Jump to content
Shipfriends

Ελληνικές παντόφλες στο εξωτερικό


Recommended Posts

Αφού μάθαμε ότι το λιμάνι της Mohammedia είναι παντοφλοπαράδεισος ας δούμε και μερικές παντόφλες που εμφανίζονται στο χάρτη. Το ένα screenshot είναι 14082009 και το άλλο 11082010. Από τη λίστα μας οι παντόφλες είχαν προορισμό το Μαρόκο είναι τα Θάσος Ι & ΙV και ο ΠΩΛ.

post-1827-0-68793000-1305626276_thumb.jp

post-1827-0-95456400-1305626286_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Από τη λίστα μας οι παντόφλες είχαν προορισμό το Μαρόκο είναι τα Θάσος Ι & ΙV και ο ΠΩΛ.

Και το ΕΡΕΤΡΙΑ (νυν ELOBEY), και πιθανότατα κι άλλες που δεν γνωρίζουμε, και βέβαια τα ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι, ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ.

Η εταιρεία SGE SHIPPING CO που φέρεται να έχει αγοράσει το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4, είναι σύμφωνα με το equasis η ίδια που εμφανίζεται ως πλοιοκτήτρια και των ΘΑΣΟΣ Ι και ΘΑΣΟΣ IV τα οποία όπως γνωρίζουμε αναχώρησαν από την χώρα μας με προορισμό το Μαρόκο.

Το νέο όνομα του πλοίου από 01-04-2011, είναι το CHRISTOS H. Φέρει πλέον σημαία Sierra Leone, ενώ ως πλοιοκτήτρια εταιρεία του αναφέρεται η γνωστότατη μας SGE SHIPPING CO ;) .

Στην ίδια εταιρεία, την SGE SHIPPING CO, φέρεται κατά το equasis να ανήκουν από 01-04-2011 και τα ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι, ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ. Υπό σημαία Sierra Leone και τα δύο όπως και το ΧΡΗΣΤΟΣ, αλλά χωρίς μετονομασία αυτά μιας και αναφέρονται με το ίδιο όνομα.

Θεωρώ πως είναι πλέον σίγουρο οτι όλα αυτά τα πλοία δεν προορίζονται για να δουλέψουν αποκλειστικά στο Μαρόκο, αλλά η παραπάνω εταιρεία χρησιμοποιεί το λιμάνι της Καζαμπλάνκα ως "βάση", ή καλύτερα ενδιάμεσο σταθμό για τα πλοία που αγοράζει από την χώρα μας, τα οποία κατόπιν τα προωθεί - μεταπουλάει σε άλλες χώρες της Δυτικής Αφρικής. Για να το απλουστεύσω, κάτι ας πούμε σαν "μάντρα" :P μεταχειρισμένων παντοφλών, δεν θα μου φαινόταν καθόλου απίθανο να λειτουργεί στο λιμάνι της Καζαμπλάνκα ή κάπου στα πέριξ αυτής (Mohammedia).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

H SGE νομιζω οτι ειναι κατασκευαστικη και εχει παραρτημα και στο Μαροκο και στην Ισημερινη Γουινεα.Το ΕΡΕΤΡΙΑ δουλεψε στην κατασκευη του λιμανιου της Ισημερινης Γουινεας.Υποθετω οτι και οι αλλες παντοφλες δουλευουν αντιστοιχα σε εργα στο Μαροκο.Δυστυχως στο site τους δεν αναφερουν αν εχουν στολο πλοιων για να ειμαστε σιγουροι.

edit. Να και το Μαροκινο site το οποιο ειναι πιο οργανωμενο απο το αλλο απο εβαλα νωριτερα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτή η εταιρεία θα μας απασχολήσει αρκετά γιατί ενδιαφέρεται να αγοράσει και άλλες παντόφλες άμεσα (φαίνεται ότι έχουν αγοραστεί από την ιδία εταιρεία το Ελπίς Ι, το Ζαχαρίας, το Παναγία Τ και το Σοφία Π). Αυτή την εταιρεία φέρεται να έχει ιδιοκτήτες δυο Έλληνες και κάποιος από τη Γκάμπια. Ο στόχος τους είναι να αποκτήσουν στο σύνολο 20 παντόφλες γιατί πήραν τις υδάτινες μεταφορές κατά αποκλειστικότητα σε κάποια ποτάμια της περιοχής για 20 χρόνια!!

