Jump to content
Shipfriends

Oscar V (IMO 7211464)


Recommended Posts

  • 5 months later...

Η αρχή και η συνέχεια των σημερινών σύγχρονων αμφίπλωρων της γραμμής Ρίου -Αντιρίου. Απορίες για την προέλευση και το όνομα της γιαγιάς δεν μπορώ να λύσω. Κάθε πληροφορία δεκτή. Η Βικτώρια εργάζονταν μέχρι και την έναρξη της γέφυρας.

post-61-128326973371_thumb.jpg

post-61-128326973372_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Μετά την θητεία του στο Ρίο - Αντίριο ως Βικτώρια, και πριν την πώληση του στο εξωτερικό ως Alek πλέον, ας δούμε το πλοίο σε δύο φωτό και ως Σωτήρας σε δρομολόγια του προς το Άγιο Όρος.

Ειδικά για τον φίλo enas chiotis.......:)

Η ΒΙΚΤΩΡΙΑ ήταν η πρώτη παντόφλα που ταξίδεψα...
Link to comment
Share on other sites

Δυο χρόνια και κάτι μετά, ειδικά για τον φίλο τον Χιώτη (είμαι και fun της Xioυ) ανεβάζω δύο ακόμη φωτό της ιστορικής παντόφλας. Στην μία φαίνεται καθαρά ότι το πλοίο εργαζόταν στην γραμμή κατά την κατασκευή της γέφυρας ( αναφορά για τον φίλο marioskef).

post-61-128327002181_thumb.jpg

post-61-128327002183_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αναζητηται το ονομα και η τυχη της παρακατω παντοφλας.Η χρονια ειναι 2001 αν δεν κανω λαθος και φυσικα ειναι περασμα απο Ριο σε Αντιριο.Βασικα μου φαινεται αρκετα γνωστη αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι

Σορρυ για την ποιοτητα της φωτογραφιας αλλα ειναι snapshot απο παλιο βιντεακι

post-1819-085723700 1288030502_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε να δούμε ένα ενδιαφέρον δημοσίευμα για το ΒΙΚΤΩΡΙΑ, από το "ΑΡΓΩ" (τεύχος Οκτωβρίου 1972), όπου μεταξύ των άλλων βλέπουμε και το ότι το πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Ν. Σάββα όταν αυτό βέβαια βρισκόταν ακόμα στο Πέραμα.

post-2102-0-68465900-1290976136_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο σε όσες φωτό κυκλοφορούν από τη γείτονα διακρίνεται να μεταφέρει βαριές κατασκευές και υλικά. Το τελευταίο ταξίδι που διακρίνεται στο ρουφ το δείχνει να μπήκε και στο Αιγαίο. Η επιστροφή έγινε ανηφορίζοντας από ανατολικά της Ρόδου μέχρι την Κων/πολη.

Ας βάλουμε και καποια στοιχεία του πλοίου. Έτος κατασκευής 1972, ναυπηγεία Σάββα.

Μήκος Ολικό 61.4m, μήκος μεταξύ καθέτων 54m, πλάτος 15.6m, κοίλο 2.06m,

Χωρητικότητες GT 625.65, NT 265.22 DWT 446

Μηχανές lister black stone 2x600bhp

Πλοιοκτήτης : NIKOMEDYA DENIZCILIK GEMI SANAYI TICARET LIMITED ŞIRKETI

Link to comment
Share on other sites

Ναι το είδα και εγώ πέρασε το αιγαίο και το πέτυχα ανοιχτα της Μυτιλήνης.Πριν αλλάξουν τις ρεβερσες του από ότι μου είχαν πει ήταν το ποιο γρήγορο ferry στο Ρίο.Και επειδή δούλευα μέσα στο πλοίο είναι πολύ καλό στις μανούβρες.Ποτέ δεν πίστευα ότι μπορούσε να κάνει τέτοια ταξίδια!!!!

Edited by apost
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δούμε μία σημαντική πιστεύω φωτογραφία του πλοίου, τραβηγμένη πολύ πιθανόν λίγο μόλις πριν φύγει από τις γραμμές του Αγίου Όρους για την Τουρκία.

Σε αυτή την υπόθεση οδηγούμαστε βλέποντας την ημερομηνία, Ιούνιος του 2008, και το ρυμουλκό ΑΤΛΑΣ που μάλλον μόλις έχει ξεκινήσει την ρυμούλκηση του ΣΩΤΗΡΑΣ (έχει κλειστό τον καταπέλτη) από την Τρυπητή του Αγίου Όρους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Φίλε apost το ALEK στο οποίο μας παραπέμπεις, το είχα δει και εγώ από το AIS στην Θεσσαλονίκη πριν λίγες ημέρες. Το θέμα όμως είναι ότι για το συγκεκριμμένο πλοίο, όσο και αν τα "μέτρα" του παραπέμπουν σε παντόφλα, δεν αναφέρεται ούτε έτος κατασκευής, ούτε ΙΜΟ number, ούτε καν μία φωτογραφία ώστε να μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για το ΒΙΚΤΩΡΙΑ.

Και βέβαια δεν αποκλείεται, αλλά για κοίτα και αυτό......

Link to comment
Share on other sites

tautizete omos to IMO poy einai to idio kai san victoria...

