Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φάγανε φάγανε φάγανε... :rolleyes:B)

Της τοπικης αυτοδιοικησης :rolleyes: γινεται στη Seafrance. oλες οι οn board πωλησεις γινοσανται τσεπαουα :D. 1-3 εκατομυρρια ευρωπουλα εκτιμα το FoSΕ oτι μπορει να φτασει το ανοιγμα (η κλεψια με το συμπαθειο).

Σε εξελιξη δικαστικη ερευνα με διωξεις κατ'αγνωστων

Edited by proud_ionian
tag
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

η εταιρεια ειναι σε "μηχανικη υποστηριξη" εδω και 2-3 χρονια. αν δεν ηταν στη γαλλικη θα ειχε ηδη κλεισει, αλλα στη γαλλια οπως και εδω, υπαρχει παραδοση στηριξης ημιθανων κρατικων και μη επιχειρησεων

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

συμφωνα με αποφαση γαλλικου αστικου δικαστηριου, απο 16/11 η εταιρεια ειναι σε καθεστως εκκαθαρισης εν λειτουργια με αδεια να εκτελει δρομολογια ως τις 28/1.

εννοειται οτι αυτη τη στιγμη δεν εκτελουνται δρομολογια, αλλα υπαρχει εντονη κινητικοτητα μεταξυ εκκαθαριστων, εργαζομενων, υπουργειου μεταφορων και τοπικου περιφερειακου συμβουλιου (nord/pas de calais) για το μελλον της εταιρειας.

πρωτος στοχος ειναι να περασουν απο επιθεωρηση ολα τα πλοια ως τις 12/12 και να ξαναρχισουν δρομολογια εν'οψει γιορτων.

12/12 ειναι η προθεσμια υποβολης προτασεων εξαγορας απο τους ενδιαφερομενους. υπαρχει προταση απο την DFDS και την LD (απο κοινου). ο πιο πιθανος υποψηφιος αγοραστης ειναι ενας συναιτερισμος των εργαζομενων. το τοπικο περιφερειακο συμβουλιο εχει υποσχεθει οτι θα στηριξει μια τετοια προσπαθεια (απο τους εργαζομενους), αγοραζοντας ενα απο τα πλοια με τη μορφη sale and lease back. (θα αγορασει το πλοιο το περιφερειακο συμβουλιο, ωστε να αποκτησει ρευστοτητα η εταιρεια και να μειωσει το δανεισμο και παραλληλα η εταιρεια θα το ναυλωσει απο το π.σ. σε ευνοϊκη τιμη ωστε να μην επιρρεαστει η ο σχεδιασμος των δρομολογιων).

(τα παραπανω περιληψη απο το southern europe και αλλα sites: the french life, compare away, le monde).

τωρα πως μια εταιρεια που περσυ ειχε ζημιες 240εκ, που την εχουν γονατισει οι απεργιες, που το brandname της εχει απαξιωθει, που λειτουργουσε με νοοτροπια γαλλικου συνδικατου, θα καταφερει να διασωθει απο αυτους που την εφεραν εδω που ειναι τωρα, εινα αποριας αξιο.

αυτο το μαγικο project περι συνεταιρισμου εργαζομενων, στηριξη απο το περιφερειακο συμβουλιο και συμμετοχη "σοφων" στο διοικητικο συμβουλιο, μου θυμιζει την εξαγορα των ναυπηγειων σκαραμαγκα απο συναιτερισμο εργαζομενων και οσα επακολουθησαν.

Link to post
Share on other sites

Θα γεμίσει το Dover μπλε πλοία με το συνΘετικό "Seaways", συμπεριλαμβανομένου και του Moliere! Eνδιαφέρον... Άντε να δούμε τι Θα γίνει.

Edited by .voyager
Link to post
Share on other sites

του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε.

η DFDS, υποτιθεται οτι θα εκανε απο κοινου με την Louis Dreyfus προταση εξαγορας της Seafrance. χτες 12/12 ηταν η τελευταια προθεσμια, αλλα ο αγιος σπυριδων ο θαυματουργος δεν εκανε το θαυμα του. με μια διπλωματικη ανακοινωση οι υποτιθεμενοι μνηστηρες την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια. καλα εκαναν. εχει περασει μηνας χωρις τη seafrance και μια χαρα διεκπεραιωνεται η κινηση. γιατι να ριξουν λεφτα στον κουβα;

φημες οτι το σωματειο των εργαζομενων στη Seafrance απευθυνθηκαν σε μονοβαπορη νεοκοπη ελληνικη ακτοπλοϊκη, με ιδιοκτητες προερχομενους απο την ποντοπορο, ελεγχονται ως ανακριβεις. φοβηθηκαν οι γαλλοι μην βγουν τα βαπορια σκαρτα.

