Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά?

Στην ουσια ειναι πολυ σοβαρα τα πραγματα,απ την στιγμη που ξεστομιζεται το εξης(εφημ.ΑΛΗΘΕΙΑ)

Αρνητική εντύπωση, όπως κατήγγειλαν στην «Α» κάτοικοι του νησιού(Ψαρα), τους προκάλεσε η απορία του Γ.Γ. του υπουργείου, ο οποίος ρώτησε για ποιο λόγο διαμαρτύρονται αφού δεν είχαν κανένα ναυτικό ατύχημα!

Μιλαμε για πληρη αγνοια ετσιB)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δεν θα άρχιζα το Χριστουγεννοπρωτοχρονιάτικο μήνυμα μου προς τους Έλληνες ναυτικούς με τις φράσεις :

"Τα Χριστούγεννα δεν μοιάζουν με καμία άλλη περίοδο του χρόνου. Είναι μέρες όπου ο καθημερινός κάματος δίνει τη θέση του στην ανάπαυση και τη ζεστασιά της οικογενειακής ζωής...." :eek:

γιατί θα προβληματιζόμουν μην τυχόν και το διάβαζε κανένας ναυτικός που αυτές τις ημέρες .....ταξιδεύει. :(

Υ.Γ. Ρίχτε μία ματιά και στα "Σχετικά αρχεία" στο κάτω μέρος του μηνύματος του κ. Υπουργού. Είναι πολύ χαρούμενα, ειδικά το τελευταίο. :D

Link to comment
Share on other sites

Δηλώνω εκ προοιμίου ότι ΔΕΝ πολιτικολογώ και τυχόν κρίσεις μου ΔΕΝ αφορούν μόνον την παρούσα Κυβέρνηση, όπως επίσης ότι δεν αφορούν αμέσως το ΥΕΝΑΝΠ. Επειδή όμως προεκλήθην προβοκατόρικα, πριν απαντήσω θα ήθελα να μάθω (επειδή δεν έχω πρόσβαση σε τέτοιου είδους στοιχεία), τι ποσοστό των συνολικών πωλήσεων της GA αντιπροσωπεύουν οι οφειλές του ΥΕΝΑΝΠ. Μετά, θα σχολιάσω καταλλήλως-μπορεί και ακαταλλήλως :mad:...

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο το αρθρο του marinews

Ο κ. Παπαληγούρας τόνισε ότι η κυβέρνηση καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για την αντιμετώπιση των αναγκών των νησιών, προσπάθεια που εξασφαλίζει περισσότερα δρομολόγια και ποιοτικώς καλύτερα πλοία, υπογραμμίζοντας ότι οι αναγκαίοι πόροι για την επιδότηση όλων των άγονων γραμμών έχουν εξασφαλιστεί.

Ολα πανε καλα βρε παιδια,το υπουργειο καθαριζει για ολους:rolleyes:B):mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ομολογουμένως (και μέχρι στιγμής) η ηγεσία του ΥΕΝ έξυπνα κινούμενη έχει καταφέρει να μείνει στο απυρόβλητο σε σχέση με τον αποκλεισμό του λιμανιού από τους αγρότες και τις "ομορφιές" που διαδραματίζονται από χθες. Παρόλο που το μάτς γίνεται μέσα στο γήπεδό της και δίπλα από το υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι αληθεια Νηρεα. Εμενα μου εκανε μαλιστα μεγαλη εντυπωση οτι στους χωρους του λιμανιου κινηθηκαν τα ΜΑΤ και η Αστυνομια και οχι το ΛΣ. Για να λεμε βεβαια και του στραβου το δικιο, αντε να εισαι ΚαμμενοΠαπαληγουρας και να σου καθεται τετοιο σκηνικο με τους αγροτες απο το πουθενα. Δε βλαστημας την τυχη σου?:D

