Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

γκρινιαζουν για το τανι στη συρο. τους κακοφαινεται η ταχυτητα.

οκ, ειναι πιο αργο απο τα blue star, αλλα μεσες ακρες το ιδιο με το superferry που ειχαν το σεπτεμβρη, ή το superferry II που ερχοταν για πολλους χειμωνες.

αν ισχυουν οσα γραφει το cyclades 24, θα μεινει και μετα την επισκευη του πατμος, για τις ακινησιες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 727
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Καλομαθημενοι" οι συριανοί, και για το Superferry γκρινιαζαν... Ετσι κι αλλιως υπάρχει και το Νήσος Μύκονος, και το Superfast XII να τους εξυπηρετησει!

Link to comment
Share on other sites

Η γκρίνια δεν είναι τελείως αδικαιολόγητη, αλλά φυσικά δεν χάθηκε και ο κόσμος δεδομένων και των εναλλακτικών. Και στην Τήνο αν έρχονταν καράβι που να κάνει τη Ραφήνα μια ώρα παραπάνω θα υπήρχε (τουλάχιστον) προβληματισμός. Εμένα πιο πολύ θα με δυσαρεστούσε η μεγάλη διαφορά στο ξενοδοχείο που έχουν τα δύο πλοία. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, JohnTinos said:

"Καλομαθημενοι" οι συριανοί, και για το Superferry γκρινιαζαν... Ετσι κι αλλιως υπάρχει και το Νήσος Μύκονος, και το Superfast XII να τους εξυπηρετησει!

κατανοω τη γκρινια των συριανων για τα 45'+ που φορτωνονται (ειτε με το superferry, ειτε με το ανδρος), αλλα ειναι κομματακι υπερβολικοι. αφ'ενος μιλαμε για μια ολιγομηνη αντικατασταση (και δεν ειναι η πρωτη φορα στη γραμμη, που γινεται χειμερινη αντικατασταση απο πιο αργο πλοιο), αφ'εταιρου εχουν εναλλακτικες, οπως ειπε κα ο @JohnTinos.

μην ξεχνουν πως υπηρχε και μια αλλη γραμμη:rolleyes:, που οταν πηγαινε το (νυν) ανδρος το χειμωνα, γκρινιαζαν για το 20λεπτο που φορτωνονταν επιπλεον και τελικα το μονο που πετυχαν, ειναι να μην εχουν καθολου πλοιο.;)

6 hours ago, hayabusagr said:

Οποια και αν είναι η σύγκριση έχω τη αίσθηση ότι νικητής είναι ξεκάθαρα το Superferry

σε ταχυτητα παντως, που οπως ξερουμε, μετραει πολυ για τους συριανους, ειναι μακραν το πιο αργο απο ολα τα συμβατικα που συνεδεσαν φετος τη συρο με τον πειραια.

ενταξει, δεν μπορει να εχουμε και την απαιτηση, οποιος βλεπει το superferry ή οποιος να ακουει το ονομα του, να πεφτει σε εκσταση

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΝΔΡΟΣ κάνει φανάρι με φανάρι 4.15' και στην επιστροφή κανα 7λεπτο λιγότερο. Τα μικρά μπλουσταρακια με τις χειμερινές ταχύτητες δε νομίζω να κάνουν πάνω απο ενα τέταρτο λιγότερο πάντως.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, proud_ionian said:

σε ταχυτητα παντως, που οπως ξερουμε, μετραει πολυ για τους συριανους, ειναι μακραν το πιο αργο απο ολα τα συμβατικα που συνεδεσαν φετος τη συρο με τον πειραια.

ενταξει, δεν μπορει να εχουμε και την απαιτηση, οποιος βλεπει το superferry ή οποιος να ακουει το ονομα του, να πεφτει σε εκσταση

Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής. Μίλησα σε ότι αφορά το ξενοδοχειακό. Στα υπόλοιπα οι διαφορες είναι σαφείς. Για άλλους πολύ σημαντικές για άλλους λιγότερο 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ας έβαζε η Blue Star Ferries ωράρια προς αντιπροσωπευτικά στην ταχύτητα του πλοίου, poy ειδικά στην επιστροφή μειώνει το χρόνο παραμονής στα λιμάνια για να έχει τις ίδιες ώρες με το Blue Star Naxos!!

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία δίνει ώρα άφιξης στο Πειραιά 20.20. Απόψε πέρασε τα φανάρια για μέσα στις 20.23 όπως μπορούμε να δούμε στο στίγμα στο ais. Συνεπώς δε νομίζω πως μπορούμε να μιλάμε για μεγάλες αποκλίσεις από τα ωράρια και καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2017 at 1:21 PM, proud_ionian said:

 

αν ισχυουν οσα γραφει το cyclades 24, θα μεινει και μετα την επισκευη του πατμος, για τις ακινησιες.

