Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Στην Αμαλιαπολη υπαρχουν καρναγια στα οποια πανε για επισκευες βαπορακια που δραστηριοποιουνται στο Β.Αιγαιο για επισκευες, δεξαμενισμο κλπ κλπ.

Εκει παει και το ΑΙΟΛΙΣ που κανει Λημνο-Αγιο Ευστρατιο καθως και παντοφλες της Θασου και μοτορσιπακια.Ο λογος προφανως ειναι για να μην κανουν τοσα εξοδα για να κατεβουν Πειραια

Το ΘΑΣΟΣ V λογικα θα πηγε και αυτο για την ετησια του.Αν δεν κανω λαθος περυσι περιπου τετοια εποχη το ειχαμε στα καρναγια του Περαματος για τις επισκευες του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
ΘΑΣΟΣ V (πρώην ΑΥΡΑ)

Για να πω την αληθεια νομιζα οτι το πλοιο χτιστικε για την ΑΝΕΘ και οτι δεν ειχε παρει αλλο ονομα ποτε.

Μηπως ξερεις παραπανω πληροφοριες για το παρελθον του?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσα η αποκάλυψη του φίλου tsakonis για το πρώτο όνομα του πλοίου, ΑΥΡΑ.

Βάσιμα νομίζω μπορούμε να εικάσουμε ότι δεν ανήκε από το στάδιο της κατασκευής του στην ΑΝΕΘ, μιας και το 1993 που κατασκευάστηκε το πλοίο ήδη (και πολλλά χρόνια πιό πριν) η εταιρεία ονόμαζε τα πλοία της με το ΘΑΣΟΣ (Ι, ΙΙ, κλπ.)

Μένει να μάθουμε αν ταξίδεψε καθόλου με το όνομα ΑΥΡΑ, και αν ναι, σε ποιά γραμμή. Το equasis στο οποίο έριξα μιά ματιά, δεν μπορεί να μας βοηθήσει, μιας και αναφέρει ότι το πλοίο ανήκει στην ΑΝΕΘ πριν από το 2001 (before 2001), αλλά δεν μας λέει από ποιά χρονιά ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βάσιμα νομίζω μπορούμε να εικάσουμε ότι δεν ανήκε από το στάδιο της κατασκευής του στην ΑΝΕΘ, μιας και το 1993 που κατασκευάστηκε το πλοίο ήδη (και πολλλά χρόνια πιό πριν) η εταιρεία ονόμαζε τα πλοία της με το ΘΑΣΟΣ (Ι, ΙΙ, κλπ.)

Μένει να μάθουμε αν ταξίδεψε καθόλου με το όνομα ΑΥΡΑ, και αν ναι, σε ποιά γραμμή.

Καλησπέρα στην παρέα , για την ΑΝΕΘ πρωτοταξίδεψε το 1996 . Πιο μπροστά δούλευε σε άλλη γραμμή αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες .... sorry !!! :(

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Κάπως καθυστερημένα (λόγω της κίνησης του Πάσχα), το πλοίο τελείωσε με τις εργασίες συντήρησης του στο ναυπηγείο Κουρή της Αμαλιάπολης και πριν λίγη ώρα αναχώρησε για την Θάσο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα σε όλους σας μερικές φώτο απο το πλοίο οι οποίες τραβήχτικαν πριν μία εβδομαδα στο λιμάνι τις Καβάλας

DSCF1714.jpgDSCF1715.jpgDSCF1716.jpgDSCF1777.jpg

Edited by Spooky
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλημέρα στην παρέα και απο εμένα. Είμαι νέο μέλος και διάβασα για την απορία σας σχετικά με το που δούλευε το ΑΥΡΑ πριν το πάρει η ΑΝΕΘ. Λοιπόν το ΑΥΡΑ ήταν δρομολογημένο στην πορθμιακή γραμμή ΑΙΓΙΟΥ-ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ από τον Φεβρουάριο του 1994 εως και τις αρχές Απρίλη του 1996 όπου και αγοράσθηκε απο την ΑΝΕΘ.

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η πληροφορία που μας έδωσες φίλε μου.

Μάθαμε για ένα ακόμα φέρυ που είχε δουλέψει στην ιστορική γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου που δεν υφίσταται πλέον, αλλά επιβεβαιώθηκε και το ότι το πλοίο είχε πράγματι δουλέψει με το όνομα ΑΥΡΑ. Προσωπικά δεν απέκλεια μέχρι τώρα καθόλου την περίπτωση, να είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται με αυτό το όνομα και να αποπερατώθηκε (να καθελκύσθηκε) με το όνομα ΘΑΣΟΣ V αγοραζόμενο από την ΑΝΕΘ.

