Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

σε αλλο thread αναφερονται (νομιζω απο elybero) τα καλοκαιρινα δρομολογια των highspeed.

μονο πρωινο δρομολογιο (αυτο του 4) θα έχει η γραμμη; οχι απογευμα;

περαν του ιθακη και του hs4 σε καθημερινη βαση η γραμμη δεν θα εχει αλλο καραβι;

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 727
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρωινό από το HS5 και απογευματινό από το HS4. Mε την καθυστέρηση της άφιξης του HS5, η γραμμή θα μείνει με το HS4 το πρωί και το HS3 το απόγευμα. Δεν έχει ξακαθαρίσει ακόμα αν η HSW θα έχει κάποιο από τα συμβατικά της σε αυτή τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Αναγκαστικά και λόγω της καθυστέρησης της ναυπήγησης του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ηγραμμή θυσιάζεται μιας και το ΑΘΗΝΑ που ήταν να την κάνει θα παραμείνει Ραφήνα έως ότου χρειαστεί.

Αρα από Πειραιά μόνο ΙΘΑΚΗ από συμβατικά. ;)

Η Σύρος θα έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα αφού για Μύκονο και Τήνο στην ανάγκη πάνε κι από Ραφήνα.

Σίγουρα και κάποιο πλοίο του Αγούδημου που θα κάνει Ικαρία Σάμο(ΜΑΡΙΝΑ ή ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ)θα διέρχεται από Σύρο Μύκονο μιας κι ο ΠΗΓΑΣΟ από την έναρξη των θερινών δρομολογίων σταματάει τις προσεγγίσεις σε αυτά τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Μονο ενα πρωινο συμβατικο απο Πειραια για Μυκονο μεσα στο κατακαλοκαιρο, ειναι κατι που πρεπει να εχει να συμβει απο τη δεκαετια του 70. Τουλαχιστον τα τελευταια 25 χρονια, το καλοκαιρι υπηρχαν παντα 2 πλοια το πρωι. Αναγκαστικα θα γινει μαζικη μετακινηση επιβατικου κοινου προς Ραφηνα με κερδισμενα τα εκει πλοια. Ε ρε καταντια :mad:

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο και βεβαια το μεγαλο προβλημα ειναι η Συρος κι οχι η Τηνος με τη Μυκονο που ειναι απο τα καλυτερα αν οχι τα καλυτερα εξυπηρετουμενα νησια του Αιγαιου, με η χωρις δευτερο πλοιο απο Πειραια. Οσον αφορα τα φορτηγα, η κατασταση σωζεται λιγο με το ρο-ρο Μυκονος που κανει καθημερινα στις 2000 δρομολογιο για Συρο και Μυκονο με χωρητικοτητα υπεραρκετη για τη γραμμη. Αλλα οσον αφορα τον τουρισμο, θα ειναι για τη Συρο πληγμα να μην υπαρχει δευτερο συμβατικο απο Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι άλλα η πλάκα είναι ότι το RO/RO ΜΥΚΟΝΟΣ είναι δεμένο με σοβαρή βλάβη η οποία συμφέρει και δεν συνφέρει να την φτιάξουν οπότε κοιτάζουν και μήπως αγοράσουν κανένα άλλο για αντικατάσταση.

Οπότε η επαναδραστηριοποίηση του ή ο αντικαταστάτης του θα αργήσει να δρομολογηθεί και μήπως δεν προλάβει ούτε καν τον Ιούλιο.

Συνεπώς καταλαβαίνεται το πρόβλημα που δημιουργείται.

Link to comment
Share on other sites

Με ένα συμβατικό που έχει πρωτόκολλο περίπου 1313 επιβάτες!! Δηλαδή κλάψε μας!! Εδώ κάποια χρόνια πίσω που είχαν πρωτόκολλο 2000 επιβάτες και δεν έφταναν!!! Φαντασθείτε τι υπεράριθμους θα έχει το καλοκαίρι!!

Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλάει ο κόσμος για ένα εισιτήριο έξω από τα πρακτορεία.