Link to comment
Share on other sites

οταν ερχονται τοσοι εγροτες και θελουν να πανε στο συνταγμα (υποτιθεται οτι) υπαρχει ενιαιο σχεδιο αντιμετωπισης οπου τον κυριο λογο θα εχει η αστυνομια. δε νομιζω οτι τους χαλαει που τις τρωει ο πολυπραγμων πακης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
η Ελπιδα Τσουρη (βουλευτης χιου του κινηματος, πρωην υφυπ υγειας τομεαρχης ναυτιλιας κλπ και επιδοξη ΥΕΝΑΝΠ) σε κειμενο της στο ελευθερο βημα της ελευθεροτυπιας, συντασεται και αυτη με την προταση του Δημαρχου Τηλου περι μεταφορικου ισοδυναμου (επιδοτηση της ακτοπλοιας σε τετοιο βαθμο ωστε ο επιβατης να πληρωνει τιμη ιση ανα χιλιομετρο με αυτη που πληρωνει στις επιδοτουμενες συγκοινωνιες στη στερια)

Ο ακτοπλοικος διαλογος που εγινε στην Χιο πριν 2 μερες.

Edited by proud_ionian
move & quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι (προεκλογικές θα έλεγα) προσπάθειες μπορεί να συνεχίζονται, αλλά ουδείς έχει μπει στο κόπο να πει ότι αυτό στην Ευρώπη δεν έχει γενικευμένη εφαρμογή (νομίζω ότι ισχύει μόνο Γαλλία-Κορσική, λόγω ειδικών συνθηκών)...ότι από την κυβέρνηση διαμηνύθηκε ότι δεν υπάρχει φράγκο για τέτοιο πρόγραμμά που θα κοστίζει ετησίως εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ...ότι στην ΕΕ το μόνο που δεν θα τους απασχολούσε αυτή τη στιγμή είναι το Μ.Ι. στην Ελλάδα. Έπίσης, έχω την εντύπωση ότι πάνω στο ΜΙ χτίζονται πολιτικές καριέρες. Και τέλος...ο Δήμαρχος Τήλου, ας θυμηθεί όλα αυτα που λέει τώρα και να τα ξαναπεί....όταν πχ ΥΕΝ θα είναι η Ελπίδα και ΥΠΕΘΟ η Λούκα.

Link to comment
Share on other sites

Ακτοπλοϊκή σύνδεση ελληνικών νησιών

Απάντηση της Ευρ. Επιτροπής στην ευρωβουλευτή της ΝΔ, Μαρία Παναγιωτοπούλου-Κασσιώτου

Η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μαρία Παναγιωτοπούλου-Κασσιώτου, μέλος της Επιτροπής Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του ΕΚ, υπέβαλε ερώτηση στην Ευρ. Επιτροπή με θέμα τα μέτρα που είναι σε θέση να προτείνει, ώστε η ακτοπλοϊκή σύνδεση με συμβατικά πλοία όλων των ελληνικών νησιών (ανεξάρτητα από το εάν είναι ακριτικά ή άγονα), προς και από τα μεγάλα λιμάνια, να ελκύει το ενδιαφέρον των ακτοπλόων, ιδιαίτερα κατά τη χειμερινή περίοδο.

Ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής και αρμόδιος για τις μεταφορές, Α. Tajani, ανέφερε στην απάντησή του:

«Σκοπός της Επιτροπής είναι να επαγρυπνά, ώστε οι αγορές θαλάσσιων ενδομεταφορών να είναι ανοικτές σε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς εκμετάλλευσης χωρίς περιορισμούς, πέραν εκείνων που είναι απολύτως απαραίτητοι για να εξασφαλίζεται η τήρηση επιτακτικών λόγων γενικού συμφέροντος. Η Επιτροπή θεωρεί ότι το ουσιαστικό άνοιγμα της αγοράς θα καταστήσει δυνατή τη μέγιστη προσέλκυση φορέων εκμετάλλευσης των γραμμών μεταξύ των νησιών του Αιγαίου.

Εντούτοις, στις περιπτώσεις που η αγορά δεν επαρκεί, όπως είναι πιθανό σε ορισμένες γραμμές, ο Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 3577/92 του Συμβουλίου της 7ης Δεκεμβρίου 1992 για την εφαρμογή της αρχής της ελεύθερης κυκλοφορίας των υπηρεσιών στις θαλάσσιες μεταφορές στο εσωτερικό των κρατών μελών (θαλάσσιες ενδομεταφορές - καμποτάζ), παρέχει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να συνάπτει συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας ή να επιβάλλει υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς διακριτική μεταχείριση και τηρώντας τις απαιτήσεις του εν λόγω Κανονισμού καθώς και της σχετικής νομολογίας.

