Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/1/2018 at 11:36 AM, proud_ionian said:

Μετα απο εναν μαραθωνιο διαρκειας, ο κουρουμπλαρος:P, που μπηκε τελευταιος στην πενταδα, κερδιζει με εντυπωσιακο finish, 14/33 ψηφους, ποσοστο 42,42% και πολυ μεγαλη διαφορα απο τον δευτερο.

 

επιστρεφει στη βουλη ο κουρουμπλαρος. κερδισε την εδρα στα χαρτια

Link to comment
Share on other sites

απο το comeback του κουρουμπλημ, στη διημερη περιοδεια πλακιωτακη σε κεφαλονια και θιακι (κανει και ριμα :P)

εταξε πολλα για τη στηριξη των ακτοπλοϊκων συνδεσεων (1,4 εκ), για υποδομες (λιμανια και οχι μονο) πανω απο 5εκ, πηγε παντου και στα δυο νησια, τους ειδε ολους και δεν ειπε κανενα οχι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δε γνωρίζω αν σχετίζεται με τον covid, αλλά ο υπουργός προχώρησε στη σύσταση επιτροπών ναυτικών επιτάξεων και ναυλώσεων καθώς και γνωμοδοτικής επιτροπής ναυλώσεων. Προφανώς να για τις φτιάχνουν, καπου θα χρειάζονται. 

Διοικητική Επιτροπή Ναυτικών Επιτάξεων & Ναυλώσεων

...Η επιτροπή αποφασίζει σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4442/1929 (Α΄339), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
α)Για την πληρωμή ναύλου.
β)Για την παροχή αποζημίωσης για τη ναυτική επίταξη.
γ)Για τις ζημιές των πλοίων, πλοιαρίων και γενικά ναυπηγημάτων που προήλθαν από ασυνήθη χρήση.
δ)Για την παροχή προκαταβολών στις επιτάξεις και ναυλώσεις.
5. Επίσης, η Επιτροπή γνωμοδοτεί για κάθε θέμα επίταξης ή ναύλωσης που παραπέμπεται σε αυτήν από τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και για κάθε απαίτηση που αφορά ζημιές της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 4.
6. Η Διοικητική Επιτροπή Ναυτικών Επιτάξεων και Ναυλώσεων, όσον αφορά επιτάξεις βιομηχανικών μονάδων και ιδίως ναυπηγείων,δεξαμενών και εργοστασίων,αποφασίζει για:
α)την παροχή αποζημίωσης στις απαιτήσεις που προέρχονται από επίταξη των βιομηχανικών μονάδων της παραγράφου 2.
β)κάθε ζήτημα σχετικό με την αμοιβή του προσωπικού.
γ)τις ζημιές από ασυνήθη χρήση των ναυπηγείων, δεξαμενών και βιομηχανικών εργοστασίων που επιτάχθηκαν.
δ)την παροχή είδους και ποσού προκαταβολών έναντι επιτάξεων μέχρι του ενός τρίτου του προβλεπόμενου για την αποζημίωση ποσού.
ε)το συντελεστή με βάση τον οποίο γίνεται η πληρωμή των εργοστασίων στο ναυπηγείο, στη δεξαμενή και στο εργοστάσιο.

Γνωμοδοτική Επιτροπή Ναυλώσεων

...3.Η Γνωμοδοτική Επιτροπή Ναυλώσεων διενεργεί μειοδοτικούς διαγωνισμούς για ναυλώσεις πλοίων για κρατικές μεταφορές και γνωμοδοτεί εγγράφως πριν από την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου για το αν οι όροι του συμφέρουν το Δημόσιο.

Ειδική Επιτροπή Προκαταβολών

...3.Η Επιτροπή γνωμοδοτεί για τη χορήγηση προκαταβολής ναύλου σε περιπτώσεις μακροχρόνιας επίταξης ή ναύλωσης πλοίου, πλοιαρίου ή άλλου πλωτού μέσου σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία για το θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πιστεύω πως σχετίζεται με την ανάγκη του να ταίζονται οι ημέτεροι με συμμετοχές σε επιτροπές και συνεδριάσεις και άλλα πολλά που "δικαιολογούν" να πετώνται τα χρήματα των φορολογουμένων.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Nick the Greek said:

Εγώ πάλι πιστεύω πως σχετίζεται με την ανάγκη του να ταίζονται οι ημέτεροι με συμμετοχές σε επιτροπές και συνεδριάσεις ...

Nick εσύ, αν και Greek, είσαι ακριβολόγος και προσεκτικός.