Συγγνώμη αλλά πως ταυτίζεται το ΙΜΟ, από την στιγμή που το ALEK στο οποίο μας παρέπεμψες δεν διαθέτει στην σελίδα που εμφανίζεται, ΙΜΟ ??? Εκτός αν εννοείς τα Call Sign & MMSI των δύο πλοίων, τα οποία από ότι τώρα πρόσεξα πράγματι ταυτίζονται, και μας οδηγούν στο ότι πράγματι πρόκειται για το ίδιο πλοίο.

....δεν αναφέρεται ούτε έτος κατασκευής, ούτε ΙΜΟ number, ούτε καν μία φωτογραφία ώστε να μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για το ΒΙΚΤΩΡΙΑ.

Και βέβαια δεν αποκλείεται.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

To πλοιο πραγματι βρισκεται στα ναυπηγεια Κοντογουρη στη Θεσσαλονικη.Ειναι τραβηγμενο εκτος νερου και γινονται εργασιες.Ο λογος που μας ηρθε ειναι οτι εχει πουληθει στην Αφρικη.Απο την Τουρκια παντως το εφερε ελληνικο πληρωμα.

Link to comment
Share on other sites

post-2102-0-39678600-1332962261_thumb.jp

Στο ναυπηγείο Κοντογούρη της Καλαμαριάς βρίσκεται λοιπόν η ιστορική παντοφλίτσα, όπως πολύ σωστά μας είπε ο polmyt.

gallery_2102_702_171831.jpg

To ΒΙΚΤΩΡΙΑ - ΣΩΤΗΡΑΣ, όπως μου είπε ο Έλληνας μηχανικός που το έφερε μαζί με άλλο Ελληνικό πλήρωμα από την Τουρκία, έχει πουληθεί στην Αφρική (δεν γνώριζε που ακριβώς), και όσο για το νέο του όνομα, μου είπε ότι είναι πολύ πιθανόν να παραμείνει το ίδιο με αυτό που είχε όταν ταξίδευε στην Τουρκία, δηλαδή ALEK ή ALEXANDROS.

gallery_2102_702_127475.jpg

Eξωτερικά έχει βαφτεί σε σκούρο μπλε χρώμα, ενώ πολύ δουλειά πέφτει στο γκαράζ, με ματσακόνι, μινιαρίσματα και βαψίματα.

gallery_2102_702_137967.jpg

Οι φωτογραφίες χαρισμένες στον φίλο apost που τις ζήτησε, οπωσδήποτε στον αγαπητό μου Αντώνη (antonis molos), και βέβαια στον enas chiotis.

gallery_2102_702_365106.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κουκλι την κανουν την παντοφλιτσα. :)

Οτι την εφερε Ελληνικο πληρωμα μαζι με το γεγονος οτι υπαρχει πιθανοτητα να μετονομαστει στο καθαρα Ελληνικο ονομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με κανει να πιστευω οτι ολο και καποιος Ελληνας βρισκεται πισω απο την αγορα της

Link to comment
Share on other sites

Είδαμε την ex- ΒΙΚΤΩΡΙΑ σε φωτογραφίες από την Θεσσαλονίκη να βάφεται και να επισκευάζεται για το ταξίδι της στο εξωτερικό, μάθαμε από τον μηχανικό του πλοίου ότι πουλήθηκε κάπου στην Αφρική, αλλά μέχρι να διαπιστώσουμε ότι πράγματι έφυγε από την χώρα μας, καλό θα είναι να κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις.

Οτι την εφερε Ελληνικο πληρωμα μαζι με το γεγονος οτι υπαρχει πιθανοτητα να μετονομαστει στο καθαρα Ελληνικο ονομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με κανει να πιστευω οτι ολο και καποιος Ελληνας βρισκεται πισω απο την αγορα της.

Κι αυτό γιατί όχι μόνο την έφερε Ελληνικό πλήρωμα από την Τουρκία, ή το ότι είναι πιθανόν να μετονομαστεί σε ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (προσωπικά βρίσκω πιό πιθανόν να διατηρήσει το ALEK), αλλά και γιατί εκτός από τον μηχανικό, συνομίλησα και με άλλον άνθρωπο πάνω στον πλοίο (αρκετά πιό φειδωλό), ο οποίος φαινόταν να είναι υπεύθυνος της εταιρείας και οπωσδήποτε ...καθαρόαιμος Έλλην. Σε αυτά να συνυπολογίσουμε το ότι δεν διέκρινα πουθενά ...μαυριδερή ύπαρξη (ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις), και τελευταίο και κυριότερο το ότι από 23/01/2012 ως νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία του αναφέρεται η Deji Shipping Co με έδρα τον Πειραιά.

Ας περιμένουμε λοιπόν την αναχώρηση του από την Θεσσαλονίκη, για να δούμε το που πρόκειται να δραστηριοποιθεί το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mιας και από την τελευταία φορά που αναφερθήκαμε στο πλοίο και είδαμε φωτογραφίες του από την Θεσσαλονίκη, έχει μεσολαβήσει ένας μήνας και δεν έχουμε κάτι το νεότερο (ούτε από το AIS ούτε και από τα στοιχεία του στις βάσεις δεδομένων), ας το δούμε ως ΣΩΤΗΡΑΣ το καλοκαίρι του 2006, στην παραλία της Τρυπητής στην Χαλκιδική.

Screenshot από βίντεο.

post-2102-0-49986500-1336146067_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

To πλοιο εδω και καποιες μερες εχει φυγει απο τη Θεσσαλονικη μαλλον με το ιδιο ονομα .Στο AIS εδωσε καποια στιγματα αραια και που με τελευταιο χτες νοτια της Τουρκιας και με πορεια ανατολικη.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...