Jump to content
Shipfriends

Κλειώ (ΙΜΟ 8324775)


Recommended Posts

Πλοίο κατασκευής του 1984 το ΚΛΕΙΩ, που ενεργοποιείται στον Βόρειο Ευβοικό. Πιο πριν στην γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας και τα τελευταία χρόνια στην γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου (www.glyfaferries.gr).

Πρωτοταξίδεψε ως Κέρκυρα, στην γραμμή Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας, ενώ έχει περάσει και από την γραμμή Ρίου - Αντιρρίου.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Στις Τροποποιήσεις – Συμπληρώσεις δηλώσεων τακτικής δρομολόγησης περιόδου 01-11-2011 έως 31-10-2012 που είδαμε σήμερα, προσωπικά για εμένα ξεχωρίζει και η δήλωση δρομολόγησης του ΚΛΕΙΩ στην γραμμή Αγίας Μαρίνας - Νέων Στύρων.

Πανέμορφη κλασσική παντόφλα, αλλά "εικοσιεπτά Μαίων" πλέον, και του χρόνου εικοσιοκτώ. Πως θα μπορέσει άραγε να σταθεί δίπλα σε νεότευκτα ή τουλάχιστον πολύ νεότερα πλοία ???

1_KLIO.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Το ΚΛΕΙΩ επέστρεψε σήμερα τα ξημερώματα στα δρομολόγια του ανάμεσα Γλύφας και Αγιόκαμπου, μετά από ένα κάπως ασυνήθιστο ταξίδι.

Συγκεκριμμένα, το πλοίο βρέθηκε για μία ημέρα χθες, στις βόρειες Σποράδες, στο "ιδιαίτερο" νησάκι της Κυρά Παναγιάς (αρχαία Αλόννησος), στα βόρεια της Αλοννήσου.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το ΚΛΕΙΩ (κατά την γνώμη μου από τις ομορφότερες κλασσικές παντόφλες) μετά από πολύ καιρό "εθεάθη" και πάλι σήμερα τα ξημερώματα βόρεια της Εύβοιας με κατεύθυνση προς τις Σποράδες.

Δεν ξέρω αν δούλεψε καθόλου την χειμερινή περίοδο στην γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου (το πιθανότερο όχι). Σε αυτό μάλλον συνηγορεί και η αίτηση (που εγκρίθηκε) στο τελευταίο ΣΑΣ, για "ετήσια δρομολόγηση του πλοίου στις γραμμές Αιδηψού - Αρκίτσας και Γλύφας - Αγιόκαμπου για την χρονική περίοδο 25-06-2012 έως 31-10-2012".

Λογικά για να ζητήθηκε "δρομολόγηση", θα πρέπει να είχε προηγηθεί "αποδρομολόγηση" κατά την χειμερινή - εαρινή περίοδο, για άγνωστους βέβαια σε εμένα λόγους.

gallery_2102_794_161600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mία εβδομάδα μετά το ταξίδι από την Γλύφα στην Σκιάθο με φορτίο της Πετρογκάζ, βλέπουμε πάλι σήμερα το ΚΛΕΙΩ στο AIS σε "έκτακτη" όπως φαίνεται αποστολή. Αυτήν την ώρα στα βορειοανατολικά της Εύβοιας, με προορισμό την Ελευσίνα ( :blink: ).

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, Ελευσίνα - Ρέθυμνο λοιπόν....... ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το ΚΛΕΙΩ. Μένει να δούμε αν πρόκειται για μία μεμονωμένη ναύλωση ή θα συνεχίσει και στο μέλλον αυτά τα ταξίδια.

Να υπενθυμίσω εδώ ότι τον τελευταίο χρόνο, δύο ακόμα παντόφλες ξεκίνησαν και πραγματοποιούν συχνότατα ταξίδια προς την Κρήτη. Πέρυσι τέτοιο περίπου καιρό το ΕΙΡΗΝΗ Κ (από την Ελευσίνα προς το Ηράκλειο), και από τον περασμένο Ιανουάριο το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ (από την Ελευσίνα προς τα Χανιά). Να είναι άραγε "τυχαίο" το σημερινό ταξίδι του ΚΛΕΙΩ προς την Κρήτη, και μάλιστα στο Ρέθυμνο ???

