Jump to content
Shipfriends

Κλειώ (ΙΜΟ 8324775)


Recommended Posts

Ενα καλο ερωτημα ειναι αν θα συνεχισει τη ναυλωση και αυτο γιατι οπως ξερουμε απο 25 Ιουνιου εχει εγκριθει η δρομολογηση του για τις γραμμες της Ευβοιας.

Αν και πράγματι η εταιρεία του ΚΛΕΙΩ είχε υποβάλλει αίτημα στο προηγούμενο ΣΑΣ (του Φεβρουαρίου αν δεν κάνω λάθος), για επανα-δρομολόγηση του πλοίου από 25 Ιουνίου στις γραμμές της Εύβοιας (αίτημα που βέβαια είχε εγκριθεί), εντούτοις σχεδόν όλα δείχνουν ότι το πλοίο θα συνεχίσει να δουλεύει από την Ελευσίνα προς την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου ως Φ/Γ-Ο/Γ.

Και όταν λέω σχεδόν όλα, εννοώ και το ότι εκτελεί συχνά δρομολόγια (υπάρχει δουλειά δηλαδή), αλλά και τις αλλαγές - τροποποιήσεις που έγιναν τελευταία επάνω του. Ξεκινώντας από το κλείσιμο των πλαινών του διαδρόμου επιβατών στο πίσω μέρος,

.....όπως βλέπουμε και στις παραπάνω σημερινές φωτό, έχει κλειστεί (πρόσφατα πιστεύω) έστω και σε μικρή επιφάνεια, ο διάδρομος επιβίβασης των επιβατών στο πίσω μέρος του πλοίου (σύγκριση) .

την προσθήκη άγκυρας στην αριστερή πλευρά της πλώρης, και βέβαια την τοποθέτηση δεξιά και αριστερά στην είσοδο του γκαράζ μηχανισμού "κλεισίματος" της πλώρης, όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε σε σημερινή φωτό του πλοίου από το λιμανάκι της Ελευσίνας.

gallery_2102_794_253852.jpg

Από την άλλη βέβαια, υπάρχει και το αίτημα που προαναφέραμε για επαναδρομολόγηση, αλλά και το γεγονός ότι μιλάμε για ένα πλοίο κατασκευής του '84, που έχει ακόμα μπροστά του 2+5 χρόνια ως επιβατηγό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω σε τι χρησιμευει η αγκυρα στην πλωρη.Μονο σε πλαγιοδετηση ισως να βολευει αλλα και παλι παντοφλα ειναι,ποσες φορες θα πλαγιοδετησει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΚΛΕΙΩ θα συνεχίσει να δουλεύει ως Φ/Γ-Ο/Γ από την Ελευσίνα προς τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη.

Αν και όπως έχουμε πει είχε ζητήσει επαναδρομολόγηση στην γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου από 25 Ιουνίου, η οποία μάλιστα είχε εγκριθεί (δες προηγούμενα ποστ), αυτή η αίτηση είχε γίνει μόνο για την περίπτωση που δεν θα είχε τα "επιθυμητά αποτελέσματα" η κάθοδος του στην Ελευσίνα.

Από την στιγμή που η δουλειά που βρήκε ως Φ/Γ-Ο/Γ είναι ικανοποιητική για την εταιρεία του, σε σχέση βέβαια και με την αρκετά μεγάλη πτώση της κίνησης στη γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου, το πλοίο δεν θα επιστρέψει τουλάχιστον για το επόμενο προσεχές διάστημα στην παλιά του γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο γραφικό Ρεθυμνο η Κλειώ ξεκουράζετε μέχρι το επόμενο ταξίδι. Η αναγραφή του ονόματος στον καθρέπτη της πλώρης με μικρά γράμματα αποτελεί μια πινελιά καλλιτεχνίας σε ένα όμορφο σκαρί.