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΝΟΒΟΝ το οποίο είχε συμπεριλάβει στην πρώτη λίστα που μας είχε παρουσιάσει ο φίλος enas chiotis στο παρόν θέμα, και για το οποίο δεν είμασταν σίγουροι αν πρόκειται πράγματι για Ελληνική παντόφλα, είναι τελικά σίγουρα ...δική μας.

Έχει όπως έχουμε γράψει και παλαιότερα ΙΜΟ 8974128, είναι κατασκευασμένο το 1966 στου Ζέρβα στο Πέραμα ;) , και έφυγε από την χώρα μας το 2003 υπό Παναμαική σημαία, με πλοιοκτήτρια εταιρεία την SASA NAVIGATION και με προορισμό την Ισημερινή Γουινέα της Δυτικής Αφρικής.

Απομένει βέβαια να μάθουμε το σημαντικότερο... Με ποιό όνομα είχε δραστηριοποιηθεί στην χώρα μας.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μία ακόμα ανανέωση - ενημέρωση της λίστας μας με τα πλοία ανοικτού τύπου που ναυπηγήθηκαν στην χώρα μας και κάποια στιγμή πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού.

To παρόν update γίνεται την περίοδο που σχεδόν έχει ολοκληρωθεί μία πρωτοφανής -τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω- πώληση ανοικτών μας πλοίων σε χώρες του εξωτερικού. Και λέω πρωτοφανής γιατί από τον Φεβρουάριο που είχαμε κάνει το αμέσως προηγούμενο update της παρούσας λίστας, δέκα (10) πλοία προστίθενται σε αυτή, που είτε έχουν φύγει ήδη, είτε πρόκειται να φύγουν σε λίγες ημέρες από την χώρα μας.

Τα ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4 και ΣΟΦΙΑ Π έχουν πουληθεί στην Γκάμπια, και είδαμε μία ασυνήθιστη στα μάτια μας "περιποίηση" που δέχθηκαν στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου της Σαλαμίνας. Δεξαμενισμό, βαψίματα, λογότυπα της νέας τους εταιρείας, μέχρι και την σημαία της Γκάμπια βαμμένη επάνω στο σκαρί τους.

Τα ΖΑΧΑΡΙΑΣ και ΕΛΠΙΣ Ι που πουλήθηκαν στην Σενεγάλη, τραβήχτηκαν έξω, καθαρίστηκαν και βάφτηκαν στου Παναγιωτάκη και στου Σπανόπουλου αντίστοιχα.

Τα ΧΡΗΣΤΟΣ (ΑΙΑΣ), ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ και ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι φύγανε κατευθείαν από το Ρίο ρυμουλκούμενα για το Μαρόκο, χωρίς προηγουμένως να "επισκεφθούν" κάποιο ναυπηγείο και χωρίς ούτε καν να αλλάξουν όνομα.

Το ΔΩΡΑ Π μετά από την μακροχρόνια ακινησία του, πουλήθηκε στην Αγκόλα, και οι εργασίες που απαιτούνται για το μακρινό του ταξίδι γίνονται στην προβλήτα του Καματερού όπου βρίσκεται τα δύο περίπου τελευταία χρόνια.

Το ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ που φαίνεται επίσης να έχει πουληθεί στην Αγκόλα, συνεχίζει να βρίσκεται για τρίτο συνεχόμενο μήνα τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα.

Τέλος, το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙΙ (ΓΛΥΦΑ) πουλήθηκε στην Χιλή και βρίσκεται προς το παρόν στο ναυπηγείο ΕΛΘΩΜ του Περάματος.

Στην λίστα μας εκτός από τα προαναφερθέντα, προστίθενται ακόμα τρία πλοία τα οποία ενώ έχουν φύγει εδώ και λίγα η περισσότερα χρόνια από την χώρα μας, δεν τα είχαμε μέχρι τώρα συμπεριλάβει. Τα ΑΝΤΩΝΙΟΣ Π, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ και ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π.

Ακόμα, έχουν προστεθεί ή αλλάξει αρκετά στοιχεία για πλοία που ήδη υπήρχαν στην λίστα μας από τις προηγούμενες αναβαθμίσεις της. Στοιχεία που πληροφορηθήκαμε στο ενδιάμεσο διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο update και που αφορούν είτε παλαιότερα ή νεότερα ονόματα, είτε χώρες στις οποίες πουλήθηκαν, χρονολογίες κ.λ.π.