Αν θέλει κάποιος να καταλογίσει αρνητικές πολιτικές συμπεριφορές στον σεβαστό Υπουργό (και πρώην Πρόεδρο της ΝΔ) κο Ιωάννη Πλακιωτάκη, έχει πάμπολλες ευκαιρίες. Όμως στην προκειμένη περίπτωση, η ΑΔΑ δεν αναφέρει πουθενά περί αποζημιώσεων, ενώ στην εισαγωγική παράγραφο αναφέρει σαφώς ότι "δεν προκαλείται επιβάρυνση του προϋπολογισμού". Τώρα, αν υποκρύπτεται παπατζιλίκι ακόμα και εδώ, τότε εύγε και συγχαρητήρια.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πώ, ελπίζω να έχεις εσύ δίκιο και όχι εγώ. Λες εσύ πως όλοι αυτοί οι παράγοντες, παρατρεχάμενοι κι εμπειρογνώμονες που θα στελεχώσουν τις επιτροπές θα συμμετέχουν για τη σημαία?

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει

Quote

Τη δυνατότητα παράτασης της ισχύος των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας των πλοίων σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, προβλέπει τροπολογία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας μέσο τηλεσύνδεσης με την Βουλή, «για μία ακόμα φορά το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανταποκρίνεται πρωτοποριακά στις απαιτήσεις των καιρών.

Για να μπορέσει η ναυτιλία μας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εθνικής αλλά και της διεθνούς -και άκρως ανταγωνιστικής- ναυτιλιακής αγοράς, χρειάζεται να ενεργοποιηθούν νομοθετικά και τεχνικά εργαλεία, τα οποία είναι αναγκαία για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της, ειδικά σε συνθήκες παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Με την τροπολογία διασφαλίζεται η ασφάλεια των υπό ελληνική σημαία πλοίων, η αδιάλειπτη επικοινωνία των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και η διαρροή πλοίων από το ελληνικό νηολόγιο.

Είναι για όλα αυτά που εισάγουμε τη διαδικασία της διενέργεια των εξ΄ αποστάσεως επιθεωρήσεων των πλοίων, όχι με δικές μας αυτοσχέδιες εμπνεύσεις, αλλά όπως αυτές έχουν εξειδικευθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό και έχουν αρχίσει πλέον και ακολουθούνται από μεγάλες και ανταγωνιστικές σημαίες παγκοσμίως. Ο ναυτιλιακός χώρος εκσυγχρονίζεται και νέα τεχνολογικά μέσα έρχονται για να δώσουν ασφαλείς λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα».

«Θεωρώ», κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί ότι, αν η Ελλάδα υστερήσει στο διαρκώς εξελισσόμενο χώρο της παγκόσμιας ναυτιλίας, θα υποθηκεύσουμε το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας και, μαζί με αυτήν, το μέλλον της Πατρίδας μας. Χρέος μας είναι - και αυτό υπηρετούμε πάλι σήμερα - να κρατήσουμε ψηλά την ελληνική σημαία χωρίς καμιά απολύτως έκπτωση στην ποιότητά της».

ΥΓ: μέσω, μέσω. Όχι μέσο. Υπουργείο....

Edited by Nikos_Chania
Απίστευτη συντακτική ομάδα υνανπ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παρέμβαση του Σίμου Κεδίκογλου προς τον Υφυπουργό Ναυτιλίας για την επίσπευση των διαδικασιών επιδότησης πλοίων σε πορθμειακές γραμμές

Quote

Την επίσπευση των διαδικασιών για την επιδότηση πλοίων στις  πορθμειακές γραμμές: Αγιόκαμπος- Γλύφα, Αρκίτσα-Αιδηψός και Μαρμάρι-Ραφήνα ζήτησε ο βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ Σίμος Κεδίκογλου με παρέμβασή του στον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Κώστα Κατσαφάδο.

Όπως επισημάνθηκε, η στήριξη των ακτοπλοϊκών συνδέσεων κρίνεται απαραίτητη για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας και προκειμένου να εξασφαλισθεί η  απρόσκοπτη μετακίνηση επιβατών και αγαθών.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Με απόφαση του ΥΝΑΝΠ κ. Γιάννη Πλακιωτάκη το Λιμενικό αναλαμβάνει τον έλεγχο της επιβίβασης στα πλοία.

Εγώ πάντως όπως διάβασα την ανακοίνωση του υπουργείου κατάλαβα οτι μέχρι τώρα οι λιμενικοί είχαν άλλο έργο στο λιμάνι. Κρίμα κι άδικο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Ήταν ένας δυναμικός άνθρωπος και παρά το γεγονός ότι υποστήριζε με πάθος αυτό που πίστευε, είχε κερδίσει το σεβασμό όλων των παρατάξεων στα Δωδεκάνησα, αλλά και στη Βουλή.

