Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εδω παλαιότερα γ.γ. υπουργού (οχι του ΣΥΡΙΖΑ) δεν ηξερε που υπαγόταν το ΝΑΤ... τι ψάχνς να βρεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι συμβάσεις για τις άγονες έχουν κάποιες σημειώσεις για την αναπροσαρμογή των μισθωμάτων ανάλογα με τη τιμή του πετρελαίου και προσδιορίζεται με μια φόρμουλα η αύξηση στο μίσθωμα της άγονης.

Όπως θα έλεγε και ο φίλος ο συνονόματος,  Προκαλωωω να μου βρεις μία αναπροσαρμογή προς τα κάτω ;)

Η σημερινή αναπροσαρμογή, και ειδικα με αναδρομικη ισχύ την περιοδο που η τιμη του πετρελαιου έπεφτε, είναι τουλάχιστον προκλητική. 

Το πιο σωστό θα ήταν αυτό που είπε ο @Nick the Greek, να ηταν μίσθωμα + ποσοστό αναλογο της τιμης του καυσιμου, το οποιο να αναπροσαρμοζεται ανα εξαμηνο με βαση μεση τιμη τελευταίου εξαμήνου π.χ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν έπεσαν οι τιμές πριν δυο χρονιά, τα μισθώματα επανήλθαν σε χαμηλότερες τιμές (δεν θυμάμαι εάν ήταν οι αρχικές), αλλά στο Διαύγεια υπάρχουν αναρτημένες οι αποφάσεις!!

Νέο Μίσθωμα = Παλαιό Μίσθωμα * (100 + ΜΔΤΚ + ΡΚ)/100.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τη αναπροσαρμογή του τιμήματος:

Στη γραμμή Αλεξανδρόπουλη Σαμοθράκη

Quote

Νέο Μίσθωμα = € 5.656,81 * 1,0583= €5.986,72

Στη γραμμή Πειραιάς Μικρές Κυκλάδες

Quote

Πειραιάς Πάρο Νάξο Δονούσα Αιγιαλη Αστυπάλαια

Νέο Μίσθωμα = € 25.998,69 * 1,0426 = €27.106,23

Πειραιάς Πάρο Νάξο Ηρακλεια Σχοινούσα Κουφονήσια Κατάπολα

Νέο Μίσθωμα =  € 17.639,59 * 1,0426 = €18.391,04

Νάξο Αστυπάλαια

Νέο Μίσθωμα = € 28.450,78 * 1,0426 = €29.662,78

Όποτε το ποσοστό αλλάζει ανάλογα τη γραμμη!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αρχή πρέπει να καταλάβουμε την διαφορά του "αναπροσαρμογή αρχικού μισθώματος προς τα κάτω" με το "νέο μίσθωμα χαμηλότερο της προηγούμενης κατακύρωσης".

Σαφώς λοιπόν και ενδέχεται κατά καιρούς που προκυρήσσονται οι γραμμές να υπάρχει διαφοροποίηση είτε προς τα κάτω είτε προς τα πάνω. 

Εδώ όμως αναφερόμαστε για αναπροσαρμογή του μισθώματος μετά την κατακύρωση προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Και όπως είπα, δεν έχω βρει αναπροσαρμογή προς τα κάτω και αν υπάρχει μπορείς να μας την παρουσιάσεις.

Εν συνεχεία δεν είπε κανείς οτι το ποσοστό είναι ίδιο για όλες τις γραμμές:

4 hours ago, Nikos_Chania said:

Σε αναπροσαρμογή των μισθωμάτων των άγονων γραμμών προχωράει το ΥΕΝ με ποσοστά που κυμαίνονται από 4% έως 5% περίπου

Σαφώς λοιπόν και το ποσοστό αύξησης δεν είναι ίδιο. Αλλά αφού το ξεκινήσαμε, ας τα αναφέρουμε όλα:

Quote

Γραμμή: ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΜΑΡΑΘΙ- ΛΕΙΨΟΙ και επιστροφή  5,83%

Γραμμή: ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΨΕΡΙΜΟΣ και επιστροφή  5,83%

Γραμμή: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή 5,83%

Γραμμή: «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ – ΑΙΓΙΑΛΗ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ- ΚΑΤΑΠΟΛΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΝΑΞΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ» και επιστροφή 4,26%

Γραμμή: «ΡΟΔΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΗ» και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΠΑΤΜΟΣ- ΑΡΚΙΟΙ- ΜΑΡΑΘΙ- ΛΕΙΨΟΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΘΥΜΑΙΝΑ – ΦΟΥΡΝΟΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΡΟΔΟΣ -ΚΩΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΛΕΡΟΣ- ΛΕΙΨΟΙ- ΠΑΤΜΟΣ ή ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ και επιστροφή 6,63%

Γραμμή: ΡΟΔΟΣ- ΧΑΛΚΗ- ΤΗΛΟΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ- ΚΩΣ και επιστροφή 6,63%

Αν κάποιος μπορει να κατανοησει την διαφορά των δύο  συμβάσεων για την ίδια γραμμή Πάτμος-Αρκιοι-Μαράθι-Λειψοί κα τα διαφορετικά ποσοστά, ευπρόσδεκτο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Μιλτιαδης Βαρβιτσιωτης ακουγεται εντονα για το υπουργειο ναυτιλιας

Αν οντως επαληθευτουν οι πληροφοριες ας ελπιζουμε να εχει ωριμασει σε σχεση με την πρωτη του θητεια 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπουργός Ναυτιλίας θα είναι τελικά ο πολλά βαρύς Μάκης Βορίδης!