Παλιά ήταν 2 και 3 αναχωρήσεις συμβατικών από Πειραιά χώρια τα ταχύπλοα και τώρα μείναμε με 1.

Εστω κι ο ΑΔΩΝΙΣ φέτος έτσι που είναι τα πράγματα χρήσιμος θα ήταν σε αυτή την γραμμή. :D

Link to comment
Share on other sites

Ένα τραγούδι λέει «Θέλω να γυρίσω στα παλιά»!! Εδώ όμως δε μπορούμε!! Ας μην είχαν πουλήσει τα δυο βαποράκια (Ποσειδών & Ολυμπία) και να δεις που θα τους περίσσευε κάποιο βαπόρι για τη γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

.

Από την Δεκαπενθήμερη εφημερίδα «ΑΠΟΨΗ» της Σύρου.

Φύλλο 148 της 24/6/2005.

ΔHMOΣ EPMOYΠOΛHΣ. Διαμαρτυρία για τα δρομολόγια

Mε επιστολή του προς τον Γ.Γ του υπουργείου Eμπορικής Nαυτιλίας κ. I Tζωάννο ο δήμαρχος Eρμούπολης κ. Γ. Δεκαβάλλας διαμαρτύρεται έντονα για την αραίωση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων από και προς τη Σύρο. Mεταξύ άλλων αναφέρει:

«Κρίνω σκόπιμο να σας μεταφέρω την έντονη δυσαρέσκεια που επικρατεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στη Σύρο εξ αιτιας της αποδυνάμωσης των δρομολογίων των πλοίων από το λιμάνι του Πειραιά προς το νησί μας και αντιστρόφως.

Πιο συγκεκριμένα σε σχέση με την περυσινή περίοδο έχουν διακόψει τα δρομολόγιά τους τα ακόλουθα πλοία:

α) Το πλοίο «Αίολος Εξπρές», το οποίο μας συνέδεε με δύο δρομολόγια καθημερινά με τον Πειραιά.

β)Το πλοίο «Εξπρές Αθηνά» που έκανε καθημερινά δύο δρομολόγιο Σύρου -Tήνου - Μυκόνου.

γ)Το πλοίο BLUE STAR II, το οποίο κάθε Παρασκευή βράδυ έκανε το δρομολόγιο Πειραιά - Σύρου - Ρόδου - Κω κ.λ.π.

δ)Το πλοίο «Εξπρές Πήγασος» το οποίο έκανε τρεις φορές την εβδομάδα από Πειραιά - μέσω Σύρου - για Ικαρία, Σάμο.

Έχει δρομολογηθεί για Σύρο πλοίο της εταιρίας « G.A. FERRIES » το οποίο όμως μέχρι στιγμής δεν καλύπτει ουδόλως τις υπάρχουσες ανάγκες».

«Μετά τις ανωτέρω εξελίξεις ο τουριστικός κόσμος του νησιού είναι ανάστατος, δεδομένου ότι υπάρχουν ακυρώσεις διανυκτερεύσεων, εξ αιτίας των ελλιπέστατων δρομολογίων.

Πρόταση μας είναι, να μπουν σε καθημερινή βάση ένα πλοίο επιπλέον προς Σύρο το πρωί, και ένα τις απογευματινές ώρες.

Παρακαλώ θερμά να εξεταστεί στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το θέμα των δρομολογίων της Σύρου και ιδιαίτερα το θέμα της δρομολόγησης νέων πλοίων, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η τοπική αυτοδιοίκηση και οι φορείς του νησιού είναι διατεθειμένοι, να αντιδράσουν δυναμικά» καταλήγει στην επιστολή του ο κ. Γ. Δεκαβάλλας.