Να πούμε εδώ ότι ως Υφυπουργός και λίγο αργότερα Αναπληρωτής Υπουργός Ναυτιλίας δρομολόγησε το Μεταφορικό Ισοδύναμο (κάποιοι μπορούν να πουν ότι αυτό που εφάρμοσε ήταν ένα είδος μεταφορικού ισοδύναμου, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα και δεν είναι η στιγμή) και, γενικά, ήταν ένας άνθρωπος που έτρεξε για τον τόπο του.

Μεγάλη απώλεια για το ΣΥΡΙΖΑ στα Δωδεκάνησα, για όσους, τέλος πάντων, ασχολούνται με τα πολιτικά.

Σε κάθε περίπτωση, είναι πραγματικά κρίμα να φεύγουν νέοι άνθρωποι, αφήνοντας πίσω τους σύζυγο και παιδιά.

Καλό του ταξίδι...

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι το δεύτερο πλήγμα για τη Βουλή σε μια εβδομάδα.

Πριν λίγες μέρες έφυγε και ο Μανούσος Βολουδάκης. Και αυτός σοβαρός και χαμηλών τόνων.

Ο Νεκτάριος Σαντορινιός ήταν de facto υπουργός γιατί ο τότε Υπουργός ήταν από τις αναγκαστικές υπουργοποιησεις

Link to comment
Share on other sites

Ίσως ο καλύτερος πολιτικός προϊστάμενος που πέρασε απο το ΥΕΝ τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία !!! Επι Κουρουπλή προσπαθούσε να κρατήσει τα προσχήματα απο την ελεεινή και αχαρακτήριστη υπουργική θητεία του προερχόμενου απο την Δ Εθνική του ΠΑΣΟΚ τέως Υπουργού Υγείας και Ναυτιλίας   , ενώ επι κουβελη ήταν αυτός ο Υπουργός κι ο συμπαθής κυρ Φώτης εντελώς διακοσμητικός . 
Αδικήθηκε απο το κόμμα του γιατί παρά το ενδιαφέρον και την προσπάθεια του στο υπουργείο δεν έγινε ποτέ υπουργός . Είτε τυπικά είτε ουσιαστικά είχε πάντα κάποιον άλλον απο πάνω του . Στα θετικά του στην ακτοπλοΐα πιστωνεται αναμφίβολα το γεγονός ότι πάντα προσπαθούσε να χωρίσει το καρπούζι στη μέση και να κρατήσει ισορροπίες κάτι που εξόφθαλμα και προκλητικά δεν έκαναν οι προγενέστεροι  και ο νυν . 
 

Ανεξαρτήτως απο όλα αυτά ήταν ένας πολύ απλός άνθρωπος προσιτός στο κάθε πολίτη , ο οποίος δυστυχώς έφυγε νεότατος νικημένος απο την επάρατη νόσο .

Θερμά Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.  

Link to comment
Share on other sites

Και να προσθέσω στα πολύ σωστά που αναφέρθηκαν παραπάνω πως στο μυαλό του δεν υπήρχαν άγονες και "γόνιμες" γραμμές αλλά νησιά. Σε συζητήσεις που έκανε (όντας νησιώτης κι αυτός) ήξερε πολύ καλά πως το ουσιαστικότερο αγαθό για να μπορεί κάποιος να ζει στο νησί είναι η σύνδεσή του με τα άλλα νησιά αλλά και τον Πειραιά. Μετά έβαζε τουρισμούς, προγράμματα, και λοιπά πράγματα. Το έλεγε και το πίστευε, πράγμα σπάνιο στους περισσότερους υπουργούς καθώς στο μυαλό τους πρώτα υπάρχουν τα λεφτα (από τουρισμό, από ΕΣΠΑ, κτλ) και μετά τα υπόλοιπα. 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά μια μεγάλη απώλεια. Προφανής απώλεια για τους οικείους του και την οικογένειά του, θλιβερή είδηση λόγω της ηλικίας του αλλά και θλίψη για τον αδόκητο χαμό ενός ανθρώπου που πραγματικά υπηρέτησε τη νησιωτικότητα. Θα συμφωνήσω με τον @Annivas πως ήταν ο μακράν για εμένα καλύτερος πολιτικός στο ΥΕΝ.
Δεν απαλύνει τον πόνο, αλλά τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους ανθρώπους του.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι από τους πλέον συμπαθείς και με ευθύ λόγο σε εκείνο το τσίρκο τότε. Τον εκτίμησα πολύ με τις ενέργειές του με πολύ απλότητα χωρίς φανφάρες στο ατύχημα του Ελ. Βενιζέλος.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

και στην περίπτωση του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που είχε βγει στη Σαλαμίνα θυμάμαι οτι ήταν από τους πρώτους που πήγαν επιτόπου χωρίς κάμερες και πολλά φρου-φρου για να έχει εικονα απο πρώτο χέρι τι γινεται και μάλιστα χωρίς να φύγει στα πρώτα πέντε λεπτά. 

 

Συλληπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...