Το Δικαστήριο των Ευρ. Κοινοτήτων επεσήμανε (απόφαση του ΔΕΚ, 20.02.2001, Analir,C-205/99, αιτ. σκέψη 31) ότι η απαίτηση ως προς τις υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας αποβλέπει στο να διασφαλισθεί η επάρκεια των υπηρεσιών τακτικών μεταφορών προς και από τα νησιά, καθώς και ανάμεσα στα νησιά, όπως διευκρινίζει η ένατη αιτιολογική σκέψη του Κανονισμού 3577/92:

"Το κοινοτικό δίκαιο δεν αντιτίθεται στην εξουσία κράτους μέλους να περιλαμβάνει στις προϋποθέσεις χορηγήσεως και διατηρήσεως της προηγούμενης διοικητικής άδειας ως μέσου επιβολής υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας σε κοινοτικό πλοιοκτήτη μια προϋπόθεση επιτρέπουσα να εκτιμάται η φερεγγυότητά του, όπως η απαίτηση ότι ο τελευταίος πρέπει να έχει ενημερότητα στην πληρωμή των φορολογικών του οφειλών ή των εισφορών κοινωνικής ασφαλίσεως, παρέχοντας έτσι στο εν λόγω κράτος μέλος τη δυνατότητα να ελέγχει την «ικανότητα παροχής υπηρεσιών» του πλοιοκτήτη αυτού, εφόσον η προϋπόθεση αυτή εφαρμόζεται επί βάσεως αποκλείουσας τις δυσμενείς διακρίσεις."

Το άρθρο 4, παρ. 1, του Κανονισμού 3577/92 επιτρέπει σε κράτος μέλος, για την ίδια γραμμή ή την ίδια θαλάσσια διαδρομή, να επιβάλλει υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις και να συνάπτει ταυτοχρόνως με άλλες επιχειρήσεις, συμβάσεις αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας προς εκτέλεση της ίδιας τακτικής γραμμής από και προς νησιά. Είναι όμως αναγκαίο να αποδεικνύεται ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη δημόσιας υπηρεσίας. Στο μέτρο που η ταυτόχρονη αυτή εφαρμογή γίνεται επί βάσεως η οποία αποκλείει τις δυσμενείς διακρίσεις, δικαιολογείται σε σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό δημοσίου συμφέροντος».

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Αυτή την εβδομάδα,το ΥΕΝ θα αποδεχθεί τον Ρωσσικό νηογνώμονα που υποστηρίζει το πλοίο.
και γιατι μονο τον ρωσσικο; ολους να τους αποδεχθει. και της μογγολιας και του μπουτουντι και της ρουαντα και του λεσοτο. ακου εκει.

εγω αν ημουν υπουργος ΥΕΝΑΝΠ, θα εβγαινα και θα ελεγα:

"Κυριοι, το κρατος μας ειναι ενα τεραστιο χωνι, με μια τρυπα νααα, απο οπου χωρανε να περασουν τα παντα. Σωστο timing χρειαζεται (χρονισμος που θα ελεγε και ο συναδελφος:P Ευαγγελος Βενιζελος). Απο σημερα και στο εξης αναστελλεται η εφαρμογη καθε διεθνους νομοθεσιας για τη ναυσιπλοϊα σε καθε πλοιο που εκτελει εσωτερικους πλοες. Ξεχαστε Solas 2010, Eurosolas, Στοκχολμη, ΙΜΟ convention και ολα αυτα που μας βασανιζαν. Λογω των δυσμενων οικονομικων συνθηκων, της κρισης που μαστιζει τον κοσμο και την ακτοπλοϊα και λογω της δυσμενους συναξης πλανητων, επιτρεπουμε σε καθε επιβατηγο οχηματαγωγο και σε καθε κρουαζιεροπλοιο να εκτελει εσωτερικους πλοες στην ενδοξη πατριδα μας, με πιστοποιητικα απο οποιονδηποτε νηογνωμωνα. Υποσχομαι δε οτι απο το port state control/επιθεωρηση, δε θα γινεται κανενας απολυτως ελεγχος ωστε να μη διαταρασσεται η ομαλη συνδεση των νησιων.

