτότητα αναζητείται από τις ελληνικές αστυνομικές αρχές ήδη από τις αρχές Απριλίου 2002 για την διάπραξη όμοιων αδικημάτων…

Λεπτομέρειες της υπόθεσης στα παραπάνω links.
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
[...]Και επειδη το βιτσιο μου με τις παντοφλες (τα πλοια εννοω:( ) δεν εχει οριο...,πειτε μου πως λεγοταν παλια αυτη η παντοφλα.Τωρα λεγεται PENA και ειναι 4 χρονια προσαραγμενη στη βορεια Θασο.Πιαστηκε για τι αλλο...λαθραια τσιγαρα και με πληρωμα Ουκρανους.
Τελικά, το PENA απομακρύνθηκε και την περασμένη Τρίτη έφυγε ρυμουλκούμενο για διάλυση στην Aliaga
Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Μιας και εχουν περασει αρκετα χρονια απο την τελευταια φορα που ασχοληθηκαμε με το PENA μηπως ξερει καποιος να μας πει για το παρελθον αυτης της παντοφλας

Link to post
Share on other sites

Η μονη περίπτωση να βρούμε κάποιο στοιχείο για το παρελθόν του ΠΕΝΑ είναι να βρεθεί κάποιος που να μπορέσει να το αναγνωρίσει από τις φωτογραφίες του, μιας και δεν εχουμε απολύτως κανένα άλλο στοιχείο.

Όσον αφορά το βασικό ερώτημά σου, δηλ. ποιό ήταν το παλιό όνομα του: ούτε στο Εφετείο έγινε γνωστό για ποιό πλοίο επρόκειτο.

Τα χαρτιά ήταν πλαστά και το όνομα Πένα ήταν «μαϊμού»!

Πράγμα βέβαια πολύ δύσκολο αν αναλογιστούμε την εμφανή μετασκευή που είχε φάει. Ας το δούμε σε μία ακόμα φωτογραφία από την παραλία της Θάσου.

Η λεζάντα αναγράφει : "A ship wreck of a marble carrier ship 10 minutes away from Vathi, Thassos"

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την προσάραξη αναφερεται σε πλοίο 34 μέτρων. Σε αυτά τα κυβικά θα μπορούσε να είναι το ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ του 1962 (IMO 6520313, ΝΠ 2027), που έχουμε χάσει και αυτού τα ίχνη. Αλήθεια, και στις 2 φωτό στην τσιμινιέρα διακρίνεται ένα Κ ή τα μάτια μου δεν βλέπουν καλά;

Link to post
Share on other sites

Είναι σίγουρα το PENA , τουλάχιστο έτσι το έγραφε πάνω στο πλοίο . Το έχω δει δεκάδες φορές κι όμως δεν έχω ούτε μια φώτο του ....

Edited by proud_ionian
quote
Link to post
Share on other sites

Επανερχόμενος στην αναζήτηση του πρώην ονόματος του πλοίου, βλέπουμε στη φωτογραφία ότι στην τσιμινιέρα υπάρχει πράγματι το Κ, αλλά μαζί με Μ, δηλαδή ΜΚ. Αυτό ενισχύει τις υποψίες για το ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ, μιας και στον Σκολαρίκο σαν πλοιοκτήτης του πλοίου εμφανίζεται μεταξύ άλλων καποιος με τα στοιχεία Μichalaros P.Κ.&A.K. Μόνο η ηλικία λιγο με προβληματίζει γιατί δεν μοιάζει για πλοίο του '62 αλλά λίγο νεότερο.

Καποιος να κανει confirm?

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Pena (IMO 6520313)

(1962, ex- Anna K, Κυριάκος Κ)

Επιβεβαιώνεται από εγκυροτάτη πηγή, ότι το PENA, το ναυάγιο της Θάσου, ήταν όντως το ex- ΑNNA K (σημαία Tonga), ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ.

Στο equasis μάλιστα υπάρχει η αναφορά : Status of ship : Laid-Up (since 27-05-2002)

Το πλοίο προσάραξε στις 22/5/2002 και αποκολλήθηκε στις 24/5/2002 με την βοήθεια του…Λιμενικού!