Ευχαριστούμε και καλώς ήρθες στο forum. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

δεν ξερω αν πουληθηκε και αν θα παει Kερκυρα στο μελλον,αλλα το AIS σημερα το πρωι το δειχνει στην καβαλα,κανοντας ακομα δρομολογια για θασο

post-1819-0-28031600-1326091714_thumb.jp

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

H πώληση του πλοίου είχε δρομολογηθεί εδώ και πολύ καιρό από την ANEθ, όπως μπορούμε να διαβάσουμε σε αρκετά sites από την Kαβάλα, με μία απλή αναζήτηση στο Google, π.χ. εδώ και εδώ.

H πώληση από ότι φαίνεται πραγματοποιήθηκε, και στο μέλλον θα βλέπουμε πλέον το πλοίο στις γραμμές της Kέρκυρας.

Dρομολόγια Iανουαρίου - Fεβρουαρίου 2012 - πώληση του θάσος 5.

δεν υπάρχουν αλλαγές στα δρομολόγια φερυ των τοπικών γραμμών. Aπό ότι διαβάζουμε βέβαια στον τοπικό τύπο της θάσου πωλήθηκε το θάσος 5 στην τιμή των 2 εκατομυρίων ευρώ σε κερκυραίους επιχειρηματίες.

Tι θα γίνει με τα δρομολόγια όμως της γραμμής πρίνου - Kαβάλας; προς στιγμή κάνει δρομολόγια μόνο το θάσος 5 . H ANEθ περιμένει την αποδρομολόγηση του θάσος 5 και την δρομολόγηση του θάσος 7 από το συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

πηγή : dromologia-kavalas-thasou.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Επιβεβαιώνεται βέβαια η πώληση του πλοίου στην Ιόνιον Γραμμές Ν.Ε και από την αίτηση της εταιρείας στο επόμενο ΣΑΣ για δρομολόγηση του από 1η Μαρτίου στις γραμμές του βόρειου Ιονίου, αλλά και από την δήλωση δρομολόγησης του για το 2013 στις ίδιες επίσης γραμμές.

Η απορία μου είναι γιατί το πλοίο δηλώνεται και στις δύο περιπτώσεις με το όνομα ΘΑΣΟΣ V ??? Δεν ...έχουν σκεφτεί ακόμα σε τι όνομα θα το μετονομάσουν, ή είναι τυπικό το πράγμα μιας και στον χρόνο υποβολής των αιτήσεων το πλοίο πρέπει να αναφέρεται με το υφιστάμενο όνομα ???

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να ειναι απλά τυπικό θέμα!! Γιατί έχουμε δει παλιότερα στις τακτικές δηλώσεις πλοία με το τίτλο υπό αγορά ή υπό κατασκευή (χωρίς όνομα). Αλλά μπορεί να μην μείνει και με το ίδιο όνομα του??

Υπάρχει παράδειγμα στο παρελθόν με το Θάσος ΙΙ που είχε δουλέψει στη Κέρκυρα, με παρεμφερές όνομα

Link to comment
Share on other sites

Άλλο το 'να, άλλο τ' άλλο.....

Το ΘΑΣΟΣ ΙΙ μεταδρομολογήθηκε στην Κέρκυρα όταν είχε πλέον κλείσει 35ετία, και δούλεψε εκεί ως Φ/Γ-Ο/Γ, οπότε δεν ήταν και πολύ παράξενο το ότι δεν μετονομάστηκε. Στην περίπτωση του ΘΑΣΟΣ V μιλάμε για ένα πλοίο 18 ετών που θα δρομολογηθεί ως επιβατηγό και έχει ακόμα μπροστά του πολλά χρονάκια ...σταδιοδρομίας. Δεν μπορώ φυσικά να αποκλείσω την περίπτωση να μην μετονομαστεί, αλλά θα μου φανεί πολύ περίεργο κάτι τέτοιο, και από την στιγμή βέβαια που δεν φέρει κάποιο όνομα "ουδέτερο", π.χ. Ποσειδώνας, αλλά καθαρά τοπικιστικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έφυγε το πλοίο από την Θάσο, αλλά με προορισμό -τουλάχιστον προς το παρόν- όχι την ΝΕΖ του Πειραιά ή απευθείας την Κέρκυρα, παρά το ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη Μαγνησίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...