Καλουμε δε να επιστρεψουν ολα τα πλοια που κατα καιρους αποχωρησαν λογω αυτων των ξενοφερτων νομοθεσιων και να επανελθουν στην ενεργο δραση. Η ακτοπλοϊα μας εχει θεση για πλοια οπως τα πρωην Superferry, Εξπρες Αφροδιτη, King Minos, Εξπρες Αδωνις και τοσα αλλα που σχιζουν τις θαλασσες σε χωρες της αναπτυσσομενης ανατολης. Προσευχομεθα με τον Πρωθυπουργο να επιστρεψουν στο φυσικο τους χωρο.

Δεσμευομεθα οτι για καθε ενα απο αυτα υπαρχει εξασφαλισμενη δρομολογηση σε καποια γραμμη που ενα κομματι της οποιας θα ειναι παχυλα επιδοτουμενο, χωρις να υπαρχει plafond στο ναυλολογιο. Ετσι και την επιδοτηση θα εισπρατουν οι πλοιοκτητες και οσο εισητηριο επιθυμουν θα χρεωνουν. Οποιος θελει να μενει στα νησια να καταλαβει οτι αυτο εχει ενα κοστος που πρεπει να επωμισθει. Αλλιως να ερθουν να μεινουν στην Αθηνα, αν δε θελουν να πληρωνουν εισητηρια. Δεν μπορει και στην εξοχη να μενουν και να μην πληρωνουν εισητηρια. Αυτη ειναι η βασικη αρχη της νησιωτικης μας πολιτικης.

Ειναι αυτονοητο οτι τα πλοια μπορουν να υψωσουν οτι σημαια θελουν και να εχουν οτι πληρωμα επιθυμουν οι πλοιοκτητες τους. Oσοι πλοιοκτητες ειναι και στυλοβατες της μεγαλης μας παραταξης, θα παρουν επιδοτηση και για ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο."

συγνωμη για το παραληρημα, αλλα ειναι δυνατον να ζητανε να αναγνωριστει ο ρωσσικος νηογνωμωνας για να δρομολογηθει το βαπορι, αντι να ζητουν ενα βαπορι που να πληροι τα standards της ΕΕ. ειναι αδιανοητο να υπαρχει αυτη η κατρακυλα, οι "εκπτωσεις" στην εφαρμογη και των στοιχειωδων κανονισμων και να μην αντιδρα κανεις, ουτε οσοι εχουν επενδυσει σε νεα πλοια. μετα την καταργηση του οριου ηλικιας, αντι να ανανεωθει και να εκσυχρονιστει ο ακτοπλοϊκος στολος, παρατεινεται η ζωη πλοιων που κοντευουν τα 40 και που μονο στα χαρτια ειναι εναρμονισμενα με τη διεθνη νομοθεσια. οχι μονο δεν αντιδρα κανεις, αλλα και επικροτουν αυτο το χαλι.

αυτην την καταντια δυστυχως μονο ενα δυσαρεστο γεγονος μπορει να το αναστρεψει και οπως παμε ειναι θεμα χρονου να συμβει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

o αναστασης και ο πανος:rolleyes: μου ειπαν οτι απο τη στιγμη που νηογνωμωνας μελος του IACS ζητησει αναγνωριση (ή οπως αλλιως το πουν, συνεργασια κλπ) δεν εχουν και πολλα περιθωρια να πουν οχι, ανεξαρτητα απο το αν τις ανανεωσεις των πιστοποιητικων τις κανει ο surveyor της κλασης ή ο βοηθος επιτετραμενου της πρεσβειας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Αν ήμουνα Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας", θα ήθελα να προέρχομαι από τον ...χώρο της. :P

Όχι τίποτα άλλο, αλλά ...να, καααάτι περισσότερο θα ήξερα και θα μπορούσα να κάνω για δαύτη την φουκαριάρα. :(

Άσε που θα ήμουνα και πιό οικονομικός για τον κυρίαρχο :confused::eek: Ελληνικό λαό, μιάς και δεν θα χρειαζόμουνα καμμία 30αριά παρατρεχάμενους συμβουλάτορες με παχυλούς μισθούς για να με καθοδηγούν... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Αν ήμουνα Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας", θα έτρεμα την εκδίκηση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ... :D

