Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Τέλος το SPEEDRUNNER III φαίνεται να κερδίζει κόσμο στις επιστροφές του κυρίως λόγω της ώρας άφιξης στον Πειραιά. Αφενώς προσφέρει μία καλή εναλλακτική ανάμεσα στην ώρα αναχώρησης του ΙΘΑΚΗ και του βραδινού HIGHSPEED και φτάνει γύρω στις 21:00 πράγμα που σημαίνει ότι προλαβαίνει κάποιος τον ηλεκτρικό και τις λοιπές συγκοινωνίες. Και ίσως αυτό να είναι ένα μεγάλο συν, κόντρα στο αντίπαλο δέος, το HIGHSPEED 4, το οποίο φτάνει στον Πειραιά γύρω στις 1:20 τα ξημερώματα και αν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο ή κάποιον να σε περιμένει, την έβαψες...

Από την άλλη, επιλέγοντας το βραδινό HS έχεις τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς όλη σου τη μέρα στον προορισμό σου (ειδικά αν έχεις ταξιδέψει για ΣΚ κι έχεις χρόνο περιορισμένο), να κάνεις και το μπανιος σου και να φύγεις βράδυ. Οι περισσότεροι επιβάτες των HS έχουν μεταφορικό μεσο μαζί (διαφορετικά σημαντικό μέρος αυτών θα επέλεγε αεροπλάνο, πχ. για Μύκονο) και γι' αυτούς που δεν έχουν, υπάρχουν πολλά ταξί στον καταπέλτη με την άφιξη κι υπάλληλος του συλλόγου αυτοκινητιστών που βοηθά στη σωστή επιβίβαση σε αυτά, το ότι δεν λειτουργούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς εκείνη την ώρα δεν είναι πρόβλημα, ακόμη και στις μέρες αιχμής.

Σχετικά με τα "Σταράκια", έχουν πελατεία άλλη από αυτή των HS (πλέον και των ,SR) είναι σίγουρο.

Ταξιδέυω με το SRIII σε μια εβδομάδα με αυτοκίνητο επιτέλους, κάτι που θα είχα κάνει τις προηγούμενες 3 φορές μέσα στο καλοκαίρι και προτίμησα(-με) HS4, ακριβώς λόγω του απόπλου του αργά, κι αεροπλάνο με ΑthensAirWays.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 737
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

και αν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο ή κάποιον να σε περιμένει, την έβαψες...
υπάρχουν πολλά ταξί στον καταπέλτη με την άφιξη

Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς; Το ίδιο πράμμα λέμε με άλλα λόγια :P

κι υπάλληλος του συλλόγου αυτοκινητιστών που βοηθά στη σωστή επιβίβαση σε αυτά

Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι όταν έρθει η ώρα της πληρωμής, δεν θα σε αναγκάσει ο συμπαθέστατος κατά τα άλλα οδηγός, που την ώρα της αποβίβασης από το πλοίο είδες σαν σωτήρα, να πληρώσεις άλλο ένα εισιτήριο Business για Μύκονο, για να σε πάει από τον Πειραιάς πχ στα Βριλίσια.

το ότι δεν λειτουργούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς εκείνη την ώρα δεν είναι πρόβλημα, ακόμη και στις μέρες αιχμής.

Όχι μόνο είναι πρόβλημα, αλλά μαρτύριο. Για μένα και για οποινδήποτε άλλο που μένει κοντά σε σταθμούς ΗΣΑΠ ή λεωφορείων, το να φτάνεις στον Πειραιά και να βρίσκεις τις πόρτες του ηλεκτρικού κλειστές είναι απλά φρίκη. Όσο για το δικό σου μεταφορικό μέσα που ανέφερες, αναλογίσου ότι το HIGHSPEED 4 μεταφέρει 188 ΙΧ και 1010 επιβάτες. Σκέψου λοιπόν πόσοι ΔΕΝ θα έχουν δικό τους μεταφορικό μέσο.