Μήπως συμφέρει τη blue να μείνει το Τανι περισσότερο στη γραμμή, τουλάχιστον για τους «νεκρούς» μήνες; Επειδή δεν ξέρω τι παίζει με το κόστος της ναύλωσης του Τανι σε σύγκριση με το κόστος λειτουργίας των Παρος/Ναξος που κάνουν συνήθως τη γραμμή, μήπως τους έρχεται φθηνότερα έτσι; Τα καύσιμα στο Τανι ποιος τα πληρώνει; Το πλήρωμα;

Link to comment
Share on other sites

o ναυλωτης πληρωνει τα καυσιμα, στο 99% των περιπτωσεων και ο πλοιοκτητης το πληρωμα. λογικα μια η αλλη θα τους ερχεται. (σε σχεση παντα με bsp/bsn και τις... εναλλακτικες:P χειμερινες ταχυτητες)

@polmytτο θεμα με το εν ανδρω δεν ειναι οτι τα γραφει, ειναι οτι τα πιστευει κιολας.

ολη η κουβεντα ειναι περι ονου σκιας. για 2-3 μηνες η γραμμη θα εχει ενα λιγο πιο αργο πλοιο απο οτι εχει τον υπολοιπο χρονο. αυτο εχει συμβει τα 10, απο τα τελευταια 15 χρονια.

κατα τα λοιπα οι συριανοι (οσοι γκρινιαζουν) ειναι κομματακι υπερβολικοι και οι "en andrιωτες" στα ορια της γραφικοτητας

Link to comment
Share on other sites

η απορία του BSD προφανώς λύθηκε, αλλά ο επισκέπτης του forum που δεν έχει ανάλογες γνώσεις, ίσως καραφλιάσει χειρότερα από εμένα, σχετικά με το ποιός πληρώνει τι.;) Με την άδειά και ανοχή (ελπίζω) του φίλου proud ας διευκρινίσω ότι στην συνηθέστερη περίπτωση ο ναυλωτής λοιπόν πληρώνει στον πλοιοκτήτη συμφωνηθέντα ημερήσιο  ναύλο στον οποίο περιλαμβάνονται οι μισθοί κ.λ.π έξοδα του πληρώματος (και ο πλοιοκτήτης εξοφλεί την μισθοδοσία). Επίσης ο ναυλωτής προμηθεύεται και πληρώνει τα αναγκαία καύσιμα ανάλογα με τις ανάγκες του πλοίου.

Για το θέμα της γκρίνιας εγώ τουλάχιστον έχω ξανατοποθετηθεί. Έχουμε -σαν λαός- νομίζω την τάση να τα θέλουμε όλα δικά μας (κακό δεν είναι βέβαια να ζητάει κανείς αρκεί να μπορεί να δεχτεί τον περιορισμό του "εφικτού"). Όσο για το "εν Άνδρω" για ποιά όρια μιλάμε? Στα "κόκκινα" της γραφικότητας θα τολμούσα να πώ.:lol:

Link to comment
Share on other sites

On 9/16/2017 at 11:12 AM, proud_ionian said:

 

το συντριπτικα μεγαλυτερο κομματι των "ντοπιων" της γραμμης, ειναι οι συριανοι, που παντοτε εδιναν βαρος στην ταχυτητα. απο την εποχη του original παναγια τηνου και του πρωτου ναϊας, μεχρι τις κοντρες Ναϊας ΙΙ και Εξπρες Αφροδιτη στα τελη των 90s. στο τελευταιο ειχε βγει οτι ειναι αργο, επειδη εκανε τη συρο 10' περισσοτερο και ο κοσμος προτιμουσε το Ναϊας ΙΙ, παροτι ηταν κλασεις... χειροτερο εσωτερικα.

 

 

On 9/18/2017 at 6:17 PM, Nick the Greek said:

Δεν είναι μόνο οι Συριανοί, και οι Μυκονιάτες ψήφισαν χαλαρά Νήσος Μύκονος. Νομίζω φέτος η όλη ιστορία με τις κόντρες των 2 πλοίων, θύμησε σε πολλούς από εμάς παλιότερες εποχές, με ξεκάθαρο νικητή το Νήσος Μύκονος και την HSW τόσο στην ταχύτητα, όσο και στην κίνηση. Κρίμα που δε θα τα ξαναδούμε αυτά. Νομίζω πως τα φορτηγά της Σύρου είναι αυτά που στηρίζουν σε μεγάλο βαθμό την Blue Star Ferries, σε μια γραμμή που έχω την αίσθηση είχε γίνει δευτερεύουσα, ειδικά από τη στιγμή που η Τήνος έχει γίνει αποκλειστικότητα της Ραφήνας.

