Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η επίσημη ανακοίνωση λέει για την δεξιά χωρίς φέρδερ ινφορμέισον.

 

 

Μηχανική βλάβη παρουσίασε το Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE HORIZON» Ν.Π. 10579, βραδινές ώρες χθες, στη θαλάσσια περιοχή Πειραιά.

Ειδικότερα, ενημερώθηκε το Ενιαίου Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ), από τον Πλοίαρχο του ανωτέρω πλοίου, ότι κατά την εκτέλεση του δρομολογίου του από τον Πειραιά για Ηράκλειο με 475 επιβάτες και ενώ βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή 5,5 ν.μ. έξω από το λιμάνι του Πειραιά, παρουσιάστηκεβλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή.

Το πλοίο επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι του Πειραιά και από το Α΄ Λιμενικό τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά του απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Το «BLUE HORIZON» απέπλευσε στις 04:45 για Ηράκλειο μετά από αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης.

Link to comment
Share on other sites

Βλαβη στον..καταπελτη λενε καποιες πληροφοριες.

 

Το πλοίο ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 9 το βράδυ από το Ηράκλειο με προορισμό τον Πειραιά, μεταφέροντας 274 επιβάτες,79 φορτηγά, 43 ΙΧ αυτοκίνητα, 4 λεωφορεία και ένα δίκυκλο.

 
Σύμφωνα με τις λιμενικές αρχές, αυτή τη στιγμή εξετάζεται από την πλοιοκτήτρια εταιρεία η λύση μεταφοράς των επιβατών με άλλο πλοίο εταιρείας.
Link to comment
Share on other sites

Και μολις αυτη την ωρα αναχωρει απο το Ηρακλειο το Ελυρος.Θα ηθελα να ξερα τι ειπαν στους επιβατες που ειχαν φυγει στις 21.00 απο τα Χανια και στις 6 κ κατι θα εφταναν στον Πειραια.Τωρα στις 6 θα ειναι ακομα στο Κρητικο πελαγος. <_<

 

Επρεπε να γινει τετοια φασαρια για 272 ατομα?Τοσο δυσκολο θα ηταν να συνενοηθουν με τις Μινωικες για να μπουν εκει οι επιβατες?

Link to comment
Share on other sites

Αφηστε παιδια εγω ειμαι μες στο ελυρος τωρα..στς 2μιση φυγαμε απ τ ηρακλειο γτ εκανε 2 ωρες να φωρτοσει τα φορτηγα..ειναι πρωτοφανη πραγματα αυτα δ μπορω να καταλαβω το σκεπτικο της εταιρειας να ταλαιπωρησει ετσι τοσο κοσμο απ τα χανια

Link to comment
Share on other sites

Είναι ώρα για δέσιμο και ένα καλό φρεσκάρισμα πιστεύω. Η ΒS έχει πολύ υψηλά standards για να περνάνε στο ντούκου αβαρίες κάθε τρεις και λίγο.

Η να αποφασισει να ριξει την τιμη του και να το δωσει σε αυτον που το επιθεωρησε .... η σημερινη αβαρια δεν εχει -εφοσον ειναι ετσι-σχεση με μηχανη ,αλλα τα βασανα της μιας μηχανης του κρατανε απο πολυ παλια ,15 χρονια περιπου........Η λοιπον το φτιαχνεις τζιτζι ΚΑΙ ΤΟΤΕ το πουλας ακριβα,η την ριχνεις στα επιπεδα που αρμοζει η κατασταση του πλοιου.... Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεύει μια φίλη με το Έλυρος και μου είπε πως θα φτάσουν Πειραιά στις 10:30. Ήθελα να ήξερα αν οι επιβάτες των Χανίων θα λάβουν κάποια αποζημίωση(δωρεάν γεύμα στο πλοίο ή δωρεαν εισητηριο για επόμενο ταξίδι)

Link to comment
Share on other sites

MILTIADI ετσι ομως θα αργουσαν οι Μινωικες να φτασουν (ο Ελυρος δεν εχει δεσει ακομη!) οποτε δε νομιζω να υπηρχε τετοιο ενδεχομενο!

Η αποφαση να ερθει ο Ελυρος απο τα Χανια και με την ωρα που εφυγε απ το Ηρακλειο τελικα, φανταζομαι ειχε να κανει με το οτι για να αδειασει το γκαραζ του Οριζοντα ηθελε παρα πολλες ωρες! Ο καταπελτης ειχε στραβωσει, φορτηγα και αυτοκινητα εβγαιναν με πολυ δυσκολια και μανουβρες πανω στον καταπελτη για να μη βρουν απο κατω!