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το ΚΛΕΙΩ (ex- ΚΕΡΚΥΡΑ) επέστρεψε το μεσημέρι από το πρώτο του ταξίδι στο Ρέθυμνο ως Ro-Ro, και μέσω του διαύλου Περάματος - Σαλαμίνας κατευθύνθηκε και έδεσε στο λιμανάκι της Ελευσίνας, δίπλα στο ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ.

gallery_2102_794_425066.jpg

Nα σημειώσουμε δύο πράγματα που ίσως είναι ενδεικτικά για το αν παραμείνει το πλοίο στον νέο του ρόλο. Το πρώτο είναι ότι αν και επέστρεψε το μεσημέρι, δεν αναχώρησε για να επιστρέψει στην Γλύφα, αλλά παραμένει μέχρι και αυτήν την ώρα τουλάχιστον, δεμένο στην Ελευσίνα. Το δεύτερο, ότι όπως βλέπουμε και στις παραπάνω σημερινές φωτό, έχει κλειστεί (πρόσφατα πιστεύω) έστω και σε μικρή επιφάνεια, ο διάδρομος επιβίβασης των επιβατών στο πίσω μέρος του πλοίου (σύγκριση) .

Το μέλλον (σίγουρα) θα δείξει......

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφει αυτήν την ώρα το ΚΛΕΙΩ στο λιμανάκι της Ελευσίνας, μετά από ένα γεμάτο διήμερο ταξίδι με προσεγγίσεις σε Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο - Κουφονήσια.

Να το δούμε σε μία ακόμα φωτογραφία από την περασμένη Κυριακή, με φόντο την Κυνόσουρα και τα ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ.

gallery_2102_794_5348.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει, δεν είναι και κανένα καίκι. :) Και μετεωρολογικά δελτία λαμβάνουν τα πλοία, και κοντινές είναι οι αποστάσεις, και όλο κάποιο όρμο μπορεί να βρεί για απάγκιο αν δει τα σκούρα.

Να θυμήσω πάντως ότι έχουμε αναφερθεί παλαιότερα σε αρκετές περιπτώσεις που ενώ ίσχυε απαγορευτικό για (μεγάλα και μικρά) επιβατηγά πλοία στο Αιγαίο, είδαμε παντόφλες φορτηγά να ταξιδεύουν κανονικότατα με αρκετά μποφόρια (ΕΥΓΕΝΙΑ Π, ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ κ.α.). Και επίσης μην ξεχνάμε ότι πάρα πολλές ελληνικές παντόφλες που πουλήθηκαν στο εξωτερικό, έχουν διαβεί ανά καιρούς όχι το "πέρασμα" Πάρου - Νάξου, αλλά ολόκληρους ωκεανούς για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το ΚΛΕΙΩ πρεπει να εχει πλεον σχεδον στανταρ δρομολογια αν κρινουμε απο το γεγονος οτι καθε Κυριακη ξεκιναει απο Ρεθυμνο για Ελευσινα μεσω Σαντορινης και καποιων νησιων των Κυκλαδων.Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι ναυλωμενο απο καποια συγκεκριμενη εταιρια και αυτο γιατι οταν το ειδα ειχε πανω ενα βυτιο της Jet Oil ,ενα της Πετρογκαζ και βυτια τα οποια δεν ειχαν καποιο διακριτικο.

Ενα καλο ερωτημα ειναι αν θα συνεχισει τη ναυλωση και αυτο γιατι οπως ξερουμε απο 25 Ιουνιου εχει εγκριθει η δρομολογηση του για τις γραμμες της Ευβοιας

η αίτηση (που εγκρίθηκε) στο τελευταίο ΣΑΣ, για "ετήσια δρομολόγηση του πλοίου στις γραμμές Αιδηψού - Αρκίτσας και Γλύφας - Αγιόκαμπου για την χρονική περίοδο 25-06-2012 έως 31-10-2012".

Μερικες νεες φωτο του εν πλω στην gallery

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...