Εν πάσει περιπτώσει εγώ δεν είπα ότι το HS βγήκε χαμένο. Άλλωστε δεν μπορεί να κάνει και πρακτικά αλλιώς με τα δρομολόγια που έχει. Όταν όμως για Πειραιά από Μύκονο έχεις στις 14:15 το ένα πλοίο και το αμέσως επόμενο είναι στις 21:15 (ξέχνα σε ποιες εταιρείες ανοίκουν άλλωστε οι τουρίστες δεν το πολυκοιτάνε αυτό), σίγουρα η αναχώρηση των 17:00 είναι μία πολύ καλή εναλλακτική. Έτσι κι αλλιώς ένα μπάνιο στη θάλασσα θα μετρήσει είτε φύγεις από την παραλία στις 15:00 είτε φύγεις στις 18:00 ;)

Ελπίζω μετά τη δική σου εμπειρία να μας κάνεις κι εσύ voyage report και να συμφωνήσεις στα του πλοίου μαζί μου :)

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ, απλά παίρνω ως δεδομένο το ότι κάποιος από την οικογένεια/παρέα έχει το αυτοκίνητό του μαζί.

Δεδομένου ότι το κάθε ΙΧ μεταφέρει μέχρι και 4-5 άτομα κι οι μηχανές 1-2, υπάρχουν λιγότεροι ενδεχομένως foot passengers στους 1010 επιβάτες, που μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ταξί, "στην ανάγκη". Αν και θεωρώ ότι η πλειοψηφία του επιβατικού κοινού των HS και τη συγκεκριμένη ώρα άφιξης στον Περιαιά πιο εύκολα θα πάρει ταξί παρά λεωφορείο κι ηλεκτρικό, ακόμη κι αν λειτουργόυσαν τα τελευταία (δεν πάει και παντού ο ηλεκτρικός). Όλα είναι σχετικά, ανάλογα του τι προτεραιότητα θέτει κανείς. Αν για κάποιους επιβάτες είναι πρόβλημα το ότι δεν υπάρχουν μέσα μαζικής, απλά θα πάρει άλλο πλοίο και θα χάσει την τελευεταία μέρα. Άν όχι, θα πληρώσει HS και ταξί (αν δεν έχει κάρο).

Σχετικά με την παραλία, όχι, δεν είναι το ίδιο να φύγεις 15:00 με το να φύγεις 18:00, ειδικά αν έχεις ξενυχτήσει, κάτι που είναι σίγουρο! Εμείς πριν τις 14:00 δεν πάμε! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

απο τη στιγμη που οι νεες "εξω εξω" ραμπες ειναι operational (λεμε τωρα), γιατι αυτο το κλ@@@μο στην τηνο; εδω μεχρι και στην καλυμνο θα πιανουν τα BS πανω σε ενα μπλοκι και μια μπιντα. μπροστα στην πατεντα της καλυμνου οι δυτικες προβλητες της τηνου ειναι Dover:p. δεν μπορει πια το μεγαλο μπλε να πιασει (ειτε στο πηγαινε, ειτε στο ελα; ). μεγαλη παρασκευη πρωι ειναι το δευτερο κυμα της πασχαλινης εξοδου, οι τηνιακοι μονο με ραφηνα και το runner θα βολευτουν;

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά κουφό. Και άδικο για το ωραίο νησί της Τήνου. Πάντως δεν προβλέπεται να έχει πάνω από 4-5 μποφώρ αν είναι ο καιρός το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, ακατανόητη η απόφαση της BSF να αφήσει Μ. Παρασκευή την Τήνο μόνο με ταχύπλοα από Πειραιά. Και μάλιστα για 2η χρονιά. Και καλά πέρυσι υπήρχε δικαιολογία και κόντρα με τους Δημαρχαίους για το λιμάνι...φέτος όμως...ποιά δικαιολογία υπάρχει?

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε παιδια. αυτο λεμε. αλλα αφου παει το μεγαλο πανω (το οποιο εχει πολυ μεγαλυτερη χωρητικοτητα απο το ιθακη), δεν χαλασε ο κοσμος να πιασει και τηνο

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως Ορέστη δεν αποτελεί δικαιολογία για να αφήνεις στην απέξω ένα νησί που σε στηρίζει όλο τον χρόνο...και να αναγκάζεις τους Τηνιακούς να πληρώσουν ταχύπλοο εισιτήριο. Όπως λέει και ο proud θα μπορούσε (ή μήπως ακόμα μπορεί?) να πιάσει και Τήνο το BS1. Διαφορετικά...ας μην άλλαζαν το Ιθάκη.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν αποτελεί δικαιολογία ούτε συνάδει με τη φιλοσοφία της Blue Star. Εγώ πρώτη φορά παρατήρησα πως το Ιθάκη κάνει αυτή την αλλαγή και πραγματικά μου προξενεί εντύπωση. Προφανώς στην εταιρεία κάτι παραπάνω θα ξέρουν από εμάς.