Τα πλοία που αναφέρονται πλέον στην λίστα μας ανέρχονται στα 115. Είναι σίγουρο βέβαια ότι αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος του πραγματικού μιας και είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να μπορέσουμε ποτέ να μάθουμε όλα τα πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό. Η προσπάθεια πάντως για την καταγραφή όσων περισσοτέρων γίνεται συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια, έστω και η πιο μικρή, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη.

Τέλος να πούμε ότι για όλα σχεδόν τα πλοία που περιλαμβάνονται στην λίστα, υπάρχουν ξεχωριστά θέματα για το καθένα στα subforums : Επιβατηγά Οχηματαγωγά Ανοικτού Τύπου και Ferries "ανοικτού τύπου" εκτός δράσης.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Φέτος έλεγα να παω διακοπές στο Ιράν, αλλά έχει ζέστη το καλοκαίρι,οπότε το άφησα για αργότερα. Ψάχνοντας για τις μετακινήσεις, είδα ότι μάλλον έχουμε στείλει εκεί κάτω παντόφλες MIG. Από τα ναυπηγεία Χωματά της Θεσσαλονίκης εμφανίζονται τα πλοία κατασκευής 1980 SUBSAHEL 1 (IMO 8138138) και SUBSAHEL 2 (IMO 8137158) τα οποία κατά equasis είναι Passenger/Ro-Ro Cargo Ship και ανήκουν στην IRAN GOVT COASTAL WATER/ POWER. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου λόγω του συγκεκριμένου κράτους για το αν είναι εμπορικά πλοία (αν και έχουν αριθμό ΙΜΟ), ή είναι πολεμικά μεταγωγικά πλοία.

Με τον ίδιο αριθμό ανατρέχοντας στον Ιρανικό νηογνώμονα (asiaclass), τα πλοία εμφανίζονται με ελαφρά παραλλαγμένο όνομα SAB SAHEL 1&2 και σχεδόν ίδια στοιχεία (επιβεβαιώνεται όμως το solonica σαν τόπος κατασκευής.) Μήκος 32.5μ και πλάτος 8.8μ

Στο ίδιο directory υπάρχει και το πλοίο SHAHRYAR 1 (ΙΜΟ 8741753) το οποίο έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα το 1974, όμως σαν τύπος πλοίου εμφανίζεται cargo ship, ενώ στο equasis φαίνεται σαν landing craft. Μήκος 56.9μ και πλάτος 9.4μ

post-1827-0-63069800-1308058082_thumb.jp

post-1827-0-15668400-1308058095_thumb.jp

post-1827-0-29005100-1308058601_thumb.jp

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο λόγος πιθανότατα για τις Kansala και Aljamdu. Και γραμμή που θα ταξιδεύουν βρήκαμε και το status. Joint venture του κράτους με την εταιρεία Gallia.

27 June 2011.

Two new ferries are expected to arrive in the country in the very near future to boost the ferry services in the country. This was disclosed by the vice president and minister of Women's Affairs, Her Excellency Aja Dr Isatou Njie-Saidy to member's of the National Assembly Wednesday.

The VP was responding to a question from Hon. Momodou LK Sanneh, Minority leader and NAM for Kiang West regarding the slow pace of the ferry situation at the Yeli-Tenda-Bamba Tenda crossing.

She said the government intends to hire the ferries for The Gambia Ports Authority (GPA) after entering into a joint venture with a Greek company called Gallia Holdings within the framework of the Public Private Partnership.

Πηγή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κοινοπραξία μεν αλλά το Νοέμβρη έχουν προεδρικές εκλογές. Το ρκ έχει να δώσει σημάδια ζωής από τις 02/07, δυο ημέρες πριν φτάσει στη Γκαμπια. Στο διαδίκτυο δεν έχει βγει καποια είδηση άφιξης παντόφλας στη χώρα. Να μου πεις δεν στέλνεις 2 παντόφλες τόσο δρόμο χωρίς να έχεις εγγυήσεις, αλλά μήπως χάλασε η δουλειά;

Link to comment
Share on other sites

H πενταδα των παντοφλων που ηταν στο Μαροκο(ΠΩΛ,ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π,ΘΑΣΟΣ Ι,ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ και ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι) πρεπει να ειναι πλεον στην Ισημερινη Γουινεα.