Κι επειδή πριν 1,5 χρόνο είχε γίνει η κομπλα με το ΑΡΙΑΔΝΗ που το πήγαν εκεί κι έκρυψε την θέα του υπουργού ο οποίος το έστειλε πάλι πίσω στην παγόδα με συνοπτικές διαδικασίες, εκ τοτε λοιπόν έλαβε τα μέτρα του και για τον ίδιο και για τους επόμενους.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αν ημουν υπουργος ... και ναυτιλιας, θα ημουν περισσοτερο μετριοφρων;)

...Η ίδια δείχνει να συμφωνεί με τους απεργούς, ενώ πιστεύει ότι η υπουργοποίησή της δεν άρεσε σε διάφορα συμφέροντα και γι' αυτό την πολεμούν...
απο την Κ.Ε. το αποσπασμα. η κυρια λουκα καποτε ειχε πει οτι τον Γερασιμο Αρσενη (τον αντρα της), μπορει κανεις να τον συγκρινει μονο με τον Charles De Gaulle:eek:;).

περα απο την προεκλογικη ασαφεια του ΠΑΣΟΚ για το θεμα του λιμανιου, (αλλοι μιλαγαν για επαναδιαπραγματευση, αλλοι οτι μας δεσμευουν οι συνθηκες και αλλοι δεν ελεγαν τπτ), στον ολο χειρισμο της υποθεσης η υπουργος ...και ναυτιλιας φερθηκε περισσοτερο σαν εκπροσωπος της ΟΜΥΛΕ, παρα σαν υπουργος. δεν ειναι τυχαιο οτι εξ αιτιας της προκληθηκε η πρωτη κυβερνητικη γκρινια.

η κυρια ειναι ενα παλαιοπασοκικο απολιθωμα (σα να ξανακανουμε υπουργο τον βερυβακη, τον τσοβολα ή τον σωτηρη κωστοπουλο), που η παρουσια της και οι αποψεις της δεν κολανε ουτε με τη σημερινη οικονομικη πραγματικοτητα, ουτε βεβαια με τη σημερινη κυβερνηση. ειναι μια πολιτικη παραφωνια.

Edited by proud_ionian
σωτηρης κωστοπουλος. ο μητσος ηταν αλλου
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα, ισως το post αυτο ειναι λιγο εκτος θεματος.

Ολοι ξερουμε οτι το εμπορικο πλοιο και ιδιως το ακτοπλοικο, παρουσιαζει μεταξυ αλλων τα παρακατω χαρακτιριστικα:

συχνους καταποπλους καθημερινα, δυσκολα standby σε δυσκολα λιμανια, μεγαλη ποσοτητα φορτιου, επικινδυνα στοιβαγμενου απο τη φυση του ειδους της μεταφορας, (καροτσες που εχουν φορτωθει απο διαφορους αλλους, πολυ πριν αυτες μπουν στο πλοιο και πολλες φορες ειναι αγνωστο το πραγματικο ειδος του φορτιου). Εκτος των παραπανω, βαλτε και μια 1800αδα επιβατων διαφορων κατηγοριων (απο 20χρονο φανταρο ειδικων δυναμεων-μεγαλο ποσοστο επιβιωσης σε ενα σοβαρο συμβαν- μεχρι 80χρονη κυρια σε αναπηρικο καροτσακι).

Αγαπητοι φιλοι σκεφτητε για μερικα λεπτα τα παραπανω και μετα αναρωτηθητε:

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΟΙΗΚΕΙ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ?

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ?

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΟΙΑ?

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ?

Εγω προσωπικα δεν θα ηθελα ουτε κακοπληρωμενους ιδιωτικους υπαλληλους,

ουτε δημοσιους υπαλληλους που κοιτανε ρολογια και τσεπες, στυλ πολεοδομιας, ΙΚΑ, εφοριας "κλεισαμε κυριε, περαστε απο δευτερα, απο δευτερα απεργια, ερχεται τριημερο, ξαναπεραστε απο βδομαδα" και ο νοον, νοειτω.

ευχαριστω για το χρονο σας.