Link to comment
Share on other sites

η αλλαγη γινεται καθε μεγαλη παρασκευη εδω και πολλα χρονια. το μεγαλο bs παει συρο τηνο μυκονο συρο πειραια και το ιθακη τσονταρει την παροναξια, για να παιρνει το αλλο bs κοσμο για σαντορινη. το παραδοξο ειναι το embargo στην τηνο (περσυ δικαιολογημενα, φετος οχι τοσο)

Link to comment
Share on other sites

Το οτι το εξω-εξω λιμανι θεωρητικα μπορει να χρησιμοποιηθει δεν παει να πει οτι μπορει να γινει και πρακτικα. Η bs πολυ σωστα δεν ρισκαρισε να βαλει δρομολογιο χωρις να μπορει να υπολογισει τον καιρο.

Φαινομενικα μια χαρα ειναι, πλωρη στο πελαγος, στα νετα και με την ιδια γωνια ο αερας απο πρυμα, αλλα τα φαινομενα απατουν. Ο Βοριας ειναι δευτεροπρυμα δεξια και χτιζει το βαπορι στο μωλο αριστερα, ειναι ρισκο για τα μεγαλα bs να πιασουν. Δεν συζηταμε δε για περιπτωσεις απο Γαρμπη μεχρι Μαϊστρο που το κυμα τιμα ιδαιτερως το "λιμανι".

Περσυ με το 5αρι που εμεις λεγαμε τι ωραια επιασε μια χαρα, η περδικουλα καποιων ηξερε ποσο ευκολο ηταν αυτο που απεξω φαινονταν μια χαρα.

Συμπερασμα, απεξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα. Αμα ηταν τοσο ευκολο και ωραιο δεν θα χαλαγαμε τις καρδιες μας τοσα χρονια και εδω μεσα και αλλου, και σιγουρα η bs δεν θα εκανε ουτε εμπαργκο ουτε θα κλοτσαγε την καλη της Τηνο που την ταϊζει τοσα χρονια.

Αλλα τι σημασια εχει; θα γκρινιαξουν παλι λιγο αυτοι απο τους οποιους εξαρταται, και μετα θα παρουν μια βαθεια ανασα και θα βρουν μια διακαιολογια προς τον εαυτο τους και θα πιανουν και εκει, μεχρι να γινει η σταρβη, μετα θα τους κραξουν ολοι οτι ειναι γκαβοι και δεν βλεπουν, και τα τσιμεντα θα μεινουν εκει μεχρι να τα φαει η θαλασσα, και τα εγγονια μας θα λενε οτι καποτε στην Τηνο πηγαιναν και κρουαζιεροπλοια, α και σε καμια σωστη σχολη λιμενολογων - οχι στην ελλαδα βεβαια- θα συνεχισουν να εξυμνουν το πιο λαθος παραδειγμα πεταμενων ευρω στη θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Καμία αντίρρηση για το λιμάνι, τους Δημαρχαίους, τους λιμενολόγους και τους αέρηδες, αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Το ζήτημα είναι η συμπεριφορά προς τον επιβάτη της Τήνου. Γιατί στην ουσία αυτόν τιμωρεί η εταιρεία με την μη προσέγγιση και όχι τους πραγματικά υπεύθυνους. Πχ. πως θα πρέπει να αισθάνεται ένας τακτικός πελάτης της γραμμής…που όλο τον χρόνο δίνει τα ωραία του 30 ευρώ στο Ιθάκη και στο Σουπερφέρρυ και την Μ. Παρασκευή του λένε: Α, σήμερα δεν έχει…πήγαινε με τα ταχύπλοα και δώσε γύρω στα 50 ευρώ και βάλε. Θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος? Δεν νομίζω.

