Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Το Άγιος Γεώργιος Αιδηψού τη Πέμπτη πήγε τελικά μέχρι την Αιδηψό, όπου παρέμεινε μέχρι το μεσημέρι. Το πλοίο έφτασε σήμερα στο Καματερό και στη συνέχεια πήγε το ναυπηγείο του Παναγιωτάκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην παντοφλα πρεπει να φτιαχνουν σκαλες που οδηγουν από τoυς πλευρικούς διαδρομους στο καταστρωμα που βρισκεται το σαλονι και η γεφυρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από όσο μπορούμε να δούμε στις φωτογραφίες που έχουν ανέβει στο facebook στη σελίδα του συνεργείο του κ. Καπογιαννατου, κατά τη διάρκεια της παραμονής του Άγιος Γεώργιος Αιδηψού στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη τοποθετηθήκαν νέες σκάλες επιβίβασης πλώρα από το σαλόνια (παλιά γινόταν μόνο από πρύμα). Επίσης είχαμε αλλαγή στη θέση των σκαλοπατιών στην είσοδο των επιβατών ενώ τοποθετήθηκε δεύτερη σειρά πόρτες στη πλώρη με αποτέλεσμα να επεκταθούν οι αποθήκες στη πλώρη.

Agios Georgios Aidipsou.jpg

Agios Georgios Aidipsou (3).jpg

Agios Georgios Aidipsou (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Να δουμε και μια σχετικα σπανια φωτογραφια από την εποχη που λεγοταν ΣΠΥΡΟΣ Σ ΙΙ την οποία και αγορασα προσφατα.

Το πλοιο είναι ειτε Ριο,ειτε Αντιριο αν κρινω από το ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ που διακρινεται διπλα του.

Αξιζει να προσεξουμε και τον τροπο φορτωσης με τα αυτοκίνητα στις πλαινες γραμμες να εχουν φορτωθεί χωρις να γυρισουν προς τα εξω

Link to comment
Share on other sites

Φανταστείτε πόσο δουλειά είχε τοτε που τα βάζαμε με το μπρος μέσα για να φύγουν στην ώρα τους αν θυμάμαι καλά πρέπει να φευγανε ανα 15 λεπτα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Να πάρουμε μια γεύση άπο Άγιο Γεώργιο Αιδηψού, σε καλοκαιρινό πέρασμα από Αγιόκαμπο για Γλύφα.

 

Ο Αγιόκαμπος είναι ένα ωραιότατο καλοκαιρινό σημείο με πολύ σένια παραλία. Στα αριστερά της προβλήτας το οργανωμένο κομμάτι της παραλίας, στα δεξιά το ανοργάνωτο, όπου βρίσκεται και η ουρά επιβίβασης των ΙΧ, ενώ εδώ βλέπουμε το πλοίο δεμένο στη θέση φόρτωσής του. Κλασσική φιγούρα ελληνικής παντόφλας, μαρτυρά την προέλευσή της και τα χρόνια της, χτισμένη πρίν από 40 χρόνια ακριβώς στο ναυπηγείο των Αφών Βασιλειάδη, στη Σαλαμίνα.

 

Κατά την προσέγγιση του πλοίου στον Αγιόκαμπο, πέφτει αμέσως το μάτι σου στο γεγονός ότι όλα τα παράθυρα του σαλονιού είναι ανοιχτά, σημάδι προφανώς ότι δεν υπάρχει κλιματισμός. Αυτό βέβαια δεν είναι απολύτως ακριβές, κλιματισμός υπάρχει, δύο μονάδες ακριβώς πίσω από τη γέφυρα, πλήν όμως δεν είναι επαρκής δυστυχώς. Κίνηση-μάτ το να κάτσεις ακριβώς απέναντι από τη μονάδα αυτή, όπως έκατσα κι εγώ. Το μοναδικό σαλόνι του πλοίου δείχνει κάπως έτσι, κλασσική διακόσμηση παντόφλας. Καθαρό το πλοίο, το μπάρ με αρκετά προιόντα και κανονικές τιμές, δεν πληρώνει κανείς βαπορίσια δηλαδή. Το γκαράζ είναι μεγαλύτερο απ' ότι φαίνεται, ενώ κλασσικό είναι και το εξωτερικό ντέκ με τα αθάνατα ξύλινα παγκάκια.

 

Χαρακτηριστικό της αναχώρησης από τον Αγιόκαμπο η παρουσία 2 τζήπ με συνολικά 7 λιμενικούς στην προβλήτα + 1 αξιωματικό. Για μια παντόφλα κάθε 1.5 ώρα. Δεν ξέρω τι απαιτήσεις σε προσωπικό έχει γενικά το ΛΣ, δεν μπορώ να φανταστώ πως χρειάζονται τόσοι για μια προβλήτα στη βόρεια Εύβοια.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...