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Το ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ λοιπόν του 1962, γνωστό και με το τελευταίο του όνομα PENA (Πένα), με το οποίο πήγε για διάλυση στο Aliaga τον Ιανουάριο του 2007.

Όπως έμαθα το περασμένο Σάββατο που βρέθηκα στην Γλύφα, ήταν η πρώτη παντόφλα που άνοιξε την γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου Ευβοίας, χωρίς όμως να θυμάται ο άνθρωπος που μου το είπε, το πότε. Πιθανολόγησε πάντως γύρω στα τέλη της δεκαετίας των '60s.

Να δούμε και μία ιστορική πλέον και πολύ ενδιαφέρουσα "αφίσα" εποχής, στην οποία ανακοινωνόταν η δρομολόγηση του πλοίου με μία φωτογραφία του. Αυτό που μου προξένησε περισσότερο το ενδιαφέρον, ήταν ότι η αναγγελία δρομολόγησης είχε γίνει από την "Κοινοπραξία Πορθμείων Ωρωπού - Ερέτριας" και όχι -όπως θα ήταν πιό λογικό- από την κοινοπραξία Αρκίτσας - Αιδηψού.

gallery_2102_231_140591.jpg

Link to post
Share on other sites

Ενδεχομενως να μην υπηρχε τοτε κοινοπραξια στην Αρκιτσα και να ανοιξαν τη γραμμη οι πλοιοκτητες του Ωρωπου.Η παντοφλιτσα παντως εχει φαει και αυτη εικαστικες παρεμβασεις με το περασμα του χρονου

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Το ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ λοιπόν του 1962, γνωστό και με το τελευταίο του όνομα PENA (Πένα), με το οποίο πήγε για διάλυση στο Aliaga τον Ιανουάριο του 2007.

Όπως έμαθα το περασμένο Σάββατο που βρέθηκα στην Γλύφα, ήταν η πρώτη παντόφλα που άνοιξε την γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου Ευβοίας, χωρίς όμως να θυμάται ο άνθρωπος που μου το είπε, το πότε. Πιθανολόγησε πάντως γύρω στα τέλη της δεκαετίας των '60s.

Να δούμε και μία ιστορική πλέον και πολύ ενδιαφέρουσα "αφίσα" εποχής, στην οποία ανακοινωνόταν η δρομολόγηση του πλοίου με μία φωτογραφία του. Αυτό που μου προξένησε περισσότερο το ενδιαφέρον, ήταν ότι η αναγγελία δρομολόγησης είχε γίνει από την "Κοινοπραξία Πορθμείων Ωρωπού - Ερέτριας" και όχι -όπως θα ήταν πιό λογικό- από την κοινοπραξία Αρκίτσας - Αιδηψού.

gallery_2102_231_140591.jpg

 

Βλέποντας την αφίσα αναγνώρισα την μικρή <παντοφλίτσα> ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α. που έκανε επί πολλά χρόνια το Αρκίτσα-Αιδηψό.Η παντόφλα αυτή ναυπηγήθηκε περί τα 1958-1960 στα ναυπηγεία Δ.Αναστασιαδης-Α.Τσοστσανίδης με το όνομα ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ. Μετά γύρω στα 1961-1963 πρέπει να την αγόρασε κάποιος Αρμενάκης και να την μετονόμασε σε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α. και γύρω στα 1964 την έφερε στη γραμμή Αρκίτσης-Αιδηψού. Να σημειώσω ότι λίγο αργότερα ο Αρμενάκης έφερε και μία άλλη μεγαλύτερη παντόφλα στη γραμμή τον ΜΙΧΑΗΛ Α.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Φαντάζομαι ότι έβαλε το χέρι του ο < δαίμων του τυπογραφείου > και γράφτηκε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ αντί ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι ναυπηγήθηκε σαν ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ με Ν.Π. 1445  και ΙΜΟ 5099757  , μετ ονομάσθηκε για λίγο σε ΑΓΙΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΟΣ για να πάρει στη συνέχεια το όνομα ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α το οποίο διατήρησε για χρόνια

Edited by polmyt
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...