Jump to content
Shipfriends

Μαρία T (ΙΜΟ 7941411)


Recommended Posts

  • 2 months later...

Νωρίτερα σήμερα το Μαρία Τ(που τώρα πλέει πρός Λαύριο) φαίνεται να είχε ρίξει καταπέλτη στο νοτιότερο σημείο της Άνδρου, λίγο πιο βόρεια από το ακρωτήρι Στενό, όπως το βλέπω στο χάρτη. Να είναι τίποτε ανεμογεννήτριες εκεί, καμιά ΔΕΗ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Μάλλον το πρόλαβε ο καιρός στην Άνδρο το πλοίο, δεν τολμά να ξεμυτίσει από το Δύσβατο. Αυτήν τη στιγμή 6-7 ΝΑ στην περιοχή με τάσεις ενίσχυσης μέσα στο Σαββατοκύριακο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Στο τελευταίο του δρομολόγιο προσέγγισε Σκύρο, Χορευτό Πηλίου, Μαντούδι, Σκύρο, Αλιβέρι και τώρα κατευθύνεται στην Ελευσίνα. Στο Χορευτό έχει να πάει πλοίο αν θυμἀμαι καλά από την εποχή της ceres, όπου τα δελφίνια της προσέγγιζαν στο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αποβίβαση ναυτικού από το Φ/Γ-Ο/Γ Μαρία Τ στο Ρέθυμνο

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες την 05.10.2022, το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου, από ναυτικό πράκτορα, ότι κατά τον κατάπλου του Φ/Γ-Ο/Γ “ΜΑΡΙΑ Τ” Ν.Π. 5909 στον εμπορικό λιμένα Ρεθύμνου, μέλος πληρώματος με ειδικότητα “ναύτης”, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο γενικό νοσοκομείο Ρεθύμνου, για την παροχή πρώτων βοηθειών, όπου νοσηλεύεται έως και σήμερα.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Δεν είναι κι εύκολο πλοίο να πετύχει κανείς, αφού βρέθηκε στο διάβα μας όμως άξιζε να το τιμήσουμε. Βλέπουμε πως το φορτίο δεν είναι μόνο βυτία αλλά και νταλίκες ξηρού φορτίου, υποπτεύομαι με ζωοτροφές.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να μην είναι οικονομικότερη λύση, δεδομένου του ότι το κόστος εκμετάλλευσής της είναι σίγουρα μικρότερο. Πιστεύω αν βάλει μόνο 9μετρα φορτηγά στο γκαράζ, πρέπει να βάζει πάνω από 10 σε αριθμό. Τώρα στα πόσα πατάει μπάλα είναι μια άλλη ερώτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε συνέχεια του post μου της 28/09 επειδή και εγώ δεν σας κρύβω,δεν ήμουν απόλυτα σιγουρος για το νούμερο των φορτηγών που έφερε το πλοίο από Ελευσίνα στην Σσντορίνη μιάς και τα μέτρησα απο την κάμερα που υπάρχει εκεί η οποία έκανε μικρές διακοπές πήγα σήμερα στις 13.00 στην Ελευσίνα όπου το πλοίο εφτασε προερχόμενο από Ρεθυμνο και Σαντορίνη και μίλησα με το πλήρωμα που μου ανέφερε ότι η χωρητικότητα του πλοίου είναι 20-21 καρότσες κάποιες μικρές καποιες μεγάλες.Το πλοίο ξεφόρτωσε στην Σαντορινη 7 καρότσες πήρε μια και 3 ΙΧ απο οδική βοήθεια.Εφερε στην Ελευσινα 4 βυτία επικαθήμενα,3 συρόμενα ξηρού φορτίου(φορτηγό με ρυμούλκα),1 μονό φορτηγό,1 μικρό φορτηγό γερανό,1 τεράστιο φουσκωτό γύρω στα 12 μ σε τρέιλερ και φυσικά αυτά που προανέφερα που πήρε απο Σαντορίνη.Για τους άπιστους Θωμάδες 😅 τράβηξα και φώτο με ότι ξεφόρτωσε και ένα ωραίο βιντεάκι με την προσεγγιση του στην Ελευσινα

Link to comment
Share on other sites

Και απ οτι βλεπουμε δεν ειναι σκετες καροτσες υπαρχουν και οδηγοι...σιγουρα ειναι οικονομικη λυση σε σχεση με τους αλλους...οι ωρες πως περνανε αραγε μεσα για τους οδηγους περα απο υπνο στις καμπινες...(φωτο απο καμπινα εχει κανενας αραγε)...τωρα αν εχει καιρο πρεπει να υπαρχει θεματακι σε αμαθητους οδηγους σε σχεση με ccl η αειναυτη...

Edited by Nick the Greek
Link
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...