Συμφωνα με αυτο το αρθρο πεντε πλοια της SOMAGEC εχουν κατεβει στο λιμανι Kogo της Ισημερινης Γουινεας ωστε να χρησιμοποιηθουν για την κατασκευη του λιμανιου.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τα πέντε που αναφέρεις, στο Μαρόκο βρίσκονται, ή τουλάχιστον εκεί πήγαν όταν έφυγαν από τη χώρα μας, και τα ΘΑΣΟΣ IV και ΑΙΑΣ (ΧΡΗΣΤΟΣ). Σύνολο δηλαδή επτά πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

H νελ θα παρει 4εκ για καθε ενα απο τα asco & aliso

Μάλλον ο Κωσταντινος Γ θα πιάσει πιο πολλά και από τα 2 ταχύπλοα.

€ 6,345,000 :blink: έπιασαν οι Αljamdu και Kansala.

23 Iουλίου εγκαινιάστηκαν στη Banjul. Tο πρωτόκολλο τους έχει γίνει 1500 επιβάτες για το πρωην Π4 και 1080 για τη Σοφια Π.

Όποιος δεν βαριέται ας διαβάσει ολόκληρο το άρθρο. Λέει τα γνωστά για εγκαίνια. Σας φέραμε ένα γρήγορο - ασφαλές και αξιόπιστο πλοίο, να το προσέχετε και να μην το βρωμίζετε, ήρθαμε για να μείνουμε κλπ.

Δανειζόμαστε και μια φωτό από τον observer.gm.

Υγ. Στην μια φωτό του link έχει και έναν λευκό με τα διακριτικά του καπετάνιου (φορεμένα ανάποδα βέβαια). Δεν πιστεύω να τους στείλαμε και καπετάνιο εκεί κάτω.

post-1827-0-97927500-1311599880_thumb.jp

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα δρομολόγια στη Γκαμπια, αφού απαιτείται η κατασκευή ραμπας για να στρώνει ο καταπέλτης. Το κρίσιμο βέβαια ερώτημα για την τοπική κοινωνία είναι πως γίνεται η φόρτωση και εκφόρτωση οχημάτων σε κλασσική παντόφλα :lol: , αφού μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσαν αμφίπλωρες παντόφλες. Επιπλέον οι τοπικοί δημοσιογράφοι εκφράζουν απορίες και ζητούν απαντήσεις από την κυβέρνηση σχετικά με τον τρόπο αγοραπωλησίας και το καθεστώς λειτουργίας των πλοίων.

Άρθρο.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνεχεια των παραπανω να πουμε οτι το γραφειο του προεδρου της Γκαμπια εχει εκτενη αναφορα στο θεμα αναφεροντας μαλιστα οτι η αγορα ηταν στα πλαισια των εορτασμων για την 17η επετειο της επαναστασης της 22ας Ιουλιου.

Ολο το αρθρο εδω ενω υπαρχει και η σχετικη φωτο με τα πλοια στολισμενα σαν λατερνες και τα κοκκινα χαλια να φτανουν μεχρι τους καταπελτες

post-1819-0-65354100-1312229476_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Αεροφωτογραφια απο την Ισημερινη Γουινεα με 3 παντοφλες.Η μια που φαινεται κατω αριστερα πρεπει να ειναι το ΕΛΕΝΗ.Δεν μπορω να αναγωρισω ποια παντοφλα ειναι στη δεξια μερια της φωτογραφιας καθως και αν το πρασινο πλοιο που φαινεται διπλα στο ΕΛΕΝΗ αν ειναι παντοφλα και αν ειναι Ελληνικη

post-1819-0-27830100-1319027782_thumb.jp

Η φωτο απο το flickr

Link to comment
Share on other sites

Η παντόφλα δεξιά είναι το ΕΡΕΤΡΙΑ.

post-2102-0-97643900-1319056296_thumb.jp

Η λευκή αριστερά, δίπλα στην άγνωστη πράσινη, είναι βέβαια το ΕΛΕΝΗ - ΣΟΦΡΑΣ. Τις δύο αυτές παντόφλες τις έχουμε ξαναδεί εδώ, στην ίδια ακριβώς θέση με την παραπάνω φωτό που μας παρέθεσε ο polmyt. Το ερώτημα βέβαια παραμένει για την πράσινη, αν είναι δηλαδή Ελληνική και αν είναι η ίδια παντόφλα με αυτή σε πρώτο πλάνο (πίσω της και πάλι το ΕΛΕΝΗ - ΣΟΦΡΑΣ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