Γι' αυτό πιστεύω ότι εάν δεν μπορούσε να έχει έστω και 1 προσέγγιση το BS1 στην Τήνο, δεν θα έπρεπε να αντικαταστήσουν το Ιθάκη. Bεβαίως, για όσους ξέρουν από υπερβαπόρια:rolleyes:, υπάρχει και η λύση BS1 μέχρι Μύκονο και από εκεί με το SFII για Τήνο. Και αυτή η λύση θα μπορούσε να είναι εναλλακτική για το BS1 σε περίπτωση κακοκαιρίας και αδυναμίας προσέγγισης στην Τήνο. Ή στην έσχατη περίπτωση η εταιρεία θα μπορούσε να προβλέψει εξ αρχής αυτή την ανταπόκριση για Τήνο μέσω Μυκόνου, με εισιτήριο Τήνου από Πειραιά. Γιατί πέρα από δρομολογιακό είναι και οικονομικό το ζήτημα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεκτά όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω, αλλά σαν ουδέτερος παρατηρητής δεν πιστεύω ότι κανείς στην Τήνο θα πεθάνει ούτε καν θα στεναχωρεθεί από το γεγονός ότι για μία και μόνο μέρα (έστω και αν είναι η Μεγάλη Παρασκευή) το BS1 δεν θα πιάσει στο νησί. Άλλωστε η BS το έχει τόσο καιρό στα πλάνα το συγκεκριμένο δρομολόγιο που όσοι πιστοί είχαν σκοπό να ταξιδέψουν προς το νησί θα έχουν ήδη προμηθευτεί εισιτήρια με κάποιο άλλο καράβι. Πέρα από το HS που θα πάει το πρωί, θα υπάρξουν και τα δρομολόγια από Ραφήνα. Οπότε έστω και με λίγο δρόμο παραπάνω οι κάτοικοι των νοτίων, κυρίως, προαστίων, θα τη βρουν την άκρη. Στην τελική ας πουν ότι πήγαν να κόψουν με το ΙΘΑΚΗ και δεν βρήκαν εισιτήριο:D Ούτε η πρώτη φορά θα είναι ούτε η τελευταία. :D

Link to comment
Share on other sites

Bεβαίως, για όσους ξέρουν από υπερβαπόρια:rolleyes:, υπάρχει και η λύση BS1 μέχρι Μύκονο και από εκεί με το SFII για Τήνο.

Afto stin praksi de tha itan kai poli kali idea mias kai to BS 1 eftase stis 14.00 sti Mykono, opote kalo pasxa...

Link to comment
Share on other sites

to BS 1 eftase stis 14.00 sti Mykono...

Αν και χθές, Μ. Παρασκευή ο ορίζοντας στον Σαρωνικό ξεκαθάρισε μετά τις 17.00 λόγω νοτιά και (αφρικανικής) σκόνης, μου φαίνεται ότι είδα το BS1 να φεύγει κατά τις 08.00. Επομένως, Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος, 6 ώρες; Ούτε το Λητώ :confused:...

Link to comment
Share on other sites

Γεώργιε, 9.00 είχε αναχώρηση και άφιξη 13.15, επισήμως . Μήπως το είδες ερχόμενο στον Πειραιά...και καθυστέρησε η αναχώρηση από Πειραιά...και έτσι τελικά έφθασε Μύκονο στις 14,00?

Ελπίζω, Superfast VI, να μην πήραμε στο λαιμό μας κανέναν φουκαρά...και έτρεχε και δεν έφτανε. Αλλά σε μια τέτοια περίπτωση που υπήρχαν 1-2-5-10 -20 επιβάτες με εισιτήριο του SFII για Τήνο, τι θα γινόταν? Θα καθυστερούσε 20' το SFII για να προλάβουν, θα τους έστελνε η εταιρεία αργά το απόγευμα με το HS1?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το HS 4 στην αρχή έκοψε το δρομολόγιο της Δευτέρας για Σύρο Τήνο Μύκονο, από τη προηγούμενη εβδομάδα έκοψε το δρομολόγιο του Σαββάτου από το Πειραιά. Έτσι το πλοίο μένει από τη Παρασκευή στη Μύκονο μέχρι τη Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...