http://www.apopsy.gr/t_148/eid_07.htm

Link to comment
Share on other sites

Ως προς τα δύο πρώτα έχει απόλυτο (αν και ο Αίολος έκανε ένα δρομολόγιο τη μέρα και όχι δύο) αλλά για δύο επόμενα θα έπρεπε να θυμάται ότι την θερινή περίοδο τόσο το BSII πάντα την Παρασκευή έπιανε Μύκονο (και όχι Σύρο) αλλά και ο ΠΗΓΑΣΟΣ λόγω καθημερινών αναχωρήσεων έκανε εξπρες για Ικαρία Σάμο χωρίς προσεγγίσεις σε Σύρο και Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Οσο και να τα εχει φερει στα μετρα του ο Δημαρχος εχει απολυτο δικιο. Μιλαμε για τη δευτερη γραμμη στις Κυκλαδες μετα την Παροναξια... (Αλλα χαλια και απο κει) Και καλοκαιρι να εχει ενα πλοιο μονο το πρωι συμβατικο???? Και μετα γκρινιαζουμε εμεις στις Δυτικες που ναι μεν το σερβις απο αποψη πλοιων και σχεδιασμου ειναι αισχος σε σχεση με προηγουμενα χρονια, αλλα εχουμε ακομα 2 συμβατικα και 2 καταμαραν..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς κι αν τον χειμώνα πουληθεί το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ κι ανέβει το ΙΘΑΚΗ Ραφήνα θα μείνει οριστικά χωρίς πλοίο η γραμμή.

Κι αν γι Τήνο Μύκονο υπάρχει η λύση της Ραφήνας για Σύρο δεν θα υπάρχει καμία λύση.

Ο Δήμαρχος τα έφερε λίγο στα μέτρα του αλλά οι φωνές είναι δικαιολογήμενες και η κραυγή αγωνίας δεν είναι μονο για το παρών αλλά και για το μέλλον.

Γιατί δεν θα θεωρήσω εξυπηρέτηση να κρατήσουν ενα ταχύπλοο τον χειμώνα και θα είναι το μοναδικό που θα πηγαινει σε αυτή την γραμμή.

Οπως έγινε με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ φέτος 1,5 μήνα που ναι μεν κάλυψε την γραμμή αλλά το διπλό εισιτήριο δεν μπορεί να το πληρώσει ο καθένας. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να πω κάτι!! Τη Παρασκευή απόγευμα τι βαπόρια για τη γραμμή? Που ο κόσμος που θέλει να τη κάνει για ΠΣΚ?? Έχει το HS2 στις 17:00, που δε μπορούν να πληρώσουν το εισιτήριο όλοι, στις 18:00 το Ροδανθή, και στις 19:30 το BS 2 για Μύκονο μόνο?? Εγώ ας πούμε θέλω να πάω στη Σύρο με αυτοκίνητο, στο HS2 αποκλείεται να βρεις θέση με τα 650 άτομα επιβάτες και 75 ΙΧ?? Για το Ροδανθή δε μιλάμε θα γεμίσει το γκαράζ μόνο από τα νησιά Δωδεκάνησα!!!! Όποτε ποτέ θα φύγω Σάββατο πρωί??

Link to comment
Share on other sites

Afto ine ontos provlima.O Adonis (ke os Naias Express) itan aparetitos toulaxiston tris mines to kalokeri.Ixe arketi kinisi ke itan ke poli voliko. Voleve poli ke ta fortiga to proino dromologio pros Pirea.Tora to proto -ke telefteo- dromologio ine stis 15.15. To Highspeed 4 ine alli istoria afu pai meso Mykonou me to diplo isitirio. Episis borouse kapios na kani ke mia orea imerisia sti Syro apo Tino.Tora afto ine praktika adinaton afu to telefteo ploio apo Syro gia Tino ine to Highspeed to opoio pernai poli noris apo ti Syro. Mono tis dio meres pou exi proino i C-link kati ginete...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 6 ο ΑΔΩΝΙΣ χρειαζόταν φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά να καλύψει το κενό στην συγκεκριμένη γραμμή αλλά και να είναι κάτι σαν αμοιβό αν χρειαστεί να πάει και σε καμιά άλλη γραμμή να εξυπηρετήσει.