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

ο βρετανικος independent, ειχε ενα εκτενεστατο αφιερωμα στη seafrance. κανει μια αναδρομη στο παρελθον και θυμιζει οτι ειναι η τελευταια απο τις εταιρειες ιδιοκτησιας κρατικων σιδηροδρομων που εχει απομεινει (η seafrance ανηκει στους γαλλικους sncf, η sealink και η rmt ανηκαν στους βρετανικους και βελγικους αντιστοιχα).

ο independent λεει οτι μετα την εναρξη λειτουργειας του ευρωτουνελ το 1994 η εταιρεια δεν ξαναβρηκε το βηματισμο της. κακοδιαχειριση, λανθασμενες επιχειρηματικες επιλογες και ακαμπτη σταση του σωματειου την οδηγησαν στο σημερινο αδιεξοδο. συμφωνα με το δημοσιευμα γυρω στα €5εκ καθε χρονο απο εσοδα εντος των πλοιων (εστιατορια, duty free κλπ) εκαναν φτερα, ενω οι προσληψεις και η διαχειριση γινονταν με αδιαφανη τροπο κυριως απο μελη του σωματειου. η συνομοσπονδια που ανηκε (δεν υπαρχει μια γσεε στη γαλλια) το εχει αποκυρηξει.

αυτην την εβδομαδα θα αποφασισει το γαλλικο αστικο δικαστηριο, αν θα δεχθει καποια απο τις υπαρχουσες προσφορες (ειχε δωθει προβαδισμα στην κοινοπραξια stena/ld, αλλα εχει απομεινει μονο η LD) ή θα προχωρησει σε εκκαθαριση. οι αλλες δυο υποψηφιοτητες φερεται να ειναι η διαχειριστρια εταιρεια του ευρωτουνελ και ενας υπο διμορφωση συναιτερισμος των εργαζομενων. κατα την εφημεριδα ο συναιτερισμος των εργαζομενων (και οχι μονο οπως εχουμε δει παλιοτερα) δεν ειναι βιωσιμος, ενω αν περασει στο ευρωτουνελ στην ουσια θα μεινουν μονο δυο παικτες στο καναλι. η P&O και το ευρωτουνελ.

το συνδικατο παντως θυμιζει λιγο απο γενοπ ή σωματειο ολυμπιακησ αεροποριασ. εχουν βγει πολλα στη φορα, αλλα οι ιδιοι ισχυριζονται οτι βαλονται αδικως απο συμφεροντα

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

απο οτι γραφεται στα ξενα fora υπαρχει δισταγμος απο πιθανους ενδιαφερομενους για την αγορα των rodin & berlioz, γιατι κατα τη γαλλικη νομοθεσια, εφοσον συνεχισουν να εκτελουν δρομολογια απο γαλλικα λιμανια, πρεπει να συνεχιζουν να ναυτολογουν γαλλους εργαζομενους. κατι τετοιο δεν ειναι εξακριβωμενο, αλλα αν ισχυει θα εχει να κανει με επιδοτησεις προς τη seafrance για την κατασκευη τους (εννοειται πως ολοι εχουν βαλει δικηγορους για να προσβαλουν τετοιες διαταξεις στα ευρωπαικα οργανα). αλλη αιτια δυστοκιας ειναι οτι φοβουνται πιθανες αντιδρασεις πρωην εργαζομενων της seafrance, αν δουν τα πλοια να δρομολογουνται με αλλα σινιαλα και αλλο πληρωμα.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

To Eurotunnel εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για 3 από τα 4 πλοία της εταιρείας, όχι με σκοπό αυτά να δραστηριοποιηθούν για λογαριασμό του, αλλά να τα ναυλώσει σε εταιρεία που θα ιδρύσουν πρώην στελέχη της SF και η οποία θα είναι ανταγωνιστική των P&Ο και DFDS/LD. Τα πλοία αυτά είναι το Rodin, Berlioz και Nord Pas de Calais, κι όχι το Moliere...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

για την ακριβεια θα την αγοραση το ευρωτουνελ, αλλα θα την "νοικιασει" σε συνεταιρισμο των εργαζομενων της sf που θα τρεχουν την εταιρεια

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...