δεν εχει λυθει το προβλημα με τα κεφαλαια. με την επομενη release της ips (ισως και μετα τις γιορτες <_< )

Eίχαμε υπ' όψιν μας, με την ευκαιρία των τελευταίων ημερών του 2011, και των ανασκοπήσεων που συνηθίζονται αυτές τις ημέρες, να προβούμε και στην ανανέωση της λίστας μας με τα Eλληνικά πλοία ανοικτού τύπου που έχουν πουληθεί και ταξιδεύουν στο εξωτερικό, πολύ περισσότερο δε από την στιγμή που εφέτος πολλά πλοία μας αυτού του τύπου έφυγαν "για τα ξένα".

Eπειδή όμως η λίστα μας είναι αρκετά μεγάλη και περιέχει πολλά κεφαλαία γράμματα, για την καλύτερη δυνατή παρουσίαση της, θα την αναβάλουμε για λίγες (ελπίζω) ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μία ακόμα ανανέωση - ενημέρωση ΕΔΩ της λίστας μας με τα πλοία ανοικτού τύπου που ναυπηγήθηκαν στην χώρα μας και κάποια στιγμή πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού.

Από την αμέσως προηγούμενη λίστα μας, έχουν αφαιρεθεί τα ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ και ΔΩΡΑ Π (Cassanga), τα οποία ενώ είχαν πουληθεί σε χώρες του εξωτερικού (και μετονομαστεί), εντούτοις συνεχίζουν να παραμένουν εδώ και πολύ καιρό στο Καματερό της Σαλαμίνας. Ενώ προσετέθησαν σε αυτή, τα ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΒΕΡΟΝΙΚΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ που αναχώρησαν από την χώρα μας αμφότερα με προορισμό την Δυτική Αφρική τον περασμένο Σεπτέμβριο και Αύγουστο αντίστοιχα, το ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ ΙΙ, το ΣΠΥΡΟΣ, και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το οποίο αποτελεί μία "σπάνια" περίπτωση, μιας και κατασκευάστηκε στην χώρα μας, δούλεψε επί 19 χρόνια στο εξωτερικό, και επέστρεψε πάλι στα μέρη μας όπου και συνεχίζει να δραστηριοποιείται.

Ακόμα, έχουν προστεθεί ή αλλάξει αρκετά στοιχεία για πλοία που ήδη υπήρχαν στην λίστα μας από τις προηγούμενες αναβαθμίσεις της. Στοιχεία που πληροφορηθήκαμε στο ενδιάμεσο διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο update και που αφορούν είτε παλαιότερα ή νεότερα ονόματα, είτε χώρες στις οποίες πουλήθηκαν, χρονολογίες κ.λ.π.

Τα πλοία που αναφέρονται πλέον στην λίστα μας ανέρχονται στα 118. Είναι σίγουρο βέβαια ότι αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος του πραγματικού μιας και είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να μπορέσουμε ποτέ να μάθουμε όλα τα πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό. Η προσπάθεια πάντως για την καταγραφή όσων περισσοτέρων γίνεται συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια, έστω και η πιο μικρή, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη.

Τέλος να πούμε ότι για όλα σχεδόν τα πλοία που περιλαμβάνονται στην λίστα, υπάρχουν ξεχωριστά θέματα για το καθένα στα subforums : Επιβατηγά Οχηματαγωγά Ανοικτού Τύπου και Ferries "ανοικτού τύπου" εκτός δράσης.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Πλησιάζοντας στο τέλος του 2012, να παρουσιάσουμε ΕΔΩ μία ακόμα ανανέωση - ενημέρωση της αλφαβητικής λίστας μας με τα πλοία ανοικτού τύπου (παντόφλες) που ναυπηγήθηκαν στην χώρα μας και κάποια στιγμή πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού.

Σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη αναβάθμιση του Φεβρουαρίου 2012 (δες προηγούμενο ποστ) έχουν αφαιρεθεί τα εννέα (9) αμφίπλωρα - αμφίδρομα που πλέον αναφέρονται ΕΔΩ, και η παντόφλα ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ που λανθασμένα μέχρι σήμερα την αναφέραμε στην λίστα μιας και δεν είναι Ελληνικής κατασκευής, ενώ έχουν προστεθεί δεκατρία (13) πλοία που είναι τα ακόλουθα :

Στο Νο 022 το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, στο 028 το ΑΙΔΗΨΟΣ, στο 034 το ΒΑΝΑ, στο 047 το ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ, στο 062 το ΘΑΣΟΣ VII, στο 064 το ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ, στο 069 το ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, στο 073 το ΚΟΡΡΗΣΙΑ ΚΕΑΣ, στο 075 το ΚΥΡΙΑΚΟΣ, στο 093 το ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ, στο 095 το ΠΑΝΑΓΙΑ, στο 114 το ΣΠΥΡΟΣ, και στο 115 το ΣΠΥΡΟΣ Σ.

Επιπλέον, έχουν προστεθεί ή αλλάξει αρκετά στοιχεία για πλοία που ήδη υπήρχαν στην λίστα μας από την προηγούμενη αναβάθμιση της. Στοιχεία που πληροφορηθήκαμε στο ενδιάμεσο διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο update και που αφορούν είτε παλαιότερα ή νεότερα ονόματα, είτε χώρες στις οποίες πουλήθηκαν, χρονολογίες κ.λ.π. Έτσι, ως παράδειγμα, το ΣΠΥΡΟΣ της Ιταλίας που στην προηγούμενη αναβάθμιση αναφερόταν στο Νο 111, στην παρούσα βρίσκεται στο Νο 079 μιας και προστέθηκε το πρώτο του όνομα ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ (αλφαβητική κατάταξη) και παράλληλα διορθώθηκε το έτος κατασκευής του και αφαιρέθηκε το ΙΜΟ number το οποίο ανήκει σε άλλο πλοίο που φέρει το ίδιο όνομα (Νο 114). Παράλληλα με την σημερινή αναβάθμιση, θα παραμείνει στο topic και η προηγούμενη του Φεβρουαρίου για όποιον επιθυμεί να συγκρίνει τις αλλαγές.

Να σημειώσουμε ότι τρία (3) από τα πλοία που είχαν παλαιότερα πουληθεί σε χώρες του εξωτερικού, επέστρεψαν (για τον ένα ή άλλο λόγο) στην χώρα μας. Τα ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (Νο 009), ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Κ (Νο 017) και ΜΙΧΑΗΛ Α (Νο 087).

Τα πλοία ανοικτού τύπου μονής κατεύθυνσης (παντόφλες) που αναφέρονται πλέον στην λίστα μας, ανέρχονται στα 121 (υπενθυμίζω την αφαίρεση των εννέα αμφίπλωρων). Είναι σίγουρο βέβαια ότι αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος του πραγματικού μιας και είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να μπορέσουμε ποτέ να μάθουμε όλα τα πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό. Η προσπάθεια πάντως για την καταγραφή όσων περισσοτέρων γίνεται συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια, έστω και η πιο μικρή, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη.

Τέλος να πούμε ότι για όλα σχεδόν τα πλοία που περιλαμβάνονται στην λίστα, υπάρχουν ξεχωριστά θέματα για το καθένα στα subforums : Επιβατηγά Οχηματαγωγά Ανοικτού Τύπου και Ferries "ανοικτού τύπου" εκτός δράσης.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Προσφατη φωτο (Αυγουστος 2013) ανεβηκε στο flickr και δειχνει τις δυο παντοφλες μας που εχουν παει στη Γκαμπια δεμενες διπλα διπλα.Για να πω την αληθεια πιο πολυ σαν παροπλισμενες μοιαζουν παρα οτι ταξιδευουν

 

post-1819-0-36439100-1380198583_thumb.jp

 

Η φωτο απο τον χρηστη Bruce Jollimore και δυστυχως αυτη ειναι η καλυτερη αναλυση που υπαρχει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Της παντοφλας το καγκελο στην Ισημερινη Γουινεα του 2009 και στο λιμανι Kogo.

 

post-1819-0-73031200-1393966448_thumb.jp

 

Απο αριστερα προς τα δεξια εχουμε ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΙ μαλλον σαν MIKUE-II,ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ σαν IGOR και το ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ που δυστυχως δεν φαινεται κανενα ονομα

Ολοκληρη η φωτο εδω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...