post-1854-0-18265900-1346405466_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Αν και δεν γνωρίζω κάτι από πρώτο χέρι, και οπωσδήποτε τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί, θα πιθανολογήσω ότι πρόκειται για κάποια "σκάντζα βάρδια". Και εννοώ βέβαια ότι από την στιγμή που δεν υπάρχουν λόγω εποχής οι αυξημένες ανάγκες και δρομολόγια του καλοκαιριού, ίσως να υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των τριών παντοφλών Φ/Γ - Ο/Γ (ΚΛΕΙΩ - ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ - ΕΙΡΗΝΗ Κ) για εκ περιτροπής ακινησίες την χειμερινή περίοδο. Ήδη όπως γνωρίζουμε το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ βρισκόταν επί ενάμισι μήνα εκτός δρομολογίων, και μόλις σήμερα -που το ΚΛΕΙΩ πήγε στο Καματερό- επέστρεψε στο μικρό λιμανάκι της Ελευσίνας που χρησιμοποιούν ως βάση τους οι τρεις παντόφλες.

Επαναλαμβάνω όμως και τονίζω ότι αυτή είναι μία υπόθεση δική μου, και όχι κάτι το επιβεβαιωμένο.

Link to comment
Share on other sites

........ τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί, .......

Και πολύ καλά έπραξες φίλτατε ΣΕΙΡΙΕ :P και κράτησες και μιά καβάτζα στις υποθέσεις σου. Το όμορφο ΚΛΕΙΩ πράγματι βρίσκεται "σβηστό και κλειδωμένο" στο Καματερό της Σαλαμίνας,

gallery_2102_135_120772.jpg

αλλά από ότι έμαθα σταμάτησε λόγω οικονομικών προβλημάτων, μιας και όπως ξέρουμε δουλειά μεν υπήρχε και υπάρχει, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να πληρώνεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία για τις υπηρεσίες και το δύσκολο έργο που προσφέρει. Εξ άλλου, τα είχαμε ξαναπεί, σε ανύποπτο χρόνο.........

Μίλαγα το καλοκαίρι που μας πέρασε με καπετάνιο σε παντόφλα στον βόρειο Ευβοικό, και λέγαμε για την "άνθηση" και την αυξημένη παρουσία τον τελευταίο χρόνο των παντοφλών Φ/Γ-Ο/Γ (ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ΕΙΡΗΝΗ Κ, ΚΛΕΙΩ, κ.α.).

"Τι τα θες" μου είπε, "πράγματι υπάρχει ζήτηση για τέτοιου είδους ταξίδια από παντόφλες, χρήματα όμως δεν έχει αυτή η δουλειά, ίσα ίσα για να μην κάθονται τα πλοία".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το ΚΛΕΙΩ εξακολουθεί να βρίσκεται δεμένο στο "παντοφλοπάζαρο", στην προβλήτα του Καματερού (δίπλα του τα ΔΩΡΑ Π (CASSANGA), ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ και LE GAMBA (ΚΥΡΙΑΚΟΣ), και πλέον δείχνει σαφή εικόνα παροπλισμού, αφού έχουν αφαιρεθεί και τα σωστικά από τον καθρέφτη. Δύο ποστ πιό πάνω έχουμε αναφερθεί στους -οικονομικούς- λόγους για τους οποίους σταμάτησε, και πιθανότατα πλέον να αναμένει κάποιο αγοραστή από το εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κινεί την περιέργεια με το ΚΛΕΙΩ, είναι ότι αποσύρθηκε αρκετά νωρίς από δρομολόγια σε γραμμή ως Ε/Γ. Πλοίο κατασκευασμένο το 1984, αν λάβουμε υπ' όψιν μας ότι σταμάτησε πέρυσι από την γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου, είχε μπροστά της τρία ακόμα χρόνια για να δουλέψει σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή που συνδέει "στεριά" με νησί και οκτώ αν μεταδρομολογείτο στη γραμμή του Ρίου.