Ας καταθέσω κι εγώ την γνώμη μου αν και αργά. Εργάζομαι κάθε καλοκαίρι  σε τουριστικό πρακτορείο στη Σύρο και σας διαβεβαιώνω πως η πλειοψηφία των Συριανών ψηφίζει BSF δαγκωτό, αυτό ισχύει όλα τα χρόνια που βρίσκεται η HSW στη γραμμή. Αν η HSW μπορούσε να αλλάξει το status quo, αυτό θα γινόταν το περασμένο καλοκαίρι όπου η διαφορά στην αναχώρηση των πλοίων ήταν 5 λεπτά (07:30 και 07:35). Παρά την ταχύτητα του Ν. Μύκονος έναντι του BS Naxos, την χαμηλότερη, έστω και ελαφρώς, τιμή εισιτηρίου του πρώτου και την "άβολη" πύλη (E1 ή E2)  στον Πειραία στην περίπτωση του BS 1/2 (υπήρξε πολύ γκρίνια ακόμη και για αυτό), οι Συριανοί ψήφισαν BSF. Αυτό το αποδίδω στη συνεχή παρουσία της BSF στη γραμμή για 17?? χρόνια και στο πρόγραμμα πιστότητας seasmiles, δηλαδή προτιμούσαν να πάνε με το "αργό" πλοίο μόνο και μόνο για να μη χάσουν τα μίλια/πόντους. Πρόγραμμα πιστότητας έχει φυσικά και η HSW αλλά με βάση αυτά που βλέπω, αν υπάρχουν 10 Συριανοί εγγεγραμμένοι στο Bonus Miles τότε υπάρχουν τουλάχιστον 40 στο seasmiles.

Το μόνο "δίκιο" που μπορώ να αναγνωρίσω στη διαμαρτυρία των Συριανών είναι να μην πάει το 20:20 (που χοντρικά φτάνει Πειραιά το FF Andros) αργότερα κατά 20 ή και παραπάνω λεπτά, διότι τότε χάνεται η ανταπόκριση για Κρήτη που εξυπηρετεί πολλούς από εμάς. Όπως είχε γίνει τον χειμώνα 12-13 (αν θυμάμαι καλά) όπου το BS Ithaki τότε αν και το έδινε 4.30 στο πρόγραμμα έκανε 4.45, οπότε ήσουν με την ψυχή στο στόμα για να προλάβεις τα κρητικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεκτά αυτά που λες, προφανώς ξέρεις καλύτερα τα της Σύρου. Μου κάνει εντύπωση όμως αυτό που λες με την κάρτα πιστότητας της BS. Κάνει τέτοια διαφορά? Κι εγώ πχ έχω κάρτα πιστότητας της Star Alliance, αλλά δεν πετάω στη Ρώμη μέσω Μονάχου για να μην παρω την Alitalia που είναι σε άλλο alliance.  Βέβαια όταν τα 2 πλοία φτάνουν με διαφορά 10 λεπτών, δεν είναι τόσο τραγικό όπως αυτό που περιγράφω παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Δρομολόγιο το ΑΣΤΜ από Ραφήνα; :))) και σε λάθος εποχή;!?,

On 7/10/2017 at 10:13 PM, ithermos said:

και την "άβολη" πύλη (E1 ή E2)  στον Πειραία στην περίπτωση του BS 1/2 (υπήρξε πολύ γκρίνια ακόμη και για αυτό)

κερδισμένος αυτός που θα φθάσει πρώτος στα λεμονάδικα.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι κερδισμένη θα είναι η SeaJets  για Μύκονο γι’αυτό βλέπουμε ακόμα το CJ1 στη γραμμή. Γιατι πλεον τόσο από Ραφήνα(SF2) αλλά και από Πειραιά(Andros)μιλάμε για ταξίδι 6 ωρών. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά από 1η Οκτωβρίου θα έπρεπε να ήταν το SaeJet 2 στην γραμμή, αλλα λόγω της πολύ αυξημένης κίνησης  στην διαδρομή Πειραιάς - Μύκονος αλλα και στην Μύκονος - Σαντορίνη συνεχίζει το Champion Jet 1 καθώς το SeaJet 2 δεν θα μπορούσε να καλύψει την κίνηση.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με αφορμή αυτό το σχόλιο για τα δρομολόγια της γραμμής Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο, διαβάζουμε ότι η Blue Star Ferries λέει ότι από τις 10/12/1/7 θα επιστρέψει το Blue Star Patmos στη γραμμή. Κάτι για μένα δεν πρόκειται να γίνει γιατί δεν θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου σίγουρα!!! Νομίζω ότι γίνονται ήδη συζητήσεις για την παράταση της ναύλωσης του Fast Ferries Andros μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...