Link to comment
Share on other sites

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στο Ηράκλειο

 

Μηχανική βλάβη στον καταπέλτη παρουσίασε το Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE HORIZON» Ν.Π. 10579, βραδινές ώρες χθες, στο λιμένα Ηρακλείου.

Ειδικότερα, κατά την διάρκεια φόρτωσης ενός τρέιλερ το οποίο μετέφερε ένα ερπυστριοφόρο μηχάνημα χωματουργικών εργασιών, προκλήθηκε στρέβλωση του καταπέλτη με αποτέλεσμα τη μη επαρκή σφράγισή του.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του «BLUE HORIZON» για Πειραιά παρέμεινε ανεκτέλεστο ενώ επί του πλοίου είχαν επιβιβαστεί 274 επιβάτες, 43 Ι.Χ.Ε., 01 Δ/Κ, 73 Φ/Γ και 3 λεωφορεία και αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

Στη συνέχεια κατέπλευσε στο λιμένα Ηρακλείου το Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΛΥΡΟΣ” Ν.Χ. 31 από λιμένα Χανίων και παρέλαβε τους ανωτέρω επιβάτες και οχήματα εκτός 31 φορτηγών και 03 λεωφορείων λόγω πληρότητας τα οποία θα εξυπηρετηθούν με σημερινό δρομολόγιο άλλου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου.

Το “ΕΛΥΡΟΣ” απέπλευσε από λιμένα Ηρακλείου στις 02:15 για λιμένα Πειραιά με συνολικά 812 επιβάτες, 129 Ι.Χ.Ε., 98 Φ/Γ, 07 Δ/Κ και 03 Λεωφορεία.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις, γιατί μου έχει κάνει εντύπωση ο τύπος της συγκεριμένης βλάβης. Δεν ήξεραν το βάρος του συγκεκριμένου Φ/Γ οχήματος; Δεν γνωρίσουν/υπάρχουν τα ανώτατα όρια φόρτισης του ίδιου του καταπέλτη και των συνδέσεων αυτού; (Ρητορικά είναι τα ερωτήματα, εννοείται, για προβληματισμό και συζήτηση)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω αλλη μια ρητορικη ερωτηση στις δυο του Agrino: δε θα μπορουσαν ν ανοιξουν τον μπροστινο καταπελτη να μην κανει 5 ωρες να ξεφορτωσει τα 50 φορτηγα που πηρε τελικα ο Ελυρος;

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις, γιατί μου έχει κάνει εντύπωση ο τύπος της συγκεριμένης βλάβης. Δεν ήξεραν το βάρος του συγκεκριμένου Φ/Γ οχήματος; Δεν γνωρίσουν/υπάρχουν τα ανώτατα όρια φόρτισης του ίδιου του καταπέλτη και των συνδέσεων αυτού; (Ρητορικά είναι τα ερωτήματα, εννοείται, για προβληματισμό και συζήτηση)

Πολύ σωστό το ερώτημά σου,αρμόδιος για να το απαντήσει είναι αυτός που ήταν υπεύθυνος φόρτωσης την ώρα που έλαβε χώρα το συμβάν.Σε τέτοιες δύσκολες εποχές πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί γιατί τέτοιες απροσεξίες κοστίζουν αλλά πολλές φορές είναι και λόγος απόλυσης.Σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες ο υπεύθυνος φόρτωσης(γραμματικός σε Δ/Ξ ή Φ/Γ) θα είχε ξεμπαρκάρει ήδη...

Link to comment
Share on other sites

Σε τέτοιες δύσκολες εποχές πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί...

 

...και κυρίως να μη προβαίνουμε σε τηλε-απολύσεις, χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη και πολύ δε περισσότερο ποιος φταίει.

Link to comment
Share on other sites

...και κυρίως να μη προβαίνουμε σε τηλε-απολύσεις, χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη και πολύ δε περισσότερο ποιος φταίει.

Δεν ήταν στόχος μου να βγάλω πόρισμα για κάτι που δεν γνωρίζω.Φυσικά και μπορεί να υπάρχει αστοχία υλικού πλην όμως τα δημοσιεύματα μιλούν για ερπιστριοφόρο πάνω σε τρέιλερ.Έχει τύχει να είμαι μπροστά σε φόρτωση ερπιστριοφόρου εκσκαφέα στο Βιτσέντζος Κορνάρος που με την επιμέλεια του πληρώματος δεν συνέβει η παραμικρή ζημιά.Προφανώς όμως την ζημιά στην περίπτωση του Blue Horizon την προκάλεσε το βάρος,είτε γιατί ο καταπέλτης δεν άντεξε το βάρος από κατασκευής είτε λόγω φθοράς του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...