Τον φαντάζομαι σε μελλοντική απεργία της ΠΝΟ να απειλεί τον Χαλά με το τσεκούρι του!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Γιαννης Πλακιωτακης στο ΥΕΝ, ο Βαρβιτσιωτης Αναπληρωτης ΥΠΕΞ, για Ευρωπαϊκα Ζητηματα και ο Βοριδης στο Αγροτικης Αναπτυξης, στη νεα ευελικτη κυβερνηση, χωρις υφυπουργους και αναπληρωτες υπουργους:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοινώθηκαν ο ΓΓ Ναυτιλίας και λιμενικών υποδομών και η ΓΓ Νησιωτικής Πολιτικής

Αντιγράφω από News247

Quote

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμενικών Υποδομών: Ευάγγελος Κυριαζόπουλος

Είναι Οικονομολόγος με Master από το Τμήμα Maritime Studies του College of Cardiff (Wales). Είναι κάτοχος διδακτορικού με γενικό θέμα «Λιμένες, Χωροταξία και Περιφερειακή Ανάπτυξη», ενώ εκπονεί μεταδιδακτορική διατριβή στη «Θαλάσσια Χωροταξία» στο Πάντειο. Έχει εκτελέσει χρέη Διδάσκοντος στη Σχολή Ευελπίδων και τη Δημόσια Διοίκηση του Παντείου, ενώ συμμετέχει ως Διδάσκων σε 3 μεταπτυχιακά προγράμματα. Έχει διδάξει ναυτιλιακά, logistics και χωροταξία στο Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης καθώς και σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, ΚΕΚ και κολέγια. Στον ιδιωτικό τομέα έχει εργαστεί στους τομείς της ναυτιλιακής έρευνας, της ναυτιλίας, των τραπεζών και της ναυτιλιακής δημοσιογραφίας. Επίσης, έχει εργαστεί ως Ειδικός Επιστήμονας στην Δ/νση Χωροταξίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και επιστημονικός σύμβουλος στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Υπήρξε ειδικός συνεργάτης του Πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της θητείας του ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Τα τελευταία 4 χρόνια υπηρετεί στον Δήμο Γαλατσίου ως Γενικός Γραμματέας. Έχει πλήθος επιστημονικών και άλλων δημοσιεύσεων, έχοντας, μεταξύ άλλων, ειδικό ενδιαφέρον σε θέματα ναυτικής παράδοσης.

Γενική Γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής: Χριστιάνα Καλογήρου

Η Χριστιάνα Καλογήρου είναι οικονομολόγος. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964. Σπούδασε οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου. Για περισσότερα από 20 χρόνια έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα σε θέσεις ευθύνης, ως διευθυντικό στέλεχος και σύμβουλος επιχειρήσεων στους τομείς οργάνωσης, ανάπτυξης και οικονομικής διαχείρισης. Έχει εκπονήσει μελέτες και επιστημονικές εργασίες στον τομέα της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης. Το 2004 εκλέχθηκε βουλευτής του νομού Λέσβου. Το 2012 τοποθετήθηκε στη θέση της Γενικής Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου. Το 2014 εκλέχθηκε Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2019 at 6:10 PM, proud_ionian said:

O Γιαννης Πλακιωτακης στο ΥΕΝ

Το δες, το παιξες? :D

On 5/27/2019 at 2:02 PM, Nick the Greek said:

Ο πιο ανεπαρκής Υπουργός Ναυτιλίας από το 1974, αποδείχθηκε -δυστυχώς γι αυτόν- ανεπαρκής και για να εκλεγεί στην Ευρωβουλή. Ο δεύτερος πιο ανεπαρκής είχε λίγο καλύτερη τύχη και φαίνεται να καταφέρνει ίσα-ίσα να εκλεγεί. Με βάση τα τελευταία εκλογικά απότελέσματα λοιπόν και με δεδομένο πως ο κυρ-Φώτης σύντομα θα ψάχνει την επόμενή του συνιστώσα/σχηματισμό, πάντοτε με προοδευτικό και ριζοσπαστικό χαρακτήρα:D, το ερώτημα καθίσταται ποιός θα είναι ο επόμενος ΥΕΝ που θα βάλει τον εαυτό του στην κρίση του Shipfriends:D. Να είναι κανένας Πλακιωτάκης? Ή να γίνει το μπάμ με την Μαρτίνου? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...