Jump to content
Shipfriends

Κάμιρος (IMO 6604470)


Recommended Posts

To "Κάμιρος", ως "Θεσσαλονίκη", περιμένει να εισέλθει στο λιμάνι της Χάιφα, 1996.

_______________________________________________________________________________________

(1966, ex-Prinz Hamlet, Prins Hamlet, Roussillon, latter Thessaloniki, Queen Calliope, srapped as Opi)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Το ΚΑΜΙΡΟΣ ήταν αυτό που πήρε και τα δύο ονόματα που ανέφερες. Αρχικά THESSALONIKI το 1997 και μετά από τρία χρόνια QUEEN CALLIOPE. Mέχρι που κατέληξε το 2002 στην Aliaga με το όνοα OPI.

Όσο για το "Κάμιρος", φυσικά και "Queen Kaliope" μετονομάστηκε το "Θεσσαλονίκη" (το "Κάμιρος").

Αυτό που είχα γράψει δεν ήταν σωστό.

Και, το πλοίο ταξίδεψε, ως "Θεσσαλονίκη", ως κρουαζιερόπλοιο (όπως αναφέρεται παραπάνω).

Το πλοίο έκανε και ένα σύντομο ατυχές πέρασμα από την Πάτρα.

Ας κανουμε μια παραθεση και εδω τις πληροφοριες που αφορουν το ΚΑΜΙΡΟΣ.

Σε αυτη την καρτ ποσταλ που ειχε βαλει παλιοτερα ο cortomaltese φαινεται μαζι με το ΙΑΛΥΣΟΣ στον Πειραια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

να θυμησω οτι πουληθηκε εσπευσμενα το 93 ή το 94 απο τη διοικηση της ΔΑΝΕ (σολουνιας and associates :rolleyes:) για να καλυφθουν ανοιγματα στο ταμειο της ΔΑΝΕ και να εμφανισει η εταιρεια κερδη

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Τα δικά μου κιτάπια λένε 40 φορτηγά, μιλάμε για 9μετρα κομμάτια. Αν θυμάμαι καλά είχε 2 + 2 γραμμές φόρτωσης εκετέρωθεν του μπουλμέ ενώ είχε και πατάρια τις ακριανές γραμμές φόρτωσης.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως αφού διαβαίναμε τον στενό καταπέλτη, αυτή η στενοκοπή συνεχιζόταν για καμιά 10αριά-15αριά μέτρα με τις σκάλες εκατέρωθεν και τις αποθηκούλες από πίσω τους μέχρι που άρχιζε ο μπουλμές με 2 συν 2 γραμμές όπως λες, με παταράκια μπροστά προς την πλώρη (πέρναν-δεν παίρναν 20 αυτοκίνητα στη σειρά).Υπέθετα πως σε διάταξη έπαιρνε 4+5-μπουλμές-5+4 φορτηγά στις πλαϊνές γραμμές, 3 πρύμα συν 1 πίσω από την μπουκαπόρτα, και 3 στην πλώρη και 1 κατάπλωρα σύνολο 26 φορτηγά. Αυτά θυμάμαι και είκαζα απλά δεν ήξερα την ακριβή χωρητικότητα αυτού του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nick the Greek said:

Τα δικά μου κιτάπια λένε 40 φορτηγά, μιλάμε για 9μετρα κομμάτια. Αν θυμάμαι καλά είχε 2 + 2 γραμμές φόρτωσης εκετέρωθεν του μπουλμέ ενώ είχε και πατάρια τις ακριανές γραμμές φόρτωσης.

 

2 hours ago, Strofalos said:

Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως αφού διαβαίναμε τον στενό καταπέλτη, αυτή η στενοκοπή συνεχιζόταν για καμιά 10αριά-15αριά μέτρα με τις σκάλες εκατέρωθεν και τις αποθηκούλες από πίσω τους μέχρι που άρχιζε ο μπουλμές με 2 συν 2 γραμμές όπως λες, με παταράκια μπροστά προς την πλώρη (πέρναν-δεν παίρναν 20 αυτοκίνητα στη σειρά).Υπέθετα πως σε διάταξη έπαιρνε 4+5-μπουλμές-5+4 φορτηγά στις πλαϊνές γραμμές, 3 πρύμα συν 1 πίσω από την μπουκαπόρτα, και 3 στην πλώρη και 1 κατάπλωρα σύνολο 26 φορτηγά. Αυτά θυμάμαι και είκαζα απλά δεν ήξερα την ακριβή χωρητικότητα αυτού του γκαράζ.

