Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Λέει

Αυτό που είναι προς το παρόν ανακοινώσιμο, είναι ότι από την 1η Δεκέμβρη δεν πρόκειται η Τήνος να στερηθεί την άνω επικοινωνία (όπως ήταν προγραμματισμένο). Το πλοίο της γραμμής θα παραμείνει ως έχει και η δεν θα περιοριστεί σε οπτική μόνο επαφή με το διοικητικό κέντρο του νομού, όπως προσπάθησαν κάποιοι να γίνει!

Λες να εννοεί κάτι άλλο, χωρίς το Ιθάκη είτε μόνο τοπικά Σύρο-Τήνο ή άλλο πλοίο για Πειραιά; Δεν είναι ξεκάθαρο πάντως

post-2054-0-65005400-1354135484_thumb.pn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 727
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εταιρια με την διμηνη σταση δρομολογιων του ιθακη θα ειχαν οπως υπολογιζετε 2,5 εκ. Ευρω κερδος,αν δεν βρεθει λυση σε αυτο καλος η κακος η εταιρια θα κοιταξει το συμφερον της,ετσι νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

@TASOSNAXOS : Δεν κατανοώ αυτό που έγραψες. Εννοείς ότι η δίμηνη παρουσία του Ιθάκη της κοστίζει 2.5 εκ € ή ότι το λογιστικό αποτέλεσμα συνολικά (για όλες τις γραμμές) θα είναι τόσο αν απουσιάσει το Ιθάκη;

Αν ισχύει το 1ο, αναρωτιέμαι: χρυσό 24κ καίει;

Link to comment
Share on other sites

Συνυπολογισμος γραμμης Παρου,Ναξου,Ιου και Σαντορινης συν την προσεγγιση της Συρου (οπου ειναι διακινει και την περισσοτερη κινηση στην αλλη γραμμη),συν την απουσια των λειτουργικων εξοδων του Ιθακι για 2 μηνες αυτο θα εφερνει ενα κερδος της ταξης των 2,5 εκ.Τωρα αν ειναι κερδος λογο κερδοφορειας ή απλη μειωση των συνολικων ζημιων-εξοδων της γραμμης δυστηχως εκει δεν μπορεσα να το διευκρινισω.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μειωση λειτουργικων δαπανων σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για κερδοφορια.Δεν θα μπουν λεφτα στην εταιρεια επειδη θα δεσει το βαπορι,απλα δεν''θα βγουν''. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εχει ακουστεί οτι μετά τις διαμαρτηρίες της ιεράς νήσου (θου Κύριε) το BS Ithaki θα συνεχίσει αλλά με ακομη πιο μειωμένη ταχύτητα. Οποιος γνωρίζει ας μας διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

πιστευεις οτι ενα κυκλικο δρομολογιο στοιχιζει κατω απο 50,000ευρω????

πιθανότατα ναι. Βέβαια ακόμα και 50.000€ κόστος Χ 60 μέρες μας κάνουν 3εκ€ . Και το πλοίο σίγουρα δεν ταξιδεύει άδειο. Νομίζω όμως πως από τις παρακάτω απαντήσεις καλύφθηκε αυτό που ρώτησα.

Εχει ακουστεί οτι μετά τις διαμαρτηρίες της ιεράς νήσου (θου Κύριε) το BS Ithaki θα συνεχίσει αλλά με ακομη πιο μειωμένη ταχύτητα. Οποιος γνωρίζει ας μας διαφωτίσει.

post-2054-0-34409600-1354544233_thumb.pn

Ή με άλλα λόγια, ρίχνουμε ταχύτητα με τις ίδιες τιμές προς το παρόν, όταν αποχωρήσει το πλοίο θα μπαλώσουμε την κατάσταση από Ραφήνα και μας λένε και ευχαριστώ. (κρατώντας για την ιστορία τις "αιτίες πολέμου" και τις "κόκκινες γραμμές" για το πόπολο).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Με το θέμα της ταχύτητας όμως το παράκανε, και καθυστερεί ακόμα και με αυτά τα δρομολόγια, καθώς δίνει... "πόνο"!!! Μέχρι και 17 πάει ώρες ώρες... Αποτελεί πρόβλημα αυτό, γιατί στη Σύρο φτάνει 12:20 με αρκετή καθυστέρηση και στην επιστροφή στον Πειραιά. Ας ελπίσουμε να μην συνεχιστεί το σημερινό...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Συμφωνα με το συστημα κρατησεων, απο 8 Απριλιου το ιΘΑΚΗ αυξανει ταχυτητα και η επιστροφη απο Συρο θα γινεται σε 4.00' απο 4.30' ωρες που κανει σημερα..Επισης απο το Σαββατο του Λαζαρου 27/4 θα κανει 3.45' αλλα ολα αυτα μενει να τα δουμε να γινονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παίζει ρόλο και το ακατάλληλο του νέου λιμανιού της Τήνου για πλοία τέτοιου μεγέθους (δεν λέω ότι είναι αδύνατο να δέσουν) σε τέτοιες αποφάσεις;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για τα highSpeed η γραμμή της Σ-Τ-Μ πέρυσι ήταν χάλια μαύρα. Το Νήσος Μύκονος θα είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή και για τον επιβάτη και για την εταιρεία φαντάζομαι μιας που με τόσα λιμάνια δύσκολο να μη γεμίζει. Επίσης θα φεύγει στις 8, μια πολύ νορμάλ ώρα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μένει εκτός η Τήνος όπως επίσης και ότι Παρασκευή απόγευμα δεν υπάρχει δρομολόγιο για του ταξιδιώτες του ΣΚ για Τήνο κ Μύκονο από Πειραιά. Ίσως να το σκεφτούν είτε βάζοντας το 6 είτε η αναχώρηση της Παρασκευής του Ν.Μύκονος να γίνεται το απόγευμα. Η HSW έγκριση απο το ΣΑΣ πότε θα πάρει για τις αλλαγές αυτές?? Λογικά μέχρι τότε τα πλάνα δε μπορούν να ανοίξουν..σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Την Μεγάλη Παρασκευή (03/05/13) το πρωί το Blue Star 2 θα κάνει το πρωί δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο Μύκονο χωρίς να προσεγγίσει στη Τήνο και υπάρχουν αντιδράσεις από την Τήνο

Τελικά θα συμπεριληφθεί και η Τήνος στο συγκεκριμμένο δρομολόγιο τoυ BLUESTAR 2 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Φαινεται πως γενικα το Ν Χιος μαζευει τη διαφορα με το προπορευομενο του Ιθακη μιας και σταθερα φτανει Συρο λιγο μετα το Ιθακη, πραγμα που γενικα -απο φιλους στο νησι- εχει κανει καλη εντυπωση. Αλλα τι να το κανεις αφου το Ιθακη θα μεινει ενω το Χιος θα φυγει οπως και το pulman Mυκονος....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Απο Δευτέρα 16/9 επιστρέφει στη γραμμή το ΙΘΑΚΗ αλλα με καπως μειωμενη ταχυτητα, αυξανοντας κατα 15' το ταξιδι Συρο-Πειραια.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...