Link to comment
Share on other sites

η παρουσια της και οι αποψεις της δεν κολανε ουτε με τη σημερινη οικονομικη πραγματικοτητα, ουτε βεβαια με τη σημερινη κυβερνηση. ειναι μια πολιτικη παραφωνια.
απο οτι φαινεται μαζι μου:rolleyes::D συμφωνει και το συγκροτημα;)

Image.ashx?c=12812524&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=380&h=500

Link to comment
Share on other sites

Αν ήμουν υπουργός ...και ναυτιλίας, θα πρόσεχα περισσότερο "τα όμορφα, τα λόγια, τα μεγάλα"... ;)

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του λιμανιού η κ. Κατσέλη υπογράμμισε σήμερα πως «προέχει η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και η αποκατάσταση της πλήρους λειτουργίας του λιμανιού, που τίθενται αυτή τη στιγμή σε κίνδυνο από την παράταση της απεργίας». «Οι ολίγοι, ειδικά όταν διασφαλίζονται πλήρως τα δικαιώματά τους, δεν μπορούν να θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα των πολλών...

Πηγή : Marinews.gr

Aπό ότι φαίνεται, και το γνωρίζει αυτό πολύ καλά και η αγορά από πρώτο χέρι, και μπορούν και το κάνουν (καλώς ή κακώς).... ;)

Καμμία συγκεκριμμένη, εφικτή και άμεση λύση εκτός από την πολιτική επιστράτευση που (και πάλι καλώς ή κακώς) έχει αποκλειστεί, και εκτός από τα ...ευχολόγια, υπάρχει από το ...και ναυτιλίας ??? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

«Πλώρη» για ενίσχυση της ακτοπλοΐας και της ναυτικής εκπαίδευσης

βάζει η υπουργός Εθνικής Οικονομίας ,Ανταγωνιστικότητας, Ναυτιλίας...κι ότι άλλο προκύψει στον επόμενο ανασχηματισμό, κ.Λούκα Κατσέλη.

Το πνεύμα μεν πρόθυμο η σάρκα δεν ξέρω αν είναι.Στην προκειμένη περίπτωση η θέληση μπορεί να υπάρχει το θέμα είναι αν θα βρεθούν τρόποι για να πάνει οι συγκεκριμένοι τομείς μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
"Αν ήμουνα Υπουργός Ε.Ν."... δεν θα άρχιζα το Χριστουγεννοπρωτοχρονιάτικο μήνυμα μου προς τους Έλληνες ναυτικούς με τις φράσεις :

"Τα Χριστούγεννα δεν μοιάζουν με καμία άλλη περίοδο του χρόνου. Είναι μέρες όπου ο καθημερινός κάματος δίνει τη θέση του στην ανάπαυση και τη ζεστασιά της οικογενειακής ζωής...." :eek:

Φέτος διορθώθηκε λίγο το πράγμα στην δήλωση της Λούκας:

Για τους ναυτικούς μας που ταξιδεύουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου, η οικογενειακή θαλπωρή και η γαλήνη αυτές τις άγιες και γιορτινές μέρες δεν είναι δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
η παρουσια της και οι αποψεις της δεν κολανε ουτε με τη σημερινη οικονομικη πραγματικοτητα
με την αποψη μου, συμφωνει και ο συνυντροφος υπουργος υποδομων κλπ Δημητρης Ρεππας. Στο τελευταιο υπουργικο συμβουλιο, αφου επεσημανε οτι η απορροφητικοτητα κονδυλιων μεσω ΕΣΠΑ εχει πιασει πατο, ζητησε και πετυχε να εποπτευει το ΕΣΠΑ ο Vice President. Αλλη μια αρμοδιοτητα της συντροφισας Λουκας που της αφαιρειται με τροπο. Ε το επομενο βημα ειναι να οριστει και υπουργος αναπληρωτης ναυτιλιας και θαλασσιων μεταφορων, που θα υπαγεται και αυτος στον Παγκαλο. Φανταστειτε συνεδριαση ΣΑΣ, με τον Παγκαλο παροντα
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια στο υπουργείο… Έτσι στην ανακοίνωση σχετικά με τη συνάντηση της Κατσέλη με την Ε.Ε.Ε., αναφέρουν πως συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την ακτοπλοΐα… :confused:

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...