Το πλοίο όπως πολύ σωστά ανέφερε ο @Nick the Greek είχε 6 γραμμές φόρτωσης εκ των οποίων οι  ακριανές ήταν πατάρια .Τα πατάρια αυτά "δίπλωναν" οπότε υποθέτω πως τα 40 φορτηγά είναι υπολογισμένα με αυτά κλειστά ενώ αντίστοιχα τα 26 που θυμάται ο @Strofalos είναι με αυτά ανοιχτά για φόρτωση ΙΧ. Επίσης έχω την εντύπωση ότι υπήρχε και ένα κατάμπαρο γκαράζ αλλά δεν γνωρίζω τι ύψος είχε και αν γενικά χρησιμοποιούταν επί ΔΑΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο νομίζω, πρέπει να υπήρχε και κατάμπαρο αλλά δε νομίζω πως χρησιμοποιήθηκε ποτέ εν Ελλάδι. Κι αν όχι, είναι ένα ερώτημα γιατί. Ούτε και όταν ήταν Roussillon φαίνεται πως χρησιμοποιούταν, ο φίλος μας ο hhvferry έχει το deck plan. Εκεί βέβαια δε φαίνεται κατάμπαρο αλλά τω καιρώ εκείνω έλεγαν πως υπήρχε όντως. Παρεμπιπτόντως οι Γάλλοι έδιναν χωρητικότητα 220 ΙΧ στο σύνολο.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nick the Greek said:

, ο φίλος μας ο hhvferry έχει το deck plan.

Παρεμπιπτόντως οι Γάλλοι έδιναν χωρητικότητα 220 ΙΧ στο σύνολο.

, ο φίλος μας ο hhvferry έχει το deck plan.

Παρεμπιπτόντως οι Γάλλοι έδιναν χωρητικότητα 220 ΙΧ στο σύνολο.

 

Πάντως, βλέποντας το deck plan και την χωρητικότητα, συμπεραίνω πως "κρίμα που η ΔΑΝΕ δεν τόλμησε με το δίπλωμα  του Πάτμος με το Ρόδος στα βόρεια Δωδεκάνησα, να μεταδρομολογήσει τα Κάμιρος&Ιαλυσός στα νότια Δωδεκάνησα (Κασοκαρπαθία) εξυπηρετώντας και το Λασίθι που ήταν σε ακτοπλοϊκή απομόνωση εκείνη την εποχή σε πχ ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Άγιος- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο. Παίζει και να ταξίδευαν ακόμα (σκοπτικά το λέω αυτό). "

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

επι αδειων σκοπιμοτητας δεν υπηρχε περιπτωση να μπει η ΔΑΝΕ στην Κρητη. ειδικα επι ΠΑΣΟΚ, απο τη στιγμη που οι περισσοτεροι στη ΔΑΝΕ ηταν πατενταρισμενοι Μητσοτακικοι

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nick the Greek said:

Έχεις απόλυτο δίκιο νομίζω, πρέπει να υπήρχε και κατάμπαρο αλλά δε νομίζω πως χρησιμοποιήθηκε ποτέ εν Ελλάδι. Κι αν όχι, είναι ένα ερώτημα γιατί. Ούτε και όταν ήταν Roussillon φαίνεται πως χρησιμοποιούταν, ο φίλος μας ο hhvferry έχει το deck plan. Εκεί βέβαια δε φαίνεται κατάμπαρο αλλά τω καιρώ εκείνω έλεγαν πως υπήρχε όντως. Παρεμπιπτόντως οι Γάλλοι έδιναν χωρητικότητα 220 ΙΧ στο σύνολο.

Στα σχέδια του hhv παρατηρώ πως τα πατάρια αποτελούνται από 6 κομμάτια (3 σε κάθε μπάντα και τα casing ενδιάμεσα) και πιάνουν όλο το πλάτος του γκαράζ, είναι άραγε πιθανό να ισχύει κάτι τέτοιο και απλά εδώ να χρησιμοποιούσαν μόνο τα 2 ακριανά; Το λέω αυτό γιατί και στα ελληνικά σχέδια είναι έτσι αλλά και στις φώτο του selim διακρίνεται κάτι αντίστοιχο:

.Screenshot_1.thumb.jpg.46d59fd1890dd6c533b76c36c6954dfb.jpg

46 minutes ago, Strofalos said:

,Πάντως, βλέποντας το deck plan και την χωρητικότητα, συμπεραίνω πως "κρίμα που η ΔΑΝΕ δεν τόλμησε με το δίπλωμα  του Πάτμος με το Ρόδος στα βόρεια Δωδεκάνησα, να μεταδρομολογήσει τα Κάμιρος&Ιαλυσός στα νότια Δωδεκάνησα (Κασοκαρπαθία) εξυπηρετώντας και το Λασίθι που ήταν σε ακτοπλοϊκή απομόνωση εκείνη την εποχή σε πχ ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Άγιος- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο. Παίζει και να ταξίδευαν ακόμα (σκοπτικά το λέω αυτό). "

Το Ιαλυσός πάντως είχε κάνει Κασοκαρπαθία γύρω στο 92-93, δεν ξέρω βέβαια στα πλαίσια ποιού δρομολογίου γινόταν αυτό όμως δεν πρέπει περιελάμβανε λιμάνια της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...