Φανταστείται τώρα να έχει ο ΠΗΓΑΣΟΣ καμιά σοβαρή βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δέν καταλαβαίνω εν τέλει γιατί φτάσαμε στο σημείο νά ξεμένουν τά νησιά τού Αιγαίου (καί μάλιστα τα πιό τουριστικά) από βαπόρια.

Τό οτι στην Μύκονο πάνε πλοία καί από την Ραφήνα δέν είναι δικαιολογία γιά να μείνη η γραμμή από Πειραιά μέ ένα μόνο συμβατικό.Δηλαδή άν κάποιος (π.χ. που αρχίζει η άδειά του) θέλη νά φύγη το απόγευμα μετά την δουλειά,θά πάη αναγκαστικά μέ το HS ;Η θά φάη όλη την κίνηση γιά να φτάση στην Ραφήνα μέ το άγχος άν θά προλάβη το βαπόρι;

Οι κ.κ.ακτοπλόοι δέν το είχαν προβλέψει οτι κάποια στιγμή τά βαπόρια που είχαν θά αποσύρονταν,ώστε νά φροντίσουν έγκαιρα νά έχουν έτοιμους τους αντικαταστάτες τους;

Link to comment
Share on other sites

καλα σοβαρα τωρα η κατασταση ειναι οικτρη οσον αφορα τα συμβατικα στις κυκλαδες και ειδικα σε αυτη την γραμμη.

το εχουμε αναλυσει και στα οικονομικα των εταιρειων το ζητημα. οι εταιρειες ξεφορτωνονται καραβια για να μπαλωσουν τρυπες.

καπακι σε ολα αυτα ηρθε και η καθυστερηση του νησος μυκονος με αποτελεσμα η Hellenic να μην εχει συμβατικο στη γραμμη.

τωρα οι σφηνες GA και πηγασου μονο "τσοντες" μπορουν να χαρακτηριστουν. το μαρμαρο το πληρωνει η συρος βεβαια γιατι οι αλλοι εστω και απο ραφηνα ψιλοβολευονται. αλλα η συρος αναμενει διερχομενα (bsparos bsnaxos bs2 ανθη μαρινα κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παντως οσον αφορα τα φορτηγα της γραμμης, την ανεπαρκεια της Hellenic και της Blue Star την εισπραττει το ρο-ρο Μυκονος σαν πιστος υπηρετης της γραμμης οπως και οι προκατοχοι του της ιδιας εταιρειας. Αναχωρηση του σημερα στις 2000 απο Κερατσινι για Συρο και Μυκονο(αφιξη περιπου στις 0400) με 45 φορτηγα παρακαλω. Οχι θα κατσει ο αλλος να σκασει και να παρακαλαει τη Μπλου Σταρ για θεση την οποια και θα πληρωσει ακριβοτερα και με χειροτερους ορους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γενικα η κινηση στη Μυκονο ειναι σαφως αυξημενη σε σχεση με τα τελευταια δυο χρονια. Το ποια ειναι η ποιοτητα του τουρισμου, ποσο καθονται και τι λεφτα αφηνουν ειναι βεβαια μια αλλη πονεμενη ιστορια που δεν μας απασχολει εδω. Το θεμα ειναι οτι σε σχεση με περυσι, το νησι ειναι με τρια πλοια μειον(Εξπρες Απολλων, Εξπρες Αθηνα, Αιολος Εξπρες ΙΙ για να μη βαλω και το Αδωνις) με συνεπεια το να βρεις εισιτηρια ειδικα τις μερες αιχμης, να θυμιζει λιγο τη δυσκολια του να βρεις εισιτηρια σε ευρωπαικο παιχνιδι του γαυρου.

Ειδικα για Πειραια η κατασταση ειναι ελεεινη λογω της περιορισμενης χωρητικοτητας του Μπλου Σταρ Ιθακη και για μενα ειναι σιγουρο πως ενα δευτερο συμβατικο απο Πειραια με φτηνοτερο εισιτηριο του Ιθακη θα δουλευε παρα πολυ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...