Μεγάλη παντόφλα, με αντίστοιχα μεγάλα γκαράζ, σαλόνι, καταστρώματα, και πάρα πολύ περιποιημένη και καλοδιατηρημένη. Σίγουρα η οικονομική κρίση έπαιξε τον ρόλο της.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην συνέντευξη του στον "Εφοπλιστή" του περασμένου Νοεμβρίου, ο πλοιοκτήτης του ΚΛΕΙΩ κ. Ιωαννίδης, είχε πει ότι το πλοίο ήταν ναυλωμένο σε εταιρία για να μεταφέρει καύσιμα σε Κυκλάδες και Κρήτη, και "αν και όταν" έληγε αυτή η ναύλωση, το ΚΛΕΙΩ θα "ξαναγύριζε πίσω στις γραμμές".

 

Θα το ξαναδούμε άραγε και πάλι σε κανονικά δρομολόγια ως Ε/Γ ???

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το πλοιο καποια στιγμη θα ξαναγυρισει στις γραμμες που ηταν ή καπου αλλου στην Ελλαδα.Μου φαινεται δυσκολο μια τοσο καλοδιατηρημενη παντοφλα να παραμεινει δεμενη μεχρι να βρεθει αγοραστης απο το εξωτερικο

Link to comment
Share on other sites

Με φρεσκοβαμμένο τον καταπέλτη το πανέμορφο ΚΛΕΙΩ στο Καματερό της Σαλαμίνας σήμερα, αλλά και με εμφανή την απουσία των σωστικών από τον καθρέφτη (διακρίνονται τα άδεια στηρίγματα). Να δούμε τι του επιφυλλάσει το μέλλον.

 

gallery_2102_135_302260.jpg

Link to comment
Share on other sites

.....και αυτό που του επιφυλάσσει το μέλλον, είναι η επιστροφή στα ταξίδια του ως Φ/Γ - Ο/Γ στο Αιγαίο γύρω στα τέλη Φεβρουαρίου, μιας και όταν είχε σταματήσει στα τέλη του περασμένου Νοέμβρη επρόκειτο για τρίμηνη χειμερινή ακινησία.

 

Όλα αυτά βέβαια εννοείται πως είναι ο προγραμματισμός που έχει κάνει η εταιρεία του, γιατί ως γνωστόν τίποτα δεν μπορεί να είναι απόλυτα σίγουρο στον επιχειρηματικό χώρο. Λόγου χάριν, αν σε μία εβδομάδα παρουσιαστεί μία καλή προσφορά αγοράς του ή μία συμφέρουσα άμεση ναύλωση, είναι απόλυτα λογικό ο όποιος προγραμματισμός να αλλάξει, και όχι μόνο βέβαια για το ΚΛΕΙΩ αλλά και για οποιοδήποτε άλλο πλοίο.    

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εδω και καποιες μερες το πλοιο εχει ξεκινησει δρομολογια στην γραμμη Αιδηψου - Αρκιτσας.Για να δουμε αν θα μεινει μονιμα στη γραμμη ή αν θα ξαναδουλεψει σαν φορτηγο στα τελη Φεβρουαριου οπως ειχε πει ο ΣΕΙΡΙΟΣ τρια ποστ παραπανω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερα το μεσημερι εφυγε απο Γλυφα με αναγραφομενο προορισμο στο AIS το Περαμα.Απο οτι φαινεται θα κανει το γυρο της Ευβοιας.Λογικα θα επιβεβαιωθει αυτο που ειπε παραπανω ο ΣΕΙΡΙΟΣ με την επιστροφη του πλοιου στα δρομολογια σαν φορτηγο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η παντοφλα βρισκεται ακομα στο Περαμα.Εξωτερικα δεν φαινονται να υπαρχουν αλλαγες.Δυστχυως δεν φαινοταν πουθενα το ονομα ωστε να δουμε αν υπαρχει αλλαγη

 

gallery_1819_135_1402178.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Τελευταιο στιγμα του πλοιου πριν απο 8 ημερες δυτικη του Cape Verde με πορεια νοτιοδυτικη.Λογικα θα πρεπει να εχει περασει